Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Zijn pikkie smeekt om afgetrokken te worden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is geirriteerd op DidoEven geen puppylove nu.
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zoquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
Gelukkig zijn niet alle Rotterdammers zo
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg maar hoe hij het neerzet is niet te geloven in 020 zullen ze wel denken wat een watjes daar.
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
weekje rantsoen zal hem goed doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:00 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Die buik van die nepkraker zie je ook met de dag groeien lijkt wel een Boedha.
Klasse opmerking regenwormquote:Op woensdag 30 november 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee, miscchien als het over voetbal gaat we hebben het nu over BB.
Ik haat als amsterdammer Rob
Zou het niet weten heb geen geluid aan staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
weekje rantsoen zal hem goed doen.
Red je niet met een week ! een maand rantsoen en minimaal 3 uur trainen op een dag zou veel beter voor hem zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
weekje rantsoen zal hem goed doen.
grappig dat jij ook zo over ze denkt. zo noem ik ze dus ook altijd ja.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:58 schreef ChantalC het volgende:
Het koninklijk paar doet een tukkie:
[afbeelding]
Het is een Vlaardingerquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef ReneMid het volgende:
[..]
Ik word een beetje gek van die nepkraker ik ga mezelf haast schamen dat ik ook een Rotterdammer ben!!![]()
Ik neem aan van wel, al zal het een mild rantsoen zijn denk ikquote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zouden ze op rantsoen gaan nu Nathalie de weekopdracht verkloot heeft?![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef CartWOman het volgende:
Wat vind Dido nóu weer stom? Ik word er zóoo moe van.![]()
O ja dat is waar dan heb ik niks gezegd.quote:
Niet verder vertellen he? Maar ik zit 3 maal daags tequote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:
grappig dat jij ook zo over ze denkt. zo noem ik ze dus ook altijd ja.
Heb je daar ook speciale mobiele telefoons voor dan? Richting het BB huis? Want ik weet wel dat je ze tegenwoordig voor de Mohammedanen richting Mecca hebt.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niet verder vertellen he? Maar ik zit 3 maal daags terichting Aalsmeer...
![]()
Geen idee... Hier en daar staan wel blauwe bordjes die naar Aalsmeer wijzen...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:08 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Heb je daar ook speciale mobiele telefoons voor dan? Richting het BB huis? Want ik weet wel dat je ze tegenwoordig voor de Mohammedanen richting Mecca hebt.
maakt niet uit waar hij vandaan komt, het gaat om zijn karakter.quote:
"Hebben wij u ooit de verkeerde kant op gestuurd?"quote:Op woensdag 30 november 2005 15:09 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Geen idee... Hier en daar staan wel blauwe bordjes die naar Aalsmeer wijzen...![]()
Heel goed Flugel... ze zullen je vast heel goed staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef flugeltje het volgende:Ik heb laarzen gekocht
En ze passen nog om m'n kuiten ook
*blij is*
Zitten ze te strak? Is daarom mijn allereerste topic een vroegtijdige dood gestorven.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef flugeltje het volgende:Ik heb laarzen gekocht
En ze passen nog om m'n kuiten ook
*blij is*
Je wil gewoon de kuiten zien!quote:Op woensdag 30 november 2005 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed Flugel... ze zullen je vast heel goed staan.
*vraagt foto*
Lieverd, het slotje heb ik gemotiveerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:38 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
Zitten ze te strak? Is daarom mijn allereerste topic een vroegtijdige dood gestorven.
Had ik gezien was een flouwe opmerking van me.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieverd, het slotje heb ik gemotiveerd.
Er lopen momenteel diverse Roel/Dido topics. Jouw bijdrage past prima in één van die topics....
Met die laarzen aan zie je ze niet denk ik hoorquote:
Hmmm daar zit wat in...quote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Met die laarzen aan zie je ze niet denk ik hoor
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:
D&R zitten nu op de bank erg sociaal die twee.
Na alle actie met Dido, gaat hij nu gewoon een tukkie doen tot het eten wordt geserveerd. Dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef woestijnroos het volgende:
Waar moet Roel over nadenken?
Zo zitie op de bank en nu moet hij ergens over nadenken, ik heb het even gemist, wat is er aan de hand?
Dit is wel heel erg 5 minuten vingeren en hij ligt nu alweer te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef regenworm het volgende:
Oh ja Nath stond naakt te douchen.
Er zijn toch meer bewoners die nu bloot gaan.
Weet ik niet maar de regie zat wel even te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?![]()
Camera's eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind dat ze spiegels moeten verbieden in Nathalie's omgeving....![]()
Stoelendans?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
MASTERPOST4002![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Scherppppp![]()
En helemaal mee eens![]()
Zou best kunnen hahaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stoelendans?
*ff in bad gaat liggen*
Hopelijk nog maar 1 dag dat geneuzel van haar op tv. Wel benieuwd of Ingrid dan helemaal naar Rob kruipt of glijd of wat ze ook doet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Neeeeeeee Lieske begint weer over haar gewicht!
Lieske: Vind jij dat ik dikker ben geworden sinds ik hier ben?
Ingrid: Ja veel dikker!
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviertquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..was eigenlijk ook de microfoons en eten nog vergeten voor de onvermijdelijke smakmomenten
![]()
Joost is masterquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviert![]()
En ja, dat smakken wordt je echt doodziek van....
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-overquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef essie05 het volgende:
Hoezo vrijdag Bong?
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef melke het volgende:
Ik zag 6 stoelen op een rij, soort biosstoelen. Zouden ze beelden te zien krijgen (Linda en Roel), zouden ze film krijgen? Ik ben nieuwsgierig!
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-over
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:01 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.
Ja, maar dat zijn de antwoord op de vragen die ze gesteld hebben. Misschien zijn dit gewoon beelden vanuit het huis. Morgen is er een exit. Meestal is er iets speciaals op woensdag avond.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk het niet, want a) gaat dat pas vrijdag gebeuren dacht ik en b) dan kunnen ze net zo goed in de huiskamer kijken met het plasmascherm (maarja met BB weet je het nooit 100% zeker)
Het is hier net als in het BB huis, stilte voor de storm.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef F4iTH het volgende:
Wat een gezellig sfeertje hier, wat een drukte
Ze is dus precies Roel, pure lustquote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
Ach ze wil gewoon niet toegeven tov Nathalie dat ze heeft toegeven tov Roel. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen hequote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
nu snap ik er even niets meer van. Dido en Naat zittenin de huiskamer te praten alsof Dido nog steeds boos op Roel is vanwege de Linda-affaire. Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |