Snap ik ook niet,lijkt wel of het alleen om haar draait.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:13 schreef Sjet het volgende:
En waarom hebben de rest van de bewoners niet een keer schoon genoeg van de Roel en Dido soap?![]()
laten we het hopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:38 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de beslissing gevallen is dat Roel eruit moet
Of juist Dido!!!quote:
Dat ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef frizti het volgende:
[..]
Of je kijkt 2 streams tegelijk (klik plaatje voor large screenshot).
[[url=http://img6.picsplace.to/img6/8/bb_frizti_snap0730b.jpg]afbeelding][/url]
vind ik ook goed....als het "stelletje" maar uit elkaar gehaald word....het gaat al dagen nergens anders over in het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
Of juist Dido!!!![]()
![]()
![]()
Zou nog leuker effect geven en hoeven we niet meer naar dat gezeik van haar te luisteren![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=camsquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit.
Heb je daar een link van?
heee, ik zie mijn kikker ook nog bij jou![]()
Reuze bedankt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef frizti het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=home&show=cams
Kun je zelf server kiezen.
Omdat ze het hier over hadden moet Dido naar de DBK.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is leuk (en misschien ook wel de bedoeling)quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef tanjalies het volgende:
Het zou nu als weekopdracht toch wel heel erg leuk zijn als ze een paar filmpjes te zien krijgen en dan moeten raden welk voorwerp uit het "muzeum" daar bij hoort. En natuurlijk ook het 3e handje filmpje met Linda vertonen.
Dat zou een grotere impact hebben gegeven dan Ralph met Nathalie denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:30 schreef bunnyma het volgende:
Hoor ik het nu goed?
Hebben ze ook bij de ex van Dido geinformeerd om in het huis te komen?
Ja duh, haha ik bedoelde natuurlijk dat ik hem nog niet kende en hem met zijn vriendinnetjes op foto's zag...toen kende ik hem wel maar niet met zijn exvriendinnetjes....en wel foto's zag van toen ik hem nog niet kende....en toen ik hem wel kende werd ik alsnog jaloers. Snap je het nuquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:16 schreef riri het volgende:
[..]
???? en dat terwijl je hem nog niet eens kende?
Hoe zat dat dan?
Ik wou net de streams weer eens aanzetten, maar nu heb ik me bedacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Ja hoe dúrven ze. Wat een idioten. Beetje gaan liggen zoenen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:44 schreef frizti het volgende:
Klef en bef weer aan de gang.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |