Zijn er nog ontwikkelingen?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eindelijk weer eens een brief aan Jamie geschreven. Dat was veel te lang geleden.
Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Zijn er nog ontwikkelingen?
Is alles van zijn kant al uitgeput?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nope. Als die er zouden zijn, zou dat waarschijnlijk een slecht teken zijn.
Hmmm, heeft hij eik uberhaupt wel geld voor een advocaat?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is alles van zijn kant al uitgeput?
Mjah, daar is een rekenturk voor lijkt me..quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden![]()
Shame!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:47 schreef Reya het volgende:
Ik heb besloten werkcolleges waar vragen als ''wat is 3log 9" worden gesteld voorlopig maar even te mijden![]()
Ik ben lui en ongeinteresseerdquote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Shame!
''wat is 10log 100"
Anders denk je maar Victorie en laat je het zien.![]()
was het maar zoquote:
Heb je al zicht op de start van de andere therapie?quote:
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al zicht op de start van de andere therapie?
Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebbenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.
en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"quote:Op donderdag 1 december 2005 13:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben ook wel eens bang om in bepaalde situaties verkeerde dingen te zeggen, maar aan de andere kant moet je ook niet krampachtig overkomen en zoveel mogelijk proberen je te gedragen zoals je je normaal gedraagt. Ik denk dat ze dan ook de beste oplossing voor je hebben![]()
Nee, het heeft andere redenen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef Reya het volgende:
Alicey, is moder8or nu gestopt als FP-moderator omdat op de meet constant daar weer over werd begonnen?
Je kunt het beste gewoon eerlijk zijn, lijkt me?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
nope, maandag heb ik daar een gesprek over en dan moet ik aangeven waarom ik verder wil.
en das best kut want ik ben bang dat ik gewoon te weinig zeg of iets verkeerds zeg waardoor ik daa rgeen therapie kan volgen omdat ze mij dan niks te bieden hebben
Je hebt nu dus een intake-gesprek voor een bepaalde theorie therapie?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zou ik daar gaan zitten en zeggen "kom maar op"
ik moet dus juist iets anders gaan doen
Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewendquote:Op donderdag 1 december 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarom zou je te weinig zeggen of iets verkeerds zeggen? Voel je je niet vrij genoeg om alles te bespreken?
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Collega : Het is mooi dat alles in een keer lukt.
Ikje :
Collega : Het was een grapje.
Ik ben geloof ik echt zo duf als een konijn.
Hmm.. Ik ken het wel een beetje.. Word je gevraagd naar dingen waar je nog niet over hebt nagedacht, vind je het moeilijk onder woorden te brengen, of weet je niet hoe de vraag precies bedoeld wordt?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
jawel, maar ik moet het goed motiveren, en zoals ik hierboven zei ben ik dat niet gewend
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heel veel fruit gekocht. En Activia-toetjes (nee, er is niets mis met mijn stoelgang). Ananas bij de AH voor maar 99 cent per stuk!
Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
Ananas is wel een goed idee... Dat is ook fatsoenlijk te verwarmen.
Ananas is zoet genoeg van zichzelf.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld eventjes in de oven met bruine suiker erop.
Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen chocola is zoet genoeg van zichzelf.
Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitterquote:Op donderdag 1 december 2005 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Chocola wordt anders ook een hoop suiker aan toegevoegd.
idd. Wel lekker trouwens.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Uhuh, chocolade zonder suiker is juist erg bitter
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet eigenlijk eens het huis gaan schoonmaken, maar ik heb er geen zin in.Er ligt hier een tapijt van hondenhaar.
Niet echt.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Alicey het volgende:
Bij mij thuis is het ook een enorme puinhoop, als dat een schrale troost kan bieden.
Hmkay.quote:Mijn katten hebben iets nieuws : Deurmatten ontleden.
Jammer, anders was gedeelde smart nog halve smart.quote:
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.quote:Hmkay.Is het zo'n kokosmat?
Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:11 schreef Alicey het volgende:
Neuh. Wel eentje waar je een hele hoop pluisjes af kunt krabben, zodat de hele gang en woonkamer vol liggen met deurmatpluisjes.
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Is vast die kleine die heeft ontdekt dat je daar fijn je nagels aan kunt scherpen.
Liev.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:
Is die kleine inderdaad, want met alleen Roosje gebeurde dat nooit. Probleem is vooral dat-ie dat met name doet als ik er niet ben. Alleen gisteren kon ik hem er heel even op betrappen, maar verder zie ik het hem nooit doen, maar ligt wel mijnhele huis onder de pluis als ik thuis kom.
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Liev.Smeer de mat vol met sambal.
Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Heeft dat zin, want hij krabbelt toch alleen? Bovendien steelt dat beest ook (herhaaldelijk) kerriekip met cayennepeper van mijn bord, dus of het veel uithaalt betwijfel ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |