Roel doet Big Brother na... "Hulde! Hulde!"quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef Foreverblue het volgende:
Nieuw spel op Fok: Herken de bewoner...
[afbeelding]
Dat gaat weer een hoop emails opleveren bij BB.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef ks_choice het volgende:
Joost:"Ik vind Bea niet zo'n snuiver. [als in: gebruikt geen coke]"
Ing: "Nee, ik vind haar ook meer een heroine-type!"
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moetquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef ART het volgende:
Mooie streek van BB.
Die foto van Linda & Roel.
Het was een foto van Roel en Linda... zoenend in de dagboekkamerquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
Ze heeft een foto gezien van Linda en Roel blijkbaar.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, erover horen is 1, het zien is 2 en bewegende beelden dadelijk zien is 3, komt toch weer opnieuw aan en harder.
Kan ze idd beter nu alles zien, zolang ze nog in het huis zitten.
Denk je? Dat zou grandioos zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB is uit op een breuk lijkt het... zodat de klap minder hard aankomt als 1 van 2 donderdag eruit gaat (ik hoop Dido).
Om mezelf te quotenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Heb gesprek dido en naat gemist...wat zeiden ze allemaal?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:37 schreef Foreverblue het volgende:
Nathalie: wacht maar tot je thuis bent... dan word het nog erger.
Dido: Ja, dan is het klaar... daar kan ik toch niet tegenop.
Nee... het meeste was onverstaanbaar door geroezemoes van de anderen. Dit ving ik op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |