Na alle actie met Dido, gaat hij nu gewoon een tukkie doen tot het eten wordt geserveerd. Dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef woestijnroos het volgende:
Waar moet Roel over nadenken?
Zo zitie op de bank en nu moet hij ergens over nadenken, ik heb het even gemist, wat is er aan de hand?
Dit is wel heel erg 5 minuten vingeren en hij ligt nu alweer te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef regenworm het volgende:
Oh ja Nath stond naakt te douchen.
Er zijn toch meer bewoners die nu bloot gaan.
Weet ik niet maar de regie zat wel even te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?![]()
Camera's eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind dat ze spiegels moeten verbieden in Nathalie's omgeving....![]()
Stoelendans?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
MASTERPOST4002![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Scherppppp![]()
En helemaal mee eens![]()
Zou best kunnen hahaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stoelendans?
*ff in bad gaat liggen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |