Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het zou wrs. wel helpen omdat hij het spul dan op zijn poten krijgt, maar of het zo'n goed idee is om je deurmat met sambal in te smeren...
Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:28 schreef Alicey het volgende:
Zijn kattepootjes dan zo gevoelig dat sambal zeer doet?
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Katten likken aan hun pootjes als ze zich wassen.
De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Alicey het volgende:
Maar begrijpt die kat dan nog wel het causaal verband tussen deurmatten vernielen en een heet bekkie?
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De geur van de sambal is wrs. al genoeg om hem ervan te weerhouden aan die mat te gaan krabben.
Dan zijn het rare katten.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Ik kan het eens proberen.. Al zou ik toch niet echt verbaasd staan te kijken als ze die sambal met plezier er af likken.
Ik heb sowieso rare katten.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan zijn het rare katten.
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Alicey het volgende:
Zere tong? How come?
quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag. Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.
Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij. Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
Hmm kj apartquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.
gewoon het mes erin!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
Wouw, ik heb echt een leuke dag vandaag. Wakker worden - school - werken - te lage suikerspiegel - eten - huiswerk - werken - eten - huiswerk & ontspanning (hoop ik) - slapen.
Maar morgen is het weer een vrij relaxte dag, en ik verdien er weer wat geld bij. Ik ben alleen verkouden trouwens, en best tevreden over mijn lichaam, alleen jammer van de cellulitis.
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Alicey het volgende:
Je reageert even op het hele topic in 1 post Trin?
Ik was laatst in de sauna, en toen zag ik dat ik eik uitermate weinig te klagen hadquote:
neerbuigend hoort toch niet in het rijtje?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:03 schreef Doffy het volgende:
Doffy gaat zo weg, en komt voorlopig niet thuis. Waarschijnlijk pas morgenavond laat weer. Zullen jullie je gedragen? Jullie kunnen in elk geval blij zijn dat de arrogante, sûpreme en neerbuigende moderator jullie vanavond niet komt vernederen![]()
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT nietquote:Op donderdag 1 december 2005 16:19 schreef Alicey het volgende:
Nee, die is er niet schaap. Enige wat je kunt doen is niet inloggen, en bij een post steeds op de vlieg inloggen..
zorg ervoor dat FF zn cookies ergens anders opslaatquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
Alicey
weet iemand toevallig of er een manier is om met twee fok-accounts tegelijk ingelogd te zijn op fok ? Als miss hier is is het wat lastig switchen van account
internet explorer en firefox naast elkaar draaien lijkt geen oplossing te zijn
Klinkt *kuch* positiefquote:Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik zie er denk ik inderdaad uit als een lijk.
Ik heb geen idee... Was er niet een forum voor?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT niet
lopen hier al requests voor dat je weet ?
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, is een optie, alleen heb je dan je AT niet
lopen hier al requests voor dat je weet ?
Hmmm, kan zijn dat je tong gevoelig is voor het zuur dat uit bepaalde vruchten komtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met kiwi.
Nee, niet echt. Maar dat zei de schoonmaaktser dus dat ik er zo wit uitzag.. In de spiegel bij de toiletten vond ik dat wel meevallen, daar zie ik er vrij goed uit.. Totdat ik me bedacht dat de verlichting daar zo raar is dat ik er normaal altijd oranje uitzie. Dan is het wel een verschil.quote:
Dan heb je alleen de MAT, niet de ATquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?
Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef Reya het volgende:
[..]
Dan heb je alleen de MAT, niet de AT
goeie tipquote:Op donderdag 1 december 2005 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan toch gewoon http://forum.fok.nl/user/active/udserid intikken?
Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filterenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar de AT heb je geen problemen mee bij account-switchen.
Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de AT kun je wel specifiek naar je eigen voorkeuren filteren![]()
Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 16:18 schreef het_fokschaap het volgende:
internet explorer en firefox naast elkaar draaien lijkt geen oplossing te zijn
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden
Doei
Hmmm, het zal inderdaad wel moeten dan. Alhoewel deze klonloze user daar geen last van heeftquote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, dan maar ongefilterd AT'en lijkt me.
Vooral uitleg hoe je dat dan gedaan hebt!quote:Op donderdag 1 december 2005 16:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Gaat prima bij mij, en met verschillende accounts tegelijk![]()
Als deze post niet gewenst , delete hem dan maar.
weg ze Sylquote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef miss_sly het volgende:
Het zit er weer op
Naar Jens en daarna spinnen...ben zo moe dat ik denk dat het maar goed is dat die fiets niet echt beweegt en ik nergens tegenaan kan rijden
Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |