Een nieuw deel openen
Vorige delen
Bestaat er dan zoiets als verliefdheid?quote:Op woensdag 30 november 2005 08:27 schreef Alicey het volgende:
[Onderzoek] Verliefdheid weg na 1 jaar relatie?
Grootste deel geeft aan nog net zo verliefd te zijn.... Zijn ze dan misschien nooit verliefd geweest, en wordt e.e.a. verward, of ben ik gewoon gek?
Jahoor.. Bepaalde stofjes die je hersentjes aanmaken.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Bestaat er dan zoiets als verliefdheid?
Wellicht interpreteer ik gevoelens verkeerd oid, maar ik heb nou nooit echt het gevoel gehad verliefd te zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 08:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor.. Bepaalde stofjes die je hersentjes aanmaken.
Ik ook nooit. Maar het zou zomaar opeens kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht interpreteer ik gevoelens verkeerd oid, maar ik heb nou nooit echt het gevoel gehad verliefd te zijn![]()
Het zijn inderdaad die perceptie-verschillen die het'm doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef Yosomite het volgende:
Verliefdheid is heel erg!
Achteraf gezien, de periode zelf voelt heerlijk aan.
Je kunt de wereld aan. Niets is je teveel.
Maar voor de buitenstaander ben je een hoopje zuchtend mens die niet in de buurt van zijn/haar lief is.
Oh nou snap ikhet.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik denk dat verliefdheid best langer dan een paar maanden kan bestaan, eigenlijk. Maar dat het een keer ophoudt op die roze wolk, moet haast wel he, helaas...
Of je bent een te klef stel dat maar niet van elkaar af kan blijven, zelfs in gezelschapquote:Op woensdag 30 november 2005 08:52 schreef Yosomite het volgende:
Verliefdheid is heel erg!
Achteraf gezien, de periode zelf voelt heerlijk aan.
Je kunt de wereld aan. Niets is je teveel.
Maar voor de buitenstaander ben je een hoopje zuchtend mens die niet in de buurt van zijn/haar lief is.
* Yosomite tooquote:Op woensdag 30 november 2005 09:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het heerlijk om verliefd te zijn![]()
Verliefdheid is pas leuk als je echt vlinders hebt, zwijmelend op je roze wolk zit en de verliefdheid wederzijds isquote:
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomtquote:Op woensdag 30 november 2005 08:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Maar het zou zomaar opeens kunnen gebeuren.
Hmmm, binnenkort zit je mooi in je nieuwe appartementje en dan zijn alle dergelijke zorgen verleden tijdquote:Op woensdag 30 november 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
De hypotheek is zo goed als rond, Yoso, het wachten is op de bankgarantie waar mijn hyp.adviseur mee bezig is en die morgen in orde moet zijn
Ja. En keelpijn. En moe. En vol met snot.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:56 schreef Yosomite het volgende:Alicey: hoofdpijn? Ik vandaag ook een beetje. Komt zeker van geisteravond. Maar gedeelde smart is halve smart.
We praten wel met jou als het zover is!quote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomt![]()
Dat weet je nu al?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zo afwijkend dat het mij ws nooit overkomt![]()
Maar 19 jaar zegt helemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik extrapoleer mijn ervaringen van de afgelopen negentien jaar![]()
Raar he. Een lichamelijk collectief gedrag op Fok.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. En keelpijn. En moe. En vol met snot.
Ik geloof dat iedereen zo'n beetje niet lekker is.
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:19 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Raar he. Een lichamelijk collectief gedrag op Fok.![]()
Het spijt me Reyaquote:Op woensdag 30 november 2005 09:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik extrapoleer mijn ervaringen van de afgelopen negentien jaar![]()
In dat geval vermijd ik de LFC wel evenquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.
Ik zal het hier wel aankondigen als het zover isquote:Op woensdag 30 november 2005 09:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Straks gaan we nog allemaal tegelijk ongesteld worden ook.
Uhuhquote:Op woensdag 30 november 2005 09:21 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Het spijt me Reya![]()
Leven is niet extrapoleerbaar.
Je weet dan tenminste wanneer.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Reya het volgende:
[..]
In dat geval vermijd ik de LFC wel even![]()
Ik hoor het dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:22 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ik zal het hier wel aankondigen als het zover is![]()
Bier drinken is toch wat studenten doorgaans doen?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef Reya het volgende:
Ik ga zo eens verder met theedrinken op de universiteit![]()
Ik ben ook een watjequote:Op woensdag 30 november 2005 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bier drinken is toch wat studenten doorgaans doen?
Mijn hypotheek offerte wa al goedgekeurd met lage rentquote:Op woensdag 30 november 2005 09:13 schreef Yosomite het volgende:
D'r zit een kans in dat donderdag de rente van de Europese Centrale Bank omhoog gaat (naar 2,25 % ?). Dat heeft wel invloed op de hypotheekrente.
quote:Op woensdag 30 november 2005 09:24 schreef Reya het volgende:
Ik ga zo eens verder met theedrinken op de universiteit![]()
* Maethor heeft ook net een kop thee op.quote:
Dat is heel mooi.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn hypotheek offerte wa al goedgekeurd met lage rent
Morgen Benselquote:Op woensdag 30 november 2005 09:29 schreef Bensel het volgende:
Vanmorgen in de trein trouwens 2 meiden ontmoet.. die mij wel schenen te kennen, maar ik hun niet.. Betekent nou dat ik beroemd ben, of vergeetachtig?
Welke gebruik je?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
Overigens wil ik even melden dat ik eindelijk een shampo heb die ook werkelijk mijn haar niet laat pluizen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |