die heb ik ookquote:
Show me!quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
die heb ik ook![]()
alleen sta ik er dan op
Wat een eikelsquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze dachten (de uitsmijters) dat het GHB was...
Ik zou het niet weten. Ik trilde als een idioot, had het enorm koud, mn hoofd voelde aan als dat van die in de exorcist en mn benen vielen onder me vandaan
Nu alleen nog trillerig en erg koud, maar dat gaat wel over.
Ik denk dat ze het erin hebben geflikkerd toen ik mn drinken ff neerzette om een peuk te pakken. Ik laat mn drinken nl nooit staan, omdat ik het al een keer heb meegemaakt bij een ex van me. Ben zo enorm geschrokken toen. Gelukkig wist ik nu wat het was, dus kon ik enigszins rustig blijven...
En ja Bojo ik rook weer, mietje dat ik ben
assik thuis ben, heb hem niet op deze pc staanquote:
i know i know...quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Wat een eikels![]()
Enne... zonde(roken)
deeeeply disappointed .
Okayquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
assik thuis ben, heb hem niet op deze pc staan
Welk cadeautje btw?
oe wat een lief vriendjequote:Op vrijdag 2 december 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Okay!
Ik krijg een stuur met kerst, van vriendjelief!
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
ben ik fotos aan het zoeken van een specifieke 155, kom ik deze foto tegen van een BBQ meet van vorig jaar. Knap dat ik zo goed op een grassprietje kan balanceren hea![]()
![]()
[afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:09 schreef BoJo het volgende:
ben ik fotos aan het zoeken van een specifieke 155, kom ik deze foto tegen van een BBQ meet van vorig jaar. Knap dat ik zo goed op een grassprietje kan balanceren hea![]()
![]()
[afbeelding]
Beterschapquote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
Dat was ik vannacht
Heb maar een pak melk met suiker achterover geslagen om die rotzooi te neutraliseren.![]()
Nu weet ik ook waarom ik geen drugs neem
ow en voor degenen die het nog niet wisten, ze hebben gisteren wat in mn drinken geflikkerd
leuke fotoquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:27 schreef Mukie het volgende:
wahahahaha ik zie dit nu pas:
Systeembeheerderdag![]()
Ik sta erbij
quote:Op vrijdag 2 december 2005 07:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat was ik vannacht
Heb maar een pak melk met suiker achterover geslagen om die rotzooi te neutraliseren.![]()
Nu weet ik ook waarom ik geen drugs neem
ow en voor degenen die het nog niet wisten, ze hebben gisteren wat in mn drinken geflikkerd
Ijsmeisquote:
The different between men and boys, are the price of their toysquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:39 schreef M5 het volgende:
gisteren op m'n werk waren ze weer bezig handrem bochtjes aan't nemen op bijna lege auto schepensoms net kleine kinderen die collega's daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |