abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32731691
Stel je hebt op dit moment van elk fonds in de AEX-index 100 aandelen, wanneer kan je, met de huidige inzichten, het beste de aandelen verkopen? Is dat al in 2006?
pi_32731862
Als ik dat eens wist....
zou ik nu wel iets rijker zijn
pi_32731882
ik zou het niet weten! probeeer www.investorgame.nl eens
pi_32731897
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:58 schreef pberends het volgende:
Stel je hebt op dit moment van elk fonds in de AEX-index 100 aandelen, wanneer kan je, met de huidige inzichten, het beste de aandelen verkopen? Is dat al in 2006?
Rare vraag, want dat weet niemand. Dat kun je namelijk achteraf alleen bepalen. Er zijn wel zogenaamde technische analysten die zeggen er iets van te weten maar die hele technische analyse is spielerij. Niemand weet hoe het precies werkt en alles wordt maar een beetje aan elkaar verzonnen.

Ik zou persoonlijk zeggen dat op dit moment het erop lijkt dat de economie in Nederland zich weer uit het dal optrekt. Echt overtuigend gaat het echter niet. Ik zou dus nog maar even wachten met het verkopen van je aandelen... Maar ja, ik kan ook niet in een glazen bol kijken.

Tot slot: 100 aandelen van ieder fonds is natuurlijk ver weg van een ideale mix. Je zou daar dus wel wat aan kunnen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')