Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Zijn pikkie smeekt om afgetrokken te worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zoquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zo
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
weekje rantsoen zal hem goed doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.
Klasse opmerking regenwormquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.
Ik haat als amsterdammer Rob
Zou het niet weten heb geen geluid aan staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
weekje rantsoen zal hem goed doen.
Red je niet met een week ! een maand rantsoen en minimaal 3 uur trainen op een dag zou veel beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
weekje rantsoen zal hem goed doen.
grappig dat jij ook zo over ze denkt. zo noem ik ze dus ook altijd ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
Het is een Vlaardingerquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Ik neem aan van wel, al zal het een mild rantsoen zijn denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
O ja dat is waar dan heb ik niks gezegd.quote:
Niet verder vertellen he? Maar ik zit 3 maal daags tequote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
grappig dat jij ook zo over ze denkt. zo noem ik ze dus ook altijd ja.
Heb je daar ook speciale mobiele telefoons voor dan? Richting het BB huis? Want ik weet wel dat je ze tegenwoordig voor de Mohammedanen richting Mecca hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet verder vertellen he? Maar ik zit 3 maal daags terichting Aalsmeer...
![]()
Geen idee... Hier en daar staan wel blauwe bordjes die naar Aalsmeer wijzen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heb je daar ook speciale mobiele telefoons voor dan? Richting het BB huis? Want ik weet wel dat je ze tegenwoordig voor de Mohammedanen richting Mecca hebt.
maakt niet uit waar hij vandaan komt, het gaat om zijn karakter.quote:
"Hebben wij u ooit de verkeerde kant op gestuurd?"quote:Op woensdag 30 november 2005 15:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geen idee... Hier en daar staan wel blauwe bordjes die naar Aalsmeer wijzen...![]()
Heel goed Flugel... ze zullen je vast heel goed staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef flugeltje het volgende:Ik heb laarzen gekocht
En ze passen nog om m'n kuiten ook
*blij is*
Zitten ze te strak? Is daarom mijn allereerste topic een vroegtijdige dood gestorven.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef flugeltje het volgende:Ik heb laarzen gekocht
En ze passen nog om m'n kuiten ook
*blij is*
Je wil gewoon de kuiten zien!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed Flugel... ze zullen je vast heel goed staan.
*vraagt foto*
Lieverd, het slotje heb ik gemotiveerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:38 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zitten ze te strak? Is daarom mijn allereerste topic een vroegtijdige dood gestorven.
Had ik gezien was een flouwe opmerking van me.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, het slotje heb ik gemotiveerd.
Er lopen momenteel diverse Roel/Dido topics. Jouw bijdrage past prima in één van die topics....
Met die laarzen aan zie je ze niet denk ik hoorquote:
Hmmm daar zit wat in...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die laarzen aan zie je ze niet denk ik hoor
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
D&R zitten nu op de bank erg sociaal die twee.
Na alle actie met Dido, gaat hij nu gewoon een tukkie doen tot het eten wordt geserveerd. Dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef woestijnroos het volgende:
Waar moet Roel over nadenken?
Zo zitie op de bank en nu moet hij ergens over nadenken, ik heb het even gemist, wat is er aan de hand?
Dit is wel heel erg 5 minuten vingeren en hij ligt nu alweer te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef regenworm het volgende:
Oh ja Nath stond naakt te douchen.
Er zijn toch meer bewoners die nu bloot gaan.
Weet ik niet maar de regie zat wel even te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?![]()
Camera's eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind dat ze spiegels moeten verbieden in Nathalie's omgeving....![]()
Stoelendans?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
MASTERPOST4002![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Scherppppp![]()
En helemaal mee eens![]()
Zou best kunnen hahaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stoelendans?
*ff in bad gaat liggen*
Hopelijk nog maar 1 dag dat geneuzel van haar op tv. Wel benieuwd of Ingrid dan helemaal naar Rob kruipt of glijd of wat ze ook doet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Neeeeeeee Lieske begint weer over haar gewicht!
Lieske: Vind jij dat ik dikker ben geworden sinds ik hier ben?
Ingrid: Ja veel dikker!
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviertquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..was eigenlijk ook de microfoons en eten nog vergeten voor de onvermijdelijke smakmomenten
![]()
Joost is masterquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviert![]()
En ja, dat smakken wordt je echt doodziek van....
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-overquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef essie05 het volgende:
Hoezo vrijdag Bong?
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef melke het volgende:
Ik zag 6 stoelen op een rij, soort biosstoelen. Zouden ze beelden te zien krijgen (Linda en Roel), zouden ze film krijgen? Ik ben nieuwsgierig!
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-over
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:01 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.
Ja, maar dat zijn de antwoord op de vragen die ze gesteld hebben. Misschien zijn dit gewoon beelden vanuit het huis. Morgen is er een exit. Meestal is er iets speciaals op woensdag avond.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk het niet, want a) gaat dat pas vrijdag gebeuren dacht ik en b) dan kunnen ze net zo goed in de huiskamer kijken met het plasmascherm (maarja met BB weet je het nooit 100% zeker)
Het is hier net als in het BB huis, stilte voor de storm.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef F4iTH het volgende:
Wat een gezellig sfeertje hier, wat een drukte
Ze is dus precies Roel, pure lustquote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
Ach ze wil gewoon niet toegeven tov Nathalie dat ze heeft toegeven tov Roel. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen hequote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
nu snap ik er even niets meer van. Dido en Naat zittenin de huiskamer te praten alsof Dido nog steeds boos op Roel is vanwege de Linda-affaire. Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
zoals menigeen natuurlijk gedaan zou hebben. Dus bij de een het ene doen en zeggen en bij de andere iets anders. Niet handig maar gebeurt denk ik vaak. Nu staan er camera's op en is het allemaal uitvergroot. Je praat met een vriendin toch anders dan met je vriend.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef melke het volgende:
[..]
Ach ze wil gewoon niet toegeven tov Nathalie dat ze heeft toegeven tov Roel. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen he
Ja, maar je gaat je vandaag niet laten vingeren en morgen zeggen nee ik ben nog wel koeltjes tov jou. Dat is gewoon spelen met iemands gevoel. Ik wil de dag nog wel eens zien dat Roel tegen Dido zegt sodemieter maar opquote:Op woensdag 30 november 2005 17:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zoals menigeen natuurlijk gedaan zou hebben. Dus bij de een het ene doen en zeggen en bij de andere iets anders. Niet handig maar gebeurt denk ik vaak. Nu staan er camera's op en is het allemaal uitvergroot. Je praat met een vriendin toch anders dan met je vriend.
Dat is dus precies het moment waarop ik zit te wachten. Dan breekt gegarandeerd de pleuris uit...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je vandaag niet laten vingeren en morgen zeggen nee ik ben nog wel koeltjes tov jou. Dat is gewoon spelen met iemands gevoel. Ik wil de dag nog wel eens zien dat Roel tegen Dido zegt sodemieter maar op
Ze wilt zich natuurlijk groot houden voor de rest van de bewoners en laten zien dat ze nog altijd de strenge en kille Dido is. Ze vergeet alleen even dat mensen thuis alles zien en horen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:22 schreef Gert het volgende:
Ook al heeft Dido er gevoelsmatig misschien nog wat moeite mee, het lijkt me toch dat je daar niet meer verder over gaat zeuren als je iemand weer toegestaan hebt om aan je flamoes te friemelen.
Nieuwe opdracht. Roel 10.000 euro geven als hij Dido voor 'n week negeert. Ik ben voor!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies het moment waarop ik zit te wachten. Dan breekt gegarandeerd de pleuris uit...
Ik vrees echter dat Roel nog lang niet klaar is met als een hondje achter Dido aanlopen
Dat untouchable-gevoel hebben Nathalie en Rob allebei heel erg... Ik kan daar ook niet zo goed tegen... Ik vind momenteel met stip Rob de arrogantste in het huis. Maar Nathalie zit daar niet ver onder.... Al vind ik Rob wel íets beter te pruimen als mens, maar dan nog mogen ze wat mij betreft allebei morgen naar huis.... Helaas gaat dát dus niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik nou de enige die Nathalie en in mindere mate Joost, zich steeds arroganter vindt gedragen naarmate ze langer in het huis zitten? Vooral Nathalie heeft volgens mij een flinke 'boost' gekregen toen ze de vorige bank overleefde ondanks de 'Nemo-actie'.
Ik krijg al de kriebels bij het idee dat Nathalie zich 'Untouchable' voelt.
Dat lijkt me niet nee, hij heeft 'r immers nog niet eens geneukt. Dat zal eerst moeten gebeuren voordat Roel überháupt weer een beetje bij zinnen komt, en ook weer andere doelen in het leven ziet.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:29 schreef flugeltje het volgende:
Ik vrees echter dat Roel nog lang niet klaar is met als een hondje achter Dido aanlopen
Nathalie en Joost zijn beide wat Mamaroel "players" noemt. Ze waaien met alle winden mee... Lullen A tegen de één en B tegen de ander. Zo blijven ze altijd in een veilige zone. Als ze dan aangesproken worden (zoals Nath met Nemo), dan weten ze het zogenaamd niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:34 schreef F4iTH het volgende:
Ben ik nou de enige die Nathalie en in mindere mate Joost, zich steeds arroganter vindt gedragen naarmate ze langer in het huis zitten? Vooral Nathalie heeft volgens mij een flinke 'boost' gekregen toen ze de vorige bank overleefde ondanks de 'Nemo-actie'.
Ik krijg al de kriebels bij het idee dat Nathalie zich 'Untouchable' voelt.
Ing is ook relaxder sinds Sjankwal weg is...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Ingrid is overigens wel een stuk rielekster dan de andere dames als het op 'beauty' aankomt...
Nogal, zeg. Die hoor je eigenlijk nooit klagen en zeuren over wat ze aan moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:39 schreef flugeltje het volgende:
Ingrid is overigens wel een stuk rielekster dan de andere dames als het op 'beauty' aankomt...
Rob was in zijn slechtste doen in het huis niet eruit te krijgen. Nu scoort ie alleen nog maar beter sinds het vertrek van Menno. Dus ik weet bijna zeker dat hij bij de laatste 3 zal zitten. Zijn arrogantie is niemand en ook zeker hem zelf niet vreemd (hij geeft het regelmatig toe). Hij kwam er arrogant in en zal er ook zo uitgaan. Hij heeft ook zeker die typische 'Amsterdamsche bluf'. Voorbeeld: Ik ga er NIET uit, ik weet het zeker!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat untouchable-gevoel hebben Nathalie en Rob allebei heel erg... Ik kan daar ook niet zo goed tegen... Ik vind momenteel met stip Rob de arrogantste in het huis. Maar Nathalie zit daar niet ver onder.... Al vind ik Rob wel íets beter te pruimen als mens, maar dan nog mogen ze wat mij betreft allebei morgen naar huis.... Helaas gaat dát dus niet gebeuren.
Rob is wel genomineerd nu, hè?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Rob was in zijn slechtste doen in het huis niet eruit te krijgen. Nu scoort ie alleen nog maar beter sinds het vertrek van Menno. Dus ik weet bijna zeker dat hij bij de laatste 3 zal zitten. Zijn arrogantie is niemand en ook zeker hem zelf niet vreemd (hij geeft het regelmatig toe). Hij kwam er arrogant in en zal er ook zo uitgaan. Hij heeft ook zeker die typische 'Amsterdamsche bluf'. Voorbeeld: Ik ga er NIET uit, ik weet het zeker!
Nathalie lijkt veel zekerder sinds vorige week donderdag. Ze durft al veel meer tegengas te geven, zelfs tegen Dido waar ze eerst als een pup achteraan huppelde. Ze roddelt al iets meer, zelfs over 'hatsvriendin' Dido en familielid Roel. Er is duidelijk sprake van een gedaantewisseling. Voor mij iig niet positief.
Toch moet je toegeven dat ze allebei een klein beetje brutaler zijn geworden. Voorbeeldje is de manier waarop Joost laatst in z'n eentje tegen Dido tekeer ging en Roel gelijk gaf. Ik stond werkelijk met m'n bek op waar dat vandaan kwam.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nathalie en Joost zijn beide wat Mamaroel "players" noemt. Ze waaien met alle winden mee... Lullen A tegen de één en B tegen de ander. Zo blijven ze altijd in een veilige zone. Als ze dan aangesproken worden (zoals Nath met Nemo), dan weten ze het zogenaamd niet meer.
Eigenlijk zijn ze beide een wat mildere Lieske (die vraagt echt openlijk om bevestiging)...
Mja das mijn mening...![]()
JA!!!! Wou je straks nog even mailen om je te bedanken.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:52 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga eens uitgebreid bijlezen
heb nog geen letter hier gelezen de laatste dagen!
Day??? Is ie eindelijk binnen?
Hij is genomineerd ja. Ik hoop dat Lieske eruit gaat maar gok persoonlijk op Roel/Dido.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:50 schreef Day het volgende:
[..]
Rob is wel genomineerd nu, hè?
Al denk ik niet dat hij eruit gaat. Volgens mij is Lieske nu aan de beurt.
Je hebt gelijk, hoor. Ik vind Joost zelfs minder meeloperig dan Nathalie.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Toch moet je toegeven dat ze allebei een klein beetje brutaler zijn geworden. Voorbeeldje is de manier waarop Joost laatst in z'n eentje tegen Dido tekeer ging en Roel gelijk gaf. Ik stond werkelijk met m'n bek op waar dat vandaan kwam.![]()
Misschien verbeeld ik het me allemaal hoor.
Fijn dat ie er eindelijk is..quote:Op woensdag 30 november 2005 17:53 schreef Day het volgende:
[..]
JA!!!! Wou je straks nog even mailen om je te bedanken.
Maar nu maar even zo dan: THX!![]()
Pontificaal....wowquote:Op woensdag 30 november 2005 17:56 schreef Day het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, hoor. Ik vind Joost zelfs minder meeloperig dan Nathalie.
Zo was ik best verbaasd dat hij toch met Menno om bleef gaan, ondanks het 'verbod' van Nathalie en Dido. Voorbeeld van jij aangeeft was ook best verbazingwekkend. Had nl. verwacht dat hij pontificaal achter Dido zou staan.
Nathalie daarentegen vindt ik nog steeds een inlikker, zeker bij Dido. Zij durft alleen een grote bek te geven als ze weet dat de groep achte d'r staat. (zie Menno)
Ja dat denk ik ook, helaas. Maar ja, dat dacht ik de vorige week ook. Ik denk dat het voor het programma beter is als Rob of Dido of Roel weg gaat. Dat veranderd de groepquote:Op woensdag 30 november 2005 17:50 schreef Day het volgende:
[..]
Rob is wel genomineerd nu, hè?
Al denk ik niet dat hij eruit gaat. Volgens mij is Lieske nu aan de beurt.
Ik hoop op jouw gok!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hij is genomineerd ja. Ik hoop dat Lieske eruit gaat maar gok persoonlijk op Roel/Dido.![]()
Ik denk dat ze het vanavond te horen krijgen. Zag eerder ff een beeld van de geheime kamer. Stonden allemaal stoelen, leek wel een bios.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:10 schreef Day het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe en wanneer de nominaties bekend gemaakt worden en de reacties daarop.
Ik zit me overigens weer te irriteren aan dat jufgedrag van Dido.
Ik heb er een tijdje minder last van gehad (een week of 2), maar het gevoel is weer volop terug!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het vanavond te horen krijgen. Zag eerder ff een beeld van de geheime kamer. Stonden allemaal stoelen, leek wel een bios.
Enne Dido is toch de definitie van irriteren?
Vind ik ook, maar ja, in dreams...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef ks_choice het volgende:
Dido eruit zou de groep inderdaad lekker op zijn kop zetten. Lijkt me wel een goeie.
hmm. Ik zie hem meer met ofwel een groep vriendinnen van zijn vriendin ofwel een paar jongens van zijn leeftijd die ook zo quasi-interessant meningen kunnen bevestigen. Hij moet niet teveel aangevallen worden of zich bedreigd voelen. Dat trekt hij denk ik nietquote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef melke het volgende:
Ik heb iets raars met Joost. Ik kan hem niet voorstellen met vrienden. Ik vind het zo'n jongen die vrienden heeft die 10/15 jaar ouder zijn dan hem. Hij heeft iets ouderwets
Ja inderdaad! Quasi interessante meningen. Beetje zo'n ballige studentjes die denken dat ze alles weten en ook zwaar bezig zijn met de politiek. Wel knap van die Brenda dat ze verliefd is op Joost. Ja, het zal ook zeker wel een schat van een jongen zijn, hij is ook een van de leukere bewoners, maar ik kan me niet voorstellen dat m'n vriend zoals hij zou zijn. Ik zou gek worden!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:19 schreef ks_choice het volgende:
[..]
hmm. Ik zie hem meer met ofwel een groep vriendinnen van zijn vriendin ofwel een paar jongens van zijn leeftijd die ook zo quasi-interessant meningen kunnen bevestigen. Hij moet niet teveel aangevallen worden of zich bedreigd voelen. Dat trekt hij denk ik niet
Ik zie hem eerder met wel een aantal vrienden maar dat hij eerst aan Brenda vraagt of hij wel wel mag.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:19 schreef ks_choice het volgende:
[..]
hmm. Ik zie hem meer met ofwel een groep vriendinnen van zijn vriendin ofwel een paar jongens van zijn leeftijd die ook zo quasi-interessant meningen kunnen bevestigen. Hij moet niet teveel aangevallen worden of zich bedreigd voelen. Dat trekt hij denk ik niet
Joost is een D'66-er... die hebben geen vrienden...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef melke het volgende:
Ik heb iets raars met Joost. Ik kan hem niet voorstellen met vrienden. Ik vind het zo'n jongen die vrienden heeft die 10/15 jaar ouder zijn dan hem. Hij heeft iets ouderwets
ah, ze zei het tegen Roel ook.... dat had ik even niet begrepen. ik dacht alleen tegenover Naaaat. Het blijft toch een apart kind.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je vandaag niet laten vingeren en morgen zeggen nee ik ben nog wel koeltjes tov jou. Dat is gewoon spelen met iemands gevoel. Ik wil de dag nog wel eens zien dat Roel tegen Dido zegt sodemieter maar op
Het geklaag van Lieske zal vanavond zeer uitgebreidt op de tv worden uitgezonden.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef melke het volgende:
Lieske denkt dat ze morgen naar huis moet. Denk dat de overige bewoners dat ook denken. Hopelijk staan ze morgen te kijken van de exit. Roel zou voor hen de grootste schok zijn denk ik!
loop je weer te ijlen volgens mij snap je niks van dit spel.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me net te bedenken....Dido wordt nu dus eigenlijk gewoon genaaid door BB omdat Lieske niet populair is in het huis
Anders had zij 0 stemmen.
Lekker eerlijk
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me net te bedenken....Dido wordt nu dus eigenlijk gewoon genaaid door BB omdat Lieske niet populair is in het huis
Anders had zij 0 stemmen.
Lekker eerlijk
Volgens mij Dido en Naat.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Wie heeft Rob genomineerd?
Ben jij helderziend dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geklaag van Lieske zal vanavond zeer uitgebreidt op de tv worden uitgezonden.
Dus zal liekse wel vertrekken aan de ene kant hoop ik het zelfs een beetje.
Want dan kan ik gewoon stoppen met kijken.
klopt helemaal hoe groter de bank hoe meer inkomsten voor talpaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.
Dan heb je die kop van Dido net niet gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef melke het volgende:
Oke Rob eruit. Onsportieve reactie
Ik zeg ook niet dat het niet volgens de regels is gegaan. Ze zal zich alleen wel genaaid voelen. Lieske is door iedereen genomineerd maar vanwege de regels kreeg Dido opeens 2 stemmen te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.
Naat en Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Wie heeft Rob genomineerd?
ben niet helderziend maar ik weet 100% zeker dat Lieske morgen in de TV uitzending negatief wordt gebracht. En dit zal zeker invloed op de uitslag hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ben jij helderziend dan?Ik denk dat ze allemaal even veel kans maken om te mogen blijven of te mogen gaan. Ligt echt aan de tussenstanden
Lieske heeft een voorgevoel dat ze er morgen uit moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef schatje het volgende:
Lieske: "Niet zo'n grafstemming".
Ik neem aan van niet. Omdat ze dezelfde streams zag als wij.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef essie05 het volgende:
Ik vraag me af of Ingrid wist wie er genomineerd was.Zal ze dat hebben gezien tijdens haar verblijf in het huisje?
Lieske is de enige die het steeds wel accepteerd,quote:Op woensdag 30 november 2005 18:43 schreef Arliator het volgende:
Waarom kunnen ze nou nooit eens de nominaties accepteren???Elke keer weer dat gezever over die nominaties, je zit in BB, dan weet je dat je genomineerd kan worden!! Als je daar niet tegen kan moet je niet meedoen. Mijn god, elke keer dat verongelijkte gedrag, blech
![]()
Is ook de beste manier om er mee op te gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef melke het volgende:
Nou kijk die Lies eens. Goed hoe ze de nominaties relativeert. Daar kunnen Rob, Roel en Dido nog wel eens iets van leren!
Mooi gezicht is dat he? Ik vind haar zo op haar leukstquote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kijkt Dido weer prachtig chagrijnig.![]()
Of misschien niet? Tot nu toe vliegt er altijd iemand uit waarvan ik het niet verwachte. Chantal niet verwacht, Menno niet, had ook niet verwacht dat Rob zou mogen blijven, had niet verwacht dat Linda al zo snel naar huis zou moeten gaan, etc. Nu verwacht ik dat Lieske naar huis moet, dus het zal wel iemand anders worden. Hoop ik!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben niet helderziend maar ik weet 100% zeker dat Lieske morgen in de TV uitzending negatief wordt gebracht. En dit zal zeker invloed op de uitslag hebben.
Daar heb je gelijk in, maar Rob die onmiddelijk begon, het gezicht van Dido, die komt ook nog wel, elke keer weer hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef redhair het volgende:
[..]
Lieske is de enige die het steeds wel accepteerd,![]()
zelfs toen ze 6 nominatie had.
![]()
Die mogen wat organiseren voor de genomineerden, vaste prikquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef Foreverblue het volgende:
Joost, Nathalie en Ingrid naar dbk geroepen.
Ze zal niet snappen dat zij wel op de bank zit, maar een Joost niet, dat moet haar stekenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef yellowfirst het volgende:
Lekker mopperen en klagen die Dido. Ze snapt er weer geen reet van. Hoezo verongelijkt?![]()
Rob kan helemaal niks hebben als het niet in zijn straatje is. Zou hij in het dagelijks leven ook zo omgaan met teleurstellingen, net als Dido? Hebben ze wel een moeilijk leven als dat zo isquote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef ks_choice het volgende:
hehe. Rob kan het niet verkroppen dat Naat een echte stem op haar heeft uitgebracht!
Joost was de enige met 1 stem. Lieske 5, Roel 2, Dido 2 en Rob 2quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Arliator het volgende:
Ze worden nu afgestraft omdat ze allemaal massaal in de eerste nominatieronde op Lieske hebben gestemd. Daarom zitten er ook mensen met 1 stem op de bank
Oeps, dank voor de correctiequote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Joost was de enige met 1 stem. Lieske 5, Roel 2, Dido 2 en Rob 2
Die verhoudingen zijn nog wel eens extremer geweest dan nu hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
Rob gaat er toch niet uit omdat anders de man vrouw verhouding in het Huis wordt verstoord.
Hij heeft er volgens mij meerdere dezelfde.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
Heeft Roel echt geen andere truien?
En terecht!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:57 schreef Arliator het volgende:
Zo, Dido wordt even op haar plaats gezet door Lieske
Hij is boos dat ie staat genomineerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Wat zit Rob nou te zeiken? Hij heeft Dido toch ook genomineerd?
Snap je het nu nog niet? Er mag op iedereen gestemd worden, behalve Rob. En Dido natuurlijk, maar daar ging het nu even niet overquote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Wat zit Rob nou te zeiken? Hij heeft Dido toch ook genomineerd?
Daar heeft Rob meer last van. Hij dacht dat Dido en Nathalie eerder op Joost zouden stemmen dan op hem.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze zal niet snappen dat zij wel op de bank zit, maar een Joost niet, dat moet haar steken
10 dezelfde truien en 10 dezelfde t shirtsquote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
is dat echt waar of een geintjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef melke het volgende:
[..]
10 dezelfde truien en 10 dezelfde t shirts
nee is echt zo... Hij heeft die shirts gehad van een maat van hem. Is logo van een platenlabel.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
is dat echt waar of een geintje![]()
Ik vind alleen sushi niet om te eten maar voor de rest is het wel okejquote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Arliator het volgende:
Je zal maar niet van Japans eten houden![]()
Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die weigeren te eten wat ze niet kennen. Dido heeft weleens aangegeven dat ze niet van vis houdt, stel dat zij in alle gerechten vis ziet? Heeft ze wel een probleem. Dan kan je praten als brugman, maar eten doen ze niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind alleen sushi niet om te eten maar voor de rest is het wel okej![]()
Hebben krakers dat wel ???quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
Geen last van hier.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
Gate3 staat opslot, zal wel met de DBK te maken hebben gehad
Dus Joost is de volgende keer zeker aan de beurtquote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Foreverblue het volgende:
Dido is boos omdat Joost nog nooit op de bank is geweest
Jawel johquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:05 schreef CGJung het volgende:
Ik moet zeggen dat Lieske van mij 0 punten kreeg bij het binnenkomen in het huis. Ondanks haar "saaie verhalen" (ze heeft nu eenmaal weinig meegemaakt) en haar af en toe domme opmerkingen, heeft ze in de loop der tijd veel punten verdiend.
Wat er ook gebeurt: ik denk dat Lieske sterker uit deze editie van BB komt dan wie dan ook. Sterker nog als Dido morgen het huis uit moet is ze volgens mij rijp voor de psych (en dan bedoel ik dus niet Roel!)
Dus kan ik nu alleen maar afsluiten met:
Ah...Lieske....zucht...(maar een topwijf in wording!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
go Lieske go
rob....lieske/didoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef Bocaj het volgende:
Wie had ook alweer op wie gestemd?
* BONG4002 word nu al bang bij het ideequote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, pas maar op. Anders stuurt Roel z'n broers op je af.
![]()
![]()
Oh jee, nou, bedankt voor de waarschuwing, zal wat beter opletten in het vervolgquote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, pas maar op. Anders stuurt Roel z'n broers op je af.
![]()
![]()
volgens mij zitten er geen mensen met één stem op de bank. Joost heeft namelijk ook één stem (van Roel) en die zit niet op de bank.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Arliator het volgende:
Ze worden nu afgestraft omdat ze allemaal massaal in de eerste nominatieronde op Lieske hebben gestemd. Daarom zitten er ook mensen met 1 stem op de bank
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef melke het volgende:
Foto album van Dido: foto van 'n kussende Roel en Linda
Ja, weet ik nu ook, ik was al gecorrigeerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij zitten er geen mensen met één stem op de bank. Joost heeft namelijk ook één stem (van Roel) en die zit niet op de bank.
dus iedereen heeft twee of meer stemmen.
En een Roel die naar wc op gaat met een witte boxer aan en terug komt met een zwarte boxer aanquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef melke het volgende:
[..]
En een Roel die naar wc op gaat met een witte boxer aan en terug komt met een zwarte boxer aan![]()
Multiple gangen diner ofzo zegmaarquote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hebben ze 12 menu's?
nogmaals sorry, had over die van Melke heengelezen...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja, weet ik nu ook, ik was al gecorrigeerd.
Foutje van mijn kant!!!
Ik bedoelde menu kaarten.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Multiple gangen diner ofzo zegmaar![]()
Ze draait goed door.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef bloempje17 het volgende:
"De nieuwe Tanja zit daar", zegt Lieske wijzend naar Dido. "Wat?, vraagt Dido. "Ja, het stelletje (dat niet weggestemd kan worden, red.)"
hoezo lieske is jaloers!
Maar zal het gezellig worden nu net de nominaties bekend zijn??quote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben weer een heerlijk diner gekregen in het washok en weer wat fotoalbums
Dank je!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:10 schreef bunnyma het volgende:
[..]
rob....lieske/dido
lieske....roel/dido
roel.../lieske/joost
joost...lieske/roel
dido....lieske/rob
nathalie....lieske/rob
ah okiquote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik bedoelde menu kaarten.![]()
Komen alle ex bewoners ook?
Héél gezelligquote:Op woensdag 30 november 2005 19:17 schreef redhair het volgende:
[..]
Maar zal het gezellig worden nu net de nominaties bekend zijn??![]()
![]()
Maakt niks uit, kan iedereen gebeuren, mij overkomt het af en toe te vaak.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nogmaals sorry, had over die van Melke heengelezen...![]()
Zal wel weer iets worden met elkaar vertellen hoe ze over elkaar denkenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ah oki
Lijkt me niet dat alle ex bewoners komen, ze gaan gewoon zo gezellig tafelen en dan komt er weer een milde bom van BB en dat was het, niets bijzonders dus
Omdat jappaners klein zijn en daarom ook minder eten en wij europeanen meer eten omdat we groter zijn. Daarom krijgen ze alle menu's 2 keer. Logisch tochquote:Op woensdag 30 november 2005 19:14 schreef bunnyma het volgende:
Waarom hebben ze 12 menu's?
Op de foto, eerste van links graag.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:29 schreef Foreverblue het volgende:
Wie o wie zal er vrijdag niet meer aan deze tafel zitten?
[afbeelding]
mee eensquote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Op de foto, eerste van links graag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |