Joost is een D'66-er... die hebben geen vrienden...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:16 schreef melke het volgende:
Ik heb iets raars met Joost. Ik kan hem niet voorstellen met vrienden. Ik vind het zo'n jongen die vrienden heeft die 10/15 jaar ouder zijn dan hem. Hij heeft iets ouderwets
ah, ze zei het tegen Roel ook.... dat had ik even niet begrepen. ik dacht alleen tegenover Naaaat. Het blijft toch een apart kind.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat je vandaag niet laten vingeren en morgen zeggen nee ik ben nog wel koeltjes tov jou. Dat is gewoon spelen met iemands gevoel. Ik wil de dag nog wel eens zien dat Roel tegen Dido zegt sodemieter maar op
Het geklaag van Lieske zal vanavond zeer uitgebreidt op de tv worden uitgezonden.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:27 schreef melke het volgende:
Lieske denkt dat ze morgen naar huis moet. Denk dat de overige bewoners dat ook denken. Hopelijk staan ze morgen te kijken van de exit. Roel zou voor hen de grootste schok zijn denk ik!
loop je weer te ijlen volgens mij snap je niks van dit spel.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me net te bedenken....Dido wordt nu dus eigenlijk gewoon genaaid door BB omdat Lieske niet populair is in het huis
Anders had zij 0 stemmen.
Lekker eerlijk
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef F4iTH het volgende:
Ik zit me net te bedenken....Dido wordt nu dus eigenlijk gewoon genaaid door BB omdat Lieske niet populair is in het huis
Anders had zij 0 stemmen.
Lekker eerlijk
Volgens mij Dido en Naat.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Wie heeft Rob genomineerd?
Ben jij helderziend dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geklaag van Lieske zal vanavond zeer uitgebreidt op de tv worden uitgezonden.
Dus zal liekse wel vertrekken aan de ene kant hoop ik het zelfs een beetje.
Want dan kan ik gewoon stoppen met kijken.
klopt helemaal hoe groter de bank hoe meer inkomsten voor talpaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.
Dan heb je die kop van Dido net niet gezienquote:Op woensdag 30 november 2005 18:44 schreef melke het volgende:
Oke Rob eruit. Onsportieve reactie
Ik zeg ook niet dat het niet volgens de regels is gegaan. Ze zal zich alleen wel genaaid voelen. Lieske is door iedereen genomineerd maar vanwege de regels kreeg Dido opeens 2 stemmen te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Die regel van 3 genomineerden is dacht ik al vooraf uitgedacht.
Naat en Didoquote:Op woensdag 30 november 2005 18:39 schreef schatje het volgende:
Wie heeft Rob genomineerd?
ben niet helderziend maar ik weet 100% zeker dat Lieske morgen in de TV uitzending negatief wordt gebracht. En dit zal zeker invloed op de uitslag hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef melke het volgende:
[..]
Ben jij helderziend dan?Ik denk dat ze allemaal even veel kans maken om te mogen blijven of te mogen gaan. Ligt echt aan de tussenstanden
Lieske heeft een voorgevoel dat ze er morgen uit moet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef schatje het volgende:
Lieske: "Niet zo'n grafstemming".
Ik neem aan van niet. Omdat ze dezelfde streams zag als wij.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef essie05 het volgende:
Ik vraag me af of Ingrid wist wie er genomineerd was.Zal ze dat hebben gezien tijdens haar verblijf in het huisje?
Lieske is de enige die het steeds wel accepteerd,quote:Op woensdag 30 november 2005 18:43 schreef Arliator het volgende:
Waarom kunnen ze nou nooit eens de nominaties accepteren???Elke keer weer dat gezever over die nominaties, je zit in BB, dan weet je dat je genomineerd kan worden!! Als je daar niet tegen kan moet je niet meedoen. Mijn god, elke keer dat verongelijkte gedrag, blech
![]()
Is ook de beste manier om er mee op te gaan.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef melke het volgende:
Nou kijk die Lies eens. Goed hoe ze de nominaties relativeert. Daar kunnen Rob, Roel en Dido nog wel eens iets van leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |