Tssss... Je denkt toch niet dat ik mijn eigen OP ga lezen? Zelfs ik vind dat te bagger!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:03 schreef Burbo het volgende:
Die film is niet in 2000 gemaakt, le-zen.
Auw...quote:Op donderdag 1 december 2005 09:08 schreef ook_gek het volgende:
nou het was weer leuk bij de dokter.
Hij heeft alles er af gehaald en schoon gemaakt. En jep het is dus ontstoken en het staat open.
Heb het zelf gezien en TERING er zit een gat in het midden dat wil je niet weten hahaha.
Nu zit er een normale pleister op en ik moet het elke avond ontsmetten.
En dan maar hopen dat het dicht gaat.
Trans Amquote:Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef KeessieX het volgende:
Moggùh![]()
Wat voor bak is dat nou eigenlijk? The original Kitt? Pontiac, Corvette?
pontiac TransAM, check hierquote:Op donderdag 1 december 2005 08:58 schreef KeessieX het volgende:
Moggùh![]()
Wat voor bak is dat nou eigenlijk? The original Kitt? Pontiac, Corvette?
Kijk dat is het betere werkquote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef M5 het volgende:
Moggûh!![]()
* mag vandaag van 15:00-23:00 werken..
Da's lekker wat uurtjes met 133% loon
deja vu gevoelquote:Op donderdag 1 december 2005 10:00 schreef M5 het volgende:
Moggûh!![]()
* mag vandaag van 15:00-23:00 werken..
Da's lekker wat uurtjes met 133% loon
euh. jah. zou wel eens kunnenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
haje dat al niet eens gepost op psies dezelfde manier?
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:37 schreef Xtreem het volgende:
Nog 6,5 uur om een case in te leveren
Absoluut. De vraag is alleen met welk niveauquote:
succes danquote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Absoluut. De vraag is alleen met welk niveau
Mag maar 5 pagina's zijn, maar ben halver wege en zit, zonder slap lullen, al op 3,5...![]()
Kleinere lettertjes gebruiken?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Absoluut. De vraag is alleen met welk niveau
Mag maar 5 pagina's zijn, maar ben halver wege en zit, zonder slap lullen, al op 3,5...![]()
lettertype 12 is verplichtquote:Op donderdag 1 december 2005 11:24 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Kleinere lettertjes gebruiken?
Ik dan, vanavond naar Hanover, morgen terugquote:
Valt bij Times New Roman wel mee hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 11:48 schreef Sandraugiga het volgende:
Lettertype twaalf is verplicht? Is je leraar slecht ziend of zo? Da's toch hartstikke groot?
Reperbahnquote:Op donderdag 1 december 2005 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dan, vanavond naar Hanover, morgen terug![]()
Wie weet of het goed stappen is in Hanover![]()
Mogûh btw
Waar te vinden?quote:
In Hamburg. Ik haal die twee ook altijd door elkaarquote:
And proud of itquote:Op donderdag 1 december 2005 12:01 schreef Xtreem het volgende:
Herman is vanaf morgen een grotere nerd dan ik
245. (245) G-spotter2001 21455
246. (246) Xtreem 21455 (+17)
247. (248) hermandeperman 21448 (+56)
248. (247) Barb 21425 (+12)
249. (249) Nouk 21353
Hoe staat het met de zelfdiscipline?quote:
Is ook maar een klein eindje hequote:Op donderdag 1 december 2005 12:04 schreef lipje het volgende:
[..]
In Hamburg. Ik haal die twee ook altijd door elkaar![]()
Jij hebt alleen maar geannuleerde ritten... is dat je nieuwste pimpobject?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook maar een klein eindje he![]()
Hoorde trouwens net dat de rit geanuleerd is, dat wel klote, maar krijg em wel betaald
Extreem slechtquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoe staat het met de zelfdiscipline?
kwam er gisteren weer 'ns achter dat redbull 1,5 a 2 uur werkt. Om 22.00 gedronken, 2 uur behoorlijk productief, en om 0.00 had ik het gehadquote:
Was dat maar zo, ik baal er elke keer van als ze niet doorgaanquote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar geannuleerde ritten... is dat je nieuwste pimpobject?
zo'n rit had ik laatst ook, Apeldoorn - Holtenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:20 schreef Xtreem het volgende:
geen zin meer
morgen avond ein-de-lijk weer 'ns werkenHelemaal van oldenzaal naar deventer
10 mailtjes per minuut?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:47 schreef BoJo het volgende:
pfff heb m'n werk laptop maar weer dicht gegooit want ik werd helemaal leip![]()
tickets die terug gestuurd worden en niet behandelt worden, callbacks die niet gedaan worden, 80 emailtjes, allemaal gezeik. ze kunnen me watquote:
Doorsturen aan je ondergeschikten met de mededeling: DOE JE FUCKING JOBquote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
tickets die terug gestuurd worden en niet behandelt worden, callbacks die niet gedaan worden, 80 emailtjes, allemaal gezeik. ze kunnen me wat![]()
preciesquote:Op donderdag 1 december 2005 14:14 schreef BoJo het volgende:
[..]
tickets die terug gestuurd worden en niet behandelt worden, callbacks die niet gedaan worden, 80 emailtjes, allemaal gezeik. ze kunnen me wat![]()
Hei is eg wel fet goet bij Giel op freidag morguh!@!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:26 schreef Hugster het volgende:
Je moet mee naar Diemen zuid, mee naar DIemen zuid want je ziet er lekker uit
Diemen paupers
Achmed wil je JEEP kopen?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
kan je op het postkantoor bij het overschrijven van de auto ook het geld laten controleren of kijken ze je dan raar aan![]()
nee een Nederlandse gast met vrouw en kind maar toch...quote:Op donderdag 1 december 2005 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achmed wil je JEEP kopen?
maar je vraag: geen idee
Ik heb geen girorekeningquote:Op donderdag 1 december 2005 14:55 schreef lipje het volgende:
Ik denk dat ze raar kijken. Maar stort het op een girorekening en je weet het meteen.
DIYS: Let op coupures van 50 euri en hoger dat het getal linksonder verkleurd,
echte euri kenmerken
ja tuurlijk kan dat, die hebben ook z'n uv lamp hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:47 schreef BoJo het volgende:
kan je op het postkantoor bij het overschrijven van de auto ook het geld laten controleren of kijken ze je dan raar aan![]()
ik blijf het een beetje beschamend vinden om het te doen voor die gast en z'n vrouw en kind etc.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja tuurlijk kan dat, die hebben ook z'n uv lamp hoor
Heeeeeey die paarse komt me bekend voor zegquote:Op donderdag 1 december 2005 14:55 schreef lipje het volgende:
Ik denk dat ze raar kijken. Maar stort het op een girorekening en je weet het meteen.
DIYS: Let op coupures van 50 euri en hoger dat het getal linksonder verkleurd,
echte euri kenmerken
Waarom niet? Ik deed het altijd toen ik auto's verkocht, waar de mensen zelf bij zaten, gewoon openlijk en eerlijk. Mensen begrijpen het ook hoor, want zo is het heel makkelijk geld witwassen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik blijf het een beetje beschamend vinden om het te doen voor die gast en z'n vrouw en kind etc.![]()
heb je em al klein gemaakt?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heeeeeey die paarse komt me bekend voor zeg![]()
155 V6en zijn aardig schaars als ik zo de sites afspeurquote:Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik deed het altijd toen ik auto's verkocht, waar de mensen zelf bij zaten, gewoon openlijk en eerlijk. Mensen begrijpen het ook hoor, want zo is het heel makkelijk geld witwassen.
Dat zijn ze zekerquote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
155 V6en zijn aardig schaars als ik zo de sites afspeur![]()
hmm wel een optie eigenlijk, heb toch nog die 205 voor als het invoeren weken gaat duren.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zijn ze zekermisschien duitsland proberen?
*checkt*quote:Op donderdag 1 december 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm wel een optie eigenlijk, heb toch nog die 205 voor als het invoeren weken gaat duren.
Die v6 van Paul (te koop op artc) is wel een mooie maar teveel kilometers en ik zit niet te wachten op die reparatie.![]()
Niet mijn smaakquote:Op donderdag 1 december 2005 15:40 schreef BoJo het volgende:![]()
Alfa Romeo 155 2,5 V6 DTM-Umbau
[afbeelding]
ja jammer van die km stand, want mijne had ik toen ook met 240d km gekocht en ik zat zo op de 3 ton. Zoek liever wat rond de 150d km.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
Die van Paul is erg mooien die reparatie:
Te vervangen :
De homokineten bakzijde zouden eigelijk nog vervangen moeten worden.
Maar zijn lang niet zo duur als wielzijde (Optie: in overleg vervang ik ze voor verkoop)
Door hem laten doen dusAlleen die km-stand is wat minder leuk, maar dat is wel gemiddeld.
Die auto op marktplaats staat en schuin en scheef, daardoor vertekent het allemaal. Ik vraag me alleen af wat de km-stand daarvan is. Maar die van Paul heeft een aparte kleur en een paar leuke opties(w.o. de chip)
Hoeveel km rij je dan per jaar? rond de 150d km is zeldzaamquote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja jammer van die km stand, want mijne had ik toen ook met 240d km gekocht en ik zat zo op de 3 ton. Zoek liever wat rond de 150d km.
zullen we samen iets leuks gaan studeren?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doorsturen aan je ondergeschikten met de mededeling: DOE JE FUCKING JOB
Ik ga kijken of ik misschien toch niet alsnog door ga studeren, maar ik weet niks leuks, of m'n voor opleiding is niet geschikt
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
http://www.flurl.com/uplo(...)asmusbrug_10915.html![]()
![]()
![]()
En lipje wat een gek ben je ook met je avater![]()
wat een gedrochtquote:Op donderdag 1 december 2005 17:23 schreef PeuRac het volgende:
BoJo: niet ARTC leden hoeven niet te klikken
zo'n 30.000quote:Op donderdag 1 december 2005 16:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel km rij je dan per jaar? rond de 150d km is zeldzaam
daar helpt geen zwembad vol me cola meer tegen neequote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef jozef444 het volgende:
jezus, hier zitten der volgens mij al best wel veel vastgeroest in deze sc of niet![]()
Best kansloos hequote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef jozef444 het volgende:
jezus, hier zitten der volgens mij al best wel veel vastgeroest in deze sc of niet![]()
2.5 TD misschien beter voor jequote:
neeh moet geen diesel. Bedenk je eens dat ik sinds maart maandelijks 500 euro per maand betaald heb aan benzine tot September dan (toen ik de 205 kocht)quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2.5 TD misschien beter voor je30.000km op benzine, met 1 op 7 en ¤ 1.40 tot ¤ 1.45 (gemiddelde verwachte prijs voor komend jaar) gaat je veel geld kosten
(tussen de 6000 en 6220 euro).
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:49 schreef lipje het volgende:
is een jeep grand cherokee niet wat voor bo
sinds wanneer ben ik mod ?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best kansloos he
Gelukkig niet zo kansloos dat we moderator zijn geworden
Owh, oeps
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
heit kaam krekt binnen, hy sei dat wy koene ite!
oant drekst
mwah tussen 25k en 30k haal ik wel ja. Iig zeker met die Alfa toen, dit jaar een beetje minder denk dat ik zo 15000 met de Jeep heb gereden en 3000 met de 205.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
rij jij 30.000 km? p/j?
waar ga je allemaal naar toe dan?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah tussen 25k en 30k haal ik wel ja. Iig zeker met die Alfa toen, dit jaar een beetje minder denk dat ik zo 15000 met de Jeep heb gereden en 3000 met de 205.
die 365 rondjes over de wallen elke nacht tikken natuurlijk lekker aanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
waar ga je allemaal naar toe dan?![]()
15k met de jeep valt nog mee, 6000 hebben we met de vakantie gedaanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah tussen 25k en 30k haal ik wel ja. Iig zeker met die Alfa toen, dit jaar een beetje minder denk dat ik zo 15000 met de Jeep heb gereden en 3000 met de 205.
Ja, jij rijdt zo over die paaltjes heenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
die 365 rondjes over de wallen elke nacht tikken natuurlijk lekker aan![]()
idd, de jaarlijkse vakantie tikt ook lekker aanquote:Op donderdag 1 december 2005 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
15k met de jeep valt nog mee, 6000 hebben we met de vakantie gedaan
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:22 schreef BoJo het volgende:
We hadden de teller in dat computerding in het dak toch reset voordat we gingen, hij staat nu net over de 10000 km.
nee, gek he met die benzine prijzen van 1.55 opeensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
We hadden em idd gereset, dan heb je niet echt veel meer gereden sinds de zomer.
had en nog een paar gemaakt maar daar zegt die van dat de images corrupted zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 18:28 schreef BoJo het volgende:
Toch maar eens langs Essen een keer, geile wijven joh!!
![]()
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
155 V6en zijn aardig schaars als ik zo de sites afspeur![]()
thanksquote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...
Een gast die bij Sixt autoverhuur in Maastricht werkt had er een tijdje terug een staan, geschorst met gereviseerde motor, die hij alleen verkocht voor een liefhebber. Die gast was geloof ik bedrijfsleider daar, heb een tijdje met hem staan praten. De auto zag er strak uit. Het is alweer een tijd terug maar wellicht dat 'ie er nog staat. Telefoon is: 0900 4887749 (algemeen nummer). Misschien dat je er wat mee kunt...
Sixt heeft ook maar een aantal filialen in NLquote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...
Een gast die bij Sixt autoverhuur in Maastricht werkt had er een tijdje terug een staan, geschorst met gereviseerde motor, die hij alleen verkocht voor een liefhebber. Die gast was geloof ik bedrijfsleider daar, heb een tijdje met hem staan praten. De auto zag er strak uit. Het is alweer een tijd terug maar wellicht dat 'ie er nog staat. Telefoon is: 0900 4887749 (algemeen nummer). Misschien dat je er wat mee kunt...
mjah was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sixt heeft ook maar een aantal filialen in NL
*Bojo belt en krijgt klantenservice tutje aan de lijn op centrale desk in Amsterdam*
"Hallo met Bojo, ik ben op zoek naar iemand die bij jullie werkt die zijn Alfa Romeo 155 V6 misschien te koop aanbied."
zij: "eeeehhhhh![]()
![]()
"
"Met de belslet van Sixt, waarmee kan ik u van dienst zijn?"quote:
heb je het applaus al gerecord?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe mn huisgenoot denkt dat z'n stereo'tje hard kan
Ik zal hem eens leren
Kyussquote:
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoer
Mét omroepberichten erdoor gemixt
oeh, laat eens luisteren?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoer
Mét omroepberichten erdoor gemixt
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Wheheheheheheh
Ik dacht dat dat wel tot de PTA standaard info behoorde
Ik heb een nep-gangsterrap groepGaan we een beetje stoer lopen doen terwijl we het allemaal niet zijn
http://www.sockonthamikecollective.tk
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Sock On Tha Mike Collective - OV-rap
Ik roep steeds "jonguh"quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:53 schreef ook_gek het volgende:
zaterdag leuk feestje met Brian S WHOOOOHOOOO
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:36 schreef Hugster het volgende:
Googol, graphics hoer, jij loopt ook echt voor de duvel en z'n ouwe moer te designen eh![]()
t is ook veel leuker als er kids bij zijn die er nog in gelovenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
wij doen sinds ik het ontgroeit ben niet meer aan sinterklaas... dit is nu het 2de jaar![]()
die kan je zo lekker in de maling nemenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
t is ook veel leuker als er kids bij zijn die er nog in geloven
anders ik welquote:Op donderdag 1 december 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
die kan je zo lekker in de maling nemen![]()
ja, maar dat heeft ook voor een groot deel met je kledingstijl te maken....quote:Op donderdag 1 december 2005 22:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
anders ik welm'n achternaam is Pedro en ik ben bruin
1 minuut overtuigingskracht resulteert in dat kinderen geloven dat ik zo aan het werk moet. Dus lief zijn.
ik doe plastic recyclenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
werkse bassie![]()
wat voer je eik uit tegenwoordig?
linkje postenquote:Op donderdag 1 december 2005 22:50 schreef Fugie het volgende:
ik heb een nieuwe hippe wekker gevonden, eentje die van kleur verandert
hij's fijnquote:Op donderdag 1 december 2005 23:53 schreef lipje het volgende:
de ware toedracht van de scheur in Ook_gek's hoofd
![]()
Welk muziek-programma werk je mee?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:28 schreef Sjoewe het volgende:
Ik verveel me echt compleet de tering hier
Iemand nog leuke links
Fruityloops, cool edit en soundfordgequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Welk muziek-programma werk je mee?
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Fruityloops, cool edit en soundfordge
juh ook wel mee gewerkt, tof programmaquote:
ikke welquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
juh ook wel mee gewerkt, tof programma![]()
Die userinterface
maar ja ik heb het niet
Fast Eddiequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kom er niet aan
En nu ff oldskool: Mantronix!
zo naar, die rgonfroncterende praatquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
herman is een beetje ziek
morgen ochtend![]()
Dat was ik vannachtquote:Op vrijdag 2 december 2005 01:04 schreef Sjoewe het volgende:
herman is een beetje ziek
morgen ochtend![]()
leuke mensen zijn datquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat was ik vannacht
Heb maar een pak melk met suiker achterover geslagen om die rotzooi te neutraliseren.![]()
Nu weet ik ook waarom ik geen drugs neem
ow en voor degenen die het nog niet wisten, ze hebben gisteren wat in mn drinken geflikkerd
quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat was ik vannacht
Heb maar een pak melk met suiker achterover geslagen om die rotzooi te neutraliseren.![]()
ow en voor degenen die het nog niet wisten, ze hebben gisteren wat in mn drinken geflikkerd
leuk is andersquote:Op vrijdag 2 december 2005 08:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
leuke mensen zijn dat![]()
goedemorgen iedereen![]()
Idiotenquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat was ik vannacht
quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
wahahahaha ik zie dit nu pas:
Systeembeheerderdag![]()
Ik sta erbij
[..]
Ze dachten (de uitsmijters) dat het GHB was...quote:
die heb ik ookquote:
Show me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
die heb ik ook![]()
alleen sta ik er dan op
Wat een eikelsquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze dachten (de uitsmijters) dat het GHB was...
Ik zou het niet weten. Ik trilde als een idioot, had het enorm koud, mn hoofd voelde aan als dat van die in de exorcist en mn benen vielen onder me vandaan
Nu alleen nog trillerig en erg koud, maar dat gaat wel over.
Ik denk dat ze het erin hebben geflikkerd toen ik mn drinken ff neerzette om een peuk te pakken. Ik laat mn drinken nl nooit staan, omdat ik het al een keer heb meegemaakt bij een ex van me. Ben zo enorm geschrokken toen. Gelukkig wist ik nu wat het was, dus kon ik enigszins rustig blijven...
En ja Bojo ik rook weer, mietje dat ik ben
assik thuis ben, heb hem niet op deze pc staanquote:
i know i know...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat een eikels![]()
Enne... zonde(roken)
deeeeply disappointed .
Okayquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
assik thuis ben, heb hem niet op deze pc staan
Welk cadeautje btw?
oe wat een lief vriendjequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Ik krijg een stuur met kerst, van vriendjelief!
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
ben ik fotos aan het zoeken van een specifieke 155, kom ik deze foto tegen van een BBQ meet van vorig jaar. Knap dat ik zo goed op een grassprietje kan balanceren hea![]()
![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
ben ik fotos aan het zoeken van een specifieke 155, kom ik deze foto tegen van een BBQ meet van vorig jaar. Knap dat ik zo goed op een grassprietje kan balanceren hea![]()
![]()
[afbeelding]
Beterschapquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
Dat was ik vannacht
leuke fotoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
wahahahaha ik zie dit nu pas:
Systeembeheerderdag![]()
Ik sta erbij
[..]
Dat was ik vannacht
Ijsmeisquote:
The different between men and boys, are the price of their toysquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef M5 het volgende:
gisteren op m'n werk waren ze weer bezig handrem bochtjes aan't nemen op bijna lege auto schepensoms net kleine kinderen die collega's daar.
en griep (koorts)quote:
neem een sterke borrel en ga slapenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en griep (koorts)
al 2 weken ofzo maar ben steeds toch gaan werken waardoor het alleen maar erger werd, dus toch maar besloten om het uit te zieken![]()
ja klopt, alleen de laatste meets waren er veeeeeel mensen die ik en de oude garde nooit gezien hadden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
nee ik heb geen zin meer, krijg wat van die schijt politie dat je ze aan het begin gelijk zoek rijd en weer terug moet enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:11 schreef Fugie het volgende:
jo![]()
verslapen voor school![]()
bo heb je most wanted al klaar gespeelt? ik moet er nog maar 2
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaaldquote:
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, heb deze week 2x gewerkt en krijg toch 5 dagen betaald(3x ging de rit niet door).
Op de meest vind ik het wel relax, ik leer steeds meer mensen kennen, dat is echt leukIk heb het idee dat de oude garde er juist wel meestal is, of zie ik dat fout?
Ja, die auto had ik ook al interesse inquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:10 schreef BoJo het volgende:
Die ene 155 v6 op SCARB is trouwens Proteo, best interessante v6 eigenlijk![]()
Volgens Paul kost die reparatie ongeveer 200 euro dus dat is nog te overzien.![]()
Daar kan ik niet over oordelen, ik hoor zelf ook bij de nieuwe gezichten volgens mij, al weten wel veel mensen m'n naamquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die is er meestal wel hoor, maar ook zeer veel nieuwe gezichten moet ik zeggen![]()
ik wordt met +300 km/h nog bijgehouden door die politie in 4 deurs sedannetjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:19 schreef Fugie het volgende:
ik ga altijd donuts leggen in het beginals ze me dan bijna pakken rij ik 100 meter verder en doe het weer
Ik had het over 2 verschillendequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, die auto had ik ook al interesse inmaar welk probleem he jij het over dan? Ik zie alleen dat hij de auto een complete grote beurt geeft, de uitlaat fixed en evt verlaagd met nieuwe winterbanden.
Is wel een verschil van 70.000 kmquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik had het over 2 verschillende
scarb (roel) - 166d km, nieuwe apk, beurt en goedkoper. Maar verder niks over bekend.
artc (paul) - 240d km, apk tot februari, auto is al een tijdje bekend ook de vorige eigenaar en is volgens de kenners betrouwbaar, heeft al veel opties erop zoals squadra chip, sportuitlaat, verlagingsveren, veerpootbrug, gele koni's, maar is wel een stukje duurder. Hij is wel mooier met de mooie U spoiler en de QV skirts
![]()
Van MP ofso? Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:30 schreef BoJo het volgende:
Maar ik heb ook nog een zwarte met zwart leder interieur op het oog, wacht nog ff op de specs van de eigenaar.![]()
alleen achterquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel een verschil van 70.000 kmMaar je hebt wel gelijk, die van Paul weet je wat je koopt en is vrij compleet. Paul heeft alleen maar koni's achter toch, of ook voor? Die spoiler en skirts zijn eigenlijk een must voor de 155
![]()
Ja tijd geleden stond ie op marktplaats, toen stond erbij dat ie wilde ruilen tegen een 4x4, dus ik reageren natuurlijkquote:
jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Ai... Gelukkig is het goed afgelopen las ik?
welke meet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey BO, ik heb echt het idee dat er op elke meet echt alleen maar dezelfde mensen komenniet erg trouwens, want het is altijd erg gezellig
Ben benieuwd naar de nieuwjaars meet
Anders mail je Hilbert/Serge wat zij je zouden adviseren, minder kilometers en onbekend of meer opties en kilometers en bekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
alleen achter![]()
Ja en die skirts zijn errug gewilt en lastig te vinden![]()
Maar wat je zegt het blijft een verschil van 70d km.![]()
das die meet met al die dooie artiesten, toch?quote:
www.artc155.nl <= nieuwjaarsmeet. Allemaal 155's en 1 GTVquote:
Ik vind zwart, proteo en dat lichtere blauw (niet mijn spastische blauwequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders mail je Hilbert/Serge wat zij je zouden adviseren, minder kilometers en onbekend of meer opties en kilometers en bekend.
Zwart heeft me nooit zo getrokken, net als zilvergrijs (al is Ilja's auto wel erg mooi).
onzin dat laatste, alles word gerespecteerd dat is juist het mooie van de ARTC geen scheve blikken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
www.artc155.nl <= nieuwjaarsmeet. Allemaal 155's en 1 GTVvan een 1.6 t/m 3.0 en 2.0 Turbo.
Jij mag ook wel komen hoorhet is niet verplicht een Alfa te hebben, je moet alleen wel weten dat er vaak over weinig anders gepraat wordt
En andere merken als Alfa moeten ver weg geparkeert worden
![]()
Proteo, champagne, wit, zwart, in die volgorde vind ik t mooi. Jij bedoelt dat blauwe van Jochem's Q4??quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik vind zwart, proteo en dat lichtere blauw (niet mijn spastische blauwe) mooi
(in die volgorde)
Ja ik denk dat ik dat ook wel doe, ik wacht nog ff op antwoord van die zwarte.![]()
Ja of Edwins vorige auto.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Proteo, champagne, wit, zwart, in die volgorde vind ik t mooi. Jij bedoelt dat blauwe van Jochem's Q4??
Nee Bo, dat komt omdat ze je willen gebruiken als een 155 kapot gaat, niet elke club heeft een eigen sleepdienstquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
onzin dat laatste, alles word gerespecteerd dat is juist het mooie van de ARTC geen scheve blikken.![]()
Vind ik ook een erg mooie kleur, maar vind em toch net iets te apart, net als dat Tundra verde (groen).quote:
Best welquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef BoJo het volgende:
Wel een beetje fout als we allebei in een Proteo v6 rijden![]()
ik hou niet van groenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vind ik ook een erg mooie kleur, maar vind em toch net iets te apart, net als dat Tundra verde (groen).
voor mij word het straks een verademingquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Best welmaar ik moet eerst vast werk hebben, anders hou ik geen cent meer over in de maand
![]()
Vandaar dat je nu thuis zit, met een groene auto in de garage en een groen uitgeslagen auto buitenquote:
Die velgen gaan er onderuit he, komt 15" onder, dus je moet nog wel andere velgen kopenquote:
ja ik begrijp jouw situatie wel, simpelweg omdat ik daar ook in zat 2 jaar geleden waar ik ook alleen Brussaard werk had om het te bekostigenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaar dat je nu thuis zit, met een groene auto in de garage en een groen uitgeslagen auto buiten![]()
Ik kan me voorstellen dat het voor jou een stuk goedkoper is, maar ik betaal nu verzekering en WB voor een 1.8, dat scheelt een boel met een 2.5 v6 en dan komt het vebruik nog, ligt nu rond 1 op 12 bij mij.
ja weet ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die velgen gaan er onderuit he, komt 15" onder, dus je moet nog wel andere velgen kopen![]()
Maar het is zeker een auto waar je 's ochtends met een glimlach naartoe loopt, hoe kut je je ook voelt.
Er is een kans dat ik bij Brussaard blijf, maar dan in een andere functie. Ik kwam dinsdag Rob tegen (de directeur) en ff mee gesproken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik begrijp jouw situatie wel, simpelweg omdat ik daar ook in zat 2 jaar geleden waar ik ook alleen Brussaard werk had om het te bekostigen![]()
Mooie velgen voor winterbandenquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja weet ik![]()
Heb al met hem gemailt, die 15 inchers zijn niet eens zo heel lelijk... kom je de winter wel mee door.![]()
In de planning of andere tak binnen de Brussaard groep?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik bij Brussaard blijf, maar dan in een andere functie. Ik kwam dinsdag Rob tegen (de directeur) en ff mee gesproken.
Nope, geen planning, daar zit al iemand extra, die lul belt altijd voor 9u 's ochtends als je vrij bentquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
In de planning of andere tak binnen de Brussaard groep?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |