Roel doet Big Brother na... "Hulde! Hulde!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel op Fok: Herken de bewoner...
[afbeelding]
Dat gaat weer een hoop emails opleveren bij BB.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef ks_choice het volgende:
Joost:"Ik vind Bea niet zo'n snuiver. [als in: gebruikt geen coke]"
Ing: "Nee, ik vind haar ook meer een heroine-type!"
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moetquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
Het was een foto van Roel en Linda... zoenend in de dagboekkamerquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
Ze heeft een foto gezien van Linda en Roel blijkbaar.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, erover horen is 1, het zien is 2 en bewegende beelden dadelijk zien is 3, komt toch weer opnieuw aan en harder.
Kan ze idd beter nu alles zien, zolang ze nog in het huis zitten.
Denk je? Dat zou grandioos zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).
Om mezelf te quotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Heb gesprek dido en naat gemist...wat zeiden ze allemaal?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: wacht maar tot je thuis bent... dan word het nog erger.
Dido: Ja, dan is het klaar... daar kan ik toch niet tegenop.
Nee... het meeste was onverstaanbaar door geroezemoes van de anderen. Dit ving ik op.quote:
Dat het weer hard was aangekomen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Oh ja!quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Best wel kut voor d'r, toen ik foto's van mijn zeer ervaren vrijgezelle vriendje zag, met zijn vele vriendinnetjes van voor ie met mij ging....toen vond ik het ook niet leuk om te zien...en dat terwijl ik hem nog niet eens kende .....Het is een natuurlijke reactiequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef Minouishere het volgende:
Die kop van Dido, geweldig !!!
Oh nee, da's niet aardig he?
Dido haar hofnarquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel op Fok: Herken de bewoner...
[afbeelding]
Ik ben wel blij dat ze die foto hebben laten zien hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh ja!
Dido: "Ze doen het er om. gaat het weer wat goed en .....
Nu heb ik dat rot gevoel weer"
En dan weer 'skip it'quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:56 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe vaak heeft Dido onderhand gezegd: "Ik ben er klaar mee" 32567 keer? 74599 keer?![]()
Hij werd ook erg door BB verwend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:59 schreef Sjet het volgende:
En Roel denkt zeker dat hij in het sprookjesland-Big Brother huis zit![]()
![]()
Valt ook niet mee voor een puppy om volwassen te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Roel vindt het een "takkeactie".
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
Heeft BB nu heel die kamer ingeruimd alleen maar om die foto te kunnen laten zien.![]()
![]()
Ja vond ik al zo belachelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
Heeft BB nu heel die kamer ingeruimd alleen maar om die foto te kunnen laten zien.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:02 schreef bunnyma het volgende:
![]()
Eerst moet hij zijn studie overdoenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:12 schreef Sjet het volgende:
Gadver zeg, ik wordt compleet niet goed van die slachtoffer Rol van Roel![]()
![]()
![]()
Kan hij ook gewoon de consequenties gaan dragen alsjeblieft?![]()
Het is toch altijd leuker dan doelloos op de bank hangen. Het verzet de tijd wat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
En waarom hebben de rest van de bewoners niet een keer schoon genoeg van de Roel en Dido soap?![]()
???? en dat terwijl je hem nog niet eens kende?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Best wel kut voor d'r, toen ik foto's van mijn zeer ervaren vrijgezelle vriendje zag, met zijn vele vriendinnetjes van voor ie met mij ging....toen vond ik het ook niet leuk om te zien...en dat terwijl ik hem nog niet eens kende .....Het is een natuurlijke reactie
Wijn kan ie toch niet tegen??quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef bunnyma het volgende:
Ingrid noemt Roel nu kinderachtig omdat hij nu ineens wijn wil hebben terwijl er maar weinig is.
Gelijk heeft ze.
Omdat er tenminste nu iets gebeurt, ook voor hen, iets om over te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
En waarom hebben de rest van de bewoners niet een keer schoon genoeg van de Roel en Dido soap?![]()
zijn ze misschien wel maar zijn bang om genomineerd te wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef bunnyma het volgende:
Zouden ze nu die 50 artikelen nog weten.![]()
Of je kijkt 2 streams tegelijk (klik plaatje voor large screenshot).quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef bunnyma het volgende:
Ik ben wel blij dat ze weer in 1 vertrek zitten.
Ik ben anders zo druk bezig met tussen 2 streams klikken.![]()
Snap ik ook niet,lijkt wel of het alleen om haar draait.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
laten we het hopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moet
Of juist Dido!!!quote:
Dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Of je kijkt 2 streams tegelijk (klik plaatje voor large screenshot).
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/bb_frizti_snap0730b.jpg]afbeelding][/url]
vind ik ook goed....als het "stelletje" maar uit elkaar gehaald word....het gaat al dagen nergens anders over in het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of juist Dido!!!![]()
![]()
![]()
Zou nog leuker effect geven en hoeven we niet meer naar dat gezeik van haar te luisteren![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=camsquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Heb je daar een link van?
heee, ik zie mijn kikker ook nog bij jou![]()
Reuze bedankt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef frizti het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Kun je zelf server kiezen.
Omdat ze het hier over hadden moet Dido naar de DBK.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is leuk (en misschien ook wel de bedoeling)quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
Dat zou een grotere impact hebben gegeven dan Ralph met Nathalie denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Ja duh, haha ik bedoelde natuurlijk dat ik hem nog niet kende en hem met zijn vriendinnetjes op foto's zag...toen kende ik hem wel maar niet met zijn exvriendinnetjes....en wel foto's zag van toen ik hem nog niet kende....en toen ik hem wel kende werd ik alsnog jaloers. Snap je het nuquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
???? en dat terwijl je hem nog niet eens kende?
Hoe zat dat dan?
Ik wou net de streams weer eens aanzetten, maar nu heb ik me bedacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Ja hoe dúrven ze. Wat een idioten. Beetje gaan liggen zoenen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |