Ach... Michael Jackson heeft wel vaker raps in z'n nummers gedaan. Dus waarom niet met 50ct?quote:Op donderdag 27 april 2006 08:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Vind ze ook niet echt bij elkaar passen, maar kan wel een verrassend resultaat opleveren.
En november dit jaar al een nieuwe cd... dacht het niet.
Toch blijft het doodzondequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:18 schreef DrDentz het volgende:
de rechten van dat lied zullen wel bij Rockwell liggen, het stond op zijn album
net zoals Say, Say, Say van Paul McCartney is
Is goed dat je het zegd , ff checken vanavond. Is dit hem soms(een engelsman) ene Naviquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:27 schreef DrDentz het volgende:
vanavond komt er een man bij Jensen te gast die 50.000 euro heeft betaald om op MJ te lijken.. ik ga kijken![]()
Ja, dat is het wel, maar ik vind dat je gewoon live moet zingen, tenzij je dat qua conditie gewoon niet meer trekt (want dat is wel een goede reden voor MJ om af en toe te playbacken). Ik kan me voostellen dat je op je 50e niet meer Smooth Criminal, Working Day & Night, Thriller en Billie Jean achter elkaar live kan zingen en dansen, maar 2 van de 4 moet toch lukken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:58 schreef Rnnz het volgende:
Hij leek inderdaad niet eens, en dat dansen van 'm.. zag er gewoon niet uit.En dan die vreselijk irritante Jensen, die twintig 'grappen' moet maken over MJ & kinderen.
@Pido: Hij is al 47 en hoeft natuurlijk niet te bewijzen dat ie kan zingen. Dus als z'n dansen in orde is en hij tussendoor wat liedjes live zingt is het op zich toch oke?
Mja, ik denk dat het inderdaad moeilijk voor 'm is om én te dansen én te zingen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef Pido het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel, maar ik vind dat je gewoon live moet zingen, tenzij je dat qua conditie gewoon niet meer trekt (want dat is wel een goede reden voor MJ om af en toe te playbacken). Ik kan me voostellen dat je op je 50e niet meer Smooth Criminal, Working Day & Night, Thriller en Billie Jean achter elkaar live kan zingen en dansen, maar 2 van de 4 moet toch lukken.
En zoveel als ie playbackte bij de 30th Anniversary gaat me wel ver. Hij had best Beat It en Billie Jean live kunnen zingen bijvoorbeeld, naar de lichamelijke inspanning kijkend. Toch deed 'ie dat niet, dus begin je je af te vragen of hij ze nog live kán zingen.
johquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
BTW, z'n conditie tijdens 30th Anniversary was natuurlijk niet optimaal.![]()
Ik ga hem maar weer eens ff kijkenquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb je de show gezien?Je komt hier alleen om hem belachelijk te maken..
1- Ja.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:57 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Heb je de show gezien?Je komt hier alleen om hem belachelijk te maken..
bronquote:As you all may know the song 'In the closet' was meant to be a duet between Michael and Madonna, but it did not occur.
There are rumours rife on Michael Jackson forums that they will be dueting at this years VMA's. IS THIS TRUE DO YOU KNOW???
Please Madonna and Michael are friends again now. She has always defended him when people say nasty things about him, I have not come to insult Madonna so please don't insult Michael.
Also don't you find it strange that Madonna the Queen and Michael the king were born 13 days apart in the same year. The KOP and QOP seem to have a connection.
Nee, dat doet de media wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:10 schreef schatje het volgende:
[..]
1- Ja.
2- Daar heeft MJ mij niet voor nodig![]()
.
![]()
![]()
Meestal in augustus.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:27 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Wanneer zijn die VMA's overigens? Lijkt me wel grappig om te zien als ze allebei live zingen.
Nah, er is er maar een volledig professioneel gefilmd beschikbaar op het internet, en dat is de 2e show (er zijn 2 shows gegeven). Die zul je waarschijnlijk ook hebben. Hoe groot is jouw versie? (er zijn meerdere versies)quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:33 schreef DrDentz het volgende:
misschien heb ik een andere show, er waren er twee he.. ik was er niet live bij ofzo
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:27 schreef Pido het volgende:
Beter wel, kan ie ff laten zien dat ie duizend keer beter is.
Door veel mensen wordt ze steeds minder gewaardeerd op dit moment, omdat die ouwe vrouw zich voordoet als een jonge stoeipoes van 20.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 07:02 schreef MJboard het volgende:
Kan me herinneren dat Madonna ook ooit neit zo gewaardeerd werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |