abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32670818
quote:
In Memoriam David di Tommaso

In zijn debuutjaar werd hij door de supporters uitgeroepen tot Speler van het jaar. David di Tommaso maakte zich na zijn komst bij FC Utrecht in de zomer van 2004 snel zeer geliefd. Van aanpassingsproblemen had hij geen moment last. Ondanks de taalbarrière en de cultuurverschillen vond hij direct zijn plaats bij de club, zowel binnen als buiten de lijnen.

In korte tijd was de kopsterke centrumverdediger niet meer weg te denken uit het team van Foeke Booy. Het grootste compliment voor zijn prestaties was misschien wel, dat de club na de uitstekende ervaringen met hem afgelopen zomer nog twee Franse spelers naar Utrecht haalde.

Di Tommaso werd als voetballer gevormd in de jeugdopleiding van AS Monaco. Hij bracht het tot een optreden in de Champions League, maakte als reserve het kampioenschap van 2000 mee en dwong een plaats af in de selectie van Jong Frankrijk. Door de enorme concurrentie bij de Franse topclub speelde hij in drie seizoenen echter slechts veertien competitieduels.

Op 20-jarige leeftijd koos hij voor Sedan, een club uit de Franse eerste divisie. Hij ontwikkelde zich er in drie jaar tot een betrouwbare kracht en trok onder meer de aandacht van de scouts van FC Utrecht. Vijf keer bekeken zij de verrichtingen van Di Tommaso en waren ervan overtuigd dat hij de ideale opvolger zou zijn voor Patrick Zwaanswijk, die zijn afscheid bij de club had aangekondigd.

Di Tommaso kende eigenlijk alleen de traditionele Nederlandse topdrie, zo gaf hij eerlijk toe. FC Utrecht was voor hem nog een onbekende naam. Maar dat veranderde snel. De eerste indrukken waren positief en bij de eerste contacten was hij ervan overtuigd dat FC Utrecht een club was die bij hem paste. Hoewel meerdere clubs belangstelling toonden, koos hij met zijn vrouw Audrey en hun dochtertje Noah voor het avontuur in Utrecht, waar hij bezig was aan zijn tweede seizoen.

Afgelopen zondag had hij nog een belangrijk aandeel in de 1-0 winst van FC Utrecht op Ajax. Een overwinning die hij op uitbundige wijze vierde met zijn teamgenoten en de aanhang. Aan zijn leven is in de nacht van maandag op dinsdag abrupt een einde gekomen. De verdediger werd slechts 26 jaar.
© FC-Utrecht.nl
quote:
FC Utrecht-verdediger Di Tommaso (26) overleden

David Di Tommaso is de nacht van maandag op dinsdag in zijn woonplaats De Meern in zijn slaap overleden. De Franse verdediger van FC Utrecht kwam aan zijn einde door een hartstilstand en werd 26 jaar.

Zondag was Di Tommaso in het met 1-0 gewonnen duel met Ajax nog de hele wedstrijd van de partij. Met een zeven als rapportcijfer was hij de hoogst gewaardeerde speler op het veld in De Galgenwaard.

Di Tomasso kwam in de zomer van 2004 van Sedan naar FC Utrecht. Hij groeide direct uit tot een vaste waarde en werd vorig seizoen door de supporters van FC Utrecht uitgeroepen tot speler van het jaar.

De linksbenige Fransman speelde voordat hij naar Utrecht kwam zeven jaar in eigen land. Hij begon bij AS Monaco, waar hij bijna drie seizoenen meemaakte en verkaste tijdens het seizoen 2000/01 naar Sedan, waar hij uitgroeide tot een gewaardeerde kracht.
© VI.nl
quote:
De Fransman David Di Tommaso is in de nacht van maandag op dinsdag overleden. De verdediger die in 2004 overkwam van Sedan overleed aan de gevolgen van een hartstilstand. Di Tommaso werd 26 jaar.
© Voetbalzone.nl
quote:
Utrechtspeler David di Tommaso plotseling overleden

Vannacht is Utrechtspeler David di Tommaso plotseling overleden. Wij condoleren FC Utrecht, familie en vrienden van Di Tommaso met dit verlies. Ondanks de grote rivaliteit tussen de beide clubs, roepen wij iedereen op om uit respect voor de nabestaanden zich waardig te gedragen.

Supportersvereniging Ajax en Onafhankelijke Fanclub Ajax (en de AFS sluit zich daar uiteraard bij aan).
© Ajax Foto Side.nl
quote:
Dernière minute :

Décès de David DI TOMMASO

Une information terrible nous est parvenue ce mardi en fin de matinée. Le décès subit de David Di Tommaso, victime semble-t-il d'une crise cardiaque durant la nuit.
David, né à Grenoble le 6 octobre 1979 était arrivé à Sedan en janvier 2000, alors international espoir dans l'équipe de Raymond Domenech après avoir évolué à Echirolles,le club de ses débuts, puis à Monaco. Il avait quitté le CSSA la saison dernière pour signer aux Pays-Bas, à Utrecht plus précisément.
Défenseur côté gauche, mais sachant être polyvalent, David Di Tommaso était un joueur de classe, de surcroit travailleur infatigable sur un terrain.
A sa famille, à tous ses supporters, le CSSA présente ses plus vives condoléances.
© Sedan, zijn vroegere club
quote:
EVEN STILTE AUB

Eigenlijk had ik op deze plaats best iets willen zeggen over Salomon Kalou, misschien wel de eerste Afrikaan in Nederland die we bijna smeken om te blijven. Over het feit dat bondscoach Marco van Basten hem al min of meer een plaats in de selectie voor het wereldkampioenschap heeft beloofd en of dat wel zo logisch is. Maar de zin en de noodzaak ontbreekt me even.

Wellicht had ik kunnen verhalen over de vreemde situatie in Roosendaal, waar trainer Dolf Roks in de ochtenduren werd ontslagen. In de loop van de dag stond hij echter nog weer als oefenmeester op het veld, omdat de spelers de voorzitter hier om gevraagd hadden en deze overstag ging. Merkwaardig, maar eigenlijk kan ik er momenteel alleen mijn schouders maar over ophalen.

Hoe verdiend het ook was geweest als Vitesse, dat ook het vertrouwen in de trainer uitsprak na een tegenvallende start van het seizoen en nu ineens weer hoog geklasseerd is, onderwerp was geweest van een column; ik voel de behoefte even niet. Zoals ik ook geen heil zie in schrijven over de teloorgang van Ajax. Het zal wel.

Hier had misschien ook een lyrisch verhaal over Zoro moeten staan. Zoro, een Ivoriaanse verdediger van Messina, die te maken kreeg met racistische bejegeningen van fans van Internazionale. Hij stapte met bal en al van het veld en stelde zo eindelijk eens een daad. Dat er uiteindelijk verder werd gevoetbald was bijzaak, maar er werd tenminste eens lef getoond door een speler. Hoe mooi en belangrijk ook, zou het zinnig zijn?

Want de noodzaak van een mooi verhaal over voetbal ontgaat me op dit moment even. Dat heeft te maken met het overlijden van David Di Tommaso, verdediger van FC Utrecht. Di Tommaso werd geboren in Frankrijk en had een achternaam die een bepaalde kunstzinnigheid verraadt. Die zat ook in hem, in zijn linkerbeen. Gezegend met een fraaie trap, jeugdinternational geweest voor Frankrijk en neergestreken in Utrecht. Daar speelde hij wel wat onder zijn niveau, maar dat was aan zijn spel nooit zichtbaar. Nooit maakte hij misbaar over onvolkomenheden van teammaats. Hij ging voorop in de strijd en werd in razend tempo populair in Utrecht.

Hij is nu niet meer. Een jonge man van zesentwintig, net een jaar ouder dan ikzelf. Ging ’s morgens naar zijn werk, zoals altijd. Hij trainde bij Utrecht, was vast nog opgetogen over de knappe zege op Ajax van een dag eerder. In de avonduren bezocht hij nog een restaurant en dacht bij thuiskomst dat hij iets verkeerds had gegeten. Ging vroeger slapen, om nooit meer wakker te worden. Gewoon, zomaar, van het ene op het andere moment.

Natuurlijk, ik begrijp heel goed dat dit nooit het nieuws gehaald had, was hij geen voetballer geweest. Was hij een stratenmaker of een buschauffeur, dan had niemand iets geweten. Maar maakt dat het minder erg? Of de andere gevallen erger? Bovenal was Di Tommaso namelijk echtgenoot en vader. Hij laat een jong kind achter en een jonge vrouw, in een vreemd land. Diep tragisch.

Want, zoiets komt bij mij altijd hard aan. Zeker omdat ik, en velen met mij, van al die voetbalzaken nog wel eens een hoofdzaak wil maken. Bij een gebeurtenis als deze besef je dan ineens weer hoe betrekkelijk dat allemaal is. Wat maakt het al dan niet behalen van Europees voetbal dan uit? Zal men er in Utrecht om malen of ze negende of tiende worden op moment, om maar wat te noemen? Nee, natuurlijk niet.

Desondanks draait de voetbalwereld gewoon door. Niet onlogisch, zo gaan die dingen. Maar vreemd is het wel. Ik weet dat ik me dit weekend ook wel weer druk zal gaan maken over de bijzaken op de groene mat, maar neem me wel voor om een momentje stil te staan bij David Di Tommaso. Bij de man die ik op 19 november nog zag voetballen in Breda, toen zijn club bij NAC op bezoek was. Tien dagen later was hij er niet meer. Gewoon even stilte, heel even maar. Opdat we hem nooit vergeten. David, rust zacht.
© Met veel dank aan Methodmich

Het condeolance-register is hier en hier te vinden.

David di Tommaso is 26 jaar oud geworden

Luister hier naar een persconferentie op Radio M Utrecht!

Meer informatie volgt zo spoedig mogelijk!

Vorige topic van Di Tommaso

01

[ Bericht 4% gewijzigd door _moder8or_ op 30-11-2005 15:51:18 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:19:37 #2
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32670882
Zeer triest dit. Het raakt me harder dan ik had verwacht...

David Di Tommaso
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:20:40 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32670899
Voetbalzone.nl heeft een condoleance-register geopend, wellicht een idee om in de OP de verschillende condoleance-registers te vermelden?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32670949
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:20 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalzone.nl heeft een condoleance-register geopend, wellicht een idee om in de OP de verschillende condoleance-registers te vermelden?
Zie mijn edit!
pi_32670967
raar, ik zou toch zweren dat ik het net op vi ook had gelezen
bericht helemaal weggehaald ofzo
pi_32670990
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:23 schreef DrDentz het volgende:
raar, ik zou toch zweren dat ik het net op vi ook had gelezen
bericht helemaal weggehaald ofzo
Huh inderdaad. Vaag
pi_32671038
Staat er nog wel, alleen nu iets verder onderaan. Blijkbaar is het wel/niet-ontslag van de RBC-trainer belangrijker.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:27:46 #8
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32671063
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Klingon het volgende:
Staat er nog wel, alleen nu iets verder onderaan. Blijkbaar is het wel/niet-ontslag van de RBC-trainer belangrijker.
tja, de wereld draait door
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32671092
Is de persconferentie ergens te zien/horen?
pi_32671103
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:26 schreef Klingon het volgende:
Onbegrijpelijk dit . Maarja, zal wel aan het scriptje liggen. Die doet het laatste nieuws volgens mij altijd bovenaan.
pi_32671114
Update van RTV Utrecht, wederom dankzij iemand van het vitesseforum:

-Het aantal supporters neemt steeds meer toe.
-Er liggen nu veel bloemen en shirts
-Volwassenen staan te janken (zo werd het gezegd)
-FC Utrecht heeft een koffietent (is niet warm) plus speakers geplaatst voor de perstoelichting van half 3 (o.a. met clubarts).

Utrecht heeft ook contact met de KNVB (RTV Utrecht deze middag nog van Dop info te krijgen hierover) over het wel of niet doorgaan van Willem II-Utrecht. Het verhaal gaat dat DiTo in Frankrijk begraven zal worden en aangezien veel spelers kapot zijn willen ze niet spelen als DiTo nog niet begraven is.
pi_32671130
Jeetje brighton .
Ik wil wel weten wat er allemaal over hem wordt verteld. Vooral wat de clubarts heeft te melden.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:31:44 #13
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_32671144
Wel vreemd dat er nog niets op www.fc-utrecht.nl staat.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:31:52 #14
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32671147
Zo verschrikkelijk oneerlijk
"I did fuck your mom"
Trek je niks van ons aan, wij chargeren
pi_32671161
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:31 schreef Doekes het volgende:
Staat toch echt een heel pagina vol.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:32:38 #16
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32671168
RIP,

ik dacht eerst aan een slechte grap van iemand.
Feyenoord!!! * Barça
pi_32671184
Hier live op Radio M Utrecht via Windows Media Player: klik. Persconferentie begint zo.
pi_32671193
Dank voor de update Brighton.
That's all folks!
pi_32671210
Heb de OP weer geupdate.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:34:04 #20
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32671212
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:30 schreef brighton het volgende:

Utrecht heeft ook contact met de KNVB (RTV Utrecht deze middag nog van Dop info te krijgen hierover) over het wel of niet doorgaan van Willem II-Utrecht. Het verhaal gaat dat DiTo in Frankrijk begraven zal worden en aangezien veel spelers kapot zijn willen ze niet spelen als DiTo nog niet begraven is.
Lijkt mij logisch dat de spelers nu even niet aan voetballen denken. Verplaats die pot tegen Willem II gewoon.
pi_32671245
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Klingon het volgende:
Hier live op Radio M Utrecht via Windows Media Player: klik. Persconferentie begint zo.
Ik heb hem toegevoegt in de OP.
pi_32671296
Zijn inmiddels zo'n 150 supporters bij het stadion.
pi_32671315
Persconferentie: Hoe laat is dat gepland?
pi_32671323
Is die persconferentie al geweest op radio M utrecht?
pi_32671328
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:37 schreef _moder8or_ het volgende:
Persconferentie: Hoe laat is dat gepland?
Ze schakelen over zodra het begint.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:38:34 #26
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32671339
Persconferentie is er nog niet.

Vanaf 2007 zit mijn werk naast Galgenwaard. Als dat nu was geweest had ik ook buiten gestaan, maar het is geen doen op dit moment
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_32671344
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:38 schreef Klingon het volgende:

[..]

Ze schakelen over zodra het begint.
Ok. Ik blijf even luisteren, en bedankt nog voor de link.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:38:48 #28
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32671345
14:30, maar het is wachten op de van Dop en de clubarts
pi_32671373
Nee ik zou daar ook graag willen zijn, maar het gaat echt niet (deze week begonnen op mijn nieuwe werk...) Ik ga proberen iets eerder weg te zijn vanavond, zodat ik om 18:00 bij het stadion kan zijn.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:40:45 #30
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32671407
Ik moet helaas doorwerken om 18:00. Heb al 2 weken nogal grote upgrade geplanned staan die noodzakelijk is voor de continuiteit van mijn netwerk hier. Kan simpelweg niet blijven liggen
pi_32671426
Mijn formule 1 site is nu ook op zwart gegaan!
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:41:39 #32
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32671435
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:39 schreef zatoichi het volgende:
Nee ik zou daar ook graag willen zijn, maar het gaat echt niet (deze week begonnen op mijn nieuwe werk...) Ik ga proberen iets eerder weg te zijn vanavond, zodat ik om 18:00 bij het stadion kan zijn.
het zal na werktijd wel een stuk drukker worden want je zal niet de enige zijn die moet werken.
pi_32671507
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:31 schreef Doekes het volgende:
Site is ook down door de drukte
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_32671536
CNN.com
quote:
Utrecht's Di Tommaso dies in sleep
Tuesday, November 29, 2005 Posted: 1204 GMT (2004 HKT)

Di Tommaso (red shirt) attracted the interest of Portsmouth last summerAMSTERDAM, Netherlands (Reuters) -- Utrecht defender David di Tommaso, voted the team's player of the year last season by fans, has died in his sleep at the age of 26, the Dutch first division club said on Tuesday.

According to media reports, the French defender suffered a heart attack at home.

He had a wife and one child.

The club doctor was holding a news conference later on Tuesday

"One thing we know for sure - Tommaso was not taking doping products," a club spokesman told the ANP news agency.

He was a member of the Monaco side which won the French title in 2000 but was not a regular, playing seven matches that season.

In July 2004, he joined Utrecht from Sedan and played 31 times last season.

He had appeared in 13 matches this season, including last Sunday's 1-0 home league win over Ajax Amsterdam.

In July English Premier League club Portsmouth made inquiries about signing him.
pi_32671538
Praat er niet door heen
pi_32671540
Persconferentie nu!
pi_32671553
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:

Ik wil niet weten wat er gebeurd wanneer een naaste van jou overlijdt. Jezus, je hebt medeleven en je hebt kansloos overdrijven en alsof de wereld vergaat.

Ik denk dat niemand er gesteund door wordt wanneer jouw F1-site op zwart gaat. Ik zou het eerder het belachelijk maken vinden
pi_32671556
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk
pi_32671567
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik wil niet weten wat er gebeurd wanneer een naaste van jou overlijdt. Jezus, je hebt medeleven en je hebt kansloos overdrijven en alsof de wereld vergaat.

Ik denk dat niemand er gesteund door wordt wanneer jouw F1-site op zwart gaat. Ik zou het eerder het belachelijk maken vinden
Hij is nog niet officieel geopend.
pi_32671572
Wedstrijden gaan niet door voor FC Utrecht.
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:47:27 #41
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32671588
Willem II - Utrecht ligt er ook uit?
  dinsdag 29 november 2005 @ 14:47:35 #42
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32671591
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Wedstrijden gaan niet door voor FC Utrecht.
Ga je nou alles letterlijk overnemen van de radio? Doe's chill
"I did fuck your mom"
pi_32671596
Clubarts: David mankeerde niks. Gisteren heeft hij nog uitlooptraining gedaan, en uit eten geweest. Hij vertelde nog wel dat hij iets teveel gegeten had, is daarom eerder weggegaan. Over de precieze oorzaak is nog niets bekend.
pi_32671605
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef Againzender het volgende:
Willem II - Utrecht ligt er ook uit?
Yup. Althans Dop
pi_32671636
Net de persconferentie gehoord Vreselijk, de rillingen lopen me over't lijf. Ik heb hem zondag nog zien spelen..
pi_32671674
Er komt nog een door de club georganiseerde herdenkingsdienst. Meer info daarover later.
pi_32671826
"Ondanks de grote rivaliteit tussen de beide clubs, roepen wij iedereen op om uit respect voor de nabestaanden zich waardig te gedragen."

edit: lijkt me terecht. Laat zulke reacties achterwege a.u.b.

[ Bericht 37% gewijzigd door -Vaduz- op 29-11-2005 14:59:16 ]
pi_32671858
jezus
pi_32671921
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef Klingon het volgende:
Clubarts: David mankeerde niks. Gisteren heeft hij nog uitlooptraining gedaan, en uit eten geweest. Hij vertelde nog wel dat hij iets teveel gegeten had, is daarom eerder weggegaan. Over de precieze oorzaak is nog niets bekend.
Toch vreemd, je zou bijna denken dat ie vergiftigd is...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32672127
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

nee.
pi_32672211
Iemand misschien de persconferrentie opgenomen? want ik kom net pas thuis.
Koning.
pi_32672240
26 jaar..erg treurig dit zeg.
hopen dat er snel uitsluitsel komt over de reden van zijn overlijden voordat er weer de meest vreemde redenaties komen.
pi_32672298
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef tha_dark het volgende:
quote:
Op de persconferentie van FC Utrecht noemde voorzitter Jan Willem van Dop David di Tommaso een goede voetballer, aardige kerel en een goede collega voor zijn medespelers. Van Dop prees hem voor het goede voorbeeld dat hij was voor de jonge spelers en het feit dat hij al snel goed Nederlands sprak.

Op maandag was aan David niet te merken geweest dat de verdediger iets zou mankeren. Zo heeft hij gewoon deelgenomen aan de uitlooptraining. 's Avonds was hij uit eten geweest en omdat hij dacht te veel gegeten te hebben, ging hij vroeg naar bed. Verder is over de doodsoorzaak nog niets bekend.

FC Utrecht bevestigde dat de wedstrijd van het weekend tegen Willem II niet zal doorgaan. Ook zal Jong Utrecht vanavond niet in actie komen.
pi_32672303
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef tha_dark het volgende:
Misschien dat er wat beelden zijn in het journaal na het vragenuurtje op NL 2.
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:13:45 #55
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32672306
Ik neem aan dat er een onderzoek naar de oorzaak zal zijn, en daarin zal mijn inziens de mogelijkheid van vergiftiging meegenomen worden. Voor hetzelfde geld is het een allergische reactie of whatever. Boeiend eigenlijk. Dat is iets voor de directe nabestaanden (vrouw, kind, familie, etc.) en niet iets voor ons. Speculeren heeft weinig zijn.
pi_32672344
Precies thaduck.
That's all folks!
  dinsdag 29 november 2005 @ 15:16:20 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32672388
En het erge is, over een tijdje begint iedereen hem langzaam te vergeten...
pi_32672404
quote:

[..]

Daar wíl ik niet eens aan denken, you mind?
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32672471
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

...
pi_32672476
Echt vreselijk dit en inderdaad speculeren heeft totaal geen zin...
Hoi :W
pi_32672488
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32672577
quote:
dank je had het ook gemist.
pi_32672598
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Maar toch wel raar. Als een wielrenner zoiets zou zijn overkomen had je meteen ophef over EPO en zulks
pi_32672620
Echt triest .

David R.I.P. .
pi_32672675
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:23 schreef Yeahinho het volgende:
Echt triest .

David R.I.P. .
Inderdaad, hier heb ik geen/nauwelijks woorden voor

RIP
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_32672760
quote:
Dankje.
Krijg er kippevel van
Koning.
pi_32672798
. Heb er geen woorden voor.

Veel sterkte aan de nabestaanden.
Hoi.
pi_32672809
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:28 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dankje.
Krijg er kippevel van
Tja je wordt met de neus weer eens op de feiten gedrukt ook.. T kan ieder moment afgelopen zijn
  Redactie Sport dinsdag 29 november 2005 @ 15:33:10 #69
109131 crew  sportfreak
pi_32672891
Wat een vreselijk bericht. Zelden zo geschrokken van een nieuwsbericht als toen ik het vanmiddag op teletext las. Heel veel sterkte gewenst aan alle familie, vrienden en collega's.

RIP
quote:

[..]

Dat lijkt mij sterk, maar een voedselvergifteging kan dodelijk zijn. Bedorven voedsel of zoiets.
pi_32672980
Wat verschrikkelijk!
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_32673042
Nee vergiftigd oid, lijkt me onzin. Dat zou ik niet kunnen geloven. Gewoon een te goeie conditie waardoor zijn hartslag te laag is geworden tijdens zijn slaap en het hart er maar helemaal mee op is gehouden.... ik heb nog geen werk verzet sinds ik het nieuws heb gehoord....
pi_32673080
Wt een nieuws.ik kon het niet geloven toen ik dat op 801 las. dacht nog even dat ze het over een andere di Tommaso hadden maar 802 was duidelijk zat. kippevel.
pi_32673132
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]
werkelijk om om te janken
pi_32673205
Van Francefootball:
quote:
Décès de David Di Tommaso

David Di Tommaso, le défenseur d'Utrecht, est décédé dans son sommeil dans la nuit de lundi à mardi, à l'âge de 26 ans. D'après la presse néerlandaise, il aurait succombé à une attaque cardiaque. Di Tommaso est décédé «de façon tout à fait inattendue» et «les circonstances qui expliqueraient» son décès sont «manquantes» précise toutefois son club. «Nous ignorons absolument tout des causes du décès. Mais nous sommes sûrs d'une chose : il ne se dopait pas», a précisé un porte-parole d'Utrecht, précisant que «le club perd un de ses meilleurs éléments». Frank van Hellemondt, le médecin du club, participe actuellement à l'autopsie du corps. Il devrait donner mardi après-midi plus d'informations.

Le joueur avait été formé à Monaco avant de partir pour Sedan. Il avait ensuite rejoint les Pays-Bas et le FC Utrecht en juin 2004 pour y disputer 31 matches l'an passé et encore 13 cette saison. L'an dernier, les supporteurs l'avaient élu «joueur de l'année à Utrecht». Il a en outre été international espoirs à sept reprises.

Les réactions :
Pascal Urano (président de Sedan) : «Je suis effaré et stupéfait, vraiment triste. Il était resté trois ans et demi avec nous avant de partir à Utrecht. Il avait une forte notion de la famille, je me rappelle que lorsqu'il avait signé son contrat chez nous, il était accompagné de son père. C'était un garçon d'une éducation extraordinaire. Je suis d'autant plus surpris de ce décès brutal que c'était un monstre physique. Il avait rarement été blessé chez nous. Il est évident que le club va honorer sa mémoire».

Stéphane Noro (milieu de terrain de Sedan) : «J'ai appris la triste nouvelle par Hamada Jambay. Je suis un peu interloqué d'autant que ce décès arrive alors qu'il était en pleine force de l'âge et qu'il jouait tous les week-ends. C'est triste et difficile à croire. Je garde l'image d'un mec super, cool et agréable».

Patrick Regnault (gardien de Sedan) : «Je n'y crois pas, ce n'est pas possible. Je suis tellement secoué que je ne peux rien dire sur le coup. C'était un super pote».
Verschrikkelijk nieuws.
'Al mot ik krupen, op blote voeten gaon. Ik wil nog één keer Sint Steven heure slaon.'
**Ferdi Kübler & Hugo Koblet**
pi_32673254
Verschrikkelijk dat zo'n jong iemand zo vroeg moet overlijden...
pi_32673382
Ik ben er kapot van! Straks met zijn allen naar het Home toe om bij elkaar wat steun te zoeken in deze diep trieste periode. David, je bent en blijft onze held.

Een trouwe Bunniksider...
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:00:53 #77
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32673575
Erg.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_32673632
*stil is*
pi_32673639
Wow

26 en dan een hartstilstand...
  Redactie Sport dinsdag 29 november 2005 @ 16:03:53 #80
109131 crew  sportfreak
pi_32673649
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:44 schreef Chiel-Montagne het volgende:
Van Francefootball:
[..]

Verschrikkelijk nieuws.
Zou iemand het willen of kunnen vertalen?Een samenvatting is genoeg. Mijn frans is net zo goed als mijn Chinees...
pi_32673666
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:09:18 #82
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_32673759
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:52 schreef C4D het volgende:
Ik ben er kapot van! Straks met zijn allen naar het Home toe om bij elkaar wat steun te zoeken in deze diep trieste periode. David, je bent en blijft onze held.

Een trouwe Bunniksider...
Edit: beetje respect voor mensen die het hier dus echt moeilijk mee hebben graag.

[ Bericht 10% gewijzigd door Suijk op 29-11-2005 16:13:36 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:10:53 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_32673800
Ik dacht dus ook WTF
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_32673885
Wat erg....RIP

Ik schrik hier toch behoorlijk van
pi_32673925
een goede speler is hiermee heengegaan.

sterke aan familie, vrienden en alles wat utrecht een warm hart toedraagd
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:16:07 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32673946
Vreselijk nieuwsbericht.
Damn...nog maar 26 jaar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:17:24 #87
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32674001
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Zou iemand het willen of kunnen vertalen?Een samenvatting is genoeg. Mijn frans is net zo goed als mijn Chinees...
Di Tomassi is dood, 26 jaar oud speler van fc Utrecht oorzaak onbekend.

kon je dat zelf niet bedenken
pi_32674054
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Zwansen het volgende:
En het erge is, over een tijdje begint iedereen hem langzaam te vergeten...
misschien wel ,aar het blijven toch gevallen die opduiken als er een andee voetballer komt te overlijden.

en voor de fans van utrecht zal het toch anders liggen.
pi_32674091
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Di Tomassi is dood, 26 jaar oud speler van fc Utrecht oorzaak onbekend.

kon je dat zelf niet bedenken
Eeh, er staan ook reacties van Franse spelers in het artikel. Dus wel iets meer dan wat jij zegt...
pi_32674099
Jezus... heb hem zondag nog zien spelen .
slettebak [@] gmail.com
pi_32674237
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Engelse vertaling van Babelfish:
quote:
David Di Tommaso, the defender of Utrecht, is deceased in his sleep in the night of Monday to Tuesday, at the 26 years age. According to the Dutch press, it would have succumbed to a cardiac attack. Di Tommaso is deceased "in a completely unexpected way" and "the circumstances which would explain" its death are "missing" precise however its club. "We are unaware of absolutely all the causes of the death. But we are sure of a thing: it was not doped ", specified a spokesman of Utrecht, specifying that" the club loses one of its best elements ". Frank van Hellemondt, the doctor of the club, currently takes part in the autopsy of the body. It should give Tuesday afternoon more information.

The player had been trained in Monaco before leaving for Sedan. He had then joined the Netherlands and the FC Utrecht in June 2004 to dispute 31 matches there the last year and still 13 this season. Last year, the supporteurs had elected it "player of the year in Utrecht". He moreover was international hopes with seven recoveries

Reactions: Pascal Urano (president de Sedan): "I am frightened and amazed, really sad. There had remained three years and half with us before leaving to Utrecht. It had a strong notion of the family, I remember that when it had signed its contract on our premises, it was accompanied by his father. It was a boy of an extraordinary education. I am all the more surprised EC sudden death that it was a physical monster. It had been seldom wounded on our premises. It is obvious that the club will honour its memory ".

Stephan Noro (medium of ground of Sedan): "I learned the sad news by Hamada Jambay. I am disconcerted a little the more so as this death arrives whereas it was in full force of the age and that it played every weekend. It is sad and difficult to believe. I keep the image of a super, cool and pleasant guy ".

Patrick Regnault (guard of Sedan): "I do not believe in it, it is not possible. I am shaken so much that I can nothing say on the blow. It was a super pal ".
pi_32674283
Was dit al bekend?
quote:
Di Tommaso zou weer vader worden

UTRECHT - De plotselinge dood van David di Tommaso krijgt een extra tragisch accent; zijn vrouw Audrey is zwanger van hun tweede kindje. Een buurtbewoonster aan de Molenpolder in De Meern zag hoe ze vanochtend werd opgehaald. ,,Ze was totaal in de war. Begrijpelijk, zwanger van hun tweede kindje en dan dit. Heel triest.’’

Ook bij tabakszaak Vivant aan de Molenpolder is het ’t gesprek van de dag. ,,Al die voetballers komen hier geregeld. Grandel, Fortuné van FC Utrecht en Sneijder van Ajax.

David di Tommaso woonde pal boven het Julius Gezondheidscentrum in Veldhuizen. Op één hoog. Bij de brievenbussen van de flat geen naambordjes. Ook het moderne zoeksysteem bij de deur levert geen naam op. Collega-voetballers staan niet vermeld.

,,Mensen wonen hier vrij anoniem,’’ weet de bloemist van het winkelcentrum onder de flat te vertellen. Er zullen volgens hem derhalve weinig FC-supporters zijn die weten dat Di Tommaso hier woonde, een patatje at bij snackbar De Vork en z’n boodschappen deed in de Plus.

Daarom ook geen bloemen bij de entree van de flat, waar twee bewoonsters net naar buiten komen. Ze hebben de onheilstijding op de radio gehoord. Vanochtend zagen ze twee ambulances voor het appartementencomplex. Of ze de voetballer kenden? Gewone, verder onopvallende man, zegt een van hen. Zei gewoon goeiedag in de lift. ,,Verschrikkelijk is het.’'
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:31:15 #94
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32674318
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:25 schreef brighton het volgende:

[..]

Engelse vertaling van Babelfish:
[..]
Dat is best een goede vertaling, hoef ik ook geen moeite meer te doen om het te vertalen.
pi_32674364
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:28 schreef brighton het volgende:
Was dit al bekend?
[..]
pi_32674441
quote:
Was dit al bekend?
[..]
Niet bij mij
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:37:05 #97
106630 finch_meister
Like warm apple pie
pi_32674443
quote:
Was dit al bekend?
[..]
Godverdegodverdomme. Dit maakt het nog eens extra oneerlijk. Mocht er idd meer zijn na de dood dan ben ik daar zojuist echt ontzettend boos op geworden
"I did fuck your mom"
  dinsdag 29 november 2005 @ 16:42:17 #98
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32674551
quote:
Was dit al bekend?
[..]
wat een drama
pi_32674585
quote:
Was dit al bekend?
[..]
pi_32674609
Damn

Verschrikkelijk nieuws dit

R.I.P. David!
pi_32674739

Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2005 @ 16:52:17 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32674802
RIP
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:06:33 #103
19246 xJapser
VBV De Graafschap o/
pi_32675130
Godverdomme...toen ik vanmorgen TT opende ging er wel ff een schok door me heen. Sterkte aan de nabestaanden en de FC Utrecht fans
"Is that what happens to us? A life of conflict with no time for friends...
...so that when it is done, only our enemies leave roses."
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:07:58 #104
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_32675154
Pfff..
Ik schrik me kapot..

Rest In Peace en heel veel sterkte...
pi_32675168
quote:
Was dit al bekend?
[..]

Omg.......
Hoi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 november 2005 @ 17:12:59 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32675243
zo onwerkelijk allemaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32675249
quote:
Was dit al bekend?
[..]
OMG
pi_32675269
quote:
Was dit al bekend?
[..]
Jezus...
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 november 2005 @ 17:19:44 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_32675400
Wat een triest nieuws.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:22:09 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_32675450

Utrecht

triest.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_32675454
Damn... hopelijk doen de bekende supporters groepen er wat mee, net zoals met die speler van Helmond toen ze bij de Graafschap (?) een mooi gebaar maakte.

En ik hoop echt dat het geen doping was.....
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:36:13 #112
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_32675763
R.I.P. di Tomasso
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:49:49 #113
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_32676099
Erg zeg dit.....alle nabestaanden sterkte
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:54:09 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_32676197
quote:
Was dit al bekend?
[..]

dat maakt het nog erger dan het al is. Vreselijk zeg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_32676274
Vanaf het moment dat ik vanmiddag het nieuws op de radio hoorde ben ik er al mee bezig, kan het maar niet bevatten dat een op het oog kerngezonde jongen die nog geen jaar ouder is dan ik er van de een op andere dag gewoon niet meer is. Niks ongeluk, gewoon het lichaam dat er zo maar mee ophoudt, niet te bevatten en tegelijkertijd erg beangstigend omdat je zelf beseft dat ook dit bij jou zo maar kan gebeuren klaarblijkelijk.

Verschrikkelijk vooral ook voor zijn vrouw die dus zwanger is las ik net van hun tweede kindje. Kinderen die hun vader niet of nauwelijks hebben leren kennen. de rillingen lopen over mijn rug...

Rust zacht David, erg veel sterkte aan de nabestaanden, vrienden, kennissen en de fans van FC Utrecht...

ben er stil van
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 29 november 2005 @ 17:58:08 #116
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32676284
Dit slaat toch nergens meer op, gatverdamme wat een kutnieuws

26 jaar en dan sterven aan een hartstilstand, wat vreselijk om te horen dit.
Wat een klap zal dit zijn voor de supporters van FC Utrecht...

Prachtig overigens om te zien dat supporters supprters steunen, dan zijn we toch allen één...

Rust zacht David.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32676539
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Verdomd zeg
pi_32676556
quote:
Was dit al bekend?
[..]
OMG .
Ik heb geen woorden hiervoor
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:10:02 #119
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_32676588
Ook nog zwanger dus...
pi_32676606
Het mooie zal nu zijn, als iedere club die thuis (zowel uit) speelt in hun komende wedstrijd iets te organiseren. Dus spandoeken et cetera... Zal wel een heel mooi gebaar zijn.
pi_32676650
en dan ook nog een 2e kind op komst
pi_32676658
Wat een bericht zo jong, RIP , wens zijn vrouw en kind en fam. veel sterkte
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32676687
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Het mooie zal nu zijn, als iedere club die thuis (zowel uit) speelt in hun komende wedstrijd iets te organiseren. Dus spandoeken et cetera... Zal wel een heel mooi gebaar zijn.
Bij NAC een minuut stilte in ieder geval.
pi_32676708
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef Thieske het volgende:

[..]

Bij NAC een minuut stilte in ieder geval.
Had het gelezen, en ik zag dat bij PSV ook iets zit aan te komen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:16:12 #125
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_32676748
Er overlijden elke dag zoveel mensen. Ik snap de ophef niet. Natuurlijk is het verschrikkelijk voor hem en nabestaanden maar al die R.I.P's van onbekende mensen zijn een beetje doelloos. Het begrip bekende Nederlander gaat nu wel heel ver.
Nogmaals er overlijden dagelijks zoveel mensen, dat is vreselijk, maar toch...
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_32676753
We zullen je nooit vergeten
Punk !
pi_32676766
Tragisch nieuws dit.

Rest in peace.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:18:15 #128
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_32676808

Moeilijk te bevatten.

Elke wedstrijd werd er keihard vanaf de tribunes 'David Di Tomasso' geroepen in de zo bekende tonen, en vanaf kan het niet meer. Moet wel even een traantje wegpinken. Begin van het seizoen afscheid van Herman Berkien, over anderhalve week afscheid van een andere topper. Tot zondag DiTo!
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:18:32 #129
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32676815
weet je wat pas mooi zou zijn

bij alle wedstrijden in de eredivisie komend weekend in de 26e minuut you never walk alone te zingen
Who the fuck is ajax ?
pi_32676849
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef xboxps2 het volgende:

bij alle wedstrijden in de eredivisie komend weekend in de 26e minuut you never walk alone te zingen
Dat zou mooi zijn ja
Punk !
pi_32676870
Bij Vitesse - RKC rouwbanden en ook minuut stilte vanavond. Samenvatting is half 11 bij Talpa. Aan de ene kant wel zin in een potje voetbal vanavond, maar zie er ook tegenop. Zal wel ff heftig moment worden.
pi_32676949
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef xboxps2 het volgende:

Vanwege zijn leeftijd?
pi_32677028
erg triest.

Ik schrok ervan toen ik hert last.
Zou er echt iets mis zijn geweest met zijn eten ?
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:27:50 #134
70256 Baklap
pi_32677037
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Dat zou compleet belachelijk zijn
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:28:59 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32677065
Ik blijf er stil van als ik de beelden weer zie...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:33:23 #136
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32677173
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:24 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Vanwege zijn leeftijd?
]

ja waarom zegt er 1 weer belachelijk ?
Who the fuck is ajax ?
pi_32677195
Zcuht, Weer een voetballer, naar de ******

RIP aan iedereen
I broke a mirror, so i get 7 years of badluck. my lawyer said he can get me 5
pi_32677306
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef xboxps2 het volgende:

[..]

]

ja waarom zegt er 1 weer belachelijk ?
Wat belachelijk?
pi_32677371
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:38 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Wat belachelijk?
Post van Baklap (verder gewoon niet op reageren)
pi_32677375
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik hoop dat er geen spandoeken hangen bij NAC, en dat heeft niks met Di Tommaso te maken maar met bepaalde supporters van die club. Een minuut stilte is genoeg.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:42:04 #141
70256 Baklap
pi_32677406
Belachelijk idee om dat elke wedstrijd te zingen de hele competitie in de 26e minuut.
Over een paar dagen is voor jou de nieuwswaarde geilheid er weer vanaf en boeit het niemand meer behalve de mensen die dicht bij hem stonden. Dus hou a.u.b op met die poppekast en gespeeld verdriet.
pi_32677413
Verschrikkelijk.

Alle betrokkenen gecondoleerd.
The gum you like, is coming back in style.
pi_32677472
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Post van Baklap (verder gewoon niet op reageren)
Die ene andere gast heeft nu een maand ban
pi_32677530
Diba zou overigens bloemen hebben neergelegd namens NAC.

Ook klasse van NAC, maar zeker ook van diba die daar voor alles en nog wat werd uitgemaakt.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_32677545
Ernstig bericht natuurlijk dit..

RIP David!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_32677549
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:42 schreef Baklap het volgende:
Belachelijk idee om dat elke wedstrijd te zingen de hele competitie in de 26e minuut.
Over een paar dagen is voor jou de nieuwswaarde geilheid er weer vanaf en boeit het niemand meer behalve de mensen die dicht bij hem stonden. Dus hou a.u.b op met die poppekast en gespeeld verdriet.
Ik zou zeggen, ga nu naar het stadion van FC Utrecht en zeg dat tegen de mensen van de Bunnikside.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:47:18 #147
70256 Baklap
pi_32677556
Ik zeg gewoon wat ik vind. Nogmaals is het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar bijna niemand hier zit er ECHT mee en strooien met ripjes alsof het pepernoten zijn. Dat vind ik alleen maar afdoen aan respect voor desbetreffende persoon.
pi_32677592
RIP.

Ik was er stil van toen ik het last, dat ben ik nog steeds overigens....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:49:46 #149
70256 Baklap
pi_32677613
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga nu naar het stadion van FC Utrecht en zeg dat tegen de mensen van de Bunnikside.
Die mensen hebben er nog enigzins band mee dus dat verdriet kan ik begrijpen. Ook al staan ze er minder dichtbij dan familie of vrienden. Maar de velen mensen die gewoon een ripje plaatsen zonder er bij stil te staan of het echt erg te vinden, daar kan ik slecht tegen.
Misschien zijn er mensen hier die er wel dicht bij stonden en aangezien ik wel respect wil hebben voor wat er helaas gebeurd is zal ik ophouden met mijn 'gezeik'
pi_32677614
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Baklap het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik vind. Nogmaals is het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar bijna niemand hier zit er ECHT mee en strooien met ripjes alsof het pepernoten zijn. Dat vind ik alleen maar afdoen aan respect voor desbetreffende persoon.
Jou zouden ze eens op je gezicht moeten slaan.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32677619
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:46 schreef Superheld het volgende:
Diba zou overigens bloemen hebben neergelegd namens NAC.

Ook klasse van NAC, maar zeker ook van diba die daar voor alles en nog wat werd uitgemaakt.
Heel mooi gebaar aan de kant van NAC. Wie gaan er eigenlijk vanavond allemaal naar het stadion?
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:50:32 #152
70256 Baklap
pi_32677631
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Nee jij komt intelligent over. ander kom je gewoon met argumenten.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:50:42 #153
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_32677637
quote:
Hersenloos figuur.

Dit zijn allen supporters, voetballiefhebbers. Aangedaan door een plotseling verlies van een voetballer, die net zo goed een speler van je eigen club had kunnen zijn...
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_32677676
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef Baklap het volgende:

[..]

Nee jij komt intelligent over. ander kom je gewoon met argumenten.
Hou maar gewoon, en post normaal. Liever, post helemaal niets
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:53:09 #155
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32677710
ik bedoelde ook dit weekend gewoon YNWA in 26e minuut
Who the fuck is ajax ?
pi_32677740
Sneijder dus ook
pi_32677751
Laat Baklap z'n mening houden.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2005 @ 18:55:08 #158
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_32677769
Beetje respect kan geen kwaad in dit topic, als je iets leest wat je niet aanstaat, reageer dan gewoon niet of spreek een mod aan maar ga niet lopen rellen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_32677779
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef Baklap het volgende:

[..]

Die mensen hebben er nog enigzins band mee dus dat verdriet kan ik begrijpen. Ook al staan ze er minder dichtbij dan familie of vrienden. Maar de velen mensen die gewoon een ripje plaatsen zonder er bij stil te staan of het echt erg te vinden, daar kan ik slecht tegen.
Misschien zijn er mensen hier die er wel dicht bij stonden en aangezien ik wel respect wil hebben voor wat er helaas gebeurd is zal ik ophouden met mijn 'gezeik'
Ach flikker op
Dit was een actieve voetballer in Nederland
Iedereen die voetbal liefhebber is *heeft hier enigzins een band mee*

Wat een discussie eigenlijk in dit topic
pi_32677784
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Laat Baklap z'n mening houden.
Inderdaad!
Gewoon negeren.
pi_32677844
quote:
Ik vind het anders wel heel erg
Superaardige gozer en 1 van de beste voetballers van de FC
Punk !
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:58:12 #162
70256 Baklap
pi_32677845
Tuurlijk, gewoon verzwijgen, vrijheid van meningsuiting

Voor de laatste keer, het is heel erg wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook dingen in bijvoorbeeld Afrika, maar dat is de ver van je bed show natuurlijk.
Fijn dat je hier geen mening meer mag hebben omdat mensen anders beginnen over 'op je bek slaan'.
Ik provoceer niets en vind het vreselijk wat er gebeurd is, maar denk er wel rationeel over na.
Goedeavond.
pi_32677855
Alleen of z'n mening wel helemaal gepast is, is een tweede. Je kwetst er kennelijk mensen mee Baklap, wees dus verstandig en houd je mening hier voor gezien.
  dinsdag 29 november 2005 @ 18:59:26 #164
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32677882
Wesley Sneijder die bloemen komt leggen bij Nieuw Galgenwaard. Schitterend gebaar.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_32677883
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Baklap het volgende:

Voor de laatste keer, het is heel erg wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook dingen in bijvoorbeeld Afrika, maar dat is de ver van je bed show natuurlijk.
Fijn dat je hier geen mening meer mag hebben omdat mensen anders beginnen over 'op je bek slaan'.
Ik provoceer niets en vind het vreselijk wat er gebeurd is, maar denk er wel rationeel over na.
Goedeavond.
Open er een topic over, maar ga er in elk geval niet hier over lopen mekkeren.
pi_32677887
quote:
Was dit al bekend?
[..]
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:00:33 #167
70256 Baklap
pi_32677902
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alleen of z'n mening wel helemaal gepast is, is een tweede. Je kwetst er kennelijk mensen mee Baklap, wees dus verstandig en houd je mening hier voor gezien.
Ok, daarin heb jij gelijk.
Goedeavond nogmaals.
pi_32677903
het blijft VBL he
zelfs in deze topic willen jullie elkaar nog op het gezicht slaan
pi_32677917
Je hebt je zegje gedaan Baklap, prima. Kijk in het vervolg inderdaad wel uit met dit soort uitspraken in dit soort topics. Soms kan je beter je mening voor je houden.

edit: oke, goede reactie op JF.
That's all folks!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:01:17 #170
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_32677919
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Huile, hij heeft gelijk. Compleet belachelijk om spontaan in de 26e minuut wat te gaan zingen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:01:34 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32677926
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef fanneke het volgende:
Wesley Sneijder die bloemen komt leggen bij Nieuw Galgenwaard. Schitterend gebaar.
Ja, netjes van hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32677948
quote:
Meerdere dus.
pi_32677953
Volgende wedstrijd van de FC komt er groots eerbetoon aan di Tomasso
Punk !
pi_32677999
erg hoor.... pas 26 en een vrouw en kind...
pi_32678011
Sneijder, vorige week nog tot op het bot beledigd daaro en dan alsnog bloemen leggen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:05:10 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32678020
t is jammer voor die gozer + omgeving. En het is te jong.

Maar ik kan er verder niet wakker van liggen.
pi_32678031
Check de pageviews van Bunnikside Niet normaal zeg hoeveel mensen keken.
pi_32678037
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sneijder, vorige week nog tot op het bot beledigd daaro en dan alsnog bloemen leggen.
Hij woonde volgens mij ook in de buurt van Di Tomasso misschien kenden ze elkaar wel heel goed
Punk !
pi_32678043
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef lucienne2 het volgende:
erg hoor.... pas 26 en een vrouw en kind...
en ééntje op komst
pi_32678054
quote:
Heeft niets met de persoon Di Tommaso te maken. Gelukkig leeft dat besef ook bij Wesley. Voorbeeldige, volkomen menselijke reactie.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:06:37 #181
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32678066
Inderdaad mooi om te zien hoe er werd geklapt door dezelfde supporters die Sneijder 3 dagen geleden voor hoerenzoon uitscholden. Dan zie je dat passie voor je club heel ver kan gaan, soms zelfs over de schreef, maar dat op een moment als dit iedereen wel door heeft waar het allemaal echt om gaat.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32678079
Vreselijk op zo'n jeugdige leeftijd!!!!
Sterkte voor de familie!!!!
I'd rather die like a man than live like a coward
pi_32678092
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Baklap het volgende:

Goedeavond.
Ik ken die voetballers vaak geen eens tuurlijk ben ik meer geshockeerd Di Tomassi dan van een afrikaan die ik 0 of 1 keer heb zien spelen is dat niet meer dan logisch?
Je vind het zeker ook erg dat we niet over jouw Oma rauwen?
pi_32678093
quote:
Klasse van hem. Geld ook voor Diba die heeft (als het goed is) vanmiddag ook bloemen gelegd namens de NAC selectie, terwijl hij daar ook flink beledigd is. (tasjesdief e.d)
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:07:29 #185
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32678098
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Heeft niets met de persoon Di Tommaso te maken. Gelukkig leeft dat besef ook bij Wesley. Voorbeeldige, volkomen menselijke reactie.
Ook het applaus dat ie kreeg van de daar aanwezige Utrecht supporters was mooi.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:07:47 #186
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_32678104
Ik las het vanmorgen op school. Ongeloof was het vervolg. Daarna alle voetbalwebsites langsgegaan en allemaal met hetzelfde bericht. Zorgt toch voor een brok in je keel. Zo jong. Te jong.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_32678144
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

Hij woonde volgens mij ook in de buurt van Di Tomasso misschien kenden ze elkaar wel heel goed
Of ie er in de buurt woonde weet ik niet, wel dat ie vaak bij een winkel ofzo kwam waar Di tomasso en veel andere Utrecht spelers ook kwamen
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Is waar, maar het mag best gemeld worden . Vooral na alle beschuldigingen die aan het adres van Wesley gedaan zijn ivm zijn persoonlijkheid
pi_32678206
AS Monaco heeft het trouwens ook op hun site gezet.
quote:
« Nous venons d’apprendre avec infiniment de tristesse que David nous avait quittés. Arrivé au club en 1995, il avait poursuivi ses études en seconde, première et terminale avant de signer un contrat professionnel en 1999...

A l’AS Monaco FC chacun garde de lui le souvenir d’un jeune dynamique, déterminé, poli et toujours souriant. Il se caractérisait par une extrême gentillesse, beaucoup d’humour et un mental au-dessus de la moyenne. Clair et solide dans sa tête, David était un exemple de joie de vivre.»

Les dirigeants, l’entraîneur, les joueurs et tout le personnel se joignent au Président Michel PASTOR pour transmettre à sa famille leurs plus sincères condoléances.
pi_32678216
Opruimslotje...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32678294
Kom op mensen, dit topic gaat over de dood van een speler. De een raakt het meer dan de ander maar respecteer dat ook gewoon...
Klik dan als je durft
pi_32678335
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
Kom op mensen, dit topic gaat over de dood van een speler. De een raakt het meer dan de ander maar respecteer dat ook gewoon...
Goed gezegt. En laat dat nou ook eens doordringen tegenover andere debielen die zulke miszooi uberhaupt durven te plaatsen .
pi_32678336
Trouwens misschien dat de media nu ook eens de andere kant van ons supporters kan laten zien, gewoon even laten zien hoe mooi en goed groepen zoals de F-side en de andere bekende supporters groepen reageren.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:17:45 #193
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32678337
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Opruimslotje...
Erg dat dat moet...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:18:27 #194
70256 Baklap
pi_32678350
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:17 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Erg dat dat moet...
censuur is bad mmkay.
pi_32678369
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
Helemaal mee eens. Ongelooflijk dat mensen nog persoonlijk gaan doen in dit topic.
pi_32678408
Triest dat er elke keer als er een voetballer is overleden en er een topic VBL over geopend word er wel een of andere kwast die nooit of zelden in VBL komt er toch even moet komen zeiken en klieren.
pi_32678429
Er is nu genoeg over gezegd mensen.
That's all folks!
pi_32678433
omg
had het ook gelezen nadat ik het had gehoord van een vriend...
Is echt erg, zo jong...

dinsdag 29 november 2005 @ 19:21:52 #199
70256 Baklap
pi_32678443
Als jij het klieren en zeiken wil noemen...vind ik niet.
pi_32678447
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ongelooflijk dat mensen nog persoonlijk gaan doen in dit topic.
Vind het sowiezo raar dat er mensen in dit topic nodig vinden om zinloze discusie aangaan over of het nu wel erg is of niet, en of dingen wel of niet belachelijk zijn......
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:27:56 #201
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32678600
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef Baklap het volgende:
Als jij het klieren en zeiken wil noemen...vind ik niet.
Kap eens en lazer op uit dit topic als je er verder niets zinnigs over toe te voegen hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32678620
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Vind het sowiezo raar dat er mensen in dit topic nodig vinden om zinloze discusie aangaan over of het nu wel erg is of niet, en of dingen wel of niet belachelijk zijn......
Dat bedoel ik ook. Ik vraag me af hoe men vanavond Vitesse - RKC gaat beleven.
pi_32678649
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:21 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Juist.

Dat ie vader zou worden van een tweede kind geeft nog een dimensie aan dit verhaal. My god.

Gebaar van Sneijder, IMO. Zo beledigd maar toch naar het hol van de leeuw komen. (In feite.). Zo zie je maar weer dat het toch maar een klein wereldje is after all.
Some say in ice
pi_32678706
David di Tommaso. Denk dat hij dit seizoen weer speler van het jaar gaat worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32679247
Vreselijk nieuws dit, ik kan me niet voorstellen wat er door me heen zou gaan als een speler van mijn club zo komt te overlijden..
Sterkte aan alle nabestaanden en heel Fc Utrecht.
David, Rest in Peace.
Цой жив
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:41:44 #206
70256 Baklap
pi_32679962
Kappen nou.

[ Bericht 97% gewijzigd door Suijk op 29-11-2005 20:43:28 ]
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:43:52 #207
80382 manny
30 is best veel
pi_32680016
Had helemaal niets met deze speler of met FCU. Maar dit is natuurlijk zwaar klote. Dit schiet niet op. Gun je niemand.

[ Bericht 21% gewijzigd door manny op 29-11-2005 20:51:45 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:01:41 #208
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_32680465
Ben net bij het stadion geweest, indrukwekkende stilte, veel bloemen en emoties...nog niet echt te bevatten dit...

WESLEY SNEIJDER RESPECT ! ! !!
ANOUAR DIBA RESPECT ! ! ! !! ! !! !
ADO DEN HAAG RESPECT ! ! ! ! !!! ! ! ! !

Bedankt ! ! !
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_32681495
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef dribbel79 het volgende:
Ben net bij het stadion geweest, indrukwekkende stilte, veel bloemen en emoties...nog niet echt te bevatten dit...

Bedankt ! ! !
Heb je misschien foto's gemaakt . Dit doet mij erg veel verdriet
pi_32681610
Kom maar met die populistische politieke uitspraken:

"Sport moet verboden worden, levensgevaarlijk".
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 29 november 2005 @ 21:55:40 #211
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32681981
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:01 schreef dribbel79 het volgende:

Bedankt ! ! !
Staan er ergens foto's van Sneijder ??? Machtig gebaar dit !!!
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32682001
quote:
Zeker na zondag .
slettebak [@] gmail.com
pi_32682038
pi_32682102
Net even het stukje gekeken.
Hier staat het stukje van Sneijder ( http://www.nos.nl/nosstud(...)omassooverleden.html )

Goed gedaan Sneijder, en ook een mooi applaus van de Utregt aanhang.
Koning.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:01:54 #215
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32682173
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:55 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Staan er ergens foto's van Sneijder ??? Machtig gebaar dit !!!
Het was ook om even voor zevenen op NOS-sportjournaal. Misschien straks om 22.30u nog een keer?
pi_32682229
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef Superheld het volgende:
[afbeelding]
Pr8ig dit
Lurling was altijd wel een sympatische gast.
pi_32682346
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:59 schreef tha_dark het volgende:
Net even het stukje gekeken.
Hier staat het stukje van Sneijder ( http://www.nos.nl/nosstud(...)omassooverleden.html )

Goed gedaan Sneijder, en ook een mooi applaus van de Utregt aanhang.
Mooi applausje erbij

Sneijder: Ik had liever met 10-0 verloren en dat die jongen er nog is!
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:09:07 #219
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_32682423
Ik heb hm zondag nog live de sterren van de hemel zien spelen tegen Ajax. Echt dramatisch

David di Tommaso R.I.P
Ado is the pride of Holland!
pi_32682461
Mooi gebaar van Sneijder
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32682479
Net terug van de Galgenwaard. Normaal hou ik helemaal niet van dat massale rouwen en bloemen leggen, maar ik moest gewoon. Het leek me zo'n symphatieke gast....

Ik had nooit gedacht dat het me zo zou raken.

Ik heb een rode en witte roos neergelegd

pi_32682685
Tering Wesley stond bijna te janken en kwam niet uit z'n woorden door emotie, mooi gebaar en ook netjes van de Utrecht supporters.
pi_32682782
Op dit moment worden er ook door fc den bosch supporters iets achtergelaten bij de gedenkplek.
pi_32683229
Nu ook indrukwekkende beelden bij SBS...
Klik dan als je durft
pi_32683392
Talpa heeft nu ook de beelden.
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:38:24 #226
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32683396
ja inderdaad, ben er wel even stil van hoor.. logisch
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:44:55 #227
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_32683613
Lijkt me een goed idee om een zijde (tribune) in nieuw galgenwaard te benoemen naar David di Tommaso.
Ado is the pride of Holland!
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:46:25 #228
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_32683653
Idd indrukwekkende beelden allemaal...wordt er helemaal stil van hiero.
pi_32683725
Van dit soort berichten wordt ik ook altijd even stil (heel even maar hoor ) . Een 26-jarige vent in de bloei van zijn leven, het mooiste beroep ter wereld, vrouw, kinderen, en in één keer, zonder waarschuwing, pats, boem....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32683909
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:46 schreef Noca het volgende:
Idd indrukwekkende beelden allemaal...wordt er helemaal stil van hiero.
Idd, ben niet zo snel emotioneel. Maar bij dit soort dingen ben ik altijd stil....

Net zoals dat aplaudiseren voor West Ham United vs Manchester United
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:01:38 #231
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32684075
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net zoals dat aplaudiseren voor West Ham United vs Manchester United
Dat deed me toch 100x minder dan alleen maar het horen van dit nieuws. Wat geforceerd klappen...

Hoe dan ook, hoewel ik het vernoemen van tribunes e.d. zelf vrij overdreven vind, vind ik wel dat bijvoorbeeld een Talpa even wat meer had mogen nadenken over de laatste paar minuten. Een heel kort filmpje waarin Di Tommaso een doelpunt scoort, en daarna het toch vrij vrolijk klinkende eredivisie-tunetje er achteraan, wat twee tot drie keer zo lang was als dat "compilatiefilmpje".
pi_32684103
Op 29 november 2005 getekend door: Danny Guijt
Mijn gedachten gaan uit naar vrouw, kind, familie, vrienden en natuurlijk de selectie van FCU.

Gecondoleerd

Danny Guijt namens RBC Roosendaal
Some say in ice
pi_32684311
Ik ben er ook stil van, die beelden.
gebaren trouwens allemaal.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32684595
Van de site van AS Monaco
quote:
David DI TOMMASO - le 29-11-2005

« Nous venons d’apprendre avec infiniment de tristesse que David nous avait quittés. Arrivé au club en 1995, il avait poursuivi ses études en seconde, première et terminale avant de signer un contrat professionnel en 1999...

A l’AS Monaco FC chacun garde de lui le souvenir d’un jeune dynamique, déterminé, poli et toujours souriant. Il se caractérisait par une extrême gentillesse, beaucoup d’humour et un mental au-dessus de la moyenne. Clair et solide dans sa tête, David était un exemple de joie de vivre.»

Les dirigeants, l’entraîneur, les joueurs et tout le personnel se joignent au Président Michel PASTOR pour transmettre à sa famille leurs plus sincères condoléances.
Het komt er in het kort op neer dat men bedroefd is bij AS Monaco en David di Tommaso herinnert als een beschaafd iemand die vastberaden in het leven stond, van humor hield en in het bezit was van een bovengemiddelde mentaliteit.
pi_32684629
Ben net terug van Vitesse - RKC. Minuut stilte was indrukwekkend. Het was al zeker 15 sec. stil voordat Braamhaar floot voor het begin van de minuut. Bij Vitesse hing er op de Noord-tribune een groot spandoek, ook te zien op televisie. Bij het uitvak van RKC hing ook een spandoek met daarop de tekst: RKC steunt Utreg en familie Di Tomasso.
pi_32684940
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Van dit soort berichten wordt ik ook altijd even stil (heel even maar hoor ) . Een 26-jarige vent in de bloei van zijn leven, het mooiste beroep ter wereld, vrouw, kinderen, en in één keer, zonder waarschuwing, pats, boem....
Dat geloof ik graag met zo'n signature
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32684982
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Klingon het volgende:
Ben net terug van Vitesse - RKC. Minuut stilte was indrukwekkend. Het was al zeker 15 sec. stil voordat Braamhaar floot voor het begin van de minuut. Bij Vitesse hing er op de Noord-tribune een groot spandoek, ook te zien op televisie. Bij het uitvak van RKC hing ook een spandoek met daarop de tekst: RKC steunt Utreg en familie Di Tomasso.
Echt mooi hoe de supporters er8er staan!
pi_32685045
Nu maar hopen dat een deel van het Utrecht publiek die anders meedoen aan spreekkoren richting spelers als Diba en Sneijder nu ook de ogen worden geopend wat respect daadwerkelijk inhoudt.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32685472
Hans van der Haar ook met mooie woorden, zeer indrukwekkend ook de beelden op Talpa.
That's all folks!
pi_32685483
Wanneer komt voetbal nogmaals op TV. Vergeten te kijken.
pi_32685633
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Nu maar hopen dat een deel van het Utrecht publiek die anders meedoen aan spreekkoren richting spelers als Diba en Sneijder nu ook de ogen worden geopend wat respect daadwerkelijk inhoudt.
Dat verdwijnt nooit de rivaliteit tussen Utrecht en Ajax
Punk !
  dinsdag 29 november 2005 @ 23:59:19 #242
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32685721
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:

Rivaliteit is nooit een excuus voor respectloos omgaan met spelers en foute spreekkoren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_32685743
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:56 schreef Clint_Eastwood het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook... Maargoed daar gaat dit topic niet over.
pi_32685789
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:59 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook... Maargoed daar gaat dit topic niet over.
Als we alle oude koeien nu uit de sloot gaan takelen, idd.

Het gebaar is goed, Sneijder klonk zelf ook niet echt al té lekker erover. (Logisch. ). Goed gebaar. Ook indrukwekkend van Vitesse en RKC, zo te lezen.
Some say in ice
pi_32685907
Volgens mij wordt het een mooie herdenking a.s wedstrijd
David ik ga je zo missen he
Punk !
pi_32685982
Rond half 11 stond er nog een man of 30 vooral hk. Werd plaatsje gemaakt voor de sjaal die bosschenaren neer wilden leggen. Klasse
pi_32686035
Ook een mooi gebaar van de Bosschenaren.
That's all folks!
pi_32686627
Ik schrok toen ik het bericht las op de FP.
R.I.P veel sterkte voor de familie, vrienden, kenissen van de Di Tommaso. Tevens ook sterkte aan FC utrecht en de supporters. Dit blijft hard aankomen.

Een Feyenoorder

[ Bericht 12% gewijzigd door renz0r op 30-11-2005 00:41:02 ]
pi_32686939
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Volgens mij wordt het een mooie herdenking a.s wedstrijd
David ik ga je zo missen he
Ik zou je sig. even veranderen in "Tommaso" met 2 m'en dus....
  woensdag 30 november 2005 @ 00:51:08 #250
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32687044
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:46 schreef Greetings het volgende:

Poef.....gone! ©golfer
pi_32687112
quote:

[..]

oeps
Punk !
pi_32687244
quote:

[..]

pi_32687488
David di Tommaso R.I.P.
Nothing to see here, carry on
  woensdag 30 november 2005 @ 08:47:25 #254
50237 dribbel79
pi_32689404
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 23:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Hans van der Haar ook met mooie woorden
"op zo'n moment moet je even prof zijn"??
pi_32691067
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:47 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

"op zo'n moment moet je even prof zijn"??
nee, heeft met gevoelens te maken niet met het prof zijn, tis menselijke trekjes vertonen
pi_32691199
Toch mooi om te zien al die acties... al die clubs en ook de supporters die hun eer bewijzen. Je wordt er stil van...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:28:07 #257
50237 dribbel79
pi_32692101
quote:
Op woensdag 30 november 2005 10:37 schreef maril het volgende:

[..]

nee, heeft met gevoelens te maken niet met het prof zijn, tis menselijke trekjes vertonen
Het was een quote, waarmee ik gelijk de tamelijk gevoelloze houding van Van der Haar aankaartte...
pi_32692140
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:28 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Het was een quote, waarmee ik gelijk de tamelijk gevoelloze houding van Van der Haar aankaartte...
Wat een onzin, van der Haar is naar Utrecht gekomen voordat hij met RKC naar Arnhem ging. Hij heeft gelijk toen hij zei dat het weinig verschil maakt of hij nu wel of niet speelt, het gaat er puur om of hij zich 100% kan concentreren op de wedstrijd. Zijn respect heeft ie zeker wel getoond.
pi_32692404
Ja prima hoor dat v.d. Haar gaat voetballen, daar is hij toch gewoon voor? Ik vond dat ze vanuit Talpa hem nogal in een hoek dreven waarin hij moest zeggen dat hij niet had moeten voetballen. Verder respect voor RKC en Vitesse! Snel nog even een spandoek in elkaar gezet, mooi hoor! Sowieso is het goed om te zien hoe dat leeft in het voetbal. Altijd maar negatief commmentaar van de media, nu zien ze eens hoe het ook is.
pi_32692598
quote:
Op woensdag 30 november 2005 11:28 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de qoute na afloop van de wedstrijd. Verder was z'n houding veelzeggend.
That's all folks!
  woensdag 30 november 2005 @ 12:08:30 #261
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32693014
o.a. Van der Haar, Pascal Bosschaart, Diba en Sneijder waren bij het stadion, evenals andere vertegenwoordigers van BVO's en supporters van vele clubs. 's-Avonds verschillende spandoeken bij Vitesse-RKC.
Zo is de voetbalwereld dus OOK.

Klasse allemaal.
pi_32693384
Zoals in mijn eerdere post op pagina 2 ben ik er nog steeds kapot van, maar heb net als vele anderen gisteren heel veel steun gevonden bij mijn vrienden die er net zo kapot van zijn als ik.

Het was echt prachtig gisteren in het Home. De staande ovatie, de petten die af gingen, de telefoons die uit gingen. Een minuut lang met tranen in mijn ogen staan klappen. Een ongelofelijk gevoel van onmacht, respect en verdriet gaan dan door je heen kan ik je zeggen. Gecombineerd met de beelden die volgden (Mike, respect hiervoor) en de muziek die na de ovatie gestart werd, was het een begin van een waardig afscheid.

Natuurlijk hebben we er om een uurtje of half 6 een mooie bos bloemen neer gelegd en zeker nog een half uur stil gestaan bij de hoofdingang. Onbegrijpelijk, een sportieve jonge jongen, een vrouw en kind, het is echt vreselijk.

Na het tekenen van het condoleanceregister zijn we op een gegeven moment weer naar buiten gegaan, nog een keer stilstaan bij de hoofdingang en geloof me dan hou je het niet droog. Een klein meisje dat haar FC Utrecht shirtje uit doet en deze liefdevol naast het hart van kaarsjes neerlegd. Een kerel uit Den Haag waar ik nog een tijdje mee heb staan praten legt zijn ADO sjaal neer en een feyenoorder komt in zijn Feyenoord shirt het Home binnen lopen om zijn respect te betuigen. Dat doet je echt wat.

Hier wil ik het voor nu bij laten, maar laten we doen wat van ons verlangt wordt en laten we allemaal in het zwart naar de wedstrijd tegen Groningen toe gaan. Fakkels in overvloed om het geheel nog extra kracht bij te zetten.

David, je bent pas echt dood als niemand meer aan je denkt, en wij, wij zullen je nooit vergeten.

R.
pi_32693748
quote:
Op woensdag 30 november 2005 12:27 schreef C4D het volgende:
Zoals in mijn eerdere post op pagina 2 ben ik er nog steeds kapot van, maar heb net als vele anderen gisteren heel veel steun gevonden bij mijn vrienden die er net zo kapot van zijn als ik.

Het was echt prachtig gisteren in het Home. De staande ovatie, de petten die af gingen, de telefoons die uit gingen. Een minuut lang met tranen in mijn ogen staan klappen. Een ongelofelijk gevoel van onmacht, respect en verdriet gaan dan door je heen kan ik je zeggen. Gecombineerd met de beelden die volgden (Mike, respect hiervoor) en de muziek die na de ovatie gestart werd, was het een begin van een waardig afscheid.

Natuurlijk hebben we er om een uurtje of half 6 een mooie bos bloemen neer gelegd en zeker nog een half uur stil gestaan bij de hoofdingang. Onbegrijpelijk, een sportieve jonge jongen, een vrouw en kind, het is echt vreselijk.

Na het tekenen van het condoleanceregister zijn we op een gegeven moment weer naar buiten gegaan, nog een keer stilstaan bij de hoofdingang en geloof me dan hou je het niet droog. Een klein meisje dat haar FC Utrecht shirtje uit doet en deze liefdevol naast het hart van kaarsjes neerlegd. Een kerel uit Den Haag waar ik nog een tijdje mee heb staan praten legt zijn ADO sjaal neer en een feyenoorder komt in zijn Feyenoord shirt het Home binnen lopen om zijn respect te betuigen. Dat doet je echt wat.

Hier wil ik het voor nu bij laten, maar laten we doen wat van ons verlangt wordt en laten we allemaal in het zwart naar de wedstrijd tegen Groningen toe gaan. Fakkels in overvloed om het geheel nog extra kracht bij te zetten.

David, je bent pas echt dood als niemand meer aan je denkt, en wij, wij zullen je nooit vergeten.

R.
pi_32693868
quote:

R.
Ik krijg kippenvel als ik jouw verhaal lees Shitterend hoe sommige supporters nog komen opdagen. Vooral die Hagenees en Rotterdam!! Respect!

En heel veel sterkte C4D!
pi_32694383
Net interview met Booy gezien bij het sportjournaal. Krijg je toch ook weer kippenvel.

Echt bizar.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:14:39 #266
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32694450
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net interview met Booy gezien bij het sportjournaal. Krijg je toch ook weer kippenvel.

Echt bizar.
Zag het net ook ja ... ook van Sneijder
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
  woensdag 30 november 2005 @ 13:19:49 #267
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32694605
quote:

R.
Voetballen doe je tegen elkaar, rouwen doe je met elkaar. Toch mooi dat zo veel mensen steun betuigen.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  woensdag 30 november 2005 @ 13:22:08 #268
58200 Breemz
A New Form Of Intelligence
pi_32694668
namens de supporters van Vak-p en de rest v/d supporters van Heracles; Familie,vrienden,bekenden van Di tommaso, en natuurlijk de fans van Utrecht sterkte met dit grote verlies
I love to be in charge
Heracles Black & White Army!!
Ere-divisie here we are, 3th year in a row!
pi_32694975
quote:

R.
slik
pi_32695137
Ik heb nog slechts 1 toevoeging aan mijn betoog: http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3
  Trouwste user 2022 woensdag 30 november 2005 @ 13:42:26 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_32695140
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waren aangrijpende beelden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_32695402
quote:

R.
He pik mooier had ik het niet kunnen verwoorden
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
pi_32695444
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:53 schreef Druppel het volgende:

[..]

He pik mooier had ik het niet kunnen verwoorden
Bedankt Do, en bedankt voor de steun van gister maat.
pi_32695470
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:42 schreef C4D het volgende:
Ik heb nog slechts 1 toevoeging aan mijn betoog: http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3

Gezang -> Kippenvel!
pi_32695746
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef C4D het volgende:

[..]

Bedankt Do, en bedankt voor de steun van gister maat.
geen dank ook jij bedankt
pi_32697504
Echt verschrikkelijk.

Heb er dan ook over geschreven: Het VBL-columnhoekje deel 7
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32697854
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Echt verschrikkelijk.

Klasse!
pi_32697923
MM mooi geschreven.
pi_32697929
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:12 schreef methodmich het volgende:
Echt verschrikkelijk.

Heel mooi!

Mag ik jouw column in de OP van dit topic zetten?
  woensdag 30 november 2005 @ 15:42:07 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32698378
quote:
In mijn leven bezocht ik ondanks mijn liefde voor Ajax, meer dan 50 wedstrijden van FC Utrecht. Grote namen heb ik zien spelen, zoals bijvoorbeeld Michael Mols, Dirk Kuijt en Stijn Vreven. Ook maakte ik belangrijke wedstrijden mee, zoals de 1-1 op een dinsdagavond tegen Go Ahead Eagles en de 6-0 overwinning op FC Groningen, zeer belangrijke wedstrijden die indruk maakte. Maar afgelopen week heeft meer indruk gemaakt, een achteraf dramatische week.

David di Tommaso heb ik meerde malen van dichtbij aan het werk gezien en hij imponeerde, ik vond hem zelfs beter dat Ajacied Julien Escudé. Op zondag 27 november 2005 was ik als Ajax-supporter aanwezig bij de wedstrijd tegen FC Utrecht, ook in die wedstrijd imponeerde David di Tommaso. Er gebeurde veel tijdens deze wedstrijd, de gehele maandag was deze wedstrijd het gesprek van de dag. Maar een dag later heeft niemand het meer over FC Utrecht - Ajax en terecht.

Dinsdagochtend wordt bekend dat de verdediger van FC Utrecht in zijn slaap is overleden, David di Tommaso was nog maar 26 jaar. Vol ongeloof verwerk ik dit bericht, maar het is moeilijk. Zelf ben ik 23 jaar, maar leeftijd zegt dus helemaal niets. Een gezonde conditie al helemaal niet, David di Tommaso was namelijk een sportman en hartstikke fit.

De hele rivaliteit tussen FC Utrecht en Ajax wordt even vergeten, want dit is niet balengrijk. Wesley Sneijder doet zijn plicht en legt bloemen neer bij Nieuw Galgenwaard, de supporters van FC Utrecht tonen hun respect en iedereen rouwt. De wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax van twee dagen eerder is helemaal niet belangrijk meer, eigenlijk is het achteraf zelf mooi dat David di Tommaso zijn laatste wedstrijd winnend heeft mogen afsluiten. En dat zeg ik als Ajacied, maar dat maakt op dit moment helemaal niet uit.

Hierbij wil ik de familie en vrienden van David di Tommaso condoleren met het verlies van hun dierbare, ook alle medewerkers en supporters van FC Utrecht wil ik hierbij sterkte wensen de komende tijd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32698429
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:27 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Heel mooi!

Mag ik jouw column in de OP van dit topic zetten?
Uiteraard.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32698674
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:

[..]

Uiteraard.
Hartelijk dank, staat nu in de OP.
pi_32698867
Morgenavond herdenking in het stadion.

UTRECHT - In stadion Galgenwaard wordt donderdagavond David di Tommasso (26) herdacht. De herdenking begint om half negen. Het stadion is vanaf zeven uur open. FC Utrecht hoopt dat de Galgenwaard nog één keer volstroomt voor de populaire verdediger, die dinsdagochtend in zijn slaap overleed.

De dood van Di Tommaso raakt tienduizenden mensen. In het condoleanceregister op internet zijn inmiddels ruim 31.000 reacties binnengekomen. Bij de Galgenwaard hebben rouwende fans duizenden bloemen neergelegd.

Iemand adresje in de buurt van Utrecht om fakkels te kopen? PM please!
pi_32699181
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef C4D het volgende:
Denk dat meer mensen dat wel weten toch bij utrecht? Ik heb wel een adres in amsterdam .
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 30 november 2005 @ 16:12:23 #285
50237 dribbel79
pi_32699268
PM kan niet, mail me...
pi_32699319
quote:
Op woensdag 30 november 2005 15:59 schreef C4D het volgende:

FC Utrecht topic lijkt me handig

-edit-

Never mind, wordt zoals ik al zie opgelost.
pi_32699370
Ik heb je een PM verstuurd via Utregforum.nl
pi_32704225
quote:
Op woensdag 30 november 2005 13:42 schreef C4D het volgende:
Beginnen met een piano stuk van Yann Tierssen en dan overgaan in een van de mooiste Fransje liedjes ooit. Indrukwekkend mooi dit. Kippenvel.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32704265
Welk nummer is dat eigenlijk?
slettebak [@] gmail.com
pi_32704305
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef JaWi het volgende:
Welk nummer is dat eigenlijk?
Patrick Bruel - Casser La Voix (kunnen spelfouten in zitten)
pi_32704325
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:00 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Patrick Bruel - Casser La Voix (kunnen spelfouten in zitten)
Even downloaden.
Titel is zonder spelfout geschreven
pi_32704331
Volgens mij helemaal goed Bos. Prachtig.
In Southern Sun
pi_32704360
quote:
Op woensdag 30 november 2005 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Beginnen met een piano stuk van Yann Tierssen en dan overgaan in een van de mooiste Fransje liedjes ooit. Indrukwekkend mooi dit. Kippenvel.
Je kunt het ook van deze kant bekijken. Dat deuntje van Amelie nemen wat onderhand al zo is uitgemolken in reclames/TV-programma's en dan zo'n voorspelbaar nummer van Patrick Bruel erachter.
pi_32704361
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:01 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Even downloaden.
Waarom moet jij op alles wat los en vast zit reageren? Vooral in een topic als dit stoort dat een hoop mensen... .
slettebak [@] gmail.com
pi_32704456
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je kunt het ook van deze kant bekijken. Dat deuntje van Amelie nemen wat onderhand al zo is uitgemolken in reclames/TV-programma's en dan zo'n voorspelbaar nummer van Patrick Bruel erachter.
Het is niet dát deuntje van Amelie. Daar gebruiken ze La Valse D'Amelie voor en niet deze. Bruel vind ik niet voorspelbaar te noemen eigenlijk.
In Southern Sun
  woensdag 30 november 2005 @ 19:09:53 #296
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32704558
Weet niet of hij er al ergens stond: KIPPENVEL !

http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3

EDIT: Ja dus

Maar wel mooi
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32704588
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:09 schreef sr_firewire het volgende:
Weet niet of hij er al ergens stond: KIPPENVEL !

http://www.kicken.com/audio/david-fcutrecht-tribute.mp3
We hadden het er net over. Ik versta er geen hol van maar het is inderdaad ontroerend.
pi_32704606
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef JaWi het volgende:

[..]

Waarom moet jij op alles wat los en vast zit reageren? Vooral in een topic als dit stoort dat een hoop mensen... .
Begint irritant te worden inderdaad...
  woensdag 30 november 2005 @ 19:13:29 #299
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_32704680
Hier is een vertaling in het Engels, is voor velen begrijpelijker dan het Frans.

To break the voice (Casser la voix)

Musique Patrick BRUEL
Texte Patrick BRUEL et Gérard PRESGURVIC
Translation : Cécile Vasseur

If tonight I don't want to go alone
If tonight I don't want to go home
If tonight I don't want to close my mouth
If tonight I want to break my voice

To break the voice, break the voice

I cannot believe anymore everything that is written on the walls
I cannot see anymore, the other's life even in paintings
I'm not here for the smiles of after midnight
Don't blame me, if tonight I want
To break my voice, to break the voice

The friends who are leaving
And the others who are staying
To be consider as a fool
By people you hate
The meetings you missed
And the time that is lost
Between the young people used
And old people who are hope
And these flashes which blind on the TV every day
And the bastards who yell the colour of love
The newspapers straggle as I drag along my trouble
The fear which is mine when I wake up the night

To Break the voice, break the voice

And the girls of the night
Who you never see during the day
And that you set on your bed
Calling this love !
And the shameful memories
That you forget in front of your mirror
Saying to itself I'm awful !
But I'm not bad!
Slowly the dreams which flow
Under the look of the parents
And the tears running
On the children's cheeks
And the songs which come
As shouts in the throat
Desire of shouting your hatred
As a cat that slaughter itself

If tonight I don't want to go alone
If tonight I don't want to go home
If tonight I don't want to close my mouth
If tonight I want to break my voice

To break the voice

[ Bericht 0% gewijzigd door fanneke op 30-11-2005 19:23:53 ]
  woensdag 30 november 2005 @ 19:20:06 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32704906
Bedankt voor de vertaling fanneke...

Ben er nog steeds stil van...
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')