nee, gek he met die benzine prijzen van 1.55 opeensquote:Op donderdag 1 december 2005 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
We hadden em idd gereset, dan heb je niet echt veel meer gereden sinds de zomer.
had en nog een paar gemaakt maar daar zegt die van dat de images corrupted zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 18:28 schreef BoJo het volgende:
Toch maar eens langs Essen een keer, geile wijven joh!!
![]()
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...quote:Op donderdag 1 december 2005 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
155 V6en zijn aardig schaars als ik zo de sites afspeur![]()
thanksquote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...
Een gast die bij Sixt autoverhuur in Maastricht werkt had er een tijdje terug een staan, geschorst met gereviseerde motor, die hij alleen verkocht voor een liefhebber. Die gast was geloof ik bedrijfsleider daar, heb een tijdje met hem staan praten. De auto zag er strak uit. Het is alweer een tijd terug maar wellicht dat 'ie er nog staat. Telefoon is: 0900 4887749 (algemeen nummer). Misschien dat je er wat mee kunt...
Sixt heeft ook maar een aantal filialen in NLquote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Late reactie: Ik lees dat je op zoek bent naar een Alfa 155 V6...
Een gast die bij Sixt autoverhuur in Maastricht werkt had er een tijdje terug een staan, geschorst met gereviseerde motor, die hij alleen verkocht voor een liefhebber. Die gast was geloof ik bedrijfsleider daar, heb een tijdje met hem staan praten. De auto zag er strak uit. Het is alweer een tijd terug maar wellicht dat 'ie er nog staat. Telefoon is: 0900 4887749 (algemeen nummer). Misschien dat je er wat mee kunt...
mjah was ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 1 december 2005 19:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sixt heeft ook maar een aantal filialen in NL
*Bojo belt en krijgt klantenservice tutje aan de lijn op centrale desk in Amsterdam*
"Hallo met Bojo, ik ben op zoek naar iemand die bij jullie werkt die zijn Alfa Romeo 155 V6 misschien te koop aanbied."
zij: "eeeehhhhh![]()
![]()
"
"Met de belslet van Sixt, waarmee kan ik u van dienst zijn?"quote:
heb je het applaus al gerecord?quote:Op donderdag 1 december 2005 20:58 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe mn huisgenoot denkt dat z'n stereo'tje hard kan
Ik zal hem eens leren
Kyussquote:
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoerquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoer
Mét omroepberichten erdoor gemixt
oeh, laat eens luisteren?quote:Op donderdag 1 december 2005 21:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ik heb net wel de beat gemaakt voor een nieuw SOTMC nummer over het openbaar vervoer
Mét omroepberichten erdoor gemixt
quote:Op donderdag 1 december 2005 21:11 schreef Sjoewe het volgende:
Wheheheheheheh
Ik dacht dat dat wel tot de PTA standaard info behoorde
Ik heb een nep-gangsterrap groepGaan we een beetje stoer lopen doen terwijl we het allemaal niet zijn
http://www.sockonthamikecollective.tk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |