Zie je wel je kan het welquote:Op woensdag 30 november 2005 05:21 schreef Sjet het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.YeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach zal toch niemand opvallen?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:24 schreef Sjet het volgende:
Yes yes yesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was ook best nog wel te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ben alleen een spatie vergeten tussen BB en SCJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach en dan nog.... beginners foutje, moet kunnenquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 05:25 schreef Sjet het volgende:
Zitten de beide heren te msn'en of zo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
of ze zijn helemaal verbluft.quote:Op woensdag 30 november 2005 05:27 schreef Sjet het volgende:
Girlpower...... as alwaysom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In het vorige topic werd er nog geschreven dat ik msn er gelijk af haalquote:Op woensdag 30 november 2005 05:25 schreef Sjet het volgende:
Zitten de beide heren te msn'en of zo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Van mijn kunde om een topic te openen?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:28 schreef Yolande het volgende:
[..]
of ze zijn helemaal verbluft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind zelf msn ook beter/handiger.quote:Op woensdag 30 november 2005 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
In het vorige topic werd er nog geschreven dat ik msn er gelijk af haalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb in het begin ICQ geprobeert maar dat was al geen leuk iets voor mij, dus laat msn maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee DAT zal toch wel niet he ?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:33 schreef Sjet het volgende:
[..]
Van mijn kunde om een topic te openen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij ook zo (tenminste dat hoop ik)quote:Op woensdag 30 november 2005 05:41 schreef Sjet het volgende:
Henk en Yolande, ik wens jullie nog een fijne voortzettingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik ga toch maar eens naar bedJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOL nee toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 05:38 schreef Sjet het volgende:
Doka wel volgens mij........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet lukken in een goedquote:Op woensdag 30 november 2005 05:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij ook zo (tenminste dat hoop ik)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Help ik zie 3 in eenquote:Op woensdag 30 november 2005 05:43 schreef Sjet het volgende:
[..]
Moet lukken in een goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goedzo knuffel, well done!quote:Op woensdag 30 november 2005 05:20 schreef Sjet het volgende:
Mijn eerste topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop