Zoals ik al eerder aangaf, ik ben ook geen lieverdje. Maar ik heb geluk dat de mods mij altijd door de vingers zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe weet jij in hemelsnaam of je "kantje boord" zit?![]()
De ene keer heeft iemand voor niks een ban te pakken en de andere keer kan iemand anders eeuwen lang door baggeren. Mods hebben namelijk ook vriendjes en mensen waar ze een hekel aan hebben.
dat ze jou nog teruglaten komenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:45 schreef tonks het volgende:
Iemand dood gewenst
Iemand dood gewenst
Iemand afgezeken in B&H
Iemand af zitten zeiken in KLB
Vies filmpje gepost (ban is teruggedraait)
Nog 4 dezelfde topics geopend
Op de fp iemand een kuthoer genoemd
Valt me nog mee, ik had het aantal bagger bans hoger ingeschat bij jouquote:Op donderdag 1 december 2005 17:52 schreef Conflict het volgende:
baggeren
baggeren
Breuls uitschelden
piemels posten
baggeren
baggeren
baggeren in serieuze topics
baggeren
baggeren
De bans duurden meestal korter dan aangegeven
Het was niet terecht en ik hoef geen wraak
waarom kijk ik op google waaromquote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef wobbel het volgende:
tubgirl en goatse enzo :w
maar dat waren klonen
Die luie sodemieters kijken niet zelf even of iemand z'n bantermijn is afgelopen, dus je moet ze zelf even mailen...quote:Op donderdag 1 december 2005 19:35 schreef Macchia_Nera het volgende:
Ban in PUB wegens plaatsen van een of ander vaag plaatje ofzo![]()
Kan er noch steeds niet posten,![]()
DUIDELIJK een onterechte ban. In principe vertelde je alleen maar de waarheid...quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Omdat ik Yvonne had uitgescholden voor dikke vieze smerige achterbakse vatsige kankertyfus machtsgeile kut-FA, nadat ze mn postcount van 40k verneukt had en het weigerde terug te zetten
n00b!quote:Op donderdag 1 december 2005 18:31 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
waarom kijk ik op google waarom
ik kende tubgirl al maar goatse is ook vunzig
Was idd een behoorlijk lullige actie jaquote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Omdat ik Yvonne had uitgescholden voor dikke vieze smerige achterbakse vatsige kankertyfus machtsgeile kut-FA, nadat ze mn postcount van 40k verneukt had en het weigerde terug te zetten
ja, ik ben er nog vrij goed mee weggekomenquote:Op donderdag 1 december 2005 18:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee, ik had het aantal bagger bans hoger ingeschat bij jou...
quote:Op donderdag 1 december 2005 20:11 schreef vosss het volgende:
Slar en Baggerenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:58 schreef Slarioux het volgende:
Baggeren in ONZ. Door Breuls zelfs.
jeetjequote:Op vrijdag 2 december 2005 11:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Brechtje hoer noemen,
Jett kanker toewensen,
Iemand een ban aanpraten,
Nee het was niet terecht en hoe lang het duurde weet ik niet meer,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |