abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32726224
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:24 schreef sizzler het volgende:

[..]

Die ja!

nerd
Ik heb het ook wel eens gespeeld, maar vond het door de beperkingen niet echt leuk. Ik heb een neefje en een nichtje, van zo'n elf en negen of tien jaar oud, die spelen dat ook. Dat vond ik schokkend. Kleine kinderen die online spelletjes spelen.
pi_32726279
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Een nieuwe dag.
Welkom! Hier schijnt de zon, laat de zon ook op jouw pad schijnen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32726304
Ik ga zo werken.
  donderdag 1 december 2005 @ 14:31:02 #229
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32726346
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom! Hier schijnt de zon, laat de zon ook op jouw pad schijnen
Wijsneus.

In het kader van je gerommel in het fok! archief.
Say your prayers
pi_32726629
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:31 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wijsneus.

In het kader van je gerommel in het fok! archief.
Ghe. Ik ben niet zo'n archiefneuzer. Anderen hebben daar een neusje voor. De winnaar van de Pim Fortuyn trofee, in dit geval
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 1 december 2005 @ 14:46:46 #231
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32726815
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ghe. Ik ben niet zo'n archiefneuzer. Anderen hebben daar een neusje voor. De winnaar van de Pim Fortuyn trofee, in dit geval
Then shoot the messenger!

Say your prayers
pi_32727059
quote:
'Warme Golfstroom zwakt af'

Uitgegeven: 1 december 2005 11:32

LONDEN - De kracht van de Warme Golfstroom , die door de Atlantische Oceaan warmte richting West-Europa aanvoert, is de afgelopen dertien jaar met 30 procent in kracht afgenomen. Het fenomeen is waarschijnlijk het gevolg van de opwarming van de aarde, maar kan paradoxaal genoeg zorgen voor een veel kouder klimaat in West-Europa. Dat staat in een Britse studie die donderdag is gepubliceerd in het blad Nature.

De Warme Golfstroom begint in de Golf van Mexico en brengt warm water naar het noordelijk deel van de Atlantische Oceaan. Omdat het water daar relatief zout is, kan het na afkoeling naar beneden zinken, waarna het in zuidelijke richting terugstroomt. De relatief warme oceaan beïnvloedt de temperatuur in een wijde omgeving.

Door de opwarming van de aarde smelten de ijskappen in Groenland. Het water dat op deze manier in de Noord-Atlantische Oceaan terechtkomt, leidt mogelijk tot de verzwakking van verscheidene stromen, waaronder de Warme Golfstroom, zo meldden donderdag Britse kranten.
Day after Tomorrow iemand .
pi_32727126
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef Sickie het volgende:

[..]

Then shoot the messenger!

Jij bent gewoon een enorme draaikont. Het ene moment lijkt Ryan3 je nog een prima mod, het volgende moment sluit je desnoods vriendschap met mij omdat Ryan op blauw staat

Met je vertaalhulp
  donderdag 1 december 2005 @ 15:18:16 #234
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32727235
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een enorme draaikont. Het ene moment lijkt Ryan3 je nog een prima mod, het volgende moment sluit je desnoods vriendschap met mij omdat Ryan op blauw staat [afbeelding]

Met je vertaalhulp
Wanneer je spreekt over een interval van 2 jaar gaat het eigenlijk niet meer om momenten. Waarom zou ik eigenlijk andere users moeten betrekken bij de het op blauw gaan van een in mijn ogen ongeschikte user?

Ik ben trouwens de goeiste vertaler!
Say your prayers
pi_32727352
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:18 schreef Sickie het volgende:

[..]

Wanneer je spreekt over een interval van 2 jaar gaat het eigenlijk niet meer om momenten.
Dichtelijke overdrijving. In de discussies ben ik altijd zo genuanceerd, hier in SC mag ik toch wel eens vals uithalen? Als de opponent maar geen huilebalk is
quote:
Waarom zou ik eigenlijk andere users moeten betrekken bij de het op blauw gaan van een in mijn ogen ongeschikte user?
'k Heb geen idee. Maar ik heb dan ook geen idee hoe ik bijdraag aan jouw ban-ontwijk-vermogen Maar aangezien dat vaststaat zal het een wel met het ander in verband staan. Volgens mij is het één Groot Groeps Complot.
quote:
Ik ben trouwens de goeiste vertaler!
Krek zo! De enigste!
pi_32727359
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:

[..]

Wat wisselt een userbestand in twee jaar toch veel zeg.
Best wel inderdaad .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 1 december 2005 @ 15:29:59 #237
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32727505
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Dichtelijke overdrijving. In de discussies ben ik altijd zo genuanceerd, hier in SC mag ik toch wel eens vals uithalen? Als de opponent maar geen huilebalk is
[..]
Ik ben geen huilebalk, daarvoor post ik te weinig in feedback. Maar ik ben wel een heel gevoelig mensje hoor. Ik moest gelijk mijn kroeldekentje erbij pakken toen ik die reactie van je las. Instant foetushouding was het gevolg......
quote:
'k Heb geen idee. Maar ik heb dan ook geen idee hoe ik bijdraag aan jouw ban-ontwijk-vermogen Maar aangezien dat vaststaat zal het een wel met het ander in verband staan. Volgens mij is het één Groot Groeps Complot.
[..]
Zo zo, ben jij er 1 van de groepsactiviteiten?

Dat van die ban-ontwijk-pogingen snap ik trouwens ook niet. In dat topic over het vermeende modschap van kapitein zuurpruim heb ik er richting Yvonne bijna letterlijk naar gesolliciteerd.
quote:
Krek zo! De enigste!
Krek wat?
Say your prayers
pi_32727668
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:29 schreef Sickie het volgende:

[..]

Ik ben geen huilebalk, daarvoor post ik te weinig in feedback. Maar ik ben wel een heel gevoelig mensje hoor. Ik moest gelijk mijn kroeldekentje erbij pakken toen ik die reactie van je las. Instant foetushouding was het gevolg......
quote:
[..]

Zo zo, ben jij er 1 van de groepsactiviteiten?
Oh, jij wist nog niet dat jij in je uppie een groepskloon bent
quote:
Dat van die ban-ontwijk-pogingen snap ik trouwens ook niet. In dat topic over het vermeende modschap van kapitein zuurpruim heb ik er richting Yvonne bijna letterlijk naar gesolliciteerd.
Ik was toen nog te bleu om in de gaten te hebben dat het allemaal nep was. Het was maar goed dat ik op tijd naar bed moest, anders had ik mezelf nog een ban aan de broek versierd
quote:
[..]

Krek wat?
Gewoon: Krek zo = Zo is het maar net!
pi_32727769
Frankrijk

Het winnende ontwerp voor de nieuwe Franse vlag.
pi_32727804
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Frankrijk

[afbeelding]
Het winnende ontwerp voor de nieuwe Franse vlag.
Vreselijke stokebrand.
pi_32727812
Coen.
pi_32727835
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
Coen.
Maarten.

Dit is pas echt nutteloos.
pi_32727854
Je hebt geen enkele award weten te verzilveren.

Ik had met meer klonen moeten posten.
pi_32727867
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Maarten.

Dit is pas echt nutteloos.
Ga dan eens wat met je leven doen.
pi_32727905
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:44 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ga dan eens wat met je leven doen.
pu_ke. Ik blaas juist uit van mijn arbeid voor de dag.
pi_32727953
Nou, jongens jongens wat een getreur allemaal.

Geniet! Pluk de dag!

Ik zit op kantoor te verpieteren, jullie maken nog een kans!
pi_32727980
Het is ijskoud vandaag. Werken is dan niet leuk.

Daarnaast zag ik in mijn ochtendwijk een mevrouw met een heel erg verbrand gezicht.
pi_32727994
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:45 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

pu_ke. Ik blaas juist uit van mijn arbeid voor de dag.
Nu al . Waar is die begeisterung die Rutte zo graag ziet gebleven?

Studeren zal je, zeker 45 uur per week .
pi_32728062
quote:
Op donderdag 1 december 2005 15:49 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nu al . Waar is die begeisterung die Rutte zo graag ziet gebleven?
Die begon om 7.30, .
pi_32728073
Maar aan de andere kant het is:

D
E
C
E
M
B
E
R
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo