Aha, leg maar eens uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Daarnaast ben ik van mening dat het mooie van taal juist is dat je elkaar ook begrijpt ondanks de fouten erin.
Nou rustig slapen zal ie echt wel doenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:00 schreef worteltje het volgende:
Lupa's topic in wording is abrupt gesloten door Dagonet![]()
Heeft die man een vooruitziende blik, of wil hij gewoon rustig kunnen slapen?
Wat wil je precies weten? En van wie ben je een kloon eik als ik vragen mag?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef worteltje het volgende:
Aha, leg maar eens uit.
- je kloons,
- die (arme?) -Triniti-
- de matras
- de citroen
Want ik begrijp er niks meer van.![]()
Er wordt niet eens een kans gecreëerd om een topic tot bloei te laten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou rustig slapen zal ie echt wel doen![]()
Maar topic ging net nergens over en ik zie ook geen betere oplossing dan een slotje.
kan je niet wat vrije dagen opnemen?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, op zich heb ik een geweldige tijd
Ik zou alleen willen dat ik wat minder slaap nodig had of wat meer tijd om te slapen
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweestquote:Op woensdag 30 november 2005 00:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet wat vrije dagen opnemen?
nog een maandje en dan is het weer 2006quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweest
Het enige punt wat volgens mij staande houdt is dat lupa volgens de TS teveel off-topic geneuzel over heiden6 in haar posts zou zetten. In dat geval is mailen imho wel beter of desnoods een vraag in het feedback topic van SEX plaatsen. Nu heb ik sterk het vermoeden dat het de TS gewoon deed om het miepen, opvallen, etc. maar dat is nogal moeilijk hard te makenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:09 schreef worteltje het volgende:
Er wordt niet eens een kans gecreëerd om een topic tot bloei te laten komen.
Balen. Met kerst wel vrij?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:13 schreef miss_sly het volgende:
Nope die zijn al op. Ik ben te vaak op vakantie geweest
(bijna) iedereen toch?quote:
val niet over de rand he!quote:
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld wordenquote:
meeste bedrijven zijn toch dicht danquote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld worden
Kerst zelf vaak wel maar ik doelde meer op de week tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 30 november 2005 00:19 schreef qu63 het volgende:
(bijna) iedereen toch?
ahquote:Op woensdag 30 november 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Kerst zelf vaak wel maar ik doelde meer op de week tussen kerst en oud en nieuw
Ik denk dat ik wel woensdag en donderdag ga werken. Lekker rustig op het werk dan (en op de weg ernaartoe).quote:Op woensdag 30 november 2005 00:20 schreef miss_sly het volgende:
In principe gewoon werken, maar ik wil graag do en vrij voor en ma na oud en nieuw vrij hebben...kan vast wel geregeld worden
met kerst ben je niet eens beschikbaarquote:Op woensdag 30 november 2005 00:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ik moet ook gewoon werken als ik geen vrij vraag tussen kerst en oud&nieuw, ik zou zelfs nog kunnen werken met kerst en met oud&nieuw, maar ik ga me daar niet voor beschikbaar stellen
dan heb jij em al geboekt?quote:Op woensdag 30 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
met kerst ben je niet eens beschikbaar
nicequote:Op woensdag 30 november 2005 00:23 schreef qu63 het volgende:
en kreeg vandaa gbrief van uwv dat ik 2700 euries krijg
Ik hoef hem niet te boekenquote:
wel kwantumkorting?quote:
jupquote:
Trustequote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, de was zit in de droger
Bedtijd![]()
Truste![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:33 schreef miss_sly het volgende:
Zo, de was zit in de droger
Bedtijd![]()
Truste![]()
Kan je vanavondquote:Op woensdag 30 november 2005 05:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nauwelijks geslapen.Keelpijn.
Hoofdpijn.
Vroeg.
Maar wel mijn laatste dag.
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:52 schreef Doderok het volgende:
Kan je vanavond
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
sterkte gewenst dan maar. Ik kruip erin, kan niet zo helder meer denken..quote:Op woensdag 30 november 2005 05:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik denk dat het bij een drankje blijft, om het te vieren. Als ik niet gewoon al heel vroeg in mijn nest lig omdat ik me belabberd voel.
Welterusten.quote:Op woensdag 30 november 2005 06:09 schreef Doderok het volgende:
sterkte gewenst dan maar. Ik kruip erin, kan niet zo helder meer denken..
![]()
Heb ik je via MSN aangestoken?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nauwelijks geslapen.Keelpijn.
Hoofdpijn.
Vroeg.
Maar wel mijn laatste dag.
De laatste i is een yquote:Op woensdag 30 november 2005 00:06 schreef worteltje het volgende:
[..]
Aha, leg maar eens uit.
- je kloons,
- die (arme?) -Triniti-
- de matras
- de citroen
Want ik begrijp er niks meer van.![]()
Verliefdheid wordt imho zeker houden van. Of dat na 1 jaar is of na een andere periode lengte is moeilijk aan te geven denk ik en zal o.a. afhangen hoe vaak je elkaar ziet. Ik geloof niet dat iemand na, zeg 3 jaar, nog even verliefd kan wezen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:27 schreef Alicey het volgende:
[Onderzoek] Verliefdheid weg na 1 jaar relatie?
Grootste deel geeft aan nog net zo verliefd te zijn.... Zijn ze dan misschien nooit verliefd geweest, en wordt e.e.a. verward, of ben ik gewoon gek?
Na 1 jaar heb ik er ook wel twijfels bij (Ik denk ook wel dat de onderzoeksresultaten kloppen).quote:Op woensdag 30 november 2005 08:34 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verliefdheid wordt imho zeker houden van. Of dat na 1 jaar is of na een andere periode lengte is moeilijk aan te geven denk ik en zal o.a. afhangen hoe vaak je elkaar ziet. Ik geloof niet dat iemand na, zeg 3 jaar, nog even verliefd kan wezen.
Zachtjes praten aan de telefoon gaat niet, dat moet luid en helder en duidelijk. Vooral dat helder laat te wensen over nuquote:Op woensdag 30 november 2005 08:43 schreef Alicey het volgende:
He bah Syl.. Mjah, in nood is het moeilijk anders te doen..
Als ik zachtjes praat gaat het nog wel..
Het kan wel naast elkaar bestaan, ook wel onafhankelijk van elkaar denk ik.. Alleen zie ik niet zo snel verliefdheid langer dan een paar maanden duren..quote:Op woensdag 30 november 2005 08:44 schreef miss_sly het volgende:
Verliefdheid wordt houden van, maar ik denk dat het ook naast elkaar kan bestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |