Hehe. Het is compleet zinloos, zo'n flametopic, maar goed. Af en toe wel eens leuk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef FokCrash het volgende:
Hihi, owkeej hoor![]()
Weet ik ook weer ff wat iederen aan ut doen was![]()
Ik sil der om tinke.quote:Owjah, B-whare, ik kan Friesch lezuh en verstaan!![]()
Fok! was net stuk.quote:
Probeer het te beperken tot 1 topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef Maethor het volgende:
Hoi Trinity.
@Alicey: sorry als ik het Feedbacktopic heb zitten volspammen.Ik liet me even gaan. Ik word soms een beetje gefrustreerd (understatement) van meneer Rudeonline.
De Sint heeft Rotterdam eindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat huishoudelijke dingen.. Ik krijg morgen bezoek.
Nee, het is niet de Sint. Althans, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef Reya het volgende:
[..]
De Sint heeft Rotterdam eindelijk gevonden?
Als "zo" wil zeggen "nu ", dan is de kans groot; als "zo" wil zeggen "strakjes" = onbepaald, bijvoorbeeld morgenvroeg, dan helpt het niet om morgen een beetje fit te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo slapen.. Hopelijk helpt dat om morgen een beetje fit te zijn.
Vandaag nog.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef FokCrash het volgende:
Eej, Maethor,![]()
Zo te leze ben je wel us in ut "Kernfysich Versneller Instituut" hiero geweest![]()
Ennuh, weet je misschien ook hoeveel kilometer die tunnels zijn?![]()
Het ondergrondse gangenstelsel van het KVI.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Vandaag nog.Ik loop er voor de tweede keer stage. Welke tunnels doel je op? Waarschijnlijk denk je aan zo'n heule grote ondergrondse deeltjesversneller zoals ze bij het CERN in Genève hebben... in dat geval moet ik je teleurstellen.
Daar kom ik eigenlijk nooit... Ik ben maar een atoomfysicus, mijn opstelling staat in één enkel kamertje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:58 schreef worteltje het volgende:
[..]
Het ondergrondse gangenstelsel van het KVI.
Daar is al menige romance tot bloei gekomen, tussen al die rondvliegende deeltjes.
Wat moet je dan zijn om in de donkere gangen van het KVI toegelaten te mogen worden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Maethor het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit... Ik ben maar een atoomfysicus, mijn opstelling staat in één enkel kamertje.
Geen idee. Vast geen student.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef worteltje het volgende:
[..]
Wat moet je dan zijn om in de donkere gangen van het KVI toegelaten te mogen worden?
(de sleuteldragen?)
weer zo'n leuke FB-relquote:
Dat was niet mijn intentie. Verder denk ik dat je zelf moet bepalen waar je wilt reagerenquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:20 schreef worteltje het volgende:
Is dit een uitnodiging dat we daar dan maar spontaan reageren?
Imho gaat het net nergens overquote:
livquote:
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefdequote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefde![]()
![]()
dat bedoelde ik ookquote:
Verzonnen. Mijn neuronenconfiguratie heeft een nogal groot, ehhh, fantasie gebiedquote:
wederzien is onzijdig dus: des wederziens!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:49 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Maar lieve schat, kijk naar buiten en we zien dezelfde sterrenhemel. In gedachte zijn we eeuwig met elkaar verbonden. Puur, speels, mysterieus, elke herinnering die ik van je heb staat als een eeuwige vlam op mijn netvlies en de dag der wederzien des wederziens zal een genot zijn zoals weinigen het ooit zullen kennen. Pure brandende liefde![]()
![]()
Heb je erg knap verzonnen danquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Verzonnen. Mijn neuronenconfiguratie heeft een nogal groot, ehhh, fantasie gebied![]()
Hoest ermee?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:55 schreef worteltje het volgende:
wederzien is onzijdig dus: des wederziens!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef miss_sly het volgende:
En met jou?
Hetzelfde dusquote:Met mij goed, alleen nogal moe, wat slaapgebrek en het ziet er niet naar uit dat daar deze week nog verbetering in komt
Nou ja, op zich heb ik een geweldige tijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Hetzelfde dusOch, er komen hopelijk betere tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |