De intens burgerlijke kerstpakketten zullen weldra worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
Maar aan de andere kant het is:D
E
C
E
M
B
E
R
quote:
Ik heb geen klonen nodig om mensen te doen geloven dat ik ze heb.quote:Oh, jij wist nog niet dat jij in je uppie een groepskloon bent![]()
[..]
Ik heb echt mijn best gedaan in dat topic. Was een beetje in een obstenate bui. Yvonne pikte het echter allemaal. Ik ben al eens voor minder een week naar huis gestuurd. Een vreemde gewaarwording was dat.quote:Ik was toen nog te bleu om in de gaten te hebben dat het allemaal nep was. Het was maar goed dat ik op tijd naar bed moest, anders had ik mezelf nog een ban aan de broek versierd![]()
[..]
Hoe lang woont u al in Ne-der-land?quote:Gewoon: Krek zo = Zo is het maar net!
Walgelijk eigenlijk als je over december nadenkt.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
De intens burgerlijke kerstpakketten zullen weldra worden uitgedeeld.
Dat had gister om half 8 opstaan om het grofvuil aan de weg te zetten. Nu nog spierpijn van 15 keer die trappen op en neer nog voor het ontbijtquote:
Jeetje. Ik zie sterretjes.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:52 schreef MrX1982 het volgende:
Maar aan de andere kant het is:D
E
C
E
M
B
E
R
Oh ja sinterklaas dat vier ik zondag. Sinds jaren weer eens. Stomme/rare etc cadeautjes voor max ¤5. Kan wel leuk wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:56 schreef sigme het volgende:
Jeetje. Ik zie sterretjes.
Ik moet zaterdag sinterklazen en ik heb nog niks. Als ik me niet meer meld na zaterdag ben ik door Piet in de zak meegenomen naar SpanjeWaarom zou dat een straf zijn eigenlijk
Spanje, een hele verzameling atletische Pieten..
![]()
Sommigen claimen jouw als groepskloon te bezitten.. Zal ik een exorcist op je afsturen?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Sickie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik heb geen klonen nodig om mensen te doen geloven dat ik ze heb.Dat is in het verleden wel gebleken hmmm?
![]()
Een deugdelijke test, uiteindelijk werd het te gek om geloofwaardig te zijn geloof ik.quote:[..]
Ik heb echt mijn best gedaan in dat topic. Was een beetje in een obstenate bui. Yvonne pikte het echter allemaal. Ik ben al eens voor minder een week naar huis gestuurd. Een vreemde gewaarwording was dat.
Resultaten 1 - 10 van circa 16.300 voor "krek zo" (0,14 seconden).quote:[..]
Hoe lang woont u al in Ne-der-land?![]()
Leuk he? Met familie? Ik wel. Geen verlanglijstjes, geen lootjes, gewoon leuke rare en stomme kadootjes met gedichten. Mijn broertje verdomt het altijd om kadootjes en gedichtjes te maken maar hij moet toch altijd meedoen (hij levert dus niks aan). Mijn nichtje is bijna 10 inmiddels, die ziet er al bijna de humor van in. Mijn neefje is 1, daar hebben we nog geen last vanquote:Op donderdag 1 december 2005 15:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh ja sinterklaas dat vier ik zondag. Sinds jaren weer eens. Stomme/rare etc cadeautjes voor max ¤5. Kan wel leuk worden![]()
Wij hebben gelukkig zonder gedichten. Alleen rare en stomme cadeautjes. We vieren het met vrienden van mijn ouders.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:04 schreef sigme het volgende:
Leuk he? Met familie? Ik wel. Geen verlanglijstjes, geen lootjes, gewoon leuke rare en stomme kadootjes met gedichten. Mijn broertje verdomt het altijd om kadootjes en gedichtjes te maken maar hij moet toch altijd meedoen (hij levert dus niks aan). Mijn nichtje is bijna 10 inmiddels, die ziet er al bijna de humor van in. Mijn neefje is 1, daar hebben we nog geen last van![]()
Daar is december voor.quote:Altijd leuk, het hele gezin verenigd, met mijn vader en moeder (die al 25 jaar uit elkaar zijn), de 3 kinderen![]()
Everybody wants a piece ...quote:Op donderdag 1 december 2005 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Sommigen claimen jouw![]()
als groepskloon te bezitten.. Zal ik een exorcist op je afsturen?
[..]
Jupz, de geloofwaardigheid was er al behoorlijk snel vanaf. Toch wel leuk om ff van leer te trekken. Zou je ook eens moeten doen.quote:Een deugdelijke test, uiteindelijk werd het te gek om geloofwaardig te zijn geloof ik.
[..]
Google zoekt ongetwijfeld ook op papiamentoquote:Resultaten 1 - 10 van circa 16.300 voor "krek zo" (0,14 seconden).
Waar kom jij weg?
Waarom vier je het zo vaak?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:01 schreef du_ke het volgende:
Sinterklaas dat wordt voor mij zondag, dinsdag en de zaterdag erop. Althans dat is de voorlopig planning voor morgen heb ik het kunnen cancelen. Wat een werk al die cadeautjes kopen en gedichten maken en alles
.
Thuis thuis met m'n ouders en zusjequote:
Als je maar niet denkt dat ik die enge film gezien hebquote:Op donderdag 1 december 2005 16:10 schreef Sickie het volgende:
[..]
Everybody wants a piece ...![]()
Exorcism is prima, maar ik ga niet weer mijn hele hoofd in de rondte draaien. Daar krijg ik krampjes van in de nek.![]()
Later als iedereen wat aan me gewend is misschienquote:[..]
Jupz, de geloofwaardigheid was er al behoorlijk snel vanaf. Toch wel leuk om ff van leer te trekken. Zou je ook eens moeten doen.![]()
Eh, ik ga het niet controlerenquote:[..]
Google zoekt ongetwijfeld ook op papiamento.
Pluskut? Volgens mij is dat erger dan paljas. En dat kan al als een flame opgevat wordenquote:Pluskut, ik ben een tukker.![]()
Zeg anders vaker nee.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef du_ke het volgende:
Thuis thuis met m'n ouders en zusje
Thuis hier in Grunn met m'n huisgenoten
Met een groep collega's
en we zouden het met scouting ook dien maar dat komt er waarschijnlijk niet van misschien voglende week (we hebben nog geen lootjes getrokken) dat zal voor morgen dus wel dreatief met pepernoten worden
.
Tja en dan zit je zo op 3 0f 4 keer sinterklaas vieren![]()
.
Och vind het best wel leuk al gaat er zoveel tijd zitten in cadeautjes kopen en gedichten maken en allesquote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zeg anders vaker nee.
Veel plezier met al die keren sinterklaas vieren.![]()
Gelukkig bestaat internet.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:27 schreef du_ke het volgende:
Och vind het best wel leuk al gaat er zoveel tijd zitten in cadeautjes kopen en gedichten maken en alles.
Maar ik ga weer.
Ik heb laatst the directors cut gezien. Echt een aanrader. En ik ben ook iemand die overeind schiet als er weer eens iets plots gebeurt. Gewoon een keer kijken dusquote:Op donderdag 1 december 2005 16:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik die enge film gezien heb [afbeelding]. Dat durf ik niet hoor, ik slaap nog maanden slecht van zoiets.
[..]
Volgens mij is de gewenningsperiode al wel voorbij hoor. Krek wel!quote:Later als iedereen wat aan me gewend is misschien![]()
[..]
Vertrouw nou maar op mijn taalkundigheid. Dan zul je op een dag de Nederlandse taal tot in de puntjes beheersen.quote:Eh, ik ga het niet controleren
[..]
Pluskut is een bijnaam voor mijn woonplaats sufferd.quote:Pluskut? Volgens mij is dat erger dan paljas. En dat kan al als een flame opgevat worden![]()
Goed artikel.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef zakjapannertje het volgende:
OK, hier komt 'ie dan echt:
[..]
http://www.standaard.be/partners/index.asp?articleId=GQ2K76OR
Twee jaar geleden 3 flessen rood, 3 flessen wit, 1 fles champagne en 1 fles port gekregen. Dat mogen ze wat mij betreft nog wel eens doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De intens burgerlijke kerstpakketten zullen weldra worden uitgedeeld.
Zakjapannertje, ik ga toch niks aannemen van Theodore Dalrymple? Alleen dat pseudoniem al.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef zakjapannertje het volgende:
OK, hier komt 'ie dan echt:
[..]
http://www.standaard.be/partners/index.asp?articleId=GQ2K76OR
Ha Yildiz!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:15 schreef Yildiz het volgende:
Vanavond maar eens shoppen voor sinterklaas aanstaande maandag, lekker op tijd
Vertrouw nou maar mijn zelfkennis. Geen denken aan dat ik een enge film ga kijkenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:58 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb laatst the directors cut gezien. Echt een aanrader. En ik ben ook iemand die overeind schiet als er weer eens iets plots gebeurt. Gewoon een keer kijken dus.
Ik kan niet voorzichtig genoeg zijnquote:[..]
Volgens mij is de gewenningsperiode al wel voorbij hoor. Krek wel!![]()
Ik val schijnbaar op rechtse etterbakjesquote:[..]
Vertrouw nou maar op mijn taalkundigheid. Dan zul je op een dag de Nederlandse taal tot in de puntjes beheersen.![]()
Nee hoor, malle. Mijn "waar kom jij weg" verraadt me. Zo Gronings als de klei hierquote:[..]
Pluskut is een bijnaam voor mijn woonplaats sufferd.Plus = En / Kut = Schede. Je bent zeker zo'n westerling.
![]()
Klopt, toen ik nog in het internetcafé werkte was de helft van alle koters bezig met dat spel. Kinderen van 8 jaar die uren geluidsloos achter de pc zaten (afgezet door hun ouders), dankzij hun zou ik de SPH vanuit praktisch oogpunt op zak hebben.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gespeeld, maar vond het door de beperkingen niet echt leuk. Ik heb een neefje en een nichtje, van zo'n elf en negen of tien jaar oud, die spelen dat ook. Dat vond ik schokkend. Kleine kinderen die online spelletjes spelen.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:44 schreef sigme het volgende:
Ik val schijnbaar op rechtse etterbakjes
Mijn nieuwe vlag:quote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Frankrijk![]()
Het winnende ontwerp voor de nieuwe Franse vlag.
Ja ja. Dacht je dat het toeval was?quote:
Hm, mijn joodse nana zou tevreden over jou zijn geweest.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja ja. Dacht je dat het toeval was?
~edit, maar alleen omdat ik je wel lief vind.~
Niet quoten, floriplet!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, mijn joodse nana zou tevreden over jou zijn geweest.
Spelfouten daarentegen zijn wel weer een afknapper.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef Pracissor het volgende:
Jullie vinden het 'rechts' zijn fout.
En vrouwen vallen nou eenmaal op 'foute' mannen.
Tadaaa... de psyche van de linkse vrouw ontrafelt.![]()
![]()
wat onaardig. ik vroeg het niet voor niksquote:Op donderdag 1 december 2005 17:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Te laat, doddie.
Ik heb een nieuwe sig die doet herinneren aan mijn award![]()
Ik heb het veranderd. Wat is er dan, dat het weg moest?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef sigme het volgende:
[..]
wat onaardig. ik vroeg het niet voor niks![]()
je kan het weghalen, met het edit-knopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |