Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:24 schreef Alicey het volgende:
Mijn collega's vinden het lekker rustig.![]()
Ik kan amper normaal praten. Dus ik zeg alleen iets als het echt nodig is, en dan nog op bijna onhoorbaar geluidsniveau.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is rustig omdat jij je niet lekker voelt?
ik ook alquote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb me voorzichtig gemeld in het fotografen/modellen ontmoetingstopic
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.
You go girl !quote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef miss_sly het volgende:
Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:40 schreef Yosomite het volgende:
Jij moet gaan posten in harriechristus' topic.
Misschien komt het dan ooit nog een keer goed met hem![]()
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Harriechristus is gewoon 'een gevalletje Franeker', zoals we hier in Friesland zouden zeggen.
waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Een fotosessie lijkt mij ook leuk (Gewoon gekleed), maar dan iets later. Ik heb nl. wel een beetje hetzelfde als Syl, al weet ik dat het onzin is.
En Den Dolder (De Willem Arntz stichting) in Utrecht?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?
Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:
Franeker is voor Friesland het Delft van Zuid-Holland?
Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom denk jij meteen dat het naakt moet zijn![]()
![]()
In Delft ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in Delft zit, maar in Franeker zit 't gekkenhuis.
jajaquote:Op donderdag 1 december 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet hoor, maar ik zet er voor de duidelijkheid even bij.
Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.quote:
Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat vinden we hier ook van de provinciale gebieden, maar Delft neemt alleen patienten op uit Haaglanden en langs de Waterweg.
Ze zijn van Delft nog steeds niet gekomen om mij te halen, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, van de Rijnmond heb ik dan ook weer geen hoge dunk![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Deventer ken ik niet zo, maar ik vraag me af of dat zoveel beter is.
Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:08 schreef Reya het volgende:
Het is je te vergeven, je komt uit Rotterdam, Rotterdammers zijn grosso modo ongeveer net zo bekrompen als Tukkers![]()
Rotterdammers kunnen niet eens Nederlandsquote:Op donderdag 1 december 2005 11:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor met die bekrompenheid. We hebben alleen zo bepaalde ideeen over de provincien.
Spreken niet nee. Maar Nederlanders weer geen Rotterdams.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Rotterdammers kunnen niet eens Nederlands![]()
Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:15 schreef Alicey het volgende:
Het valt mij eigenlijk best op dat er nog aardig wat mensjes ABN spreken in Rotterdam. Overigens vooral "de buitenlanders".
Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, hier zijn het vooral de allochtonen (mensen die oorspronkelijk niet uit de regio komen, zoals ik) die ABN praten. Die mensen zijn meestal ook vrij gewild voor functies waarin veel aangesproken moet worden![]()
De vorige keer dat ik hier in het stadhuis was werd ik met een soort van stads-enschedes aangesproken. Maar dat valt nog wel redelijk te verdragenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misschien dat daarom wel het stadhuis vol zit met allochtonen.
Dat is idd wel een voordeelquote:Op donderdag 1 december 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Dan weten ze niet waar je vandaan komt
Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is idd wel een voordeel![]()
Alhoewel, als ik Stads-Deventers had gepraat, dan had nog steeds niemand het geweten, gezien het feit dat maar weinig mensen dat accent weten te plaatsen![]()
Voor de rest spreek je netjes Nederlands inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
Ach ja, ik vind het niet erg hoor. Volgens mij spreek ik vrij netjes alleen neit accentloos Nederlands. Goed genoeg voor mij
Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjesquote:Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar we hadden vast wel gehoord dat het ergens uit de Achterhoek komt.
We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee hoor, Stads-Deventers heeft vrijwel niets van de karakteristieke toonlegging van Nedersaksische dialecten. Het is meer een mengelmoes van oude accenten uit de IJsselvallei en meegebrachte westerse stadstaaltjes![]()
Nee, dat zeker nietquote:Op donderdag 1 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zouden je iig vast niet in de randstad plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |