Roel doet Big Brother na... "Hulde! Hulde!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel op Fok: Herken de bewoner...
[afbeelding]
Dat gaat weer een hoop emails opleveren bij BB.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef ks_choice het volgende:
Joost:"Ik vind Bea niet zo'n snuiver. [als in: gebruikt geen coke]"
Ing: "Nee, ik vind haar ook meer een heroine-type!"
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moetquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
Het was een foto van Roel en Linda... zoenend in de dagboekkamerquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
Ze heeft een foto gezien van Linda en Roel blijkbaar.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, erover horen is 1, het zien is 2 en bewegende beelden dadelijk zien is 3, komt toch weer opnieuw aan en harder.
Kan ze idd beter nu alles zien, zolang ze nog in het huis zitten.
Denk je? Dat zou grandioos zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).
Om mezelf te quotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Heb gesprek dido en naat gemist...wat zeiden ze allemaal?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: wacht maar tot je thuis bent... dan word het nog erger.
Dido: Ja, dan is het klaar... daar kan ik toch niet tegenop.
Nee... het meeste was onverstaanbaar door geroezemoes van de anderen. Dit ving ik op.quote:
Dat het weer hard was aangekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Oh ja!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Best wel kut voor d'r, toen ik foto's van mijn zeer ervaren vrijgezelle vriendje zag, met zijn vele vriendinnetjes van voor ie met mij ging....toen vond ik het ook niet leuk om te zien...en dat terwijl ik hem nog niet eens kende .....Het is een natuurlijke reactiequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef Minouishere het volgende:
Die kop van Dido, geweldig !!!
Oh nee, da's niet aardig he?
Dido haar hofnarquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel op Fok: Herken de bewoner...
[afbeelding]
Ik ben wel blij dat ze die foto hebben laten zien hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh ja!
Dido: "Ze doen het er om. gaat het weer wat goed en .....
Nu heb ik dat rot gevoel weer"
En dan weer 'skip it'quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe vaak heeft Dido onderhand gezegd: "Ik ben er klaar mee" 32567 keer? 74599 keer?![]()
Hij werd ook erg door BB verwend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef Sjet het volgende:
En Roel denkt zeker dat hij in het sprookjesland-Big Brother huis zit![]()
![]()
Valt ook niet mee voor een puppy om volwassen te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Roel vindt het een "takkeactie".
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
Heeft BB nu heel die kamer ingeruimd alleen maar om die foto te kunnen laten zien.![]()
![]()
Ja vond ik al zo belachelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
Heeft BB nu heel die kamer ingeruimd alleen maar om die foto te kunnen laten zien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Eerst moet hij zijn studie overdoenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Sjet het volgende:
Gadver zeg, ik wordt compleet niet goed van die slachtoffer Rol van Roel![]()
![]()
![]()
Kan hij ook gewoon de consequenties gaan dragen alsjeblieft?![]()
Het is toch altijd leuker dan doelloos op de bank hangen. Het verzet de tijd wat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
En waarom hebben de rest van de bewoners niet een keer schoon genoeg van de Roel en Dido soap?![]()
???? en dat terwijl je hem nog niet eens kende?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Best wel kut voor d'r, toen ik foto's van mijn zeer ervaren vrijgezelle vriendje zag, met zijn vele vriendinnetjes van voor ie met mij ging....toen vond ik het ook niet leuk om te zien...en dat terwijl ik hem nog niet eens kende .....Het is een natuurlijke reactie
Wijn kan ie toch niet tegen??quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid noemt Roel nu kinderachtig omdat hij nu ineens wijn wil hebben terwijl er maar weinig is.
Gelijk heeft ze.
Omdat er tenminste nu iets gebeurt, ook voor hen, iets om over te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
En waarom hebben de rest van de bewoners niet een keer schoon genoeg van de Roel en Dido soap?![]()
zijn ze misschien wel maar zijn bang om genomineerd te wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef bunnyma het volgende:
Zouden ze nu die 50 artikelen nog weten.![]()
Of je kijkt 2 streams tegelijk (klik plaatje voor large screenshot).quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben wel blij dat ze weer in 1 vertrek zitten.
Ik ben anders zo druk bezig met tussen 2 streams klikken.![]()
Snap ik ook niet,lijkt wel of het alleen om haar draait.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
laten we het hopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moet
Of juist Dido!!!quote:
Dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Of je kijkt 2 streams tegelijk (klik plaatje voor large screenshot).
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/bb_frizti_snap0730b.jpg]afbeelding][/url]
vind ik ook goed....als het "stelletje" maar uit elkaar gehaald word....het gaat al dagen nergens anders over in het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of juist Dido!!!![]()
![]()
![]()
Zou nog leuker effect geven en hoeven we niet meer naar dat gezeik van haar te luisteren![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=camsquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Heb je daar een link van?
heee, ik zie mijn kikker ook nog bij jou![]()
Reuze bedankt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef frizti het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Kun je zelf server kiezen.
Omdat ze het hier over hadden moet Dido naar de DBK.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is leuk (en misschien ook wel de bedoeling)quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
Dat zou een grotere impact hebben gegeven dan Ralph met Nathalie denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Ja duh, haha ik bedoelde natuurlijk dat ik hem nog niet kende en hem met zijn vriendinnetjes op foto's zag...toen kende ik hem wel maar niet met zijn exvriendinnetjes....en wel foto's zag van toen ik hem nog niet kende....en toen ik hem wel kende werd ik alsnog jaloers. Snap je het nuquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
???? en dat terwijl je hem nog niet eens kende?
Hoe zat dat dan?
Ik wou net de streams weer eens aanzetten, maar nu heb ik me bedacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Ja hoe dúrven ze. Wat een idioten. Beetje gaan liggen zoenen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Als 1 van die twee het huis uit zou zijn, dan zou ik streams kunnen kijken onder het eten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zouden jullie toch zonder ze moeten.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als 1 van die twee het huis uit zou zijn, dan zou ik streams kunnen kijken onder het eten.
![]()
Wat is een arbedier?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef farceman het volgende:
Naat op 1 komt gehaktbal dan Cordon blue en dan speklap; wat een arbedier kan je zijn zeg!
Een wat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef farceman het volgende:
Naat op 1 komt gehaktbal dan Cordon blue en dan speklap; wat een arbedier kan je zijn zeg!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie kent iemand die bewusteloos is flauw gevallen
Gaat dit serieus gebeuren?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef bunnyma het volgende:
De verrassing gaat dus toch door:
Heel veel kaarsen.....Roel in pak.......haar speciale liedje....en Roel vraagt dan of ze bij hem wil blijven slapen!!
Nee, dit was het... en zo makkelijk is het niet hoor... als je daar zit. Ze heeft het nog netjes gedaan vind ik... ik had niet meer dan 20 goede verwacht van haar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:47 schreef melke het volgende:
Vind het wel een makkelijke opdracht zeg. Nu als verassing nog een keiharde 48 uren opdracht!
Ik vind het niet goed gedaan. Je hebt in het huis gezeten, je weet dat het over voorwerpen van BB ging. Als je het niet meer weet gewoon allles wat in je hoofd komt opzeggen. Ik ben dan ook wel goed in geheugen dingetjes. Enne kom op, voor een hele week eten dit simpel opdrachje? Had wel iets lastigers verwacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dit was het... en zo makkelijk is het niet hoor... als je daar zit. Ze heeft het nog netjes gedaan vind ik... ik had niet meer dan 20 goede verwacht van haar.
Doen ze toch niet. Nathalie is zowat heilig in het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef MrObjective het volgende:
Toen Tanja de weekopdracht verknalde, nomineerde ze haar ook. Dus ze vindt het vast terecht dat iedereen haar gaat nomineren.
Dan zal dat wel voor de volgende keer moeten gebeuren... deze week is ze niet op de bank (helaas).quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef MrObjective het volgende:
Toen Tanja de weekopdracht verknalde, nomineerde ze haar ook. Dus ze vindt het vast terecht dat iedereen haar gaat nomineren.
Als ik net de reguliere uitzending zie valt dat wel mee. Bijna iedereen wilde weten of Naat wel eens achter hun rug om lult, toen ze aan BB iets mochten vragen over hun medebewoners.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:51 schreef melke het volgende:
Doen ze toch niet. Nathalie is zowat heilig in het huis
Hoop dat ze bij Talpa ook een goeie fotsjoppert in dienst hebben....ZOU MOOI ZIJN; DE STEM: Roel en dio nieuwe foto in de DBK...Roel: "ja, maar ik heb Linda helemaal niet van achteren..." Dido: "Ik ben er helemaal klaar mee.."quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Roel vindt het een "takkeactie".
Donderdag is weer nomineren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zal dat wel voor de volgende keer moeten gebeuren... deze week is ze niet op de bank (helaas).
Grote kans van wel ja... volgens de telling had Naat er 5 te weinig.quote:
Ja. Nathalie moest van de 50 museumstukken er 40 opnoemen. Volgens alles heeft ze er maar 35 of 36. De opdracht is dus misluktquote:
Mooi, ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja... volgens de telling had Naat er 5 te weinig.
De tijd is om en Big Brother komt met een vervelende mededeling: ‘De Weekopdracht is niet gehaald’.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ja. Nathalie moest van de 50 museumstukken er 40 opnoemen. Volgens alles heeft ze er maar 35 of 36. De opdracht is dus mislukt
Oh wat erg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen nog maar geluid op de streams.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen nog maar geluid op de streams.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:29 schreef essie05 het volgende:
Goedenavond samen.
Het lijkt er erg op dat BB Naat er echt uit wil hebben.Ze heeft nog niet op een normale manier genomineerd gestaan.Tanja die haar koos na het pakken van de envelop,en Menno min of meer in opdracht van BB.Misschien denken ze nu dat Naat wel genomineerd gaat worden omdat bewoners niet weten waarop ze iemand gaan nomineren,net wat Rob zei nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest.
Waarbij ik trouwens wel denk dat Naat inmiddels sowieso meer kans maakt om genomineerd te worden omdat Rob al door heeft dat niemand op haar stemt....pffff is het nog te volgen?![]()
Mijn god nu gebeurt weer helemaal niks meer tot begin volgende week.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef frizti het volgende:
[..]
De tijd is om en Big Brother komt met een vervelende mededeling: ‘De Weekopdracht is niet gehaald’.
bron: talpa
Zou me niets verbazen als BB ze nog een herkansing geeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
Weekmissie is dus mislukt, hopelijk een zwaar rantsoen maar denk dat het wel mee zal vallen anders was dat denk ik wel expliciet vermeld
Mja, dat word dus een saaie week
Onee, ze hoeven nu nog niet alles in te leveren natuurlijk
In ieder geval nog een exit en opnieuw nomineren. Voor de rest gebeurd er niks nee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn god nu gebeurt weer helemaal niks meer tot begin volgende week.
Had een spectaculaire weekopdracht verwacht dan deze.
Laten we daar dan maar op hopen,als het maar niet te laat is en Rob het huis verlaat donderdag,als Dido of Roel vertrekt (waar ik btw wel op hoop) worden de kansen steeds kleiner dat Naat word genomineerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef Snaptnix het volgende:
Maar denk dat vooral het laatste gedeelte haar wel een een bank plek op kan leveren (stem van Rob dus)
Ik had wat gemist, waar was ie mee bezig dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Wat is Roel nu weer aan het doen bij de bubbel.
Hij gaat weer te hard van stapel lopen.
Dit gaat fout nu maar hopen dat het over en uit is.
Zit me steeds meer af te vragen waarom ik zit te kijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:37 schreef frizti het volgende:
[..]
In ieder geval nog een exit en opnieuw nomineren. Voor de rest gebeurd er niks nee.
Kaarsen aan het aansteken om het romantisch te makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had wat gemist, waar was ie mee bezig dan?
Ik ook zeker niet hoor, deze opdracht was echt impossiblequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:43 schreef Bocaj het volgende:
Volgens mij had geen enkele bewoner het gehaald...
Moesten 40 van de 50 raden is inderdaad impossible.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet hoor, deze opdracht was echt impossible
Ze hebben zich er vantevoren nog op voorbereid, dus dan denk ik dat andere mensen hem wel hadden gehaald. Misschien dacht ze de laatste minuten dat ze voor de webcam zatquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Joost was de slimste van de groep,hij ging ze tellen en daarna opnoemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel het muziekje zijn.Ingrid kreeg van Hummie toen een preek toen ze verliefdwas,maar Roel mag allesquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef regenworm het volgende:
Roel is nu weer naar de DBK om iets te vragen.
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
De bewoners hebben wel door dat alles nu om Dido en Roel draait voor BB.
En Rob probeert gelijk Ingrid te versieren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
Mss laten ze nu bewust de veroekjes van Roel inwilligen zodat het uiteindelijk tot steeds meer irritatie leid bij de overige bewonersquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel het muziekje zijn.Ingrid kreeg van Hummie toen een preek toen ze verliefdwas,maar Roel mag alles![]()
Nou voor júllie in ieder geval wél, met dat ge-papegaai.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:56 schreef essie05 het volgende:
Ik mis scanman wel een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou voor júllie in ieder geval wél, met dat ge-papegaai.
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:58 schreef Mleentje het volgende:
Ik krijg echt medelijden met Ingrid zeg! Je zal maar Rob achter je aan hebben zitten.![]()
Het is vooral lieske die commentaar geeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk worden
Dat was opvallend ja. Helaas komt BB vrijdag pas met de antwoorden op de vragen (hopelijk in de vorm van filmpjes), net te laat voor de nominaties dus misschien geven ze haar nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als ik net de reguliere uitzending zie valt dat wel mee. Bijna iedereen wilde weten of Naat wel eens achter hun rug om lult, toen ze aan BB iets mochten vragen over hun medebewoners.
Niks heilig, aangeschoten wild.
Ja behoorlijk! Kom op, die kerel is 44 en Ingrid is 25 toch? Ze heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze niets van hem moest. Toch probeert ie nog steeds.. Behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?
Nou die hoop is bij deze vervlogen, ze helpen nu waar mogelijk mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Hopelijk pikken ze dat niet, dan kan het nog leuk worden
Dat gun je ergste vijand nog niet eens.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:00 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is toch je ergste nachtmerrie he?
Maar Ingrid was toen net een verliefde puber en dat was belachelijk volgens Hummie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss laten ze nu bewust de veroekjes van Roel inwilligen zodat het uiteindelijk tot steeds meer irritatie leid bij de overige bewoners
Ing is 28,maar dan nog.Griezel snap ook niet waar hij vandaan haalt dat Ing hem leuk zou vinden.Hij weet gewoon niet wanneer hij er mee moet stoppen,hij kan ook tever gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:02 schreef Mleentje het volgende:
[..]
Ja behoorlijk! Kom op, die kerel is 44 en Ingrid is 25 toch? Ze heeft al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze niets van hem moest. Toch probeert ie nog steeds.. Behoorlijk kansloos.
Gelijkheeft ze.quote:
Wat Lieske nu doet is prima.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef F4iTH het volgende:
Lieske niet zo zeiken. Ga ook kaarsen en muziek vragen in de DBK voor een lekker romantisch avondje met je knuffelbeer in bad.![]()
Ze heeft wel ergens gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:05 schreef F4iTH het volgende:
Lieske niet zo zeiken. Ga ook kaarsen en muziek vragen in de DBK voor een lekker romantisch avondje met je knuffelbeer in bad.![]()
LIESKE is oke okequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef regenworm het volgende:
Lieske is een hele erg saaie meid
Heerlijke meid heeft gewoon schijt aan alles
Ach als het Roel en Lieske was geweest... (Lieske heeft zich in het begin nog lopen op tutten voor Roel... remember?)... dan was het een heel ander verhaal geweest!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
Ze heeft wel ergens gelijk.
Alles is altijd voor de Roel/Dido show.
Vraag me af hoe jij zal reageren in deze situatiequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Lieske en Ingrid zijn gewoon jaloers... Sjankwal is weg, maar Lieske is voorgoed verpest door dat kreng!
Lieske tegen Ingrid; "Jij doet een liefdesverklaring tegen Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef Falco het volgende:
Dr worden best harde woorden gezegd nu!
Voor zover ik weet heeft Roel dit zelf geregeld allemaal. Kunnen de anderen ook doen. De deur naar de DBK is voor iedereen open. Als ze zelf geen initiatief neemt kan Roel ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Vraag me af hoe jij zal reageren in deze situatie
Denk ut niet ze hebben gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef ChantalC het volgende:
Lieske en Ingrid zijn gewoon jaloers... Sjankwal is weg, maar Lieske is voorgoed verpest door dat kreng!
Klopt Roel krijgt alles voor elkaar werkelijk alles.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is Lies een beetje jaloers ook erbijMeid, get over it, je hebt je punt nu wel gemaakt.
Vind gewoon dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:09 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waarom hebben ze gelijk? Leg me dat eens objectief uit?quote:
Nee, dank je heb ik de afgelopen weken genoeg gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:13 schreef farceman het volgende:
Regie: stream graag naar bubbelbad!
Ook dan was het een voorkeursbehandeling geweest.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ach als het Roel en Lieske was geweest... (Lieske heeft zich in het begin nog lopen op tutten voor Roel... remember?)... dan was het een heel ander verhaal geweest!
Iets moois??quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...
Nou laat maar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:13 schreef farceman het volgende:
Regie: stream graag naar bubbelbad!
En dit ook... Gewoon leuke tv...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef bunnyma het volgende:
Ook dan was het een voorkeursbehandeling geweest.
Maar het zal waarschijnlijk wel leuk zijn voor de uitzending.
Maar wat er nu gebeurt is echt niet normaal.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heel normaal... Als er iets moois zou bloeien tussen 2 mensen vind ik dat prachtig... Dan wens ik ze alle sterkte...
Ja dat lees je goed...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef redhair het volgende:
Iets moois??![]()
![]()
![]()
LEES IK DAT GOED!!!!!!!!!
![]()
![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, dank je heb ik de afgelopen weken genoeg gezien.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geluid maar naar stream 3 gezet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:15 schreef Falco het volgende:
Dido en Roel dus zeikend in de jacuzzi
Roel wordt gecoacht door Rob.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Roel dit zelf geregeld allemaal. Kunnen de anderen ook doen. De deur naar de DBK is voor iedereen open. Als ze zelf geen initiatief neemt kan Roel ook weinig aan doen.
Nee, Ingrid zei dat het eerst, als grapje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:07 schreef bunnyma het volgende:
Die twee meiden zijn echt pissed.![]()
En terecht vind ik. Lieske had het er zelfs voorover om Rob af te trekken.![]()
Stream 3 en 4 staan op de woonkamer nog hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:16 schreef essie05 het volgende:
[..]
Helaas, we zijn weer terug bij de Roel en Dido show..![]()
Even wachten op de foute opmerking van Roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:14 schreef redhair het volgende:
[..]
Iets moois??![]()
![]()
![]()
LEES IK DAT GOED!!!!!!!!!
![]()
![]()
Muziek op 3 Ritme van de regen>quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Geluid maar naar stream 3 gezet.
Dat gezeik van roel en dido komt mijn strot uit.
Ik ben er helemaal klaar mee.
En Dildo zit weer naast Roel.![]()
![]()
![]()
Hallo allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Roel wordt gecoacht door Rob.
Zelf had hij dat muziekje bedacht.
Volgens mij, heeft hij dat gekregen omdat hij de speelkaarten heeft gepikt.
Rob heeft die kaarsjes bedacht en bedacht ook dat hart.
Ik geloof niet dat voor iedereen die DBK open staat. Die gaat alleen maar open als BB het bedachte idee wel leuk vindt voor de uitzending en dit is natuurlijk een leuk item om uit te zenden.
Tanja is er niet meer he... dus dan maar iemand anders voortrekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:22 schreef redhair het volgende:
BB geeft die vent nog een dikke joint erbij![]()
dan leg je hem helemaal in de watten
![]()
![]()
![]()
Avondquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef Wickedangel het volgende:
Avond![]()
Oh neeee, heeft Duo Klef het weer bijgelegd?!![]()
Is nog niet bekend bij de bewoners...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer zijn de nominaties geweest?
Geloof niet dat ik ze in het verslagen-topic heb gezien
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
Ik vind dat BB niet eerlijk is naar de bewoners, in dit geval trekken ze m.i. Roel toch wel heel erg voor![]()
Afgelopen donderdag avondquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef D.Rose het volgende:
Wanneer zijn de nominaties geweest?
Geloof niet dat ik ze in het verslagen-topic heb gezien
Dat is waar Cuall.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:21 schreef cuall het volgende:
[..]
Hallo allemaal![]()
Ik vind dat BB niet eerlijk is naar de bewoners, in dit geval trekken ze m.i. Roel toch wel heel erg voor![]()
Nu dwingen ze ons bijna om naar die ellende in het bubbelbad te kijken...mooi nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Hallo regie dat kut bed hoe ik niet te zien.
En misschien een beetje geluid op stream4 zo wel handig zijn.
Gert wees maar niet bang ik luister niet meer naar dido en roel.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Mensen kijk dan alsjeblieft NIET naar Roel en Dido!
Jullie zitten de hele godganse dag al te zeiken over die twee. Zet 'm dan op de andere stream.
Die is helemaal Dido en Roel-vrij, hartstikke gezellig met die leuke andere bewoners. Echt helemaal choppie choppie choppie, lachen joh!
Dit is weer lekker achterlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Gert leg mij even uit waarom Roel deze bevoorrechte positie heeft dat hij nu speciaal voor Dido muziek heeft mogen aanvragen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Jullie zitten de hele godganse dag al te zeiken over die twee. Zet 'm dan op de andere stream.
Die is helemaal Dido en Roel-vrij, hartstikke gezellig met die leuke andere bewoners. Echt helemaal choppie choppie choppie, lachen joh!
Volgens mij gaat iedere bewoner een paar keer in de week naar de DBK om zijn/haar verhaal te doen. Kan ze mooi gebruik maken van de mogelijkheid en een verzoek indienen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Roel wordt gecoacht door Rob.
Zelf had hij dat muziekje bedacht.
Volgens mij, heeft hij dat gekregen omdat hij de speelkaarten heeft gepikt.
Rob heeft die kaarsjes bedacht en bedacht ook dat hart.
Ik geloof niet dat voor iedereen die DBK open staat. Die gaat alleen maar open als BB het bedachte idee wel leuk vindt voor de uitzending en dit is natuurlijk een leuk item om uit te zenden.
Ik dacht dat het aan mij lag...3 van de 4 streams op die 2 word echt teveel van het goede.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Ze zijn vast de camera's aan het scherpstellen voor strakjes...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef regenworm het volgende:
Ja, zij had het meest gedronken. vandaar dat zij natuurlijk uitgezocht werd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hahaha, ik zit bij te lezen, wat supergemeen om Calimero die opdracht te geven![]()
We moeten toch wát te zeiken hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:24 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |