Als 1 van die twee het huis uit zou zijn, dan zou ik streams kunnen kijken onder het eten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zouden jullie toch zonder ze moeten.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als 1 van die twee het huis uit zou zijn, dan zou ik streams kunnen kijken onder het eten.
![]()
Wat is een arbedier?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef farceman het volgende:
Naat op 1 komt gehaktbal dan Cordon blue en dan speklap; wat een arbedier kan je zijn zeg!
Een wat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:02 schreef farceman het volgende:
Naat op 1 komt gehaktbal dan Cordon blue en dan speklap; wat een arbedier kan je zijn zeg!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:22 schreef MrObjective het volgende:
Natte Lie kent iemand die bewusteloos is flauw gevallen
Gaat dit serieus gebeuren?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:09 schreef bunnyma het volgende:
De verrassing gaat dus toch door:
Heel veel kaarsen.....Roel in pak.......haar speciale liedje....en Roel vraagt dan of ze bij hem wil blijven slapen!!
Nee, dit was het... en zo makkelijk is het niet hoor... als je daar zit. Ze heeft het nog netjes gedaan vind ik... ik had niet meer dan 20 goede verwacht van haar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:47 schreef melke het volgende:
Vind het wel een makkelijke opdracht zeg. Nu als verassing nog een keiharde 48 uren opdracht!
Ik vind het niet goed gedaan. Je hebt in het huis gezeten, je weet dat het over voorwerpen van BB ging. Als je het niet meer weet gewoon allles wat in je hoofd komt opzeggen. Ik ben dan ook wel goed in geheugen dingetjes. Enne kom op, voor een hele week eten dit simpel opdrachje? Had wel iets lastigers verwacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dit was het... en zo makkelijk is het niet hoor... als je daar zit. Ze heeft het nog netjes gedaan vind ik... ik had niet meer dan 20 goede verwacht van haar.
Doen ze toch niet. Nathalie is zowat heilig in het huisquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef MrObjective het volgende:
Toen Tanja de weekopdracht verknalde, nomineerde ze haar ook. Dus ze vindt het vast terecht dat iedereen haar gaat nomineren.
Dan zal dat wel voor de volgende keer moeten gebeuren... deze week is ze niet op de bank (helaas).quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef MrObjective het volgende:
Toen Tanja de weekopdracht verknalde, nomineerde ze haar ook. Dus ze vindt het vast terecht dat iedereen haar gaat nomineren.
Als ik net de reguliere uitzending zie valt dat wel mee. Bijna iedereen wilde weten of Naat wel eens achter hun rug om lult, toen ze aan BB iets mochten vragen over hun medebewoners.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:51 schreef melke het volgende:
Doen ze toch niet. Nathalie is zowat heilig in het huis
Hoop dat ze bij Talpa ook een goeie fotsjoppert in dienst hebben....ZOU MOOI ZIJN; DE STEM: Roel en dio nieuwe foto in de DBK...Roel: "ja, maar ik heb Linda helemaal niet van achteren..." Dido: "Ik ben er helemaal klaar mee.."quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:00 schreef bunnyma het volgende:
Roel vindt het een "takkeactie".
Donderdag is weer nomineren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan zal dat wel voor de volgende keer moeten gebeuren... deze week is ze niet op de bank (helaas).
Grote kans van wel ja... volgens de telling had Naat er 5 te weinig.quote:
Ja. Nathalie moest van de 50 museumstukken er 40 opnoemen. Volgens alles heeft ze er maar 35 of 36. De opdracht is dus misluktquote:
Mooi, ik hoop het zo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Grote kans van wel ja... volgens de telling had Naat er 5 te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |