Mooi gezicht is dat he? Ik vind haar zo op haar leukstquote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef yellowfirst het volgende:
Wat kijkt Dido weer prachtig chagrijnig.![]()
Of misschien niet? Tot nu toe vliegt er altijd iemand uit waarvan ik het niet verwachte. Chantal niet verwacht, Menno niet, had ook niet verwacht dat Rob zou mogen blijven, had niet verwacht dat Linda al zo snel naar huis zou moeten gaan, etc. Nu verwacht ik dat Lieske naar huis moet, dus het zal wel iemand anders worden. Hoop ik!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
ben niet helderziend maar ik weet 100% zeker dat Lieske morgen in de TV uitzending negatief wordt gebracht. En dit zal zeker invloed op de uitslag hebben.
Daar heb je gelijk in, maar Rob die onmiddelijk begon, het gezicht van Dido, die komt ook nog wel, elke keer weer hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef redhair het volgende:
[..]
Lieske is de enige die het steeds wel accepteerd,![]()
zelfs toen ze 6 nominatie had.
![]()
Die mogen wat organiseren voor de genomineerden, vaste prikquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef Foreverblue het volgende:
Joost, Nathalie en Ingrid naar dbk geroepen.
Ze zal niet snappen dat zij wel op de bank zit, maar een Joost niet, dat moet haar stekenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef yellowfirst het volgende:
Lekker mopperen en klagen die Dido. Ze snapt er weer geen reet van. Hoezo verongelijkt?![]()
Rob kan helemaal niks hebben als het niet in zijn straatje is. Zou hij in het dagelijks leven ook zo omgaan met teleurstellingen, net als Dido? Hebben ze wel een moeilijk leven als dat zo isquote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef ks_choice het volgende:
hehe. Rob kan het niet verkroppen dat Naat een echte stem op haar heeft uitgebracht!
Joost was de enige met 1 stem. Lieske 5, Roel 2, Dido 2 en Rob 2quote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Arliator het volgende:
Ze worden nu afgestraft omdat ze allemaal massaal in de eerste nominatieronde op Lieske hebben gestemd. Daarom zitten er ook mensen met 1 stem op de bank
Oeps, dank voor de correctiequote:Op woensdag 30 november 2005 18:55 schreef melke het volgende:
[..]
Joost was de enige met 1 stem. Lieske 5, Roel 2, Dido 2 en Rob 2
Die verhoudingen zijn nog wel eens extremer geweest dan nu hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:56 schreef schatje het volgende:
Rob gaat er toch niet uit omdat anders de man vrouw verhouding in het Huis wordt verstoord.
Hij heeft er volgens mij meerdere dezelfde.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
Heeft Roel echt geen andere truien?
En terecht!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:57 schreef Arliator het volgende:
Zo, Dido wordt even op haar plaats gezet door Lieske
Hij is boos dat ie staat genomineerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Wat zit Rob nou te zeiken? Hij heeft Dido toch ook genomineerd?
Snap je het nu nog niet? Er mag op iedereen gestemd worden, behalve Rob. En Dido natuurlijk, maar daar ging het nu even niet overquote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Day het volgende:
Wat zit Rob nou te zeiken? Hij heeft Dido toch ook genomineerd?
Daar heeft Rob meer last van. Hij dacht dat Dido en Nathalie eerder op Joost zouden stemmen dan op hem.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze zal niet snappen dat zij wel op de bank zit, maar een Joost niet, dat moet haar steken
10 dezelfde truien en 10 dezelfde t shirtsquote:Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef schatje het volgende:
Heeft Roel echt geen andere truien?
is dat echt waar of een geintjequote:Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef melke het volgende:
[..]
10 dezelfde truien en 10 dezelfde t shirts
nee is echt zo... Hij heeft die shirts gehad van een maat van hem. Is logo van een platenlabel.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:02 schreef Showtime het volgende:
[..]
is dat echt waar of een geintje![]()
Ik vind alleen sushi niet om te eten maar voor de rest is het wel okejquote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Arliator het volgende:
Je zal maar niet van Japans eten houden![]()
Ik ken genoeg mensen in mijn omgeving die weigeren te eten wat ze niet kennen. Dido heeft weleens aangegeven dat ze niet van vis houdt, stel dat zij in alle gerechten vis ziet? Heeft ze wel een probleem. Dan kan je praten als brugman, maar eten doen ze niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind alleen sushi niet om te eten maar voor de rest is het wel okej![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |