Een nieuw deel openen
Vorige delen
Bestaat er dan zoiets als verliefdheid?quote:Op woensdag 30 november 2005 08:27 schreef Alicey het volgende:
[Onderzoek] Verliefdheid weg na 1 jaar relatie?
Grootste deel geeft aan nog net zo verliefd te zijn.... Zijn ze dan misschien nooit verliefd geweest, en wordt e.e.a. verward, of ben ik gewoon gek?
Jahoor.. Bepaalde stofjes die je hersentjes aanmaken.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Bestaat er dan zoiets als verliefdheid?
Wellicht interpreteer ik gevoelens verkeerd oid, maar ik heb nou nooit echt het gevoel gehad verliefd te zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 08:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor.. Bepaalde stofjes die je hersentjes aanmaken.
Ik ook nooit. Maar het zou zomaar opeens kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht interpreteer ik gevoelens verkeerd oid, maar ik heb nou nooit echt het gevoel gehad verliefd te zijn![]()
Het zijn inderdaad die perceptie-verschillen die het'm doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef Yosomite het volgende:
Verliefdheid is heel erg!
Achteraf gezien, de periode zelf voelt heerlijk aan.
Je kunt de wereld aan. Niets is je teveel.
Maar voor de buitenstaander ben je een hoopje zuchtend mens die niet in de buurt van zijn/haar lief is.
Oh nou snap ikhet.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik denk dat verliefdheid best langer dan een paar maanden kan bestaan, eigenlijk. Maar dat het een keer ophoudt op die roze wolk, moet haast wel he, helaas...
Of je bent een te klef stel dat maar niet van elkaar af kan blijven, zelfs in gezelschapquote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef Yosomite het volgende:
Verliefdheid is heel erg!
Achteraf gezien, de periode zelf voelt heerlijk aan.
Je kunt de wereld aan. Niets is je teveel.
Maar voor de buitenstaander ben je een hoopje zuchtend mens die niet in de buurt van zijn/haar lief is.
* Yosomite tooquote:Op woensdag 30 november 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het heerlijk om verliefd te zijn![]()
Verliefdheid is pas leuk als je echt vlinders hebt, zwijmelend op je roze wolk zit en de verliefdheid wederzijds isquote:
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomtquote:Op woensdag 30 november 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Maar het zou zomaar opeens kunnen gebeuren.
Hmmm, binnenkort zit je mooi in je nieuwe appartementje en dan zijn alle dergelijke zorgen verleden tijdquote:Op woensdag 30 november 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
De hypotheek is zo goed als rond, Yoso, het wachten is op de bankgarantie waar mijn hyp.adviseur mee bezig is en die morgen in orde moet zijn
Ja. En keelpijn. En moe. En vol met snot.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:56 schreef Yosomite het volgende:Alicey: hoofdpijn? Ik vandaag ook een beetje. Komt zeker van geisteravond. Maar gedeelde smart is halve smart.
We praten wel met jou als het zover is!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomt![]()
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomt![]()
Maar 19 jaar zegt helemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik extrapoleer mijn ervaringen van de afgelopen negentien jaar![]()
Raar he. Een lichamelijk collectief gedrag op Fok.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. En keelpijn. En moe. En vol met snot.
Ik geloof dat iedereen zo'n beetje niet lekker is.
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:19 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Raar he. Een lichamelijk collectief gedrag op Fok.![]()
Het spijt me Reyaquote:Op woensdag 30 november 2005 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik extrapoleer mijn ervaringen van de afgelopen negentien jaar![]()
In dat geval vermijd ik de LFC wel evenquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.
Ik zal het hier wel aankondigen als het zover isquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.
Uhuhquote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het spijt me Reya![]()
Leven is niet extrapoleerbaar.
Je weet dan tenminste wanneer.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Reya het volgende:
[..]
In dat geval vermijd ik de LFC wel even![]()
Ik hoor het dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik zal het hier wel aankondigen als het zover is![]()
Bier drinken is toch wat studenten doorgaans doen?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef Reya het volgende:
Ik ga zo eens verder met theedrinken op de universiteit![]()
Ik ben ook een watjequote:Op woensdag 30 november 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bier drinken is toch wat studenten doorgaans doen?
Mijn hypotheek offerte wa al goedgekeurd met lage rentquote:Op woensdag 30 november 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
D'r zit een kans in dat donderdag de rente van de Europese Centrale Bank omhoog gaat (naar 2,25 % ?). Dat heeft wel invloed op de hypotheekrente.
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef Reya het volgende:
Ik ga zo eens verder met theedrinken op de universiteit![]()
* Maethor heeft ook net een kop thee op.quote:
Dat is heel mooi.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn hypotheek offerte wa al goedgekeurd met lage rent
Morgen Benselquote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef Bensel het volgende:
Vanmorgen in de trein trouwens 2 meiden ontmoet.. die mij wel schenen te kennen, maar ik hun niet.. Betekent nou dat ik beroemd ben, of vergeetachtig?
Welke gebruik je?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Overigens wil ik even melden dat ik eindelijk een shampo heb die ook werkelijk mijn haar niet laat pluizen![]()
Het kan ook betekenen dat ze in je fotoboek hebben gekeken.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef Bensel het volgende:
Vanmorgen in de trein trouwens 2 meiden ontmoet.. die mij wel schenen te kennen, maar ik hun niet.. Betekent nou dat ik beroemd ben, of vergeetachtig?
Niet dat ik weet.. uh-ohquote:Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Morgen Bensel
Heb je toevallig twee zussen?
Doe maar stoer!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:28 schreef Maethor het volgende:
[..]
* Maethor heeft ook net een kop thee op.
thee drinken?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Poeh.. Wat wattige studenten doen weet ik eik niet..
H2O is per definitie als drinkwater verontreinigd. (er zitten immers een aantal zouten in) maarre, wat heb je ermee gedaan dan?quote:
Gewoon, uit het waterapparaat getapt.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:35 schreef Bensel het volgende:
[..]
H2O is per definitie als drinkwater verontreinigd. (er zitten immers een aantal zouten in) maarre, wat heb je ermee gedaan dan?
* Alicey ook honger.. Maar dat komt gewoon omdat ik niet helemaal ok ben. Dan heb ik de hele dag honger.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb honger en vroeg me af hoe dat toch kwam. Maar ik realiseer me ineens dat ik gisteravond niet gegeten heb, alleen een paar bitterballen bij de borrel
Je buurman is de SRV wagen? Krijg hier ineens hele vreemde beelden in m'n hoofd.. (maar dat kan ook aan mij liggen hoor)quote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ja, goed idee, maar dat moet ik eerst nog kopen
De overbuurman hier is de srv-wagen, dus als die dadelijk terugkomt, ga ik even wat halen
Het is natuurlijk de man die de srv-wagen bestuurtquote:Op woensdag 30 november 2005 09:51 schreef Bensel het volgende:
[..]
Je buurman is de SRV wagen? Krijg hier ineens hele vreemde beelden in m'n hoofd.. (maar dat kan ook aan mij liggen hoor)
Je overige buren zijn wel gewoon mensen?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:50 schreef miss_sly het volgende:
Ja, goed idee, maar dat moet ik eerst nog kopen
De overbuurman hier is de srv-wagen, dus als die dadelijk terugkomt, ga ik even wat halen
Klinkt als een goed einde!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het lesuur met klas 3 zit erop. Ging best goed, maar dat komt omdat ik ze iets voor een cijfer heb laten doen. 1 leerling van wie ik weet dat ze een gruwelijke hekel aan me heeft, wilde niet eens een negerzoen aannemen.De rest was heel lief, wenste me veel succes enzo.
In de wetenschapsquiz wordt over het branden van water gesproken.quote:
Ontstaat waterstofperoxide inderdaad uit verbranding van water? Is het niet zo dat waterstofperoxide ontstaat bij verbranding van waterstof op een hoge temperatuur? (Net zoals koolstofdioxide ontstaat bij verbranding van koolstof, en koolstofmonoxide wanneer de verbranding op te lage temperatuur plaatsvindt)?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:55 schreef Yosomite het volgende:
[..]
In de wetenschapsquiz wordt over het branden van water gesproken.
Branden als in: + zuurstof.
Zou je 2 H2O +O2 => 2 H2O2 (= waterstofperoxide) als verbranding kunnen beschouwen?
Of is dit apart topicmateriaal?
Deze is een echte bitch. Altijd een strontchagrijnige kop, erg minachtend enzo. Haar zusje gaat dezelfde kant op (heb ik ook in de klas).quote:Op woensdag 30 november 2005 09:55 schreef Alicey het volgende:
Klinkt als een goed einde!
En die ene meid.. Mjah, sommige meiden zijn zo
Hoe het daadwerkelijke productieproces is, dat zou ik moeten opzoeken. Weet ik niet meer.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ontstaat waterstofperoxide inderdaad uit verbranding van water? Is het niet zo dat waterstofperoxide ontstaat bij verbranding van waterstof op een hoge temperatuur? (Net zoals koolstofdioxide ontstaat bij verbranding van koolstof, en koolstofmonoxide wanneer de verbranding op te lage temperatuur plaatsvindt)?
Dat betwijfel ik dus. Ik vraag me af of het niet eerst een zuurstofatoom er afknippen is, vervolgens twee zuurstofatomen aan elkaar plakken, en dan de 2 waterstofatomen en 2 zuurstofatomen weer aan elkaar plakken..quote:Op woensdag 30 november 2005 10:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Hoe het daadwerkelijke productieproces is, dat zou ik moeten opzoeken. Weet ik niet meer.
Maar op microscopische schaal: een molekuul water en met een pincetje er een zuurstofatoom aan plakken...![]()
Mag het een keertje echt over wetenschap gaan?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een scheikundige discussies hier.Waar is de seks?
Ja, maar daar krijg ik een inferioriteitsgevoel van, want ik weet niks meer van scheikunde.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Mag het een keertje echt over wetenschap gaan?
Er zijn ook wel wetenschapsgebieden waar ik weinig tot niets van af weet.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik een inferioriteitsgevoel van, want ik weet niks meer van scheikunde.
Ik ook nietquote:Op woensdag 30 november 2005 10:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik een inferioriteitsgevoel van, want ik weet niks meer van scheikunde.
Maar er zijn geen wetenschapsgebieden waar ik meer van weet dan jij.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
Er zijn ook wel wetenschapsgebieden waar ik weinig tot niets van af weet.
Weet je dat zeker dat die er niet zijn? Ik weet van een hoop dingen een beetje, maar in de diepte leg ik het meestal af.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar er zijn geen wetenschapsgebieden waar ik meer van weet dan jij.Nou ja, taalkunde misschien...
Hehe, wisselen jullie beautytips uit?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
Andrelon voor krullend en pluizig haar plus cremespoeling![]()
Nouja, ik heb ook pluizig haar, dus misschien hoor ik wel iets wat ik nog niet geprobeerd heb.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hehe, wisselen jullie beautytips uit?
Kj.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Andrelon voor krullend en pluizig haar plus cremespoeling![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef Alicey het volgende:
Kj.Die heb heeft bij mij minder effect dan wat ik nu gebruik..
Lupa en mijn zusje denken er anders over.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:56 schreef Yosomite het volgende:
Het mooie van taal is dat ze aan vernieuwing onderhevig is, nieuwe woorden, nieuwe vormen.
Een taal hoort niet star te zijn.
Die laatste reactie is toch explosief: twee gassen bij elkaar onder hoge druk om de reactie op gang te brengen.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Alicey het volgende:
En zou je 2 H2O + O2 => 2 H2 + 2 O2 => 2 H2O2 mogen vereenvoudigen?
Zo hebben we wel bv de euri in de DvdD gekregenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa en mijn zusje denken er anders over.
euri vind ik verschrikkelijk. euri's vind ik nog verschrikkelijker. Dat ambtenaren die woorden tegenwoordig ook gebruiken vind ikquote:Op woensdag 30 november 2005 11:02 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Zo hebben we wel bv de euri in de DvdD gekregen![]()
Dat is heel jammer.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Lupa en mijn zusje denken er anders over.
Ik weet niet hoe waterstofperoxide gemaakt wordt, maar ik vraag me af of dat direct vanaf water kan.. Dat het door licht ontleedt wist ik niet. Wel dat het auw doet als je het in je ogen krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:01 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Die laatste reactie is toch explosief: twee gassen bij elkaar onder hoge druk om de reactie op gang te brengen.
Dan krijg je toch alleen water en geen waterstofperoxide. Want zo stabiel is dat waterstofperoxide niet. Ik meen dat het al ontleedt bij zonlicht.
Daarom moet je haarverblekende materialen gebaseerd op peroxides in het donker zetten.
True, maar dat zijn nieuwe woorden, en geen streekspreektaal.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:03 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Dat is heel jammer.
Een Marten Toonder, maar ook een Van Kooten en De Bie hebben prachtige nieuwe vondsten geïntroduceerd in de Nederlandse taal.
stukje gecopy-pasted (niet correct NL volgens je zus en Lupa)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe waterstofperoxide gemaakt wordt, maar ik vraag me af of dat direct vanaf water kan.. Dat het door licht ontleedt wist ik niet. Wel dat het auw doet als je het in je ogen krijgt.
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:40 schreef miss_sly het volgende:
Vanochtend een paar uurtjes de telefoniste vervangen, maar ik heb een nare kraakstem en moet telkens hoesten
Misselijk of gewoon te lang niet gegeten?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb maar paracetamol gepakt, ik ga me steeds minder goed voelen
En de 2 beschuitjes die ik net gegeten heb, vallen ook al niet goed
aaaaah.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb maar paracetamol gepakt, ik ga me steeds minder goed voelen
En de 2 beschuitjes die ik net gegeten heb, vallen ook al niet goed
wie weetquote:Op woensdag 30 november 2005 11:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
aaaaah.heeft het slaapgebrek je toch een beetje ingehaald.
![]()
NIet te lang niet gegeten, volgens mij.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Misselijk of gewoon te lang niet gegeten?
Misselijkheid heb ik nog geen last van.. De paracetamol is wel weer van de partij. Als het zo doorgaat is straks het pakje nog leeg voordat de UHT verstreken is.
Hmmm... Heb jen iet gewoon een virusje oid dat op je maag werkt? Of nog steeds een beetje gestressed misschien?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
NIet te lang niet gegeten, volgens mij.
Het lijkt wel alsof mijn maag niet zo veel meer kan hebben, tegenwoordig. maar als zelfs beschuitjes niet meer licht genoeg zijn, dan weet ik het niet meer hoor
Ik doe niet aan stressquote:Op woensdag 30 november 2005 11:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmmm... Heb jen iet gewoon een virusje oid dat op je maag werkt? Of nog steeds een beetje gestressed misschien?
iedereen heeft stress (hormoon). het moet alleen niet teveel worden waardoor het uitloopt op overspannenheid of een burn-out.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stress![]()
tenminste dat hou ik mezelf maar voor![]()
I knowquote:Op woensdag 30 november 2005 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
iedereen heeft stress. het moet alleen niet teveel worden waardoor het uitloopt op overspannenheid of een burn-out.
Weinig slaap is funest voor je weerstand idd..quote:Op woensdag 30 november 2005 11:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
I know
Maar ik ben doorgaans behoorlijk stressbestendig, dus dat zou ik nu ook moeten zijn, volgens mij. Maar een combi van toch wat spanning, te weinig slaap en wat grieperig zou wel kunnen.
Anthraceen komt van antraciet (steenkool)quote:Op woensdag 30 november 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
Het nieuwe productieproces snap ik niet helemaal Jozo
Ja, zoiets denk ik:quote:Maar het oude proces is dus feitelijk een uitwisseling van negatieve ionen?
Maar ik heb niet veel slaap nodig!quote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weinig slaap is funest voor je weerstand idd..
Je hebt misschien niet veel nodig, maar je was moe - Dat is toch een teken dat je te weinig krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik heb niet veel slaap nodig!
Ik ga dus maar uit van een combi van factoren. En het gaat ook vast zo weer over
1:2000 vind ik toch vrij fors..quote:Op woensdag 30 november 2005 12:10 schreef Yosomite het volgende:
Ik hoorde net op het nieuws over de SOA's.
De 3 grote SOA's hebben bij elkaar in ned 7000 aanhangers.
Dat valt me heel erg mee. Ik dacht in termen van tienduizenden.
7 000 op de 16 000 000 , waar maakt men zich druk over?
(Behalve als je het zelf hebt)
Als Alicey ons iets vertelt is dat een feit.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:16 schreef -Angel- het volgende:
Kunnen jullie Alicey even duidelijk maken wat feiten zijn? Ze heeft er nog al een moeite mee namelijk. Wat niet al te best is voor een moderator van WFL.
Deze tekst vol met meningen, niet met feiten. Maar goed vertellen jullie als * uhmm <mist kuch smiley>* wetenschappers eens waarom hier feiten staan?quote:Kleintje is IRL een schat. Een klein beetje druk, (te?) openhartig, maar absoluut een schat.
Haar vriendje is een goeie gast, en absoluut relaxed, ook met haar werk.
Je kunt denken wat je wilt van haar werk, maar ze voldoet aan een behoefte waar mensen bereid zijn geld voor te betalen, ze doet niks illegaals, ze betaalt netjes belasting en premies, en in tegenstelling tot sommige anderen draagt ze zelf volledig alle verantwoording voor wat ze gedaan heeft (zoals het aflossen van oude schulden). Als ze een "gewone" onderneemster was geweest, dan was ze een modelburger volgens deze beschrijving.
Ze zit in "adult entertainment", ja. En...? Wat is meer verwerpelijk? Iemand die haar geld op deze manier verdient, of iemand die volstrekt legaal mensen financieel de das om aan het doen is met behulp van kleine lettertjes in een contract? Of iemand die willens en wetens gifitge stoffen dumpt in Afrika omdat ze daar minder moeilijk doen over milieuregels? De laatste twee zien we meestal als geslaagde zakenmensen, terwijl het eigenlijk gewoon halve criminelen zijn, terwijl mensen zoals Kleintje veroordeeld worden terwijl ze op geen enkele manier iets kwaads of illegaals doen.
Moreel verwerpelijk? Laat me niet lachen. Haar partner weet wat ze doet. Degene die haar belt of naar haar kijkt weet hij doet. Het enige moreel verwerpelijke in dit verhaal is dat de man die kijkend naar haar cam mentaal vreemd gaat, terwijl een verdieping hoger zijn vrouw elke avond ligt te wachten tot hij ook eens komt. Ironisch genoeg zijn dat ook vaak degenen die mensen zoals Kleintje het luidst veroordelen.
Nee, van de gemeente krijg ik alleen verzoeken binnen om belastingen en heffingen te betalen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:24 schreef Reya het volgende:
Alicey, krijg jij ooit wel eens een veiligheidsenquete oid van de gemeente binnen?
Aha, de gemeente Rotterdam beweert namelijk haar inwoners via onderzoek intensief te raadplegenquote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, van de gemeente krijg ik alleen verzoeken binnen om belastingen en heffingen te betalen.
Beteromquote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef miss_sly het volgende:
Een pilletje, nog 2 beschuitjes en wat kaarten in de pauze en ik voel me een stuk beter
Right.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Aha, de gemeente Rotterdam beweert namelijk haar inwoners via onderzoek intensief te raadplegen![]()
Klinkt geweldigquote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Right.
Zelfs wettelijk verplichte bevestigingen stuurt de gemeente Rotterdam niet.
Een hond neemt een stel aspirines in als hij ziek is.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is volbracht.
En ik ben zo ziek als een hond.
Er is ook niet een van de twee die pijn lijkt te hebben of zich duf gedraagt oid?quote:En een van de honden heeft in mijn afwezigheid een stel aspirines opgevroten (strip lag op aanrecht, heeft ze op de een of andere manier te pakken gekregen).Dierenartsassistente belt nu vergiftigingscentrum om te vragen wat er moet gebeuren. Ik weet natuurlijk niet welke hond het was...
Nee. Op zich een goed teken denk ik. Er liggen ook nog stukjes aspirine op de grond, dus de kans is groot dat ze maar weinig heeft binnengekregen en gewoon op de verpakking heeft liggen kauwen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:33 schreef Alicey het volgende:
Er is ook niet een van de twee die pijn lijkt te hebben of zich duf gedraagt oid?
Je weet niet hoeveel er nog inzaten toen je weg ging?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee. Op zich een goed teken denk ik. Er liggen ook nog stukjes aspirine op de grond, dus de kans is groot dat ze maar weinig heeft binnengekregen en gewoon op de verpakking heeft liggen kauwen.
Ik denk vier of vijf. Twee zitten er grotendeels nog in. Zeker een hele ligt verkruimeld op de grond. Lekker vonden ze ze ieg niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Je weet niet hoeveel er nog inzaten toen je weg ging?
Hmm k.. Probleem is dat ik niet weet of een aspirine an sich kwaad kan voor een hond. Voor een mens zou het niet echt een gevaarlijke hoeveelheid zijn, maar een hond is iets heel anders..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk vier of vijf. Twee zitten er grotendeels nog in. Zeker een hele ligt verkruimeld op de grond. Lekker vonden ze ze ieg niet.
Vergiftigingscentrum is gebeld, er is waarschijnlijk sprake van overdosering en ik moet er een flinke lading Norit in douwen en de honden goed in de gaten houden.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
Hmm k.. Probleem is dat ik niet weet of een aspirine an sich kwaad kan voor een hond. Voor een mens zou het niet echt een gevaarlijke hoeveelheid zijn, maar een hond is iets heel anders..
Bij honden gaat dat wel gemakkelijker hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Alicey het volgende:
Hmm.. Ik hoop dat je honden niet na het eerste pilletje hem smeren.. Ik moet er niet aan denken 10 pillen bij mijn katten naar binnen te moeten douwen.
Honden zullen idd wel bij het commando "bek open!" iets hebben van "mkayquote:Op woensdag 30 november 2005 15:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Bij honden gaat dat wel gemakkelijker hoor.
Here we go...
Beterschap Lupaquote:Op woensdag 30 november 2005 14:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is volbracht.
En ik ben zo ziek als een hond.
Niks geen commando's. Bek met twee handen wijd opensperren, pillen zo ver mogelijk achter in de keel douwen en bek een poosje dichthouden. Dan wrijf je stevig over hun keel en dan slikken ze wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef Alicey het volgende:
Honden zullen idd wel bij het commando "bek open!" iets hebben van "mkay"
Hetzelfde idee als met een kat dus, zij het dat je daar geen 10 pillen in een keer er in krijgt.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niks geen commando's. Bek met twee handen wijd opensperren, pillen zo ver mogelijk achter in de keel douwen en bek een poosje dichthouden. Dan wrijf je stevig over hun keel en dan slikken ze wel.
Hebben die niet de neiging weg te vluchten of hun nagels in je benen te zetten?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hetzelfde idee als met een kat dus, zij het dat je daar geen 10 pillen in een keer er in krijgt.
Ja. Daarom druk ik ze ook met een hand op de bank, ga ik er voor zitten, en doe ik met mijn andere hand het bekje open.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Hebben die niet de neiging weg te vluchten of hun nagels in je benen te zetten?![]()
Ik ben wel gek, maar niet op jouquote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ben je vlieft?Op wie? Op mij?
omdat je er soms niks mee kuntquote:
Mjah, alleen verliefd zijn lijkt me idd wat minderquote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het is pas leuk als je het beide bent
Overigens constateert de WRR ook dat de bevolkingsparticipatie in Rotterdam niet bepaald hoog isquote:Op woensdag 30 november 2005 13:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Right.
Zelfs wettelijk verplichte bevestigingen stuurt de gemeente Rotterdam niet.
ik voel me daar niet echt lekker bij eigenlijkquote:Op woensdag 30 november 2005 15:30 schreef -Trinity- het volgende:
Verliefheid van maar één kant kan ook leuk zijn hoor. Gewoon met beide benen op de grond blijven, en je beseffen dat het niet kan, maar toch het lekkere gevoel koesteren en dromen, dat kan immers wel.
jaquote:Tja, verliefdheid, best moeilijk soms, dat wel. Concentratie enzo.
hoezo dan?quote:Vrijdag as wordt de dag-van-de-onbereikbare-liefde(-hoewel-sommige-pubermeisjes-dat-liever-anders-hadden-gezien) volgens een vriendin van me en mij.
Dat laatste is waaar inderdaad.. Maar kun je er echt niets mee, of weet je nog niet wat?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
omdat je er soms niks mee kunt
en omdat het gevoel daarna wegebt en het is juist zo leuk
en het is pas leuk als je het beide bent
Kan ik me voorstellen. Als je kennisgevingen waar je recht op hebt niet ontvangt, is het dan reeel om te verwachten dat iemand wel aan een of ander kutonderzoek meedoet?quote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Overigens constateert de WRR ook dat de bevolkingsparticipatie in Rotterdam niet bepaald hoog is![]()
jaquote:Op woensdag 30 november 2005 15:47 schreef miss_sly het volgende:
Genieten van je eigen stiekeme gevoelens van verliefdheid is ook best leuk, maar het leukste is het inderdaad als je beiden verliefd bent. Dan kun je pas echt iets met die roze wolk, dan kun je lieve dingen zeggen en horen en genieten van het bij elkaar zijn ofzo.
quote:
Mjah, meestal blijft het bij beloftes. Overheden zitten ook niet bepaald te wachten op inmenging van het volkquote:Op woensdag 30 november 2005 15:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als je kennisgevingen waar je recht op hebt niet ontvangt, is het dan reeel om te verwachten dat iemand wel aan een of ander kutonderzoek meedoet?
Hier heeft "het volk" nog niets mee te maken. Het is een wet door de overheid zelf verzonnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, meestal blijft het bij beloftes. Overheden zitten ook niet bepaald te wachten op inmenging van het volk![]()
Je bedoelt die kennisgevingen?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier heeft "het volk" nog niets mee te maken. Het is een wet door de overheid zelf verzonnen.
Dan doe je wat verkeerdquote:Op woensdag 30 november 2005 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik voel me daar niet echt lekker bij eigenlijk
Ze gaat uit met een jongen die haar al heeft afgewezen, en ze denkt dat ze toch maar met hem moet zoenen enzo... Ik raad het haar af ivm valse hoop en spijt, maar ze zegt dat ze weet wat ze doet. Ik ga haar niet tegenhouden, vooral omdat ik zelf aan dat soort dingen ook nooit spijtgevoelens overhouquote:[..]
hoezo dan?
Uhuh. Overheden hebben bepaalde (wettelijke) verplichtingen. Die ze in de regel ook uitvoeren, maar toch niet altijd.quote:
dank jequote:
krijgen we verslag zaterdag?quote:Ze gaat uit met een jongen die haar al heeft afgewezen, en ze denkt dat ze toch maar met hem moet zoenen enzo... Ik raad het haar af ivm valse hoop en spijt, maar ze zegt dat ze weet wat ze doet. Ik ga haar niet tegenhouden, vooral omdat ik zelf aan dat soort dingen ook nooit spijtgevoelens overhou.
Hmmm, de overheid zal toch vrij snel geneigd ook vrij ommenullige zaken wel uit te voeren, want als de overheid bepaalde dingen nalaat, en er komt ooit een keer een rechtszaak over iets dat met de nagelaten handeling te maken heeft, dan staat de overheid natuurlijk zeer zwak. Dus èssentiele dingen zullen ze wel uitvoerenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Uhuh. Overheden hebben bepaalde (wettelijke) verplichtingen. Die ze in de regel ook uitvoeren, maar toch niet altijd.
Als ze iets er moeilijker mee kunnen maken, zullen ze het vast niet nalaten.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, de overheid zal toch vrij snel geneigd ook vrij ommenullige zaken wel uit te voeren, want als de overheid bepaalde dingen nalaat, en er komt ooit een keer een rechtszaak over iets dat met de nagelaten handeling te maken heeft, dan staat de overheid natuurlijk zeer zwak. Dus èssentiele dingen zullen ze wel uitvoeren
Ik heb een lijstje met mensen aan wie ik me erger, en als ik ooit ambtenaar word, zorg ik ervoor dat ze en heel oerwoud`aan formnulieren door hun brievenbus krijgenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ze iets er moeilijker mee kunnen maken, zullen ze het vast niet nalaten.
Een shredder is altijd handig.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje met mensen aan wie ik me erger, en als ik ooit ambtenaar word, zorg ik ervoor dat ze en heel oerwoud`aan formnulieren door hun brievenbus krijgen![]()
Hmmm, het is sowieso wat lastig uitleggen waarom je nou bepaalde personen een overload aan papierwerk stuurt...quote:
Bij de meeste overheden wordt idd alles geregistreerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:47 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, het is sowieso wat lastig uitleggen waarom je nou bepaalde personen een overload aan papierwerk stuurt...
Nee, waarom zou je dat überhaupt willen, je kent 'r nietquote:
hoe weet jij nou wie ik kenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Nee, waarom zou je dat überhaupt willen, je kent 'r niet. Voor sappige verhalen kan je beter een tabloid pakken
.
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapjequote:
Je bent vlieft!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapje
ben jij de herder?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan mag ik weg en ga ik weer naar mijn schaapje
Syllie is een ooi.. schaapie een ramquote:Op woensdag 30 november 2005 17:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ben jij de herder?
of het verloren schaapje?
quote:
Mist smiley.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
Er zijn wel meer dingen die jij niet begrijpt.
Rabrynil?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe weet jij nou wie ik ken
maar de kans is wel heeeeeeel groot dat ik dr niet ken ja
ken maar 2 mensen in Hillegom, 1 ben jij en de ander zit hier ook op fok
jaquote:
dan wordt de kans al iets groterquote:Mijn echtgenote woont niet in Hillegom trouwens.
quote:Ik wil wel weer verliefd worden trouwens, ik sta al véél te lang droog.
Heb ik ook een keer gemeet ja. Lieve gozer, was wel een beetje verlegenquote:
Je kent niemand in Burgerveen, denk ik.quote:[..]
dan wordt de kans al iets groter
Wat is er?quote:[..]
alleen gemaild met emquote:Op woensdag 30 november 2005 17:44 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gemeet ja. Lieve gozer, was wel een beetje verlegen.
waar?quote:Je kent niemand in Burgerveen, denk ik.
jij te lang droog + ik te lang droog = "you know what"quote:Wat is er?
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:18 schreef Yosomite het volgende:
Als Alicey ons iets vertelt is dat een feit.
Als jij ons iets vraagt is dat een hypothese.![]()
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef -Angel- het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waarom jullie geen MSN gebruiken.
Mmmm.quote:
Je kunt ook proberen om het te roken.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ook Luupje ... Althans, ik heb weer hoofdpijn, en ik heb het nog eens koud..
Eten/drinken van kruiden om thee van tezetten zou toch wel kunnen btw? Op de verpakking staat min of meer iets dat het "ook voor thee is te gebruiken"..
Dat is Alicey die begrijpt wel meer dingen niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maar wrom zou je dat spul willen eten?
Het zit dus los in een mok water, dus ik krijg het gewoon binnen en slik het dan door. Smaakt ook niet eens smerig ofzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om het te roken.Maar wrom zou je dat spul willen eten?
En drinken lijkt me normaal, dat doe je vaker met thee.
Dat kan geen kwaad hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef Alicey het volgende:
Het zit dus los in een mok water, dus ik krijg het gewoon binnen en slik het dan door. Smaakt ook niet eens smerig ofzo.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Als ik het ga roken denk ik dat het de goede werking op luchtwegen een beetje tegengaat.
Hier hetzelfde dus, alleen ik wil expliciet een date met liv. Hij begrijpt alleen de subtiele hints nietquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.Ik kan niet echt iets, heb er de papieren niet voor en dus zit ik eik hele dagen thuis. Fokken is dan best leuk om te doen. puur postkrikken. Dat getal is toch een vorm van status imho ik wil eik een date met Trinity of een andere leuke vrouw ![]()
Daten is een mogelijkheid, daarnaast sta ik dus al lang droogquote:Op woensdag 30 november 2005 18:23 schreef livEliveD het volgende:
Nou als ik voor mezelf spreek, ik post hier om 3 redenen.Ik kan niet echt iets, heb er de papieren niet voor en dus zit ik eik hele dagen thuis. Fokken is dan best leuk om te doen. puur postkrikken. Dat getal is toch een vorm van status imho ik wil eik een date met Trinity of een andere leuke vrouw ![]()
Burgerveen, vlakbij Hoofddorp en Hillegomquote:Op woensdag 30 november 2005 17:54 schreef qu63 het volgende:
waar?
[..]
jij te lang droog + ik te lang droog = "you know what"
liv is van mij johquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Hier hetzelfde dus, alleen ik wil expliciet een date met liv. Hij begrijpt alleen de subtiele hints niet![]()
Een gevecht tussen liv en Rey, of een gevecht tussen jou en Rey?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
liv is van mij joh. Eerst een gevecht, dan zien we wel of jij een date met hem mag.
Ik ben een zwakkelingquote:Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
liv is van mij joh. Eerst een gevecht, dan zien we wel of jij een date met hem mag.
Rey en mij, bring it onquote:Op woensdag 30 november 2005 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een gevecht tussen liv en Rey, of een gevecht tussen jou en Rey?
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Reya het volgende:
Ik ben te soft om te vechten. Trinity mag liv wel hebben
Ik heb een paar keer in mijn leven min of meer redelijk geweld gebruikt, en daar heb ik me achteraf heel lang bezwaard door gevoeldquote:Op woensdag 30 november 2005 19:33 schreef -Trinity- het volgende:
[..]Victory
Ach joh, ik ben maar 'n meisje, dat win je makkelijk. Vraag liv maar.
Jij geeft daar zomaar zo'n lekker stuk vlees uit handen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Reya het volgende:
Ik ben te soft om te vechten. Trinity mag liv wel hebben
Redelijk geweld? Dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer in mijn leven min of meer redelijk geweld gebruikt, en daar heb ik me achteraf heel lang bezwaard door gevoeld
Voor alles moet een eerste keer zijn.quote:
DionysuZ, Ga je naar Trinity? Vergeet dan je zweep niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mij ontmoet.
Op de lagere school was ik niet zo'n braaf jongetje. Ik heb de nodige keren straf gehad, omdat ik in de klas aan het vechten was.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:13 schreef livEliveD het volgende:
De keren dat ik geweld heb gebruikt vond ik het achteraf toch wel een beetje teveel. Een keer vooral (was op het moment niet zelf mijn intentie maar het pakte ongelukkig uit, deels ongeluk dus in het heetst van de strijd). En hij haalde niet het bloed onder mijn nagels vandaan, hij sloeg me gewoon recht in me smoel![]()
Oh, soms is het noodzakelijk, en dan is geweld wellicht het enige om jezelf te beschermen. Maar gelukkig word ik er niet vanquote:Op woensdag 30 november 2005 21:06 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Redelijk geweld? Dat is niet genoeg.
En was het fysiek, was het met de pen?
Deed het pijn?
Het genoegen om iemand een bloedneus te slaan nadat die je het bloed onder je nagels heeft gehaald is toch een zaligmakende ervaring?
Of ben jij zo van: jij hebt mij een blauw oog gelagen, hier is mijn andere oog : timmer er maar op los?
Maar geweld om de wereld te verbeteren, omdat je ervan overtuigd bent dat ze fout is.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:33 schreef Reya het volgende:
[..]
Oh, soms is het noodzakelijk, en dan is geweld wellicht het enige om jezelf te beschermen. Maar gelukkig word ik er niet van
Ik hoop toch niet dat je ons tegelijkertijd wilt, hèquote:Op woensdag 30 november 2005 21:03 schreef livEliveD het volgende:
Ik wil Reya en Trinity nadat ze bezweet zijn van het stoeien!![]()
Hard! Nu! Flopski!
Er zit veel vlees aan livquote:Op woensdag 30 november 2005 21:52 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet dat je ons tegelijkertijd wilt, hè.
Slapen![]()
![]()
.
Valt tegen ben ik bangquote:
Een griep?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Koud.Ik lig met al mijn kleren aan onder een dekbed en heb het nog koud.
En nou moet ik met die honden eruit.
Griep... Erger dan ik in jaren heb gehad. Honden hebben geplast, ik ga weer in bed.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:03 schreef Yosomite het volgende:
Een griep?
Of de last die van je afgevallen is?
Veel sterkte gewenst! [afbeelding]
Truste Aliceyquote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Was ik nog heel eventjes, om gedag te zeggen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:10 schreef Alicey het volgende:
Was ik nog heel eventjes, om gedag te zeggen.
Hmmm, is het niet mogelijk om een keer een paar uur uit te slapen?quote:Op woensdag 30 november 2005 22:15 schreef Alicey het volgende:
* Alicey nog even snelw at gelezen, en nu douchen en slapen is. Hopelijk morgen weer een beetje fitter, al ben ik bang dat het alleen erger is morgen.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:14 schreef Reya het volgende:
Tell me why must a man be of service
To his Lord and the Gods seldom high
From the grave sprang the name of our fathers
But there's no glint in a dead man's eye
![]()
Dienstplihicht, Jozoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:23 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik volg het, maar ik snap het niet.
Nee hoor, ik vond het zomaar toepasselijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:38 schreef Yosomite het volgende:
Wil je het leger in (kort verband vrijwilliger), maar twijfel je?
Nee, maar slaapgebrek is ook niet het probleem.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, is het niet mogelijk om een keer een paar uur uit te slapen?
Goede morgenquote:
Als het van Doffy is wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:21 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goede morgen
Heb je misschien mantelzorg nodig?
Dat zijn nou niet bepaald de dingen waar ik van opknap anders.quote:Ik zal in een echte neo-WFL stijl positieve energie instralen via de pc [afbeelding] dmv ruimteschepen die met lichtsnelheid nul naar je toe gaan. Dan ben je zo weer opgeknapt.![]()
Je bed nat?quote:Op donderdag 1 december 2005 08:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen. Voel me iets beter. Denk dat ik vannacht ongeveer 12 liter gezweet heb.![]()
![]()
Eerder mijn kleren. Ik had al mijn kleren aangehouden omdat ik zo koud was door de koorts. Heb nog steeds koorts, maar niet zo heftig meer. Ik denk dat ik straks even naar de suup ga voor een lading fruit en yoghurtjes.quote:
Nee, ik heb het wel overwogen vanochtend, maar ik had geen koorts ofzo. Dus kan waarsch. weinig kwaad om dan de deur uit te gaan en door dat koude weer heen, al is prettig anders..quote:Op donderdag 1 december 2005 09:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil ook mantelzorg van Doffy!
Ben jij ook thuis aan het blijven Alicey?
Is wel een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eerder mijn kleren. Ik had al mijn kleren aangehouden omdat ik zo koud was door de koorts. Heb nog steeds koorts, maar niet zo heftig meer. Ik denk dat ik straks even naar de suup ga voor een lading fruit en yoghurtjes.
Nou, andere dingen wil ik niet echt eten. En ik wilde toch al een paar kilo afvallen, dit is een mooie gelegenheid.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef Alicey het volgende:
Is wel een beetje mosterd na de maaltijd.Maar kwaad kan het sowieso niet.
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, andere dingen wil ik niet echt eten. En ik wilde toch al een paar kilo afvallen, dit is een mooie gelegenheid.
Vast wel. Zoönose.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
schaap
Schapen kunnen toch geen viri overbrengen op mensjes?
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:14 schreef Alicey het volgende:
Dat dan weer wel ja.
Ik doe niet aan afvallen.. Traditioneel komt er 10 kg bij in de winter, en daar rekent mijn kleding ook op.
Op die manier. Nouja, afvallen wil meestal vlotten als je ziek bent, maar echt verstandig is het natuurlijk niet om juist dan weinig te eten.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.Ik moet trouwens nog wel even checken of het me nog past.
schaapjequote:Op donderdag 1 december 2005 09:11 schreef het_fokschaap het volgende:
goedemorgen
en weg naar Den Haag
en ik ben vorige week al ziekjes geweest...ik heb iedereen aangestoken
Foto's in Eva-kostuum?quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was drie kilo aangekomen door te veel eten de laatste tijd. Dat wil ik er weer af hebben. Zeker gezien de foto's die volgende week van mij gemaakt worden in mijn Eva-kostuum.Ik moet trouwens nog wel even checken of het me nog past.
Ikke wel.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:21 schreef miss_sly het volgende:
Foto's in Eva-kostuum?
Dat zou ik echt niet durven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |