Na alle actie met Dido, gaat hij nu gewoon een tukkie doen tot het eten wordt geserveerd. Dat is toch heel normaal?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef woestijnroos het volgende:
Waar moet Roel over nadenken?
Zo zitie op de bank en nu moet hij ergens over nadenken, ik heb het even gemist, wat is er aan de hand?
Dit is wel heel erg 5 minuten vingeren en hij ligt nu alweer te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:22 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ja, zeker 2 minuten, daarna is onze vermoeide held weer horizontaal gegaan!
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:35 schreef regenworm het volgende:
Oh ja Nath stond naakt te douchen.
Er zijn toch meer bewoners die nu bloot gaan.
Weet ik niet maar de regie zat wel even te slapen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nathalie heeft stemmen nodig zeker?![]()
Camera's eigenlijk ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:46 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind dat ze spiegels moeten verbieden in Nathalie's omgeving....![]()
Stoelendans?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
MASTERPOST4002![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:49 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Scherppppp![]()
En helemaal mee eens![]()
Zou best kunnen hahaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stoelendans?
*ff in bad gaat liggen*
Hopelijk nog maar 1 dag dat geneuzel van haar op tv. Wel benieuwd of Ingrid dan helemaal naar Rob kruipt of glijd of wat ze ook doet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef ChantalC het volgende:
Neeeeeeee Lieske begint weer over haar gewicht!
Lieske: Vind jij dat ik dikker ben geworden sinds ik hier ben?
Ingrid: Ja veel dikker!
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviertquote:Op woensdag 30 november 2005 16:51 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..was eigenlijk ook de microfoons en eten nog vergeten voor de onvermijdelijke smakmomenten
![]()
Joost is masterquote:Op woensdag 30 november 2005 16:55 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
En met name de camera als Meneer Joost weer eens bsluit zijn exibisionistische lusten op ons botviert![]()
En ja, dat smakken wordt je echt doodziek van....
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-overquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef essie05 het volgende:
Hoezo vrijdag Bong?
Hoiquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef melke het volgende:
Ik zag 6 stoelen op een rij, soort biosstoelen. Zouden ze beelden te zien krijgen (Linda en Roel), zouden ze film krijgen? Ik ben nieuwsgierig!
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat werd gisteren gezegd in de reguliere uitzending door de voice-over
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:01 schreef essie05 het volgende:
[..]
Thanks..die heb ik met een half oog zitten bekijken.
Ja, maar dat zijn de antwoord op de vragen die ze gesteld hebben. Misschien zijn dit gewoon beelden vanuit het huis. Morgen is er een exit. Meestal is er iets speciaals op woensdag avond.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi
Ik denk het niet, want a) gaat dat pas vrijdag gebeuren dacht ik en b) dan kunnen ze net zo goed in de huiskamer kijken met het plasmascherm (maarja met BB weet je het nooit 100% zeker)
Het is hier net als in het BB huis, stilte voor de storm.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:09 schreef F4iTH het volgende:
Wat een gezellig sfeertje hier, wat een drukte
Ze is dus precies Roel, pure lustquote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
Ach ze wil gewoon niet toegeven tov Nathalie dat ze heeft toegeven tov Roel. Je moet natuurlijk niet over je heen laten lopen hequote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef egmo het volgende:
nu snap ik er even niets meer van. Dido en Naat zittenin de huiskamer te praten alsof Dido nog steeds boos op Roel is vanwege de Linda-affaire. Maar waarom heeft ze zich dan heerlijkeen vingertje laten helpen vannacht door Roel ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |