De tijd is om en Big Brother komt met een vervelende mededeling: ‘De Weekopdracht is niet gehaald’.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef melke het volgende:
[..]
Ja. Nathalie moest van de 50 museumstukken er 40 opnoemen. Volgens alles heeft ze er maar 35 of 36. De opdracht is dus mislukt
Oh wat erg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen nog maar geluid op de streams.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:26 schreef frizti het volgende:
Ik heb alleen nog maar geluid op de streams.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:29 schreef essie05 het volgende:
Goedenavond samen.
Het lijkt er erg op dat BB Naat er echt uit wil hebben.Ze heeft nog niet op een normale manier genomineerd gestaan.Tanja die haar koos na het pakken van de envelop,en Menno min of meer in opdracht van BB.Misschien denken ze nu dat Naat wel genomineerd gaat worden omdat bewoners niet weten waarop ze iemand gaan nomineren,net wat Rob zei nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest.
Waarbij ik trouwens wel denk dat Naat inmiddels sowieso meer kans maakt om genomineerd te worden omdat Rob al door heeft dat niemand op haar stemt....pffff is het nog te volgen?![]()
Mijn god nu gebeurt weer helemaal niks meer tot begin volgende week.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:00 schreef frizti het volgende:
[..]
De tijd is om en Big Brother komt met een vervelende mededeling: ‘De Weekopdracht is niet gehaald’.
bron: talpa
Zou me niets verbazen als BB ze nog een herkansing geeftquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:32 schreef BONG4002 het volgende:
Weekmissie is dus mislukt, hopelijk een zwaar rantsoen maar denk dat het wel mee zal vallen anders was dat denk ik wel expliciet vermeld
Mja, dat word dus een saaie week
Onee, ze hoeven nu nog niet alles in te leveren natuurlijk
In ieder geval nog een exit en opnieuw nomineren. Voor de rest gebeurd er niks nee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn god nu gebeurt weer helemaal niks meer tot begin volgende week.
Had een spectaculaire weekopdracht verwacht dan deze.
Laten we daar dan maar op hopen,als het maar niet te laat is en Rob het huis verlaat donderdag,als Dido of Roel vertrekt (waar ik btw wel op hoop) worden de kansen steeds kleiner dat Naat word genomineerd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef Snaptnix het volgende:
Maar denk dat vooral het laatste gedeelte haar wel een een bank plek op kan leveren (stem van Rob dus)
Ik had wat gemist, waar was ie mee bezig dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:41 schreef regenworm het volgende:
Wat is Roel nu weer aan het doen bij de bubbel.
Hij gaat weer te hard van stapel lopen.
Dit gaat fout nu maar hopen dat het over en uit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |