kippenneuker is met tussen-nquote:Op woensdag 30 november 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Een kippeneuker
Vond je de ban terecht? Nee, discriminatie! (van kippeneukers)
Hoe lang duurde dit? Tot in de eeuwigheid... Zoals bij elke permban
Wil je wraak? Ik ben al mod geweest, dat is voorlopig wel weer even voldoende...
Hehequote:Op woensdag 30 november 2005 01:42 schreef LostFormat het volgende:
"Rekt het niet dan scheurt het wel" of iets in die richting.
- Bagger in V&A tijdens de 1-april-ONZ-ruiming van 2003quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
Vond je de ban terecht?
Hoe lang duurde dit?
Wil je wraak?![]()
nou doe je het weerquote:Op woensdag 30 november 2005 01:53 schreef PrintScreen het volgende:
Multiposten
Leverde me wel een algehele ban op
Nu is Dago er niet en durf ik het welquote:
Ali B?quote:Op woensdag 30 november 2005 02:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kritiek op de gemiddelde doodgeknuffelde kutmarokkaan.
en zijn broertjes.quote:
Nog harder knuffelen dan.quote:
Nog harder knuffelen dan.quote:
Die met Q3YMB erin? hehequote:Op woensdag 30 november 2005 01:35 schreef erikkll het volgende:
het posten van de fckgw key van windows xp in dig
quote:Op woensdag 30 november 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nog harder knuffelen dan.
Dood moeten ze , allemaal
Spoilers zijn 13.gifquote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef Joeriii het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Het spoilen van wie er dood gaat in het nieuwe Harry Potter boek
Vond je de ban terecht? Nee
Hoe lang duurde dit? 7 dagen
Wil je wraak? Ja
Samen doen?quote:
Lijkt me lief.quote:
* PrintScreen met liefde medelanders doodknuffelen doetquote:
dat vind ik op zich al banwaardigquote:Op woensdag 30 november 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen met liefde medelanders doodknuffelen doet
Tief op joh, kutkneus.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:21 schreef remlof het volgende:
[..]
dat vind ik op zich al banwaardig![]()
He apekop jij bent toch ook door @Home gebanned of nie?quote:Op woensdag 30 november 2005 01:34 schreef kastanova het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Een kippeneuker
Vond je de ban terecht? Nee, discriminatie! (van kippeneukers)
Hoe lang duurde dit? Tot in de eeuwigheid... Zoals bij elke permban
Wil je wraak? Ik ben al mod geweest, dat is voorlopig wel weer even voldoende...
mods bannen nietquote:Op woensdag 30 november 2005 01:45 schreef chip_h het volgende:
- nee, als mods zich goed voelen bij bannen, dan moeten ze dat vooral doen
En die ban voor het posten van bevers dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:59 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog nooit een ban gehad.
ik ben 2 keer uit mezelf weggegaan.
ik blijf HIER !
quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Onderandere voor het ronselen van pubers voor de jihad
Vond je de ban terecht? Nee, de jihad is een nobel streven
Hoe lang duurde dit? Een week ofzo
Wil je wraak? Mijn rugzak met dynamiet is al ingepakt. Alleen nog een treinkaartje richting redbus
Dudequote:Op woensdag 30 november 2005 10:17 schreef bima het volgende:
1 Waarvoor ben jij al wel eens gebanned?
een of andere melding dat er meer dan zoveel keer ingegrepen was.
2 Vond je de ban terecht?
Absoluut niet, iemand beweerde dat het normaal was dat je een leerraar mocht slaan, en dat sowieso alle leraren pedofielen waren. Hierop antwoordde ik met dat ik het jammer vond dat hij zich niet voordat hij kinderen kreeg had laten steriliseren, zodat hij geen last van leraren zou hebben, en de rest van de wereld niet van zijn kinderen.Dat vind ik een hele normale reactie, als ik gewoon was gaan schelden ala, maar dat deed ik niet.
3 Hoe lang duurde dit?
Geen idee, uit frustratie en onvrede een aantal maanden van Fok weg gebleven, en een tijdje op volkomenkut lopen etteren.
4 Wil je wraak?
Heeft weinig zin, ik heb gemaild met het verzoek waarom precies dat gebeurd was kreeg netjes een mailtje terug, maar in discusie gaan heeft toch geen zin. Ik heb ook niet de behoeftte om de server plat te leggen, want dan raak ik meer anderen, dan die paar moderatoren. zal toch wel weer zoiets krijgen, is nu alweer (ben pas 3 dagen terug op Fok) iets weggehaald, omdat het offtopic was, terwijl dit na mijn idee gebeurt omdat bleuz(of bleus) als moderator het gewoon seksisties (schrijf ik dat goed?) vond. Zeg dat dan (kan ik er trots op zijn)en noem het niet offtopic.Ik maakte een opmerking over iemands avatar die bestaat uit 2 (grote
) tieten in een strak shirt met daarop de tekst stop staring at my tits, ja daar mag je natuurlijk niets over zeggen.
In ieder geval mijn sig iets anders geformuleerd.
nja...quote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
Wil je wraak? Alleen op Slarioux.
de pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 30 november 2005 13:07 schreef RetepV het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Met bijtend sarcasme iemand volledig op zijn plaats zetten op de FP. Meerdere malen.
Vond je de ban terecht? Nee, sommige mensen lopen ZO ONGELOOFELIJK LUID HUN DOMHEID TENTOON TE SPREIDEN dat ze het verdienen. Eigenlijk zouden de mods deze mensen moeten aanpakken.
Hoe lang duurde dit? 48 uur meestal
Wil je wraak? Ja, op die ONGELOOFELIJK DOMME MENSEN DIE MET LUIDE STEM hun achterlijke mening lopen te verkondigen op de FP.
Als het goed is kan ik dit posten, want als het goed is ben ik alleen op de FP gebanned.
Edit: Ja, het lukt!
Zonder die edit hadden we het ook wel gezien hoorquote:
Die is dan ook wel heel lelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef Herald het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Het posten van een foto van Eva Ionesco
Hoe lang duurde dit? Een dag, Danny heeft me persoonlijk unbanned
Wil je wraak? Nee
vertel? wat heeft Slari je misdaan?quote:
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?quote:
- Belachlijk maken van serieuze TRU-mensjesquote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Vond je de ban terecht?
Hoe lang duurde dit?
Wil je wraak?![]()
Ban!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?
En 't is een onwijze zeikerd... dat ook nog 'ns...quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Slarioux pijpt negerlullen voor ontbijt, is de anti-christ onder de mods & is gewoon vervelend. Lijken me genoeg redenen, niet?
*proest*quote:Op woensdag 30 november 2005 08:50 schreef ShaoliN het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Onderandere voor het ronselen van pubers voor de jihad
Vond je de ban terecht? Nee, de jihad is een nobel streven
Hoe lang duurde dit? Een week ofzo
Wil je wraak? Mijn rugzak met dynamiet is al ingepakt. Alleen nog een treinkaartje richting redbus
Het valt iets verfijnder te zeggen,maar ik ben blij dat ik niet de enige ben in de anti-slarioux groepquote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ach... 't is best 'n goeie mod, ergens...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:07 schreef Orealo het volgende:
[..]
Het valt iets verfijnder te zeggen,maar ik ben blij dat ik niet de enige ben in de anti-slarioux groep
Ik heb ook wel eens SC in design geopend, nooit gebandquote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Goeie topics in ONZ/ Lemming in KLB/ Slowchat topics in Design.
Vond je de ban terecht? Eerste twee wel, laatste niet![]()
Hoe lang duurde dit? week/dag/tot 1 december![]()
Oneerlijk!quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens SC in design geopend, nooit geband![]()
Nog nooit geband, vind ik onterecht, ik wil wraak![]()
![]()
ti's net een mensquote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Oneerlijk!
Zie die Slarioux is nog geen eens consuquent !![]()
ey wat een toevalquote:Op woensdag 30 november 2005 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? voor een ruzietje tussen Emmykuhhh en mij. En ook een keer door een ruzietje tussen Redux en mij.
Vond je de ban terecht? Nee, natuurlijk niet!
Hoe lang duurde dit? Dat van Emmy, geen idee. Volgens mij een maand, maar uiteindelijk mocht ik net voor kerst weer terug komen. Dat van Redux, 48 uur.
Wil je wraak? Neuh.
owquote:Op woensdag 30 november 2005 19:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Mods zelf kunnen niet bannen. Wel een verzoek om iemand te laten bannen.
Hoe weet jij in hemelsnaam of je "kantje boord" zit?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ben nooit geband geweest, maar het was altijd kantje boord met mijn tegen de grens aantikkende opmerkingen/handelingen. Desondanks nog steeds een clean sheet.![]()
Tja. Je stond gewoon stil bij wat historische feiten.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Anti-semitische uitlatingen.
Uiteraard niet terecht. Maar daar kan ik helaas niet over uitweiden.
Ben geen professor in de nederlandsche taal maar volgens mij is geband of bannen, dusgeen nederlands woord. Het in de ban doen, misschien nog wel maar dat kun je niet zo vervoegen.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:
Verdomme nog aan toe, het is gewoon "GEBAND", dat is een normaal Nederlands woord. Die rare engelse uitgang is nergens voor nodig.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ben geen professor in de nederlandsche taal maar volgens mij is geband of bannen, dusgeen nederlands woord. Het in de ban doen, misschien nog wel maar dat kun je niet zo vervoegen.
U hebt gezocht op ban:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
ban (de ~ (m.), ~nen, ~nen)
1 excommunicatie
2 militaire ceremonie
3 [gesch.] door de wereldlijke overheid opgelegde straf waarbij iem. van de bescherming van de wetten werd verstoken, hijzelf vogelvrij en zijn goederen verbeurd verklaard werden
4 [gesch.] rechtsgebied
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=bannenquote:ban·nen (ov.ww.)
1 in de ban doen => verbannen
2 door bezwering verdrijven => uitdrijven
In de algemene policy/faq hebben ze het ook over gebanned...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:21 schreef Tarak het volgende:
Verdomme nog aan toe, het is gewoon "GEBAND", dat is een normaal Nederlands woord. Die rare engelse uitgang is nergens voor nodig.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In de algemene policy/faq hebben ze het ook over gebanned...
'Gore' opmerkingenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Waarom zou ik ze anders bewaard hebben, ik wist dat ik er een ban voor zou krijgenquote:Vond je de ban terecht?
Varierend van weken tot een half jaar...quote:Hoe lang duurde dit?
Ik post nog steeds op fok dat is mijn wraak.quote:Wil je wraak?![]()
www.sidn.nl --> fok.nl en tadaaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:08 schreef Xebrozius het volgende:
Posten van Danny's mobiele nummer
Helaas draait de joden-propagandamachine op volle toeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Tja. Je stond gewoon stil bij wat historische feiten.
Zoals ik al eerder aangaf, ik ben ook geen lieverdje. Maar ik heb geluk dat de mods mij altijd door de vingers zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe weet jij in hemelsnaam of je "kantje boord" zit?![]()
De ene keer heeft iemand voor niks een ban te pakken en de andere keer kan iemand anders eeuwen lang door baggeren. Mods hebben namelijk ook vriendjes en mensen waar ze een hekel aan hebben.
dat ze jou nog teruglaten komenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
Iemand dood gewenst
Iemand dood gewenst
Iemand afgezeken in B&H
Iemand af zitten zeiken in KLB
Vies filmpje gepost (ban is teruggedraait)
Nog 4 dezelfde topics geopend
Op de fp iemand een kuthoer genoemd
Valt me nog mee, ik had het aantal bagger bans hoger ingeschat bij jouquote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef Conflict het volgende:
baggeren
baggeren
Breuls uitschelden
piemels posten
baggeren
baggeren
baggeren in serieuze topics
baggeren
baggeren
De bans duurden meestal korter dan aangegeven
Het was niet terecht en ik hoef geen wraak
waarom kijk ik op google waaromquote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef wobbel het volgende:
tubgirl en goatse enzo :w
maar dat waren klonen
Die luie sodemieters kijken niet zelf even of iemand z'n bantermijn is afgelopen, dus je moet ze zelf even mailen...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ban in PUB wegens plaatsen van een of ander vaag plaatje ofzo![]()
Kan er noch steeds niet posten,![]()
DUIDELIJK een onterechte ban. In principe vertelde je alleen maar de waarheid...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Omdat ik Yvonne had uitgescholden voor dikke vieze smerige achterbakse vatsige kankertyfus machtsgeile kut-FA, nadat ze mn postcount van 40k verneukt had en het weigerde terug te zetten
n00b!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
waarom kijk ik op google waarom
ik kende tubgirl al maar goatse is ook vunzig
Was idd een behoorlijk lullige actie jaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Omdat ik Yvonne had uitgescholden voor dikke vieze smerige achterbakse vatsige kankertyfus machtsgeile kut-FA, nadat ze mn postcount van 40k verneukt had en het weigerde terug te zetten
ja, ik ben er nog vrij goed mee weggekomenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had het aantal bagger bans hoger ingeschat bij jou...
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Slar en Baggerenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Slarioux het volgende:
Baggeren in ONZ. Door Breuls zelfs.
jeetjequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brechtje hoer noemen,
Jett kanker toewensen,
Iemand een ban aanpraten,
Nee het was niet terecht en hoe lang het duurde weet ik niet meer,
Waarom speciaal 2 dagen ophangen?quote:Op zondag 5 november 2006 17:15 schreef Rio het volgende:
Tegen een depressief iemand gezegd dat ze zichzelf beter op kon hangen. 2 Dagen.
Iemand een pedo genoemdquote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
Iemand dood gewenst
Iemand dood gewenst
Iemand afgezeken in B&H
Iemand af zitten zeiken in KLB
Vies filmpje gepost (ban is teruggedraait)
Nog 4 dezelfde topics geopend
Op de fp iemand een kuthoer genoemd
Daar had je een lintje voor moeten krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef longinus het volgende:
Wegens het promoten van een plugin voor firefox welke een lastige kikker uit mijn venster hield.
![]()
Hoe langer hoe beter. Was een zeikwijf. Maar bedoelde eigenlijk 48-uurs ban.quote:
Of de admins zijn gewoon bang voor je...quote:Op zondag 5 november 2006 19:59 schreef Natalie het volgende:
Nog nooit.
Ben kennelijk een brave user.
Bang voor me of zat van me, da's de grote vraagquote:Op maandag 6 november 2006 17:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Of de admins zijn gewoon bang voor je...
-1xTubgirl, 1xHolocaust Grapje, 1xKLB Baggerenquote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Vond je de ban terecht?
Hoe lang duurde dit?
Wil je wraak?![]()
Waarom had je daar een ban danquote:Op maandag 6 november 2006 18:07 schreef mazaru het volgende:
1 keer gebanned in sex, en ik had het niet eens in de gaten, want ik post daar nooit![]()
![]()
Link?quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Natalie het volgende:
Eerste keer in een forum posten, en meteen is het mis. Ben je wel meteen genezen, moet je maar denken
Ik denk dat ik een keer verdwaald was in de active postsquote:
Valt idd meequote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij heb ik zelfs amper notes.
Niets mis met braaf zijn, ben ik ook al meer dan twee jaar intussen en het bevalt me welquote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef Natalie het volgende:
[..]
Valt idd mee
Wat zijn we toch braaf met z'n tweetjes.
Een ban in 2003, wow,quote:Op maandag 6 november 2006 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een keer verdwaald was in de active posts![]()
Geen idee wat het was, ik zag ineens in het bantopic in feedback mijn naam staan.
Mazaru was niet meer welkom in de sexgroep![]()
Ik dus zoeken in my active topics wat ik dan voor vreselijks had gezegd, maar ik zag geen enkele sexpost, dus het blijft een raadsel.
Bovendien was het een ban van Yvonne, en die hoef je ook niets te vragen wat langer dan 24 uur geleden is![]()
Wie is RonaldV?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:23 schreef Herald het volgende:
ik ben ondertussen nog 3 keer geband
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned: aanmaken van de kloon ijsmeis.zip, quoten van moslimonvriendelijke reacties, grappen maken over RonaldV
Vond je de ban terecht: nee
Hoe lang duurde dit: elke keer 48 uur
FOK!'s favoriete fotograaf die keer op keer meisjes in US ronselt voor ondeugende fotoshoots en constant verbaasd reageert als een meisje pas 14 is "oh dat zie je er niet vanaf ghehe"quote:
Kon zo een broer van je zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 09:42 schreef Herald het volgende:
[..]
FOK!'s favoriete fotograaf die keer op keer meisjes in US ronselt voor ondeugende fotoshoots en constant verbaasd reageert als een meisje pas 14 is "oh dat zie je er niet vanaf ghehe"
Voor het openen van een topicreeks (drie delen) waarin ik vraagtekens zette bij de morele verwerpelijkheid van verkrachting.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Nee, aangezien ik correcte argumentatie hanteerde en verder mij netjes gedroeg. Het was meer een populistische daad [de ban] onder de vlag: "geef het gepeupel wat het vraagt; gooi FuifDuif op de brandstapel."quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Vond je de ban terecht?
Een week of twee dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:31 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe lang duurde dit?
Neequote:
Yvonne!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een ban in 2003, wow,
Pijpen en aan haren trekken normaal? om dit topic gaat het
Daar ben ik ook wel voor.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Orealo het volgende:
Dat is niet nodig hoor. Ik heb ooit dit jaar een ban gehad in SEX, wegens het serieus posten in FuifDuif-topics (met deze argumentatie, werkelijk waar!). En deze ban heeft nog eens maanden gestaan ook (ok, ik had dan ook geen mail gestuurd, het was immers zo lachwekkend; echter was de straftermijn wél op minstens twee weken gezet; voor het serieus posten in FuifDuif-topics!...). Let wel: ik had een blanco strafblad.quote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Haushofer het volgende:
Ben eigenlijk nog nooit gebanned, moet me es wat onbeschofter gedragen geloof ik.
Ik weet het nog goed, Diederik_Duck. Dat is was werkelijk waar een blamage voor de professionaliteit van de dienstdoende moderators destijds. Een zwarte bladzijde in hun geschiedenis.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor. Ik heb ooit dit jaar een ban gehad in SEX, wegens het serieus posten in FuifDuif-topics (met deze argumentatie, werkelijk waar!). En deze ban heeft nog eens maanden gestaan ook (ok, ik had dan ook geen mail gestuurd, het was immers zo lachwekkend; echter was de straftermijn wél op minstens twee weken gezet; voor het serieus posten in FuifDuif-topics!...). Let wel: ik had een blanco strafblad.
Ik zie overigens een parallel met de gang van zaken in Stalinistisch Rusland: daar kreeg je ook om niets 10 (tien) jaar. Daar zijn vast allerlei interessante conclusies uit te trekken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:46 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed, Diederik_Duck. Dat is was werkelijk waar een blamage voor de professionaliteit van de dienstdoende moderators destijds. Een zwarte bladzijde in hun geschiedenis.
Ik kan me wel herinneren dat ik rare dingen heb gezegd tegen Akkersloot en Rudeonline, maar kennelijk was dat nog te mildquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor. Ik heb ooit dit jaar een ban gehad in SEX, wegens het serieus posten in FuifDuif-topics (met deze argumentatie, werkelijk waar!). En deze ban heeft nog eens maanden gestaan ook (ok, ik had dan ook geen mail gestuurd, het was immers zo lachwekkend; echter was de straftermijn wél op minstens twee weken gezet; voor het serieus posten in FuifDuif-topics!...). Let wel: ik had een blanco strafblad.
De notes die je hebt zijn allemaal gezet in de periode dat je mod was.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:54 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik kan me wel herinneren dat ik rare dingen heb gezegd tegen Akkersloot en Rudeonline, maar kennelijk was dat nog te mildBen eigenlijk wel benieuwd naar mn notes, toen ik mod werd was er nog geen één. Zal nu wel anders zijn
En nog steeds vind ik je liev, kun je nagaanquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
De notes die je hebt zijn allemaal gezet in de periode dat je mod was.
Allemaal van mij trouwens.
Wanneer zie ik je weer eens?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:35 schreef Haushofer het volgende:
[..]
En nog steeds vind ik je liev, kun je nagaan![]()
Zodra jij die modderpoel hebt geregeld babyquote:
Oeh je gaat naakt modderworstelen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:46 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zodra jij die modderpoel hebt geregeld baby![]()
zoek ze maar eens op in de fok historie, google fok cash ofzo. Volgens mij begon gollem ermee. Op een gegeven moment poste iedereen dat soort dingen. Heb daar dus een ban voor gekregenquote:
Isaquote:
Zit wat in idd.quote:Op woensdag 15 november 2006 08:56 schreef SCH het volgende:
Iedereen die meer dan een half jaar op Fok rondloopt en nooit is gebanned, is geen echter Fokker natuurlijk.
Ben jij Jood?quote:Op woensdag 15 november 2006 17:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? yvonne beledigen in haar fotoboek, rellen, nog meer rellen, heel vaak rellen, sarcasme (zon 100x) waaronder nazi uitspraken terwijl ik zelf een jood ben, schelden, bedreigen.
Vond je die ban terecht? ik voel me enkel onbegrepen
Hoe land duurde dit? vaak te lang, zoals de laatste ban maar 48 uur stond maar een ruime week duurde tot ik mailde![]()
Wil je wraak? Dat ik op fok mag posten is wraak genoeg![]()
Ja, moet ik er zeker ook nog Joods bij leren?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben jij Jood?
Jesj lega postiem zieftiem wemesjoegiem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:11 schreef Slappy het volgende:
Voor een viez plaatje te posten in me mooie zelfgemaakte topicLaat es zien dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Niet zo pittig als haar alter ego.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:52 schreef Natalie het volgende:
Die van Paddy is idd mooi. Zat er ook al even naar te kijken daarnet. Pittig, net als Paddy zelf
Lekh teda.quote:Op woensdag 15 november 2006 18:58 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben jij Jood?
Jesj lega postiem zieftiem wemesjoegiem
Misschien werd dat topic wel verbaggerd omdat jij offtopic was gegaanquote:Op woensdag 15 november 2006 20:16 schreef Gatalin het volgende:
Ooit eens een onterechte ban voor 1 week gehad voor een off-topic reactie in een KLB-topic. Omdat dat topic toen verbaggerd werd, kwam ik ook op de lijst
*waves* was jij niet van dat houten zwaard (die ik nogsteeds niet heb) of ben ik in de warquote:Op woensdag 15 november 2006 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien werd dat topic wel verbaggerd omdat jij offtopic was gegaan![]()
Shmoopy is geen trut!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Muck het volgende:
nergens voor
ik wil al weken zeggen dat die trut van een Schmoopy haar mail eens moet lezen, maar ja, dat is niet lief...
Dan moet ik eerst oefenen met gooienquote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga dat end niet lopen, ik ben maar een gehandicapte hoor!
kun je em niet gooien?
zou ik ook niet doen, trutten als schmoopy bannen mensen abrupt zelfs al als je haar in een random topic een trut noemtquote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Muck het volgende:
nergens voor
ik wil al weken zeggen dat die trut van een Schmoopy haar mail eens moet lezen, maar ja, dat is niet lief...
En al zeg je datquote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Muck het volgende:
nergens voor
Welnee, loop niet zo te zaniken, Shmoopy weet best wanneer een ban op zn plaats isquote:Op woensdag 15 november 2006 20:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen, trutten als schmoopy bannen mensen abrupt zelfs al als je haar in een random topic een trut noemt
zou ik snel beginnen, mijn training zit nu in het slop!quote:Op woensdag 15 november 2006 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst oefenen met gooien
Zo ver kom ik nog niet.
ik ben nog niet door schmoopy gebanned, ik houd een lijstje bij wie me banned, tis net kwartettenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, loop niet zo te zaniken, Shmoopy weet best wanneer een ban op zn plaats is
maar de goudvis wilde hetquote:Op woensdag 15 november 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En al zeg je dat
DAAR word je niet voor geband hoor
Tenzij je haar in die mail natuurlijk bedreigt met een gruwelijk bloederige dood en de verkrachting van haar goudvis, dan is er over te pratern
Niet voor kleine kinder geschiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:41 schreef Slappy het volgende:
[..]
Niet voor kleine kinder geschikt
Wow, dat is een pornomeisje dat een pornokerel helemaal onderbraakt tijdens het pijpen !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.Ik schrijf boeken over wetenschap en filosofie!
https://www.epsilon-uitga(...)e-tijd-materie/10996
https://www.spectrumboeke(...)k-niet-9789000386765
https://www.spectrumboeke(...)tronen-9789000395071
Euhm...quote:Op woensdag 15 november 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel eens geband om dat yvonne ongesteld was. En om dat Lucille jeuk had. En omdat Dagonet weer eczeem had
NIGGA PLEASE!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:42 schreef woutorz het volgende:
ik ben een x gebannen van een forum omdat mijn reply: nigga please was
Verplicht vrij zul je bedoelenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:41 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben nognooit gebanned, ik neem soms gewoon even vrij van fok
Moet je ook niet in elk willekeurig topic "PERKAMENTUS" schreeuwen.quote:Op woensdag 30 november 2005 02:09 schreef Joeriii het volgende:
Waarvoor ben jij al wel eens gebanned? Het spoilen van wie er dood gaat in het nieuwe Harry Potter boek
Hoe lang duurde dit? 7 dagen
Wil je wraak? Ja
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet je ook niet in elk willekeurig topic "PERKAMENTUS" schreeuwen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Moet je ook niet in elk willekeurig topic "PERKAMENTUS" schreeuwen.
Ik heb is een ban van een paar uur gehad omdat ik in dat nieuwe subforum 4 topics ging openen genaamd:quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
- Een offtopic reply in het SHO forum wat net een half uur open was..
- Plaatje van Tubgirl (60x60 pixels)
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
- Een offtopic reply in het SHO forum wat net een half uur open was..
- Plaatje van Tubgirl (60x60 pixels)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |