abonnement Unibet Coolblue
pi_32674822
Omdat ik per ongeluk het vorige topic gesloten had en om het toch maar een beetje centraal te houden, hierbij #15 !!



Het archief:
Michael Jackson #14 - Europe, here I come
Feliciteer hier Michael Jackson! - #12
Michael Jackson #11
Michael Jackson #10: (Not Guilty)
Michael Jackson deeltje 8 - wordt hier de uitspraak bekend?
Michael Jackson trial: Jesus Juice & Heteluchtballonnen...
Michael Jackson, nasty pedofiel of heilige #3?
Michael Jackson [deel 3]
Is Michael Jackson een pedo?
Arrestatiebevel Michael Jackson
Het gaat niet zo goed met Michael Jackson
[GEZ] DVD History Michael Jackson
Wie is die Michael Jackson ?
Michael Jackson heeft nieuwe liefde?
Michael Jackson wil kinderen gaan adopteren
Ik heb een hekel aan Michael Jackson fans..
Michael Jackson vroeger mishandeld door zijn vader
Michael Jackson
Nieuwe film met Michael Jackson
Michael Jackson verdubbelt tipgeld voor vermoorde
De Dood van Michael Jackson
Michael Jackson genomineerd voor Nobel Prijs Vrede
[TK] Minidiscjes Micheal Jackson
Michael Jackson - Xscape
KUT Michael Jackson...
LAPD: Sex Allegations Michael Jackson Unfounded
Michael Jackson - Smooth Criminal
De losse korrels in de Michael Jackson zaak.
Michael Jackson opnieuw betrokken bij verkrachtingszaak
Adviseer Michael Jackson voor zijn rentree als muzikant
Ik had Micheal Jackson vandaag aan de kassa!!
King of Pop vrij... Wat gaat ie nu doen?
[Onschuldig] Michael Jackson!
Michael Jackson vrijgesproken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

------------------------------------------------------------------------------------

HET LAATSTE NIEUWS - is overigens;
er komt een MJ Single Box uit in januari 2006





- Thriller (planned to come inside the box week 1)
- Don't Stop Till You Get Enough (also released week 1 as first 'individual single')
- Rock With You
- Billie Jean
- Beat It
- Bad
- The Way You Make Me Feel
- Dirty Diana
- Smooth Criminal
- Leave Me Alone
- Black Or White
- Remember The Time
- In The Closet
- Jam
- Heal The World
- You Are Not Alone
- Earth Song
- They Don't Care About Us
- Stranger In Moscow
- Blood on the Dance Floor

dus na Number Ones, The Ultimate Collection en The Essential MJ, nog meer classics!
standaarddrinker
pi_32675203
Is dit het MJ-bash-topic?
pi_32675237
Oh weet je hoe gaaf die box!

MOET HEBBEN MOET HEBBEN MOET HEBBEN
pi_32675293
oh, volgens mij klopt dat lijstje al helemaal niet, want op de doos zie ik Scream er ook bij staan
een euro versie met Scream en You Rock My World ipv Dirty Diana en Heal the World dus

[ Bericht 23% gewijzigd door DrDentz op 29-11-2005 17:20:51 ]
standaarddrinker
pi_32675831
Wat gaat die box me kosten?!
pi_32677563
ik denk een paar duiten
standaarddrinker
pi_32685189
quote:
Michael Jackson niet de echte vader van Prince Michael en Paris?



Debbie Rowe, de ex-vrouw van Michael Jackson, heeft aan een Ierse krant opgebiecht dat Wacko Jacko niet de echte vader van zijn kinderen Prince Michael Jr. en Paris zou zijn. De vrouw, die tussen 1996 en 1999 drie jaar met de 'King of Pop' getrouwd was, beweert nu dat haar achtjarige zoon en zevenjarige dochter verwekt werden met anoniem zaad uit de spermabank.

"Michael kent de waarheid, hij weet dat hij niet de natuurlijke vader van zijn kinderen is. Hij heeft er alleen wat moeite mee om de feiten onder ogen te zien", aldus Rowe.
bron

Dat mens is ook niet echt te volgen. De ene keer neemt ze het voor hem op en de andere keer sneert ze naar hem. Ik zie natuurlijk het liefste dat laatste .
pi_32685440
Yeah right, doe ook effe lekker een duit in het zakje... Mevrouw Rowe in de bocht.
  woensdag 30 november 2005 @ 00:01:54 #9
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32685804
Aan de ene kant moet je hopen dat die kinderen een normale ouder hebben. Maar het is ook wel diep tragisch dat er zo met ze gesold wordt. Het zou beter zijn als die kinderen bij een normaal iemand op groeiden ipv bij Michael Jackson.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32689998
Ik heb Michael gezien met zijn kinderen, in zijn huis. Hij doet normaal tegen de kinderen en de kinderen doen normaal tegen hem. Er staan speelgoed auto's in de gang en er hangen gekleurde jasjes aan de kapstok. Zo bizar is hij niet als vader, hij is gewoon een mens die zijn kinderen opvoedt.
Als dit zijn biologische kinderen niet zijn bewijst dit alleen maar meer dingen;
1- het bewijst dat hij mensen niet kan vertrouwen (zelfs een ex- vrouw niet)
2- men moet zich afvragen waarom hij geen biologische kinderen kan krijgen
  woensdag 30 november 2005 @ 10:05:27 #11
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32690522
quote:
Op woensdag 30 november 2005 09:31 schreef MJboard het volgende:
2- men moet zich afvragen waarom hij geen biologische kinderen kan krijgen
omdatdie viezerik alleen een harde plasser krijg van kleine kinderen natuurlijk.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32690767
Niet verbazend. Ik vond dat ie ook wel erg blanke kinderen had gezien het feit dat ie oorspronkelijk zelf een donker tintje heeft. Maar er zijn genoeg kinderen die op deze manier (donorzaad) in de wereld komen, dus schokkend is het ook niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_32690914
Hij had het er ook over in een van de vele interviews,hij piepte toen dat zijn vader bijna blank was en blauwe ogen heeft.
Eigenaardig dat Michael lichtbruine tot zwarte ogen heeft,en zijn vader is ook niet vies van cosmetische ingrepen (tattoo-snor en contactlenzen??).
Dat het zijn kids niet zijn wist ik ook,lelieblank en toch nog blijven volhouden.
pi_32691385
Tuurlijk zijn die kinderen niet van hem, ze zijn hartstikke blond.
''Going mental on the Wabbu''
pi_32691691
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:30 schreef dborhem het volgende:
Hij had het er ook over in een van de vele interviews,hij piepte toen dat zijn vader bijna blank was en blauwe ogen heeft.
Eigenaardig dat Michael lichtbruine tot zwarte ogen heeft,en zijn vader is ook niet vies van cosmetische ingrepen (tattoo-snor en contactlenzen??).
Dat het zijn kids niet zijn wist ik ook,lelieblank en toch nog blijven volhouden.
Zegt Micheal dat zijn vader bijna blank is en blauwe ogen heeft? Dan is Michael zeker kleurenblind ofzo

Volgens mij kan ie gewoon maar moeilijk accepteren dat zijn kinderen niet zijn bloedverwanten zijn, zoals Debbie Rowe zegt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_32693098
Het is niemands zaak, heel wat anders dan een Celine Dion die zegt dat d'r eieren in de diepvries liggen. Sommigen kiezen ervoor dingen privé te houden.
pi_32693219
Debbie Rowe kennelijk niet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_32694867
Is inderdaad altijd makkelijk als geen bekend persoon. Als je bekend bent is alles anders.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:31:51 #19
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_32694902
Is die niet dood die MJ
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_32695584
Die is grappig!
pi_32695873
Ik heb weer een nieuwtje .
quote:


RACES of cocaine were found on Michael Jackson's underwear during a police raid, it was revealed yesterday.

The discovery emerged as the troubled singer faced shock new claims that he is abusing and trafficking drugs.

Cops are secretly investigating allegations by former aides that Jacko, 47, is hooked on anti-depressants and painkillers.

They say he pops up to 40 pills a day - and was seen falling flat on his face after injecting himself with a mystery drug.

He is suspected of transporting drugs from California to Bahrain, where he currently lives, and obtaining them with fake prescriptions.

The probe is being led by Santa Barbara's notorious District Attorney Tom Sneddon.

He is still smarting after failing to convict Jacko on child sex charges in the summer.

A Jackson aide said: "Sneddon still smells blood and is determined to nail Michael."

The star could face up to 20 years in jail if he is brought to trial and convicted.

But aides fear the strain of a new court battle could kill him.

The investigation centres around a huge stash of prescription drugs seized when police probing the child sex claims raided Jacko's Neverland ranch in 2003.

The swoop also unearthed the cocaine traces on the singer's underwear. Residues of the painkiller Demerol and sedative Promethazine were also said to have been on the garments.

It is not known how the coke got there or in what form it was found.

The discovery was not revealed at the child sex trial because cops could not be certain it was Jacko who used the drug. They could not rule out the possibility the underwear had come into contact with maids or cleaning staff.

Jacko made repeated visits to hospital during the trial, suffering from excruciating back pain.

He once turned up in his pyjamas after a hospital visit. He often appeared dazed and on heavy medication. Pals believe he is takes so many painkillers and anti-depressants that he is constantly intoxicated.

The Neverland stash allegedly included bottles of Vicodin, Oxycontin, Versed, Promethazime, Xanax and Valium.

They were in Jacko's bedroom but had been prescribed by doctors for aides including his assistant Frank Tyson. Police also seized notes from a doctor advising Jackson on how to use an opiate to wean himself off Demerol.

Cops suspected Jacko was using staff to fetch drugs in their own names or under bogus monikers.

They decided not to pursue the drugs case in favour of concentrating on the child sex claims.

But they are now reviewing evidence given by former Neverland security guard Chris Carter.

In papers just released by the Santa Maria court where Jacko was tried, Carter claimed Jacko took up to 40 anti-depressants a day. The transcript of a police interview with Carter, 25, reads:

Carter said he would get Xanax prescriptions at pharmacies for Jackson under different fictitious names including Carter's own name.

He added that Jackson was taking ten-plus Xanax pills a night.

Carter said he expressed his concerns with Dominic Cascio (a friend of Jackson) and Dominic told him Jackson was doing better because he was down from 30-40 Xanax pills a night.

He said a doctor told him Jackson was addicted to Demerol, but said he was giving Jackson a placebo to wean him off.

He described a situation in Florida where Jackson and a security detail were in a hotel room alone and Jackson fell on his face.

He said he later found out that Jackson was intoxicated and had hurt himself.

Carter - now in jail for robbery and kidnapping - also claimed Jackson smoked pot in a recording studio with Bee Gee Barry Gibb.

Cops on Sneddon's investigation have contacted doctors who treated Jacko and former Neverland staff. Californian pharmacies that may have dispensed the drugs will also come under the spotlight.

A Jackson aide said: "Sneddon thinks Michael could be getting drugs flown to Bahrain. The investigation is being kept secret.

"But Sneddon is considering whether he can get Michael on charges of conspiracy to export a controlled substance and prescription drug abuse. He hopes to put together a strong case and file it in the next few months."

Jacko will fiercely deny any drugs charges brought against him.

A source close to his family said last night: "Michael would fight this in court. But none of us knows if he could cope with another investigation.

"Sneddon is obsessed with bringing him down. This is not justice, it's a witch-hunt."

Sneddon refused to answer calls yesterday. A spokeswoman said: "He has no comment to make at this time."

Another source told of growing concern for Jacko because he has isolated himself from his family and loyal staff.

He lives in Bahrain because he fears being arrested if he returns to California.

The source said: "People just can't get hold of him. The family are worried he is letting his business interests go in America because he is still taking too many prescription drugs."

A string of top aides have quit over their inability to communicate with the star.

Even Jacko's dad Joe has been unable to get hold of him.
bron
  woensdag 30 november 2005 @ 15:06:12 #22
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32697314
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 17:12 schreef Kwyjibo het volgende:
Oh weet je hoe gaaf die box!

MOET HEBBEN MOET HEBBEN MOET HEBBEN
Ja man! té gek!

MOET HEBBEN! MOET HEBBEN! MOET HEBBEN!
YES!

(ik ga sparen)
Maareh.. vraagje: Zijn dat dan nou cd-singletjes of 45-toeren vinyl gevallen?
En hoeveel gaat die grap kosten? 60 euro?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32698443
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:06 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ja man! té gek!

MOET HEBBEN! MOET HEBBEN! MOET HEBBEN!
YES!

(ik ga sparen)
Maareh.. vraagje: Zijn dat dan nou cd-singletjes of 45-toeren vinyl gevallen?
En hoeveel gaat die grap kosten? 60 euro?
Aan de plaatjes te zien zijn het cd singles, maar wel verpakt alsof het vinyl is.

Prijs maakt me niet uit
MOET HEBBEN! MOET HEBBEN! MOET HEBBEN!
  woensdag 30 november 2005 @ 15:46:53 #24
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32698531
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef Kwyjibo het volgende:

[..]

Aan de plaatjes te zien zijn het cd singles, maar wel verpakt alsof het vinyl is.

Prijs maakt me niet uit
MOET HEBBEN! MOET HEBBEN! MOET HEBBEN!
Ik hoop geen 125 euro ofzo..
singeltjes in compact-disc vorm verpakt als 45-toeren singletjes
Dan denk ik weer aan de tijd dat ik bij de platenzaak stond en die mini versies
naast die wat grotere 45-vinyl singletjes zag staan. Was in de tijd toen CD's en cd-
singles net uit waren
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32698907
oke, dat wordt een duur geintje
je kunt de box niet in 1 keer kopen; de box [+ thriller] kost 15 euro, elke week daarna komt er een nieuw singletje voor 6 of 7 euro.. reken maar uit, 155 euro ofzo als je 'm compleet wilt hebben
standaarddrinker
pi_32698958
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:05 schreef Dandelion het volgende:

[..]

omdatdie viezerik alleen een harde plasser krijg van kleine kinderen natuurlijk.
dan nog, had hij zn eigen spermcells kunnen gebruiken, ik snap ook wel dat hij het niet op die debbie kan
standaarddrinker
pi_32699036
Waarschijnlijk kan hij geen eigen kinderen krijgen...
  woensdag 30 november 2005 @ 16:06:48 #28
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32699117
oooo... Dan koop ik elke maand gewoon een singletje van 6-7 euro.
En daar komt nog eens bij dat ik lang niet alle singletjes wil hebben

Konden ze beter alles in 1 keer aanbieden voor een astronomische prijs, want nu
weet ik zeker dat ik goedkoper uit ben voor mezelf
(En die doos, tja, die hoef ik niet )

Ik hoop trouwens wel dat op die singletjes leuke versies staan als track 2. bv. een
instrumental of een accapella
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_32699151
ja, ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden, er staan ook remixes op en het is dual disc, dat betekent dat je 'm op 2 kanten in je pc kunt doen, op kant b zit de videoclip!
standaarddrinker
pi_32699292
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:08 schreef DrDentz het volgende:
ja, ik had het ergens gelezen maar kan het niet meer vinden, er staan ook remixes op en het is dual disc, dat betekent dat je 'm op 2 kanten in je pc kunt doen, op kant b zit de videoclip!
Wow. Als je daar geld voor over hebt heb je wel een fraaie verzameling.
  † In Memoriam † woensdag 30 november 2005 @ 16:22:09 #31
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_32699574
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:01 schreef DrDentz het volgende:

[..]

dan nog, had hij zn eigen spermcells kunnen gebruiken, ik snap ook wel dat hij het niet op die debbie kan
.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  vrijdag 16 december 2005 @ 18:56:28 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33141504
Dus, aanstaande dinsdag zou zijn lening van $270.000.000 vervallen en meneer de Beatles & Mijac catalogs + Neverland kwijtraken....
Benieuwd of het deze keer eindelijk waar is, of dat dit het zoveelste onzinverhaal is:
http://www.foxnews.com/story/0,2933,178899,00.html
Haters everywhere but I don't really care.
pi_33197733
kweenie hoor, die Roger Friedman schrijft al jaren dat MJ failliet is en dat hij nu echt Neverland en alles kwijt gaat raken.. maar we zullen zien

Michael op Veronica nu in The Wiz met Diana Ross
standaarddrinker
  zaterdag 7 januari 2006 @ 21:32:04 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33812727
quote:
Michael Jackson is being sued for unpaid bills by the veterinarian who tends to the pop star's exotic animals at his Neverland ranch, which the singer has not occupied since being acquitted of child molestation charges last June. Jackson has been living in the tiny Persian Gulf kingdom of Bahrain, but the lawsuit was filed in Santa Maria, Calif., where he stood trial last year.

Martin Dinnes, owner of Dinnes Memorial Veterinary Hospital, alleges that Jackson owes $91,602 in veterinary bills. Dinnes helped the singer acquire animals for his zoo including flamingoes, giraffes, elephants and orangutans, said his lawyer, Brenton Horner. Dinnes continues to treat the animals regularly, Horner said.

"He filed this (lawsuit) with great reluctance," Horner said. "He has a lot of admiration for Michael. This is just a business matter."

A hearing was set for May 2.

Jackson lawyer Thomas Mesereau Jr. said he had not seen the complaint and could not comment.
En weer moet MJ zich in de rechtzaal verantwoorden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33814171
Is er al nieuws over de nieuwe single van MJ die hij aan het opnemen is met o.a. Snoopdog
pi_33829637
durft die gast de straat al weer op eigenlijk?
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33838565
denk het niet, laatste keer gebeurde er dit: http://youtube.com/watch.php?v=KkiIfiD0LVg&search=mj
standaarddrinker
pi_33839174
quote:
Jackson may help local entertainment projects



MANAMA: Pop superstar Michael Jackson is holding talks with a Bahrain-based company over a string of possible entertainment projects in the Gulf, from theme parks to music academies.
The star and AAJ Holdings are discussing ways of working together, it was announced yesterday.
Mr Jackson may provide the company and its subsidiaries with consultancy advice to help bolster the music and entertainment sector in the Gulf.
"Stagnant" properties could be revived through entertainment projects, says AAJ Holdings owner and founder Ahmed Abubaker Janahi.
His group has interests in companies around the world and concentrates on projects involving city and urban developments.
AAJ Holdings was instrumental in the creation of the Bahrain Financial Harbour in Bahrain and the Blue City in Oman.
Officials would not comment further yesterday.
http://www.gulf-daily-news.com/Story.asp?Article=132052&Sn=BNEW&IssueID=28294
standaarddrinker
pi_33839223
quote:
Op zondag 8 januari 2006 18:13 schreef DrDentz het volgende:
denk het niet, laatste keer gebeurde er dit: http://youtube.com/watch.php?v=KkiIfiD0LVg&search=mj
wat een mannetje is het ook, kruipt ie nou naar binnen
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33982788
quote:
Beatles-rechten Michael Jackson op het spel

LONDEN - Popster Michael Jackson zou weleens zijn spaarpotje, dat bestaat uit de rechten op tientallen Beatles-songs, kunnen verliezen.

De ster zit volgens accountants diep in de financiële schulden. Als hij die niet heel snel betaalt, kan volgens de BBC beslag op de rechten worden gelegd.
Jackson kocht de muziekrechten van een groot aantal songs van The Beatles twintig jaar geleden voor 48 miljoen dollar. Inmiddels zijn die tien keer zoveel waard. Jackson en platenmaatschappij Sony zijn nu de gezamenlijke eigenaars van de rechten.
Al eerder bleek dat het fortuin van de King of Pop sterk aan het slinken was, mede door al te buitensporige uitgaven. Het proces wegens kindermisbruik, waarvan hij werd vrijgesproken, deed zijn imago en daarmee de platenverkoop geen goed.
Deze zomer claimde een financieel adviesbureau dat Jackson bij een investeringsgroep 537 miljoen dollar had geleend. Daarmee kon hij dan weer een miljoenenschuld bij de bank afbetalen. Het bureau stond daarvoor garant, maar stelde daarna dat Jackson zijn rekening van 48 miljoen dollar niet had betaald.
En maar doorgaan met het uitgeven van miljoenen "JOOOHOOOOO can I have this one" (uit de welbekende reportage van Bashir)
pi_33992578
zijn platenverkopen gingen toch al veel langer niet meer goed? zal wel lastig zijn als je al zoveel jaren gewend bent om zo met geld om te gaan en er komt nu al een aantal jaren niets meer binnen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33995452
Nouja, niets meer binnen.. dat valt wel mee lijkt me, hij zal meer beuren dan iedereen van fok bij elkaar.. hij geeft alleen als een dollemans uit [zie living with michael jackson]
Alle sites zeggen hier ook steeds andere dingen over.. ik denk dat niemand weet hoe het nu werkelijk zit
Dit is een wat meer optimistische samenvatting:
klik
er staat ook in dat MJ een optie heeft om de andere helft van de Beatles-catalog terug te kopen, voor een kleine 200 miljoen dollar

[ Bericht 3% gewijzigd door Duiveltja op 13-01-2006 12:11:20 (link even aangepast) ]
standaarddrinker
  vrijdag 13 januari 2006 @ 00:01:24 #43
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_33997811
Tsja, kan ie de helft vd. Beatles terugkopen, de vraag is hoeveel dat deel waard is natuurlijk; Sony/ATV bestaat uit zo gigantisch veel muziek: http://www.sonyatv.com/

Maar, zeg voor het gemak: 50/50, aangezien de deal ooit ook daarop gemaakt is. Dan zou ie 250.000.000 kunnen kopen voor 200.000.000.... Leuk, 50 miljoen extra winst, maar daarvan zou hij, volgens jouw link, meteen 47 miljoen (die 9%) moeten weggeven aan die gastjes die de deal hebben opgezet....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34008518
volgens mij verdient ie nooit meer dan iedereen op fok samen. het enige wat ie nog een beetje verkoopt zijn best of cd's heb ik het idee. en zo duur zijn al zijn cd's niet meer.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34008872
Hij verkoopt wel over de hele wereld, Hij is zo ongeveer de beroemdste persoon op aarde.
pi_34008975
daar heb je ook weer gelijk in, samen met madonna en de weinig anderen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_34009094
Aan de royalties van zijn platen alleen al verdient hij miljoenen. Wat dat betreft zal hij niet snel failliet gaan.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 12:34:19 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_34009319
Psies, hoorde ooit: 10 miljoen dollar per jaar aan de Mijac catalogus en rond de 25 voor Sony/ATV.
Da's een aardige score natuurlijk. Probleem zit hem erin dat hij hard op weg lijkt om beide bronnen van inkomsten kwijt te raken... Al hoop ik dat hij nu echt in de smiezen heeft dat ie z'n zaakjes op orde moet brengen....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_34013285
Iedere keer als je een Beatles liedje op de radio hoort rinkelt bij hem de kassa he, ik vraag me alleen af hoe dat zit met de rechten over zn eigen muziek.. die zullen wel voor altijd gedeeltijk bij Sony Music blijven liggen, omdat ie daar onder contract die albums heeft gemaakt. Sony zal dus altijd Greatest Hits albums kunnen blijven brengen.
standaarddrinker
  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:09:44 #50
16715 Mylene
*schatje*
pi_35806203
quote:
Broer Jackson: ik ben bang dat Michael schuldig is
LOS ANGELES - Jermaine Jackson is bang dat zijn jongere broer Michael wel degelijk schuldig kan zijn geweest aan kindermisbruik. Jermaine (51) heeft Michael (47) wel gesteund tijdens zijn rechtszaak, maar alleen omdat hij bang was dat de beroemde popster in de gevangenis zelfmoord zou plegen. Dat blijkt uit een nooit-gepubliceerd boek van Jermaine, meldde The New York Daily News dinsdag.


Jermaine wilde zijn memoires al een paar jaar geleden door een 'ghostwriter' laten opschrijven, maar daar stak Michael toen woedend een stokje voor, aldus de krant die de hand heeft gelegd op een opzetje voor het boek, dat inmiddels dus van de baan is. The King of Pop is vorig jaar vrijgesproken van kindermisbruik.

Jermaine schrijft er niet zeker van te zijn dat Michael zich nooit aan kinderen heeft vergrepen, te meer door Michaels drank- en drugsmisbruik en eigenaardige gedrag. „Weet hij eigenlijk wel echt wat hij met die kinderen doet?”, aldus de oudere Jackson.

De 'ghostwriter', Stacy Brown, zegt in The New York Daily News geschrokken te zijn dat er teksten van het boek zijn uitgelekt. Volgens Brown gingen Michael en meer familieleden destijds door het lint en dreigde de popster zijn oudere broer uit de familie te gooien en tot het einde toe aan te klagen. Brown wil inmiddels niets meer met de Jacksons te maken hebben. „Ze zijn niet van deze wereld, onrealistisch en functioneren niet.”
bron

  dinsdag 7 maart 2006 @ 13:46:45 #52
16715 Mylene
*schatje*
pi_35807453
Ja, natuurlijk gaat hij dat achteraf ontkennen .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:06:04 #53
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_35810379
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef schatje het volgende:
Jermaine schrijft er niet zeker van te zijn dat Michael zich nooit aan kinderen heeft vergrepen, te meer door Michaels drank- en drugsmisbruik en eigenaardige gedrag.
Tsja, als iemand nu nog durft te beweren dat ie daar wel zeker van is.
Hell, niemand had ook ooit verwacht dat Jackson zo'n gigantische pornocollectie zou hebben
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 15:11:18 #54
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_35810583
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef DrDentz het volgende:
Iedere keer als je een Beatles liedje op de radio hoort rinkelt bij hem de kassa he, ik vraag me alleen af hoe dat zit met de rechten over zn eigen muziek.. die zullen wel voor altijd gedeeltijk bij Sony Music blijven liggen, omdat ie daar onder contract die albums heeft gemaakt. Sony zal dus altijd Greatest Hits albums kunnen blijven brengen.
Jackson heeft de rechten van zijn eigen muziek (Mijac Music), die staan los van ATV.
Zijn eigen catalog is zo'n $100.000.000 waard. De helft van Sony/ATV wordt geschat op zo'n $300.000.000-500.000.000.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_35815834
Is het nooit in iemand opgekomen dat de porno collectie niet van MJ was maar dat de verdediging maar al te graag deed lijken dat hij geinteresseerd is in volwassen porno ipv kinderporno?
pi_35816262
van wie was die porno dan

mj handschrift stond er zelfs op.. hij had er een tekst op gezet.. een boek vol naakte jongentjes

had hij het zoiets gezet als. kijk eens hoe mooi deze onschuld,.. bla bla bla
pi_35816928
Het boek was geen porno.

Heb het over de de pornografische foto's. Er is vastgesteld dat de foto's niet illegaal waren en er waren geen jongnes bij betrokken.
pi_35817204
maar , waarom denk jij dat hij een boek had vol naakte jongetjes?

ok ze waren zwartwit en kunstzinnig gefotografeerd.

maar je kunt jongetjes toch ook leuk met kleren aan fotograferen?
pi_35817580
Hij had het boek gekregen van een fan, in de jaren 80 als ik het goed heb.

Ben nu de hele rechtzaak aan het doorlezen en samenvatten en er komen interessante dingen naar voren.
pi_35817884
The Chop Suey Club, deze had hij ook ..

Als hij dat krijgt, is nog geen reden om het te houden
pi_35818171
Blijkbaar vond hij het boek mooi, niet zo boeiend lijkt me. Het is officieel bevonden dat het legaal is en dat het geen kinderporno bevat.
Dus wat dat betreft was er in de rechtzaak geen discussie meer.
pi_35818218
Is dat nou zo interessant, de man's pr0n collectie
standaarddrinker
pi_35819256
Helemaal niet boeiend, maar net als elk ander onderwerp bespreken we het gewoon.
pi_35821167
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef MJboard het volgende:
Blijkbaar vond hij het boek mooi, niet zo boeiend lijkt me. Het is officieel bevonden dat het legaal is en dat het geen kinderporno bevat.
Dus wat dat betreft was er in de rechtzaak geen discussie meer.
idd, maar jij zei dat je dacht dat die porno niet van hem is.. en dat is dus niet zo..

hij wou zijn blaadjes allemaal terug.
pi_35821609
Nee, nee, heb niet gezegd dat ik dat denk. Geloof zelf dat het van hem was.
Maar als het niet van hem zou zijn geweest zou de verdediging dat misschien wel zo gelaten hebben. Het is beter als MJ van porno houdt dan op kleine kinderen valt.

Hij wilde alles terug ja, niet alleen zijn porno blaadjes.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:14:45 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35825828
Sorry hoor, maar men neme een volwassen vent die in een soort eigen gecreeerd amusementspark woont, meerdere keren is beschuldigd van kindermisbruik, geen enkele normale relatie weet te handhaven en zelf heeft toegegeven met minderjarige jongetjes in bed te slapen. En dit is slechts een handjevol van de feiten. En NOG zijn er mensen die niet geloven dat meneer nogal een afwijkende sexuele voorkeur heeft. Hoever van de realiteit ben je dan verwijderd zeg Adoratie kan ook te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 08-03-2006 10:33:24 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:46:27 #67
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_35827741
De twee boeken met naakte koters waren idd. geen porno, maar wel favoriete lectuur voor pedo's

Vond het al verrassend dat ie een lading "normale" porno had; Jackson, die steeds doet alsof ie asexueel is enzo

Freaky-deaky
Haters everywhere but I don't really care.
pi_35828207
Over feiten gesproken, ik kan je nog een paar feiten geven over de aanklagers. Of ben je alleen geinteresseerd in feiten over MJ?
pi_35829004
is Michael Jackson zelf ook ondervraagd door de politie? heeft ie uberhaupt in de hele rechtzaak wel wat gezegd? in Nederland doen ze dat toch wel, bij een arrestatie, de verdachte verhoren
ik kan niks vinden
standaarddrinker
  woensdag 8 maart 2006 @ 00:11:38 #70
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_35831615
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 23:07 schreef DrDentz het volgende:
is Michael Jackson zelf ook ondervraagd door de politie? heeft ie uberhaupt in de hele rechtzaak wel wat gezegd? in Nederland doen ze dat toch wel, bij een arrestatie, de verdachte verhoren
ik kan niks vinden
Volgens mij niet. Tenminste, niks van gehoord destijds. Was meer een kwestie van stiekum die Gavin en z'n familie voor de Grand Jury brengen, zodat ze de OK konden krijgen om de zaak voor te laten komen. Hele zaak is gebaseerd op verhalen van Gavin en z'n familie. Getuigen waren o.a. stewardessen, en "beroemdheden" die de familie van Gavin geholpen hadden....
En uiteraard een hoop bewijsmateriaal, waar helaas voor de aanklagers iig. geen kinderporno bij zat...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_35832667
Hij is gearresteerd, in de handboeien geslagen ( ) , meegenomen naar het bureau.. daar nog een tijdje opgesloten in de wc, en weer vrijgelaten op 3,000,000 dollar borgsom
Ik was eigenlijk op zoek naar een transcript ofzo, maar ik vind alleen Gavin en zn hele familie maar nooit Michael
standaarddrinker
pi_35834728
MJ heeft zelf nooit gesproken, wilde het wel als het zou moeten. Denk ook niet dat het verstandig was geweest. Denk dat Sneddon hem in het bankje had gehadden tot zijn laatste adem.

Wat ik het raars vindt aan de zaak is dit; de onbetrouwbaarheid van de familie en het feit dat MJ de jongen al vanaf 2000 zou kennen maar hem pas zou misbruiken in 2003, ná de uitzending van de docu. Dus de pers zat MJ op de hielen vanwege het handje- samen met Gavin in de docu en Michael zou Gavin misbruiken.

De aanklagers hebben toch wel een heleboel fouten gemaakt.
  woensdag 8 maart 2006 @ 10:35:07 #73
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35837472
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:54 schreef MJboard het volgende:
Over feiten gesproken, ik kan je nog een paar feiten geven over de aanklagers. Of ben je alleen geinteresseerd in feiten over MJ?
O ja die leugenachtige kinderen, zoals je in een vorig topic ergens zei

Maar ga je gang, indulge me

[ Bericht 2% gewijzigd door Vivi op 08-03-2006 14:55:27 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:58:06 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35845751
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 07:14 schreef MJboard het volgende:

De aanklagers hebben toch wel een heleboel fouten gemaakt.
Edward Michael Scissorhands ook blijkbaar, anders had ie niet in het beklaagdenbankje gezeten. Voor de zoveelste keer.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35848334
Over dat beklaagdenbankje moet je me maar even uitleggen; welke keren bedoelde je?
Plagiaat zaken?

Niet alleen de jongen is leugenachtig, de hele familie spoort niet. Ze zeggen ontvoerd te zijn op Neverland, maar toch gingen ze regelmatig naar de beautysalon en naar de tandarts. Bij de beautysalon kwam de moeder zelfs haar man tegen maar ze zei niks tegen hem dat ze ontvoerd was.

Die moeder zegt dat ze in een luchtbalon van Neverland zou worden weggevoerd.

Michael heeft een bel in de slaapkamer en tijdens het vermeende misbruik wat de broer van de jongen zou hebben gezien ging de bel af. Zou Michael dan niet stoppen met misbruiken als de bel afging?

And so on, and so on...
pi_35848507
Als Jermaine werkelijk dat boek wilde laten publishen, waarom nam niemand het aan dan? Dat lijkt me toch een mega opschuddend boek, wel negatieve boeken van al die andere mensen publiceren en niet van Michael's eigen broer? Lijkt me een beetje vaag
standaarddrinker
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:36:21 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35848821
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef MJboard het volgende:
Over dat beklaagdenbankje moet je me maar even uitleggen; welke keren bedoelde je?
Plagiaat zaken?
Sorry, ik volg niet alles wat wacko bertreft op de voet, maar we hebben het hier toch over hetzelfde; de (vermeende) misbruik zaken?
quote:
Niet alleen de jongen is leugenachtig, de hele familie spoort niet. Ze zeggen ontvoerd te zijn op Neverland, maar toch gingen ze regelmatig naar de beautysalon en naar de tandarts. Bij de beautysalon kwam de moeder zelfs haar man tegen maar ze zei niks tegen hem dat ze ontvoerd was.
Stockholm-syndroom
quote:
Die moeder zegt dat ze in een luchtbalon van Neverland zou worden weggevoerd.

Michael heeft een bel in de slaapkamer en tijdens het vermeende misbruik wat de broer van de jongen zou hebben gezien ging de bel af. Zou Michael dan niet stoppen met misbruiken als de bel afging?[quote] wat hebben dit soort onzinnige details er nu mee te maken? Misbruik hoeft niet meteen penetratie te zijn hor, misschien zat die Michael wel zo ver in een waan dat hij er geen misbruik inzag. En je hebt het nu over 1 incident, waar er talloze hebben plaatsgevonden. Wat me uberhauot mateloos tegen de borst stuit is dat je een kind zomaar als leugenachtig bestempeld. Kinderen liegen volgens mij niet zo snel over dit soort dingen.

And so on, and so on...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35848972
Inderdaad, we hebben het over de misbruik zaken en jij zegt dat er meerdere zijn.
Dus mijn vraag aan jou was;

welke?

En wat Jermaine betreft, ik vertrouw die kerel voor geen meter. Zal me niks verbazen als hij dat soort dingen heeft gezegd.
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:42:12 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35849011
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:41 schreef MJboard het volgende:
Inderdaad, we hebben het over de misbruik zaken en jij zegt dat er meerdere zijn.
Dus mijn vraag aan jou was;

welke?

En wat Jermaine betreft, ik vertrouw die kerel voor geen meter. Zal me niks verbazen als hij dat soort dingen heeft gezegd.
Hij is toch 2 keer aangeklaagd en er loopt nu toch weer een aanklacht.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35849045
ik denk Jordy Chandler
standaarddrinker
pi_35849316
Iemand aanklagen is in een middag gebeurd. MJ heeft maar één keer in het beklaagenbankje gezeten.

Waar rook is is vuur? Inderdaad, dat Michael veel met kinderen omgaat en daar ronduit voor uitkomt is het vuurtje.
pi_35849391
In de afgelopen rechtzaak ging het over 6 jongens in totaal.

Uiteraard de jongen waar het om ging, Gavin.

En 5 jongens uit 1993 waarvan er 3 vóór Michael getuigden, 1 kwam niet getuigen en 1 getuigde tegen Michael. De jongen die tegen Michael getuigde ontkende dit in 1993 en die moeder van de jongen heeft big bucks verdiend via de tabloids.
  woensdag 8 maart 2006 @ 23:15:57 #83
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35863662
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef MJboard het volgende:
Iemand aanklagen is in een middag gebeurd. MJ heeft maar één keer in het beklaagenbankje gezeten.

Waar rook is is vuur? Inderdaad, dat Michael veel met kinderen omgaat en daar ronduit voor uitkomt is het vuurtje.
En jij vind het normaal van iemand van in de veertig om op die manier met kinderen (die niet van jezelf zijn dan) om te gaan? Met ze in bed te slapen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35868627
Nou ja, als je de verklaringen leest van die jongens uit 1993 was het voornamelijk 'niet slapen'. Gamen, chips eten, films kijken etc. Met z'n allen op een bed, soms met de moeders van die jongens erbij.
Zolang er niks gebeurt is het best. Misschien is het alleen geen goed voorbeeld voor mensen die er wel wat meer bijwillen. Maar bij Michael geloof ik dat niet.
  donderdag 9 maart 2006 @ 10:32:59 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_35871196
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 06:55 schreef MJboard het volgende:
Nou ja, als je de verklaringen leest van die jongens uit 1993 was het voornamelijk 'niet slapen'. Gamen, chips eten, films kijken etc. Met z'n allen op een bed, soms met de moeders van die jongens erbij.
Zolang er niks gebeurt is het best. Misschien is het alleen geen goed voorbeeld voor mensen die er wel wat meer bijwillen. Maar bij Michael geloof ik dat niet.
Waarom niet? Omdat je het niet wil geloven, maakt het feit dat deze man een muzikale carriere heeft en daardoor meer financiele middelen dan de huis tuin en keuken pedofiel hem anders in zijnn sexuele beleveling dan die zelfde pedofiel van 3 hoog achter? Sluit het feit dat deze man een bepaald talent heeft uit dat hij net zo goed gestoord kan zijn op een ander vlak? Maar dan nogmaals stel ik je de vraag, vind je dat een normaal sociaal leven voor een man van in de 40?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_35874471
En nogmaals voor jou; ik bepaal zijn onschuld niet op zijn lieve plaatjes zoals Heal The World. Ik ben de rechtzaak neutraal ingegaan, heb alles gelezen wat er te lezen valt en de zaak klopt van geen kanten.

Heb je in een vorige post aangegeven waarom ik de rechtzaak een aanfluiting vind, maar daar krijg ik geen reactie op. De tijdslijn klopt niet, de aanklagers zijn dubieus, de getuigen uit 1993 hadden allemaal hun eigen rechtzaken lopen met MJ enzovoort.

Tuurlijk, Michael ziet er raar uit, dus waarom bombaderen we hem niet gelijk tot pedofiel?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 10:18:56 #87
140904 MLF
Unazukin
pi_35904052
quote:
Neverland van Michael Jackson op slot


Het landgoed Neverland van popster Michael Jackson zit op slot. Daar heeft de Amerikaanse arbeidsinspectie voor gezorgd.

Geen loon
De zanger kreeg ook een boete van 169.000 dollar. Michael heeft de salarissen van zijn werknemers al maanden niet betaald en ook hun verzekering is verlopen. 69 werknemers van de ranche hebben sinds december geen loon meer ontvangen. In totaal krijgen ze nog 306.000 dollar van Jackson.

Dieren
Zolang de verzekering niet betaald is, mag niemand aan het werk op Neverland. De dieren van Neverland Zoo worden voorlopig verzorgd door de lokale autoriteiten. Michael Jackson woont al lang niet meer op zijn ranche. Sinds zijn vrijspraak in de rechtszaak wegens kindermisbruik woont hij in Bahrein.
pi_35905775
bron: aub?
pi_35906869
CNN en de officiële documenten op Smoking Gun.

Dit soort dingen snap ik echt niet. Het zijn best arme mensen die daar werken, beginnen om 6 uur in de ochtend, werken hard. Betaal die mensen dan gewoon!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:16:29 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35906945
Dat snap ik dus ook niet.
Berichten dat MJ bankroet zou zijn worden telkenmale tegengesproken, waarom dan niet gewoon aan je verplichtingen als werkgever voldoen en die mensen hun zuurverdiende salaris uitbetalen?
Asociaal om al vanaf december niet meer uit te betalen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_35907279
Vermoed zelf dat MJ cash flow problemen heeft, maar dat is pure speculatie. Weet wel dat sommige bronnen van Neverland zelf komen omdat die gasten echt alles vertellen als je een meid bent. Hij zou wat betere mensen voor meer geld moeten inhuren. Sommige hebben zelfs 2 banen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:27:26 #92
140904 MLF
Unazukin
pi_35909131
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 11:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
bron: aub?
waarom?

http://www.rtl.nl/(/actue(...)l_jackson_ranche.xml
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:29:52 #93
140904 MLF
Unazukin
pi_35909221
MJ kan niet bankroet zij, tenzij hij teveel geld uit geeft, elke dag komen bakken met royalties binnen, per dag is dat meer dan jouw en mijn maansalaris samen.

Royalites: voor elk liedje op de radio in de hele wereld krijgt hij een x bedrag
pi_35909548
Vanaf december? Ik zou echt niet zolang doorwerken zonder loon! Hij betaalt ze vast super boven hun stand, dat ze zo graag door willen werken
standaarddrinker
  woensdag 15 maart 2006 @ 13:09:47 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36052788
quote:
Popzanger Michael Jackson krijgt een dag extra om aan zijn betalingsverplichting te voldoen, meldde de Amerikaanse krant Santa Barbara News-Press dinsdag. Jackson moet een flink aantal werknemers van zijn landgoed Neverland nog loon betalen vanaf de maand december.

Het gaat om ongeveer 300.000 dollar en daarnaast heeft de zanger een boete gekregen van 100.000 dollar. Als Jackson woensdagavond (plaatselijke tijd) niet heeft betaald, worden er juridische stappen ondernomen. Vorige week sloot de Amerikaanse arbeidsinspectie Neverland al af naar aanleiding van de salarissen die niet zijn betaald.
Hopelijk is het voor deze medewerkers snel Miller Time.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:09:50 #97
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_36436966
Kick!


Heeft iemand enig idee over een toekomstig nieuw album? Ik vraag 't gewoon ff zeg maar.
pi_36437272
Top Vuige Popster!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:19:20 #99
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_36437298
interessant topic
Vroeger idolaat geweest van MJ
pi_36437472
volgens mij zit er niks in de planning, behalve een katrina single die al tot sint-juttemis is uitgesteld
standaarddrinker
  dinsdag 28 maart 2006 @ 17:23:26 #101
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_36439326
Maar dat wist ik.

/fantasymode

dat Michael gewoon zichzelf met een paar goede muzikanten en een goede producer opsluit in de studio, z'n genialiteit laat werken en er gewoon een album uitperst dat 'ie zelf goed vindt.

/fantasymode


Jmmr. Zou mooi zijn.
pi_36475073
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 17:23 schreef Pido het volgende:
Maar dat wist ik.

/fantasymode

dat Michael gewoon zichzelf met een paar goede muzikanten en een goede producer opsluit in de studio, z'n genialiteit laat werken en er gewoon een album uitperst dat 'ie zelf goed vindt.

/fantasymode


Jmmr. Zou mooi zijn.
idd, en dat hij het vooral houdt bij 1 producer.. en 1 sfeer op een album... niet weer verschillende producers op 1 album aub

ach... wie weet ..ooit
pi_36660572
http://www.ministryofsoun(...)sWatchingMe_300k.asx

Een parodie op Thriller, van de makers van de hit-remix Say, Say, Say, nu een remix van Somebody Is Watching Me
standaarddrinker
pi_36660742
grappig , vooral die kleine jackson
pi_36660830
Ik vind het alleen wel klote muziek, dat trance gedoe
Maarja.. dat is hip he
standaarddrinker
  woensdag 5 april 2006 @ 07:10:59 #106
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_36663499
Wel gaaf gedaan en dat refrein is zo intens geniaal!
pi_37071860
Even ter info: de rechtzaak tegen Michael is 'dismissed';

18/04/2006 09:57:35
Judge Dismisses Child Abuse Case Against Michael

A federal judge has dismissed a lawsuit brought by a Louisiana man claiming he was molested by pop star Michael Jackson.

Joseph Bartucci claimed he was lured into Jackson's limousine in 1984 and held for nine days. Bartucci claimed he was both sexually and physically assaulted during a drive to California and back.

According to court records, he repressed his memory of the case until he saw a television show about child molestation charges brought against Jackson in California. Jackson was acquitted in that case.

Source: Associated Press

pi_37073124
En nog meer nieuws:

Michael Jackson has confirmed his new manager is English music mogul Guy Holmes.

Jackson has signed a record deal with Two Seas Records, the label he has founded with Bahrain ruler Sheik Abdulla Hamad Al-Khalifa.

Gut Records chairman Holmes has been named Two Seas Records Chief Executive Officer (CEO).

The superstar is currently writing a new album which is due for release late next year.

Jackson, 47, says, "I am incredibly excited about my new venture and I am enjoying being back in the studio making music."

Holmes - who has helped Crazy Frog and Tom Jones top the charts - will oversee Jackson's new album and manage the superstar's other business interests.

http://uk.news.yahoo.com/18042006/36...ment-deal.html

---

Ben benieuwd
pi_37073522
Als hij die irritante kutkikker op nummer 1 krijgt wil ik niet weten wat hij met MJ kan! Lijkt me een geniale producer
standaarddrinker
pi_37074688
hij is toch geen producer.. maar manager
pi_37075196
The superstar is currently writing a new album which is due for release late next year.

Ik ben benieuwd.
pi_37075611
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Rnnz het volgende:
The superstar is currently writing a new album which is due for release late next year.

Ik ben benieuwd.
ja ik ook wel
maar heb ook zo iets van.. met mj weet je het nooit

die katrina song is er ook nog steeds niet

dus eerst zien en dan geloven
pi_37075642
geniale manager dan.. late next year.. dat zal wel 2014 worden
standaarddrinker
pi_37076096
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]

ja ik ook wel
maar heb ook zo iets van.. met mj weet je het nooit

die katrina song is er ook nog steeds niet

dus eerst zien en dan geloven
Nja, die zal ook niet komen.. Ik denk een beetje te hoog van de toren geblazen.

Ze proberen het de fans te laten vergeten, vrees ik
pi_37076563
wat is dat toch met mj.. altijd veel beloven maar weinig doen
pi_37076770
denk dat ie gewoon erg onzeker is en bang voor zoveel kritiek als bij invincible, dat hij bang is om te falen
standaarddrinker
pi_37077115
ja , mischien is dat het..
  vrijdag 21 april 2006 @ 07:06:26 #118
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_37151356
vond ik ook gehk van die katrina song idd. Maar ben erg benieuwd naar het nieuwe album (als dat er echt komt). Ondanks dat al zijn oude muziek vele malen beter is, draai ik Invincible nog best eens.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_37152314
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 21:05 schreef Rnnz het volgende:
The superstar is currently writing a new album which is due for release late next year.

Ik ben benieuwd.
MJ en releasedatums...
  vrijdag 21 april 2006 @ 16:25:30 #120
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37164138
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:08 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

MJ en releasedatums...
Ja, idd. Maar op zich wordt het wel tijd voor een nieuw album, 2001 - 2007, het lijkt me toch wel weer 's tijd.

Genoeg stof om over te schrijven, mischien wat fijne agerssieve anti-pers nummertjes. En dan maar touren
pi_37167983
Ik denk eerder dat MJ geen contract heeft om z'n spul uit te brengen, en dat hij nu probeert eronder uit te komen door er niets meer over te zeggen.
pi_37169222
hij is ook zo onvoorspelbaar dat er nu ineens wel eind 2007 een nieuw album klaar kan liggen
you never know
standaarddrinker
pi_37175327
Ik hoop dat ie gewoon verstandig is en zich met Quincy opsluit in een studio. Nu kan het nog, want Quincy Jones wordt ook steeds ouder natuurlijk.
pi_37181825
Ik hoop dat er nieuwe MJ album komt
nog steeds koning van de pop vind ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_37316621
hebben jullie dit al gezien?
quote:
MJJF eNews Bulletin - Monday Apr 24, 2006

BREAKING NEWS: NEW SONG FROM MICHAEL JACKSON - "TRIAL OF THE CENTURY"
According to Billboard.com, pop icon Michael Jackson will hit the streets in the coming weeks with the new song "Trial of the Century," which features 50 Cent, Lucy Diamonds and DJ Whoo Kid, which will be released via G-Unit/Interscope and Jackson's new Two Seas label.

Billboard.com is reporting that the track will be found on Whoo Kid's mixtape "MJ Unit -- The Takeover," which will also feature five unreleased Jackson songs and mashups of his prior hits with songs from the G-Unit camp.

"MJ Unit -- The Takeover" will also boast exclusive tracks from 50 Cent, Lloyd Banks, Mase, Young Buck, Mobb Deep, M.O.P. and Lucy Diamonds. Jay-Z has also been contacted to contribute to the project.

This project will be the first taste of new music from Jackson since 2001's "Invincible."

Sources say the first single from the as-yet-untitled project, "Now That I Found Love," will be released Nov. 21 and will also feature Lucy Diamonds. The track is being produced by Jackson and longtime collaborator Bruce Swedien, who engineered the classic "Thriller" and co-produced the album "Dangerous."

Source: Billboard.com/MJJForum.com





© MJJForum.com - This news can be reposted with a credit to MJJForum.com
pi_37317308
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben jullie dit al gezien?
[..]
pi_37319232
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
hebben jullie dit al gezien?
[..]

Is dit bullshit of niet?
Hoop het wel, want het lijkt me helemaal niks.
pi_37325122
waarom lijkt je het niets dan?

tis een officieel bericht hoor
pi_37333899
standaarddrinker
  donderdag 27 april 2006 @ 09:19:58 #130
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37335941
Pfff, njah, ik mag hopen dat Michael meer eergevoel heeft dat een behoefte aan geld.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:02:18 #131
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37616264
Hallo allemaal, haha, ik wist niet dat ik in een niet officieel topic zat te posten Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden! . We gaan hier lekker verder al is het hier wel al veel dagen stil hoor

Ontopic:

Press Release - Photographs of Michael Jackson Are A Hoax

Washington, D.C. ……In response to numerous inquiries, photographs
which appear to be images of Michael Jackson in the May 2006 issue of
GQ Magazine are not authentic.

Mr. Jackson has neither posed for, or provided photographs of himself to
GQ Magazine. The person in these photographs is an imposter.

Mr. Jackson is furious that his image has been used in such a misleading way,
and is demanding an apology from the editors of GQ, and it’s publisher,
Conde Nast. Mr. Jackson is also demanding that the magazines be pulled
from newsstands.

Source: MJFC / Raymone Bain, spokesperson for Mr. Michael Jackson


Fototjuh van FOK!:
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:04:46 #132
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37616333
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:02 schreef Bergie88 het volgende:
Hallo allemaal, haha, ik wist niet dat ik in een niet officieel topic zat te posten Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden! . We gaan hier lekker verder al is het hier wel al veel dagen stil hoor

Ontopic:

[I]Press Release - Photographs of Michael Jackson Are A Hoax
Ik vind die foto zo mooi waarom is het MJ zelf niet. Een typisch bahreinse fotoshoot moet hij maar snel gaan maken . Hij moet net zoals de koningin een aantal keer per jaar een fotomoment inlassen. Of een paar mooie foto's vreigeven
pi_37616337
Haha, wat zijn dat voor foto's?? Een MJ-lookalike met een glitterglove.. ik heb die nooit gezien
standaarddrinker
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:06:09 #134
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37616366
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef DrDentz het volgende:
Haha, wat zijn dat voor foto's?? Een MJ-lookalike met een glitterglove.. ik heb die nooit gezien
k zag hem net op de Frontpage van fok nieuws
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:06:14 #135
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_37616369
ik heb Thriller en Bad op plaat gehaald op koninginnedag
:')
pi_37616407
antiek
standaarddrinker
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:11:12 #137
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37616483
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb Thriller en Bad op plaat gehaald op koninginnedag
Heb je ze echt op Vinyl? Die wil ik ooook ik wil ff een keer lekker kunnen scratchen met een MJ plaat.

Weet iemand BTW nog waar ik een goede remix van MJ kan vinden. Ik heb die Studio30 Remix van een half uur en die is echt heeeeeel goed!!
  zaterdag 6 mei 2006 @ 23:13:39 #138
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_37616544
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:11 schreef Bergie88 het volgende:

[..]

Heb je ze echt op Vinyl? Die wil ik ooook ik wil ff een keer lekker kunnen scratchen met een MJ plaat.
thriller kun je écht overal vinden hoor, bad en anderen zijn weer moeilijker
:')
pi_37616587
Hier verder dan
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb Thriller en Bad op plaat gehaald op koninginnedag
Respect
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37616694
MJ zal wel niet zelf kwaad zijn om die foto's, dat is die malle woordvoerster van hem Raymone Bain die om elk wissewasje de FBI wil inschakelen en denkt dat ze zelf een celebrity is
standaarddrinker
pi_37616721
is weer publiciteit... is mj blij mee
pi_37617884
@DrDentz: het schijnt dat Raymone Bain al sinds juni vorig jaar ontslagen is, volgens Wikipedia althans
quote:
On June 10th, Jackson's African American publicist Raymone Bain was sacked [57], Jackson's now-defunct website cited that ""MJJ Productions regretfully announces the termination of Raymone Bain and Davis, Bain and Associates", Bain denied being fired and later continued to make unofficial statements for the singer - despite no longer being contacted or paid by the singer or MJJ Productions.
pi_37621858
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 23:59 schreef Rnnz het volgende:
@DrDentz: het schijnt dat Raymone Bain al sinds juni vorig jaar ontslagen is, volgens Wikipedia althans
[..]
Wikipedia wordt niet altijd even goed geupdate.
Kijk op http://msnbc.msn.com/id/8901966/ voor een statement dat ze nog werkt voor MJ, dit was in augustus vorig jaar.
Verders heeft ze natuurlijk in de afgelopen maanden veel statements uitgebracht.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37625283
I know, maar onder het artikeltje staat: Source: Raymone Bain, vandaar
standaarddrinker
pi_37628966
Michael geeft veel te veel uit handen. Raymone was toen ontslagen tijdens de uitspraak door Randy, die tevens MJJSource runde.
Raymone hield stug vol dat ze nog voor Michael werkte, ze heeft hem zelfs nog gesproken op de dag van de uitspraak. En hij wist van niks. Wat dat betreft regelt Michael zijn zaakjes zo slecht, ik snap niet waarom. Hij moet die rotte appels eens uit zijn team gooien, ook al is het familie. Dan komt dat nummer misschien ook eens af.
pi_37628995
Snap trouwens niet wat er zo erg aan is, aan die foto. Is toch een mooie foto? Michael loopt er toch ook soms zo bij? Ik vind andere artikelen veel erger! Zoals die foto uit de Telegraaf van vorig jaar, van Michael in een boevenpak, dat vond ik pas erg.
Maar daar wat aan doen, ho maar.
  zondag 7 mei 2006 @ 19:41:15 #147
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37636926
Nee, njah, het is MJ. Ik las trouwens ergens een post in een van de twee topics, waarin volgens mij Dr.Dentz. zei dat ie zich afvroeg of MJ op Invincible wel alles zelf zong. Heb weer ff geluisterd, maar welke stukjes zou je denken dan?
pi_37637028
echt waar? kun je de post hierin plakken anders, want ik weet het niet meer
standaarddrinker
  zondag 7 mei 2006 @ 19:49:07 #149
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37637262
Weet het niet zeker, maar 't zou kunnen. Zal ff zoeken.
pi_37637312
ik geloof er niks van
standaarddrinker
  zondag 7 mei 2006 @ 19:59:11 #151
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37637774
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:53 schreef Gitarist het volgende:
Ik ben nog nooit bij een live-optreden van hem geweest en heb geloof ik alleen maar een optreden van de Dangerous tour op TV gezien. Daar was z'n stem wel aardig, maar niet geweldig.

Z'n stem op Invincible is af en toe erg gedigitaliseerd en soms vraag ik me zelfs af of hij dat wel echt zelf zingt...

Maar ja, daar heeft elke zanger/zangeres op die leeftijd wel last van, stem-achteruitgang. MJ heeft z'n sporen wel verdient. Hij is en blijft de king of pop voor mij.
Ja, denk het niet, dat 'ie digtitale hulp heeft gehad staat wel vast denk ik, als je Privacy hoort, nou dat zingt ie zonder effecten echt niet zo mooi.
  zondag 7 mei 2006 @ 20:38:33 #152
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37639439
Ivosnivo kan dit topic volgens mij niet vinden, haha.


Ik heb ff een strak plaatje van MJ gevonden. Hij ziet er nog best wel goed uit op deze foto. Volgensmij is hij er weer helemaal klaar voor.
pi_37639527
komt uit 2002 toch, toen hij voetbalclub Exeter City bezocht
standaarddrinker
  zondag 7 mei 2006 @ 20:45:30 #154
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37639717
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:40 schreef DrDentz het volgende:
komt uit 2002 toch, toen hij voetbalclub Exeter City bezocht
oh haha, ik had ff gegoogelt op Michael Jackson 2006 bahrein. Zag er wel strak uit ik was op zoek naar een mooi plaatje.
Weet iemand btw hoe het zit met die site www.2seasrecords.com. Gaat die sjeik daar nog wat mee doen of krijgen wij geen nieuws meer.
pi_37639720
misschien denkt Gitarist dat iemand anders 2000 Watts zingt, omdat het zo laag klinkt!
standaarddrinker
  zondag 7 mei 2006 @ 21:06:45 #156
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37640582
quote:
Op zondag 7 mei 2006 20:38 schreef Bergie88 het volgende:
Ivosnivo kan dit topic volgens mij niet vinden, haha.

[afbeelding]
Ik heb ff een strak plaatje van MJ gevonden. Hij ziet er nog best wel goed uit op deze foto. Volgensmij is hij er weer helemaal klaar voor.
Hier ziet ie er best goed uit, maar check zn linkerwenkbrauw (voor hem dan he)!


Trouwens, hoe staat het hier met iedereens vooraad (live)-filmpjes en optredens van MJ? Heb best wel veel nu en vind het altijd leuk om optredens te bespreken met fans..

Kan ook wel wat uploaden als iemand graag iets wil zien!
pi_37641351
Ik heb zo'n 20 GB aan filmpjes, muziek, demos, acapella's, interviews etc..

(muziek heb ik ook op singles/cd's dus niet illegaal ofzo.. )
  zondag 7 mei 2006 @ 21:29:08 #158
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37641414
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 13:09 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

O jee
ada fare stop stalking me
pi_37641519
Dat was toen uit z'n verband gerukt volgens mij.. heb ff geen bron maar ben bijna zeker.
  zondag 7 mei 2006 @ 21:49:28 #161
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37642216
quote:
Op zondag 7 mei 2006 21:06 schreef Pido het volgende:

[..]

Hier ziet ie er best goed uit, maar check zn linkerwenkbrauw (voor hem dan he)!


Trouwens, hoe staat het hier met iedereens vooraad (live)-filmpjes en optredens van MJ? Heb best wel veel nu en vind het altijd leuk om optredens te bespreken met fans..

Kan ook wel wat uploaden als iemand graag iets wil zien!
Ik heb een aantal DVD's van concerten, History, Bad, Dangerous en the 30th aniversery en allerlei docu's. Maar zoek nog een paar goede optredens. Maar dan geen tours natuurlijk want die heb ik allemaal al gezien. K ben bijvoorbeeld op zoek naar optredens van het invincible album. Of heeft hij voor die cd nooit een optreden gedaan. Hij had toch een groot optreden op times square.
pi_37642553
volgens mij niet, alleen dit:



handtekeningen op cd's zetten enzo, een promotiestunt
standaarddrinker
pi_37642734
Da's idd met handtekeningen, in de Virgin Record Store oid. Verder heeft ie niet echt opgetreden met Invincible.
  zondag 7 mei 2006 @ 22:20:50 #164
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37642882
En andere leuke optredens mischien??? Ik dacht dat hij een tijd terug op times square iets met zijn broers had gedaan. Of was dat the 30st aniversery. Nee toch want dan breekt mijn klomp.
pi_37642977
Met zijn broers was idd 30th en die avond daarvoor met N- Sync op MTV Awards.
Verder kan ik me niet echt herinneren dat hij heeft opgetreden voor Invincible.
pi_37643029
Die foto trouwens van MJ is tijdens de rechtzaak dacht ik, niet daarna ofzo. De laatste foto die ik zag van hem in Bahrein was niet zo vond ik.
pi_37643106
Yup, dat was the 30th anniversary. Samen met het Virgin Record signing was dit zo'n beetje het laatste grote optreden/promotie wat ie heeft gedaan. En dat is al ruim 4,5 jaar geleden, wat gaat de tijd toch snel. Hoop dat ie toch nog iets aan optredens gaat doen, al is t maar in Vegas. Ik ga dr heen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37643153
quote:
Trouwens, hoe staat het hier met iedereens vooraad (live)-filmpjes en optredens van MJ? Heb best wel veel nu en vind het altijd leuk om optredens te bespreken met fans..

Kan ook wel wat uploaden als iemand graag iets wil zien!
Mijn lijstje.. dit zijn alle volledige dingen.. ik heb ook veel losse optredens van allerlei tours. Ook nog acapella's en dat soort rommel

[The Jacksons]

- Jackson 5 Concert '72 (Audio)
- Jackson 5 Concert in Mexico '75 (Video)
- Destiny Tour London '79 (Video)
- Triumph Tour LA '81 (Video)
- Victory Tour Dallas '84 (Video)
- Victory Tour Kansas '84 (Video)
- Victory Tour Kansas '84 (Audio)

- Motown 25 (Jackson 5 Medley & Billie Jean (met eerste moonwalk))

[BAD Tour]

- Yokohama '87 (video - 2gb)
- Yokohama '87 (audio - heel goed)
- Osaka '87 (audio)
- Turin '88 (audio)
- Wembley '88 (audio)
- Barcelona '88 (Amateur video)
- Leeds '88 (audio)

[Dangerous Tour]

- Bucharest '92 (Audio)
- Bucharest '92 (Video - 2 versies (BBC en HBO))
- Tokyo '92 (Audio)

[HIStory Tour]

- Gothenburg '97 (Video)
- Munich '97 (Video)
- Royal Brunei Concert '96 (audio)

[MJ & Friends]

- Korea '99 (Video)
- Munchen '99 (Video)

--

- 30th Anniversary
- Living With MJ
- Oprah interview
- Private Home Movies
pi_37643204
Las Vegas lijkt me inderdaad geweldig, maar dan het liefst in een klein zaaltje. Dan kan hij net als Celine Dion daar wonen met zijn kids zonder al te veel rompslomp.
Wie weet

Ik vraag me echt af waarom hij de laatste jaren zulke typische beslissingen heeft genomen omtrent zijn carriere. Als je kijkt naar dat optreden van de Grammy's, met Man In The Mirror en The Way You Make Me Feel. Briljant gewoon!
  zondag 7 mei 2006 @ 22:30:37 #170
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37643263
Dat laatste optreden heb ik dan pas nog gezien. Ik vond het op een paar punten erg slecht. Samen met zijn broers ook. Dat was live en hij maakte op een aantal punten missers en was iedere keer buiten adem.
Verder vind ik het een beetje jammer dat hij tijdens optredens, dit doet hij overigens al heel lang. Neer knield en dan gaat zitten janken. Het is wel mooi om te zien natuurlijk al die emoties maar ik vind het jammer dat dan het nummer ff stil valt.
pi_37643284
Ah, Munchen, had je dat gezien dat hij zo hard naar beneden kwam met die hang lift op het podium?!?
pi_37643300
Ja, de Grammy's van 88 waren geweldig met Michael net zoals de MTV VMA's van 95. Alleen jammer dat ie dat optreden te vaak heeft herhaald. Maar het blijft een mooie medley
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37643322
Nou ja, dat janken slaat natuurlijk alleen ergens op als het eenmalig en gemeend is. Niet 80x tijdens een tour
  zondag 7 mei 2006 @ 22:33:12 #174
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37643359
Oh die MJ & Friends lijkt mij wel interessant
pi_37643380
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:31 schreef MJboard het volgende:
Ah, Munchen, had je dat gezien dat hij zo hard naar beneden kwam met die hang lift op het podium?!?
Als je het tegen mij had; jaa.. ik schrok echt toen ik dat zag. Hij zal zoiets nooit meer doen lijkt me
pi_37643393
Rnnz, heb je die op dvd?
MJ & Friends heb ik nl nooit gezien verder, ben ik wel benieuwd naar.
pi_37643402
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:33 schreef Bergie88 het volgende:
Oh die MJ & Friends lijkt mij wel interessant
Welke zal ik uploaden, als je dat wilt?
pi_37643411
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:30 schreef Bergie88 het volgende:
Verder vind ik het een beetje jammer dat hij tijdens optredens, dit doet hij overigens al heel lang. Neer knield en dan gaat zitten janken. Het is wel mooi om te zien natuurlijk al die emoties maar ik vind het jammer dat dan het nummer ff stil valt.
Een beetje eentonig vind ik. In een interview met radiohost Steve Harvey heeft ie een keer gezegd dat dat kwam omdat dan opeens alle emoties los komen van vroeger etc. Leuk voor een keer, wel mooi om te zien. Maar bij het MSG concert was het een beetje over the top imo
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37643440
Dat hoorde ook niet hoor, tijdens Korea ging hij heel langzaam naar beneden. Hij moest na dat optreden ook meteen naar het ziekenhuis. Tijdens de rechtzaak zeiden ze zelfs dat hij rugproblemen nog daar van kwamen. Dat lijkt me kul maar denk wel dat het toendertijd erg pijn deed.
pi_37643443
Damn, dit topic loopt opeens storm
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37643475
Dat ie naar beneden flikkerde was toch in Munchen?
pi_37643489
Het loopt storm omdat alle negativiteit eruit is

Ik krijg binnenkort de 30th op DVD, kan me er niks meer van herinneren. Dus ook niet of hij lang heeft zitten janken

Oh, ik zou graag Munchen willen zien!
pi_37643508
Ja, was in Munchen, maar in Korea deed hij dezelfde act, maar dan langzaam
pi_37643532
Ik zal Munchen wel uploaden, is ongeveer 500 MB groot en ik zal morgen beginnen.
pi_37643544
  zondag 7 mei 2006 @ 22:38:25 #186
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37643550
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:34 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Welke zal ik uploaden, als je dat wilt?
Die van Korea, ik vond the bad tour uit japan ook veel beter dan andere versies. Het publiek daar is heel relaxt
pi_37643580
Ja, hij liep daar gewoon voor langs. In Europa wordt 'ie vermoord
pi_37643596
Ik vind alleen jammer dat het concert op zich niet echt lang was.. De setlist:

1. Intro (kleine medley)
2. Billie Jean (niet het hele liedje)
3. Dangerous
4. Earth Song (daar flikkert ie dus meters naar beneden)
5. You Are Not Alone
  zondag 7 mei 2006 @ 22:39:54 #189
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37643602
quote:
Op zondag 7 mei 2006 22:37 schreef Rnnz het volgende:
Ik zal Munchen wel uploaden, is ongeveer 500 MB groot en ik zal morgen beginnen.
Is ook goed, ik heb er zin in
pi_37643630
Ik zal daarna wel Korea uploaden
  zondag 7 mei 2006 @ 22:41:47 #191
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37643658
Hebben jullie btw die studio33 remix, ik neem aan van wel anders kan je hem hier vinden: jeroen.nethuis.nl
pi_37643701
Er traden natuurlijk heel veel andere artiesten op, vond het op zich wel royaal. Ik vind Dangerous op de manier van de MTV Awards enzo zo geweldig!
pi_37643730
Die naam komt me niet bekend voor, ik ga eens even kijken daar. Bedankt voor de tip.
pi_37644442
Dat ie na beneden viel tijdens Earth Song, de eerste keer dat ik het zag viel het niet zo op maar ik dacht; jemig hij ging wel erg snel naar beneden keek nog eens terug maar hij maakt eigenlijk een vrije val op dat ding.. en het had ook wel om kunnen kieperen ofniet?? Daarna sta hij een beetje geschokt te dansen eigenlijk, een paar lui springen dat bakje in maar hij komt er alweer uit.. the show must go on!
standaarddrinker
pi_37644829
waar ik alleen nooit beelden van gezien heb is A Night At The Apollo uit 2002




zo'n beetje het laatste optreden met verschillende nummers
standaarddrinker
pi_37648561
Zijn styliste, Karen Faye vertelde dat hij direct na het voorval naar het ziekenhuis moest maar hij wilde niet. Hij trok zich helemaal los om toch door te dansen.
Denk niet dat kon omkieperen. Denk wel dat er die avond ontslagen zijn gevallen.
pi_37648571
Bedoel je foto's of beelden van Apollo? Ik zal het eens rondvragen.
  maandag 8 mei 2006 @ 08:33:14 #198
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37648970
Gisteren avond nog ff 30th aniversery liggen kijken maar het viel mij op dat hij erg vaak met zijn hand voor zijn mond zong. Of terwijl hij was constant aan het playbacken want was iedere keer buiten adem. Een aantal nummers zingt hij wel gewoon echt live.
  maandag 8 mei 2006 @ 08:34:09 #199
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37648982
Dat optreden met Dave Navarro heb ik ooit wel ergens gezien
  maandag 8 mei 2006 @ 08:37:20 #200
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37649012
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:33 schreef Bergie88 het volgende:
Gisteren avond nog ff 30th aniversery liggen kijken maar het viel mij op dat hij erg vaak met zijn hand voor zijn mond zong. Of terwijl hij was constant aan het playbacken want was iedere keer buiten adem. Een aantal nummers zingt hij wel gewoon echt live.
Zoiets vind ik zo sneu he, playbacken. Dat doet Jennifer Lopez ook (om maar iemand te noemen) zelfs op haar live dvd. Ik vind dat je dan je fans bedriegt.
ada fare stop stalking me
  maandag 8 mei 2006 @ 08:39:31 #201
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37649038
quote:
Op maandag 8 mei 2006 08:37 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Zoiets vind ik zo sneu he, playbacken. Dat doet Jennifer Lopez ook (om maar iemand te noemen) zelfs op haar live dvd. Ik vind dat je dan je fans bedriegt.
Ik denk niet dat je op die manier je fans bedriegt. Je fans weten dat je als artiest nog steeds voor ze op wil treden en hij zet overigens een geweldige show neer en het publiek gaat constant uit zijn dak. Als je de show gezien hebt weet je dat het er geweldig uit zag. Ik wil jou rond jet 50ste hier nog wel eens over horen. Een geweldige danshow neerzetten en live de moeilijkste uithalen zingen e.d.. k Spreek je dan wel. Pz
  maandag 8 mei 2006 @ 08:45:14 #202
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37649100
Ja maar het draait toch allemaal om de muziek. Daar kom je toch voor, toch niet voor danspasjes? Er wordt steeds meer geplaybackt in de top40, ook als je TOTP kijkt. Of dat de stem meedraait op de achtergrond, en dat ze af en toe even meezingen. Spijtig.
ada fare stop stalking me
pi_37649555
Ik snap niet dat er mensen zijn die serieus aan 't wachten zijn op zijn come-back. Dat gaat toch nooit gebeuren mensen, kijk nou hoe 'ie er aan toe is. Hij loopt amper, hij praat slecht, 't is gewoon 'n 'wrak'.

Hij had moeten pieken, en daarna moeten stoppen. Invincible was eigenlijk al te veel. Als ie na invincible gestopt was, had dat hem mogelijk de afgang bespaard.
pi_37649813
quote:
Op zondag 7 mei 2006 23:17 schreef DrDentz het volgende:
waar ik alleen nooit beelden van gezien heb is A Night At The Apollo uit 2002

[afbeelding]
[afbeelding]

zo'n beetje het laatste optreden met verschillende nummers
Ik heb volgens mij nog Dangerous ergens liggen van dat 'concert'.

@iosnivo: Madonna playbackt toch ook (bijna) alles?
pi_37649965
Zijn 'afgang' zoals jij beschrijft is niet door z'n muziek gekomen. Van Invincible zin er in het eerste jaar 12 miljoen platen verkocht. Dat doet een JLO, Britney Spears of 50 cent niet na. Probleem is dat er altijd wordt vergeleken met het album Thriller, dat 55+ miljoen heeft verkocht.

Al had Invincible een goede promotie gehad, dan was het aantal verkochte platen zeker veel hoger. Vraag maar aan een willekeurige voorbijganger of hij het album Invincible kent van MJ; je zult veel 'nee' horen, want veel mensen weten gewoon niet dat dat album is uitgekomen.

En begin niet over dat het komt door wie hij is en hoe hij eruit ziet etc. In 1995/96 na het hele gedoe van eventuele rechtzaken enz. heeft hij het toch nog voor elkaar gekregen een nummer 1 hit te maken in vele landen plus een aantal top 10 hits. Toen dachten mensen toch ook al dat ie een freak was...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37649988
@iosnivo: jij vind het dus wel leuk om naar een concert te gaan waar iemand de hele tijd stil staat en echt zingt? Wat zal dat een leuke show worden...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 8 mei 2006 @ 09:43:52 #207
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37650095
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
@iosnivo: jij vind het dus wel leuk om naar een concert te gaan waar iemand de hele tijd stil staat en echt zingt? Wat zal dat een leuke show worden...
Nee ik ga heel vaak naar metal bands. Ook wel rustigere dingen, ben bv laatst bij the doors geweest. Maar wat je ook veel bij metal ziet, is dat ze enorm los gaan op hun muziek. Maar toch gewoon blijven zingen (schreeuwen wat je wil). Anders kun je toch niet zo goed thuis blijven. Als ik als liefhebber van iemand zijn muziek ergens zou komen, en ik zou hem zien playbacken zou het meteen over zijn.
ada fare stop stalking me
  maandag 8 mei 2006 @ 09:45:27 #208
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37650132
Kwestie van betere conditie opbouwen zodat je het toch kunt volhouden. Of zoals John Davis van Korn af en toe wat zuurstof tot je nemen via een masker.
ada fare stop stalking me
pi_37650554
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zijn 'afgang' zoals jij beschrijft is niet door z'n muziek gekomen. Van Invincible zin er in het eerste jaar 12 miljoen platen verkocht. Dat doet een JLO, Britney Spears of 50 cent niet na. Probleem is dat er altijd wordt vergeleken met het album Thriller, dat 55+ miljoen heeft verkocht.

Al had Invincible een goede promotie gehad, dan was het aantal verkochte platen zeker veel hoger. Vraag maar aan een willekeurige voorbijganger of hij het album Invincible kent van MJ; je zult veel 'nee' horen, want veel mensen weten gewoon niet dat dat album is uitgekomen.

En begin niet over dat het komt door wie hij is en hoe hij eruit ziet etc. In 1995/96 na het hele gedoe van eventuele rechtzaken enz. heeft hij het toch nog voor elkaar gekregen een nummer 1 hit te maken in vele landen plus een aantal top 10 hits. Toen dachten mensen toch ook al dat ie een freak was...
Met zijn afgang bedoel ik ook niet zijn muziek. Ik vind daar nog steeds niks mis mee, prima album. Ik zeg alleen dat ik 't nu 'n zielige man vind. En velen met mij hoor, dus 't komt wel degelijk door wie hij is en hoe hij er uit ziet. Er wordt continu om hem gelachen. En ja, theres no such thing as bad press, daag. Dat is er zeker wel in dit geval. Zijn muziek is tijdloos, dus zou nu nog steeds aan moeten slaan. Hij had gewoon zijn beste tijd gehad na/tijdens invincible. Kan haast niet meer toeren, is gewoon zwak en verscheurd.
  maandag 8 mei 2006 @ 11:14:44 #210
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37652263
quote:
Op maandag 8 mei 2006 09:45 schreef ivosnivo het volgende:
Kwestie van betere conditie opbouwen zodat je het toch kunt volhouden.
Is hij mee bezig!
quote:
Volgens Jermaine, die gewoon contact heeft met Michael, gaat het steeds beter met zijn broer, die vorig jaar op alle punten werd vrijgesproken van het misbruik van kinderen. 'Hij loopt hard op het strand, doet 300 push ups per dag, het gaat prima.' Volgens Jermaine maakt Michael zich klaar om weer aan de slag te gaan met dat waar hij goed in is: dansen en zingen.
300 push-ups!
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_37654668
Bergie88, coole avatar!
Check even onze website bij http://www.mjboard.com/board/wallpaper.php, we hebben ook coole wallpapers.

Enne, loopt amper, praat amper, is een wrak? Oh, je bedoelt op de dag van de uitspraak. Ja, ik snap dat ook niet. Op zo een dag moet je toch op en top fit zijn?! Het is niet dat er wat vreselijks boven je hoofd hangt. Ik bedoel, wat is dat nou eenmaal; je kan je kinderen kwijtraken, praktisch levenslang de bak in draaien of misschien wel overlijden in de bak.
Je hebt gelijk, hij had fit moeten zijn op die dag.

Verder is het me nooit opgevallen dat hij niet kan praten en lopen.
  maandag 8 mei 2006 @ 18:43:47 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37664948
Opgeruimd en wel weer open.

On topic dus.

Dank.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 mei 2006 @ 18:51:19 #213
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37665186
Wil er iemand nog het MJ logo van de Visionary boks kopen in Duitsland. Morgen gaat hij nmlk op nieuw onder de hamer
  maandag 8 mei 2006 @ 18:55:23 #214
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37665321
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef MJboard het volgende:
Bergie88, coole avatar!
Check even onze website bij http://www.mjboard.com/board/wallpaper.php, we hebben ook coole wallpapers.

-knip-
Die onderste is heel tof. Ziet er heel strak uit wie heeft die gemaakt?
pi_37665531
We hebben die plaatjes laten maken door onze design afdeling, mooi he?
  maandag 8 mei 2006 @ 19:03:06 #216
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37665594
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:01 schreef MJboard het volgende:
We hebben die plaatjes laten maken door onze design afdeling, mooi he?
Heel netjes gedaan ja.
  maandag 8 mei 2006 @ 19:11:23 #217
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37665881
Heeft Rnnz al ergens geupload???
pi_37666154
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:01 schreef MJboard het volgende:
Bergie88, coole avatar!
Check even onze website bij http://www.mjboard.com/board/wallpaper.php, we hebben ook coole wallpapers.

Enne, loopt amper, praat amper, is een wrak? Oh, je bedoelt op de dag van de uitspraak. Ja, ik snap dat ook niet. Op zo een dag moet je toch op en top fit zijn?! Het is niet dat er wat vreselijks boven je hoofd hangt. Ik bedoel, wat is dat nou eenmaal; je kan je kinderen kwijtraken, praktisch levenslang de bak in draaien of misschien wel overlijden in de bak.
Je hebt gelijk, hij had fit moeten zijn op die dag.

Verder is het me nooit opgevallen dat hij niet kan praten en lopen.
Als je zo bijdehand gaat doen heb ik ook geen zin meer om hier op in te gaan hoor. Ik val jou er toch niet persoonlijk mee aan ofzo?

Niet alleen tijdens die rechtzaak, ik vond 'm al zwak bij het interview met bashir, ik vond 'm zelfs al zwak bij 'you rock my world'. Het verbaasde me dan ook niks dat hij zelf niet meer te zien was in 'cry'. Hij praat zwakjes en hij loopt langzaam en gebogen. Hij ziet er zwak uit.

Als ie er nog helemaal bovenop komt en weer aan de slag gaat; top, mij zal je niet horen klagen hoor. Ik trap je echt niet op je ziel ofzo. (hoop ik voor je)

Maar ik heb daar absoluut geen vertrouwen in. En dat lijkt me niet zo raar. Ik zou 't vreemd vinden als jij vind dat ie nog steeds dezelfde is.
pi_37666575
Ik ben de laatste die zegt dat hij dezelfde is als vroeger of dat hij 'normaal' is. Hij is zeker niet normaal en dat is ook bijna niet te verwachten met zo een leven.
Slash verwoordde het ooit mooi; ik vluchtte in drugs, Michael in sprookjes.
Het is ook echt niet zo dat ik alleen maar positief ben over Michael. Ik ben fan en vind hem geweldig. Maar ik vind zeker ook veel dingen niet goed of leuk.
pi_37667708
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef Bergie88 het volgende:
Heeft Rnnz al ergens geupload???
Nope, nog niet.. ben er mee bezig. Komt eraan

Het uploaden gaat alleen niet zo snel, dus..

[ Bericht 8% gewijzigd door Rnnz op 08-05-2006 20:05:44 ]
  maandag 8 mei 2006 @ 20:11:46 #221
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37668322
Er hebben gisteren twee mensen die Studio33 remix van m'n server gehaald. Hadden jullie hem al???
pi_37668680
Yup, ik had m ff gedownload. Bleek dat ik m al een keer eerder gehoord had.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 8 mei 2006 @ 20:23:37 #223
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37668830
quote:
Op maandag 8 mei 2006 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yup, ik had m ff gedownload. Bleek dat ik m al een keer eerder gehoord had.
Het is de enige lange remix die ik kan vinden. En het eerste half uur is echt goed, daarna heeft er iemand een paar stukken van live optredens achteraan geplakt. Een beetje jammer.
pi_37672498
Bergie, ik kan Korea wel uploaden, heb vast de Medley gedaan:
http://www.sendspace.com/file/8if60j
beeld/geluid kwaliteit is niet super maar het geeft wel een beetje 'n beeld ervan
geweldige performance as ever
en ik hoop dat deze post wel blijft staan
standaarddrinker
  maandag 8 mei 2006 @ 22:35:52 #225
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37674232
quote:
Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef DrDentz het volgende:
Bergie, ik kan Korea wel uploaden, heb vast de Medley gedaan:
http://www.sendspace.com/file/8if60j
beeld/geluid kwaliteit is niet super maar het geeft wel een beetje 'n beeld ervan
geweldige performance as ever
en ik hoop dat deze post wel blijft staan
Ik heb hem gedwnld en bekeken, jammer dat er alleen heel veel dans in zit en weinig zang, ik wil wat nummers van Invincible live horen. Al ziet de dans er weer heeeeeeel strak uit. Dat verllert hij volgensmij nooit.
pi_37674388
Ik heb hem ook gedownload, bedankt!
pi_37674626
Ik pleur m'n links morgen online, moet nog een laatste ding maar wacht even totdat die geupload is. Okay?
  maandag 8 mei 2006 @ 22:46:36 #228
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37674657
quote:
Op maandag 8 mei 2006 19:57 schreef Rnnz het volgende:

[..]

Nope, nog niet.. ben er mee bezig. Komt eraan

Het uploaden gaat alleen niet zo snel, dus..
't gaat volgensmij wel heel langzaam Ik wilde vanaaf nog gaan kijken, ik w8 wel tot morgen. Alvast bedankt!!!
pi_37677905
Ja, als je kijkt zie je ook dat het doek wat voor MJ hangt over 'm heen valt foutje?
hier de rest:

--Edit: warez weg--

[ Bericht 59% gewijzigd door Duiveltja op 09-05-2006 15:36:12 ]
standaarddrinker
  dinsdag 9 mei 2006 @ 05:02:40 #230
36559 ilona-scuderia
____________
pi_37680943
tvp...
  dinsdag 9 mei 2006 @ 05:08:59 #231
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_37680953
ook een schaamteloze tvp...belachelijk eigenlijk op dit tijdstip maar ach...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 08:19:49 #232
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37681526
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Ja, als je kijkt zie je ook dat het doek wat voor MJ hangt over 'm heen valt foutje?
hier de rest:
--Edit: warez weg--
Dangerous ziet er echt geweldig uit. Die choreochrafie Echt prachtig!!!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Duiveltja op 09-05-2006 15:37:23 ]
pi_37689878
Ja Bergie, het gaat wat sloom.. Sendspace wil niet echt uploaden bij mij. Het komt zometeen online, nog 1 ding (194 mb @ 21 KB/s )

EDIT: ik gebruik ff MegaUpload ipv Sendspace, die gaat met 75 kb/s, dus zo online

[ Bericht 16% gewijzigd door Rnnz op 09-05-2006 14:28:27 ]
pi_37690703
Hier issie:
--Edit: warez weg--

[ Bericht 92% gewijzigd door Duiveltja op 09-05-2006 15:37:28 ]
pi_37691737
Ik heb de links weggehaald onder voorbehoud. Zijn het zelfgemaakte filmpjes?
pi_37693006
Dit zijn geen warez. Ze worden overal aangeboden op MJ-fansites.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 16:49:53 #237
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_37693276
Doe eens een linkje naar zo'n site dan.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_37693394
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:37 schreef Rnnz het volgende:
Dit zijn geen warez. Ze worden overal aangeboden op MJ-fansites.
Dat maakt het niet gelijk geen warez. Als je mijn vraag beantwoordt kan ik beoordelen of het toegestaan is.
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:49 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Doe eens een linkje naar zo'n site dan.
Nee.
pi_37693561
Of ze zelfgemaakt zijn? Ehm, hoe moet ik dat weten? Het lijkt me professioneel gefilmd, maar dat maakt het toch niet gelijk warez?
pi_37693856
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:59 schreef Rnnz het volgende:
Of ze zelfgemaakt zijn? Ehm, hoe moet ik dat weten? Het lijkt me professioneel gefilmd, maar dat maakt het toch niet gelijk warez?
Ik zie het logo van MTV staan. Ze zijn waarschijnlijk van of een dvd of van de tv geripped. Op die dvd/uitzending zitten rechten die geschonden worden als je ze hier openbaar op het forum zet. FOK! kan door het posten van zulke links in de problemen raken als we ze gedogen.
pi_37694122
lol, ze zijn niet verkrijgbaar op dvd Duiveltja, alleen Dangerous - Live in Bucharest is dat
ik wist wel dat ze weggehaald zouden worden, kut-moderators
standaarddrinker
pi_37694319
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef DrDentz het volgende:
lol, ze zijn niet verkrijgbaar op dvd Duiveltja, alleen Dangerous - Live in Bucharest is dat
ik wist wel dat ze weggehaald zouden worden, kut-moderators
Goed L-E-Z-E-N. Als het niet van een DVD is, is het van een tv-uitzending en ook daarvan zijn geripte versies niet toegestaan op FOK!. Normale toon mag ook wel btw.

Als je nog wat kwijt wilt kan je hier terecht: SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place
pi_37694392
omdat het mooie filmpjes zijn zeker
ik vind die huisregels ook maar stemmingmakend.."topics over de depressies van het aapje van Wacko Jacko"
standaarddrinker
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:33:49 #244
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37694409
--Ja, dit valt dan weer onder een warezrequest.--

[ Bericht 44% gewijzigd door Duiveltja op 09-05-2006 17:40:38 ]
pi_37694509
@Duiveltja: Ik kan het wel begrijpen dat ze hier niet gepost mogen worden maar ik zou toch zweren dat er niets illegaal aan is. Als dat zo is dan is alles illegaal.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 17:38:58 #246
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37694525
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:12:02 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37697056
En nu is het echt klaar met dat warez requesten en aanbieden.

Sowieso zit je hier in SHO en niet in MUZ.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_37697357
haha
afleveringen van Probleemwijken mogen anders wel geupload en gedownload worden over fok, daar staat ook een logootje van SBS6 bovenin hoor
maargoed, we zitten in showbizz en niet in muziek, dus die positieve praatjes over optredens en muziek houden jullie maar voor je, hier gaat het om negatieve roddels en achterklap
standaarddrinker
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:28:23 #249
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37697403
Leave me alone is op één binnen gekomen in spanje. Sony verdient weer eens goud geld aan the visionary box set. En dan vooral in Spanje. Michael zal natuurlijk ook wel wat geld in z'n zak steken.
pi_37697669
Tja, eigenlijk is het belachelijk. Vorige week stonden 8(!!) singles in de top 10.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:51:54 #251
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37697817
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:40 schreef Rnnz het volgende:
Tja, eigenlijk is het belachelijk. Vorige week stonden 8(!!) singles in de top 10.
Is het niet dat Michael Jacksons singles nooit zijn uitgebracht in Spanje o.i.d.. Ik meen mij zoiets te herinneren.
pi_37698296
Nooit van gehoord

[ Bericht 9% gewijzigd door Rnnz op 10-05-2006 16:38:24 ]
pi_37698351
Todo Mi Amor Eres Tu ook niet?
standaarddrinker
pi_37698679
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Todo Mi Amor Eres Tu ook niet?
Is toch nooit uitgebracht? Alleen op de Bad SE cd
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_37711475
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Todo Mi Amor Eres Tu ook niet?
De Franse versie is ook mooi.
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:36:58 #256
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_37715968
De nieuwe OP is hier te vinden, ik probeer het Fok! logo nog als watermerk in het eerste MJ plaatje te maken maar dat krijg ik niet voor welkaar: http://jeroen.nethuis.nl/Michael%20Jackson%20Topic/OP.txt
pi_37720744
Ik denk dat jullie beter eerst het topic in Muziek vol kunnen spammen en daarna daar een nieuw topic maken, ipv van een nieuwe in Showbizz, want hier werkt het niet echt
standaarddrinker
pi_37720817
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef Rnnz het volgende:

[..]

De Franse versie is ook mooi.
prachtig
maar ik dacht dat de Spanjaarden dat nummer al vanaf het begin hadden hoor, ipv van de Bad SE
gewoon als b-side bij een of andere single of als bonus op het spaanse Bad album
standaarddrinker
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:08:31 #259
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37729711
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 19:12 schreef Copycat het volgende:
En nu is het echt klaar met dat warez requesten en aanbieden.

Sowieso zit je hier in SHO en niet in MUZ.
Yo yo, al die filmpjes zijn legaal, die staan overal op internet. Het enige wat niet mag is Live in Bucharest, Live in Japan, en al z'n clips.
  donderdag 11 mei 2006 @ 10:16:59 #260
107144 Pido
Avatar p{W]nage
pi_37729878
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 10:08 schreef Pido het volgende:

[..]

Yo yo, al die filmpjes zijn legaal, die staan overal op internet. Het enige wat niet mag is Live in Bucharest, Live in Japan, en al z'n clips.
Ik was niet echt onder indruk van die Medley in Seoul. Die van MTV is sowieso beter. Het geluid was hier kut, het dansen minder strak, en het leek wel alsof z'n microfoon soms uit stond als 'ie aan had moeten staan.
pi_37731065
In dit forum horen posts over nummers van MJ niet thuis. Daarvoor verwijs ik je naar het topic in MUZ: Michael Jackson #2: Best verkochte artiest aller tijden! .

Hier gaat een slot op. Mocht er nieuw bijzonder nieuws zijn over deze man, dan staan jullie vrij om er een apart topic over te openen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')