Fruit.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Dat scheelt natuurlijk wel.. Dan krijg je wel iets binnen, en fruit zit boordevol fruitsuikers, dus aan je energie kom je dan wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat geldt bij mij niet. Ik houd het meestal op fruit / fruitijsjes en een beetje yoghurt en dat voelt goed.
Maar eten levert toch juist energie, en die energie kan toch ook gebruijt worden tegen de ziekte?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:58 schreef Bensel het volgende:
Ik dnek dat het komt omdat als je geen voedsel eet, je ook vel minder energie krijtbent om dat te verteren, waardoor die energie gebrukkt kan worden voor de bestrijding van de ziekte. Echter denk ik wel dat je dat niet langer dan 3 dagen moet doen.. Dan kun je beter even wat licht verteerbaars eten, zodat je wel WAT energie krijgt..
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Echte mensen zijn veel mooier dan geairbrushte magere latjes.
Ik doe mijn bestquote:En ik meen het ook nog, dus you better believe it.![]()
Ik ga juist voor de verklaring er achter.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:59 schreef Yosomite het volgende:
Mijn moeder kwam / komt dan aan met oude Engelse wijsheden (ze is Engelse).
En in dit verband:
"Starve a cold and eat a fever", een oude volkswijsheid, verteld door een oude vrouw.
Dus het moet wel goed zijn.![]()
Ja, die professionele fotograaf.....quote:Op donderdag 1 december 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar zegt dat wat? Veel fotomodellen vind ik helemaal niet mooi, en dan moet je er nog bij denken dat het ook nog eens een professionele fotograaf was.
Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
Ja, die professionele fotograaf.....
Ik ben moed aan het verzamelen om een afspraak te maken voor een geklede sessie
En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, die professionele fotograaf.....
Ik ben moed aan het verzamelen om een afspraak te maken voor een geklede sessie
Zeurpiet.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:01 schreef Alicey het volgende:
Ik ga juist voor de verklaring er achter.
Nou heb ik je maar 1 keer gezien, maar ik vond je een hele mooie meidquote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat Photoshoppen maakt natuurlijk veel goed dat niet helemaal perfect is. maar ik zou ook zo graag zo'n mooie huid hebben of zulke mooie benen, borsten en buikje.
[..]
Dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lijkt me niks aan hoor, als iedereen er zo uitziet.
I know. Maar ik weet niet of ik durfquote:Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (Deel VI)
Dat heb ik ook wel, maar ik weet niet of dat aan mijn opvoeding ligt.. Het lijkt eerder op een soort neurotisch trekje.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Voordeel is dat ik niet snel arrogant zal worden; ik neem somplimentjes over mijn uiterlijk altijd met een paar kilo zout
Dan ben je nog aan het vergelijken met anderen, alleen dan met lelijke mensen.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
Ach, ik moet er nog even aan wennen dat ik best tevreden mag zijn en dat er echt wel minder mooie mensen rondlopen
Arrogantie is doorgaans een dekmantel voor een gebrek aan zelfvertrouwen. Zelfliefde is iets heel anders, en zeer gezond.quote:Ik denk ook dat ik te zeer opgevoed/opgegroeid ben met het idee dat je jezelf vooral niet mooi mag vinden, omda tje dan arrogant bent. En die gedachte krijg ik er echt niet uit.
Nou, er zijn er wel die ik leuk vind. De bewuste blauwe-poncho foto waar schaap zo gek op is bijvoorbeel, vind ik zelf ook wel ok.quote:Op donderdag 1 december 2005 10:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
En in hoeverre ben je zelf objectief als je naar jezelf of je eigen foto's kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |