jij deed ook flauwquote:
Dat was toch niet flauw?quote:
ik vond van welquote:
Alsnog sorry dan, dat was niet mijn bedoelingquote:
okquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Alsnog sorry dan, dat was niet mijn bedoeling
veel plezierquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:15 schreef miss_sly het volgende:
Zo, mijn iets te bleke gezicht een beetje gepoederd en nu op naar een borrel met oud-collega's
Doei
ik krijg er meteen honger vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag eet ik spicy potato wedges met pindasaus, minisnacks en appelcompote.
nee, zakje van iglo met zelf kip toevoegen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ook lekker. Zelfgemaakt? ()
Een beetje van jezelf en een beetje van Iglo.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, zakje van iglo met zelf kip toevoegen.
en dan opwarmen
mja, dat ik kip nodig had stond op dat pakje, en die kip is niet van mij maar van de AH...voorgesnedenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Een beetje van jezelf en een beetje van Iglo.
iets lekkers...iets luchtigs...bourbonquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef DionysuZ het volgende:
wat zal ik eens gaan koken?
alcohol!quote:
Ik heb alleen rode wijn, gin en bier en dat lust ik alle drie niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:07 schreef DionysuZ het volgende:
alcohol!
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:11 schreef het_fokschaap het volgende:
trui, verwarming, sokken
heiden6 moet *NU* komenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.
ook aan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle reeds aanwezig. Ook nog toffels.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:15 schreef DionysuZ het volgende:
een zacht lichaam om tegenaan te kruipen
Te laat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef Haushofer het volgende:
Een beetje laat, maar voor de Grunningers onder ons: een lezing vanavond van Andre Linde, over kosmologie. In het academiegebouw, om 8 uur. Dus als je niks te doen hebt: het is een buitenkansje, want de man is een grootheid, en nog nooit in Nederland geweest. Daarbij is het populair wetenschappelijk, dacht ik
je kan er toch nog heen?quote:
Dan kom ik te laat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:35 schreef qu63 het volgende:
je kan er toch nog heen?
Oow, aha, ik heb er op zich ook nie veel, de 100 haal ik echt nie hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb heel weinig cd's. Maar ook heel weinig mp3's (100 ofzo). Ik ben dan ook geen enorme muziekfan.
Hmmm, wel wekelijkse boodschappenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:33 schreef FokCrash het volgende:
wow, ut is wel een btjuh erg rustig hier hè.
Iedereeninkopuh doen ofzow
![]()
![]()
Maffe Hollanders zul je bedoelen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |