quote:
Verdomd zegquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij NAC een minuut stilte in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Het mooie zal nu zijn, als iedere club die thuis (zowel uit) speelt in hun komende wedstrijd iets te organiseren. Dus spandoeken et cetera... Zal wel een heel mooi gebaar zijn.
Had het gelezen, en ik zag dat bij PSV ook iets zit aan te komen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:14 schreef Thieske het volgende:
[..]
Bij NAC een minuut stilte in ieder geval.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef xboxps2 het volgende:
weet je wat pas mooi zou zijn
bij alle wedstrijden in de eredivisie komend weekend in de 26e minuut you never walk alone te zingen
Vanwege zijn leeftijd?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:18 schreef xboxps2 het volgende:
weet je wat pas mooi zou zijn
bij alle wedstrijden in de eredivisie komend weekend in de 26e minuut you never walk alone te zingen
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:19 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Dat zou compleet belachelijk zijn
Wat belachelijk?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:33 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
]
ja waarom zegt er 1 weer belachelijk ?
Post van Baklap (verder gewoon niet op reageren)quote:
Ik hoop dat er geen spandoeken hangen bij NAC, en dat heeft niks met Di Tommaso te maken maar met bepaalde supporters van die club. Een minuut stilte is genoeg.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Het mooie zal nu zijn, als iedere club die thuis (zowel uit) speelt in hun komende wedstrijd iets te organiseren. Dus spandoeken et cetera... Zal wel een heel mooi gebaar zijn.
Die ene andere gast heeft nu een maand banquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Post van Baklap (verder gewoon niet op reageren)
Ik zou zeggen, ga nu naar het stadion van FC Utrecht en zeg dat tegen de mensen van de Bunnikside.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:42 schreef Baklap het volgende:
Belachelijk idee om dat elke wedstrijd te zingen de hele competitie in de 26e minuut.
Over een paar dagen is voor jou de nieuwswaarde geilheid er weer vanaf en boeit het niemand meer behalve de mensen die dicht bij hem stonden. Dus hou a.u.b op met die poppekast en gespeeld verdriet.
Die mensen hebben er nog enigzins band mee dus dat verdriet kan ik begrijpen. Ook al staan ze er minder dichtbij dan familie of vrienden. Maar de velen mensen die gewoon een ripje plaatsen zonder er bij stil te staan of het echt erg te vinden, daar kan ik slecht tegen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga nu naar het stadion van FC Utrecht en zeg dat tegen de mensen van de Bunnikside.
Jou zouden ze eens op je gezicht moeten slaan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Baklap het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik vind. Nogmaals is het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar bijna niemand hier zit er ECHT mee en strooien met ripjes alsof het pepernoten zijn. Dat vind ik alleen maar afdoen aan respect voor desbetreffende persoon.
Heel mooi gebaar aan de kant van NAC. Wie gaan er eigenlijk vanavond allemaal naar het stadion?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:46 schreef Superheld het volgende:
Diba zou overigens bloemen hebben neergelegd namens NAC.
Ook klasse van NAC, maar zeker ook van diba die daar voor alles en nog wat werd uitgemaakt.
Nee jij komt intelligent over. ander kom je gewoon met argumenten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jou zouden ze eens op je gezicht moeten slaan.
Hersenloos figuur.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Baklap het volgende:
Ik zeg gewoon wat ik vind. Nogmaals is het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Maar bijna niemand hier zit er ECHT mee en strooien met ripjes alsof het pepernoten zijn. Dat vind ik alleen maar afdoen aan respect voor desbetreffende persoon.
Hou maar gewoon, en post normaal. Liever, post helemaal nietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:50 schreef Baklap het volgende:
[..]
Nee jij komt intelligent over. ander kom je gewoon met argumenten.
Ach flikker opquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef Baklap het volgende:
[..]
Die mensen hebben er nog enigzins band mee dus dat verdriet kan ik begrijpen. Ook al staan ze er minder dichtbij dan familie of vrienden. Maar de velen mensen die gewoon een ripje plaatsen zonder er bij stil te staan of het echt erg te vinden, daar kan ik slecht tegen.
Misschien zijn er mensen hier die er wel dicht bij stonden en aangezien ik wel respect wil hebben voor wat er helaas gebeurd is zal ik ophouden met mijn 'gezeik'
Inderdaad!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Laat Baklap z'n mening houden.
Ik vind het anders wel heel ergquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:47 schreef Baklap het volgende:
Open er een topic over, maar ga er in elk geval niet hier over lopen mekkeren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Baklap het volgende:
Tuurlijk, gewoon verzwijgen, vrijheid van meningsuiting
Voor de laatste keer, het is heel erg wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook dingen in bijvoorbeeld Afrika, maar dat is de ver van je bed show natuurlijk.
Fijn dat je hier geen mening meer mag hebben omdat mensen anders beginnen over 'op je bek slaan'.
Ik provoceer niets en vind het vreselijk wat er gebeurd is, maar denk er wel rationeel over na.
Goedeavond.
quote:
Ok, daarin heb jij gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Alleen of z'n mening wel helemaal gepast is, is een tweede. Je kwetst er kennelijk mensen mee Baklap, wees dus verstandig en houd je mening hier voor gezien.
Huile, hij heeft gelijk. Compleet belachelijk om spontaan in de 26e minuut wat te gaan zingen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jou zouden ze eens op je gezicht moeten slaan.
Ja, netjes van hem.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef fanneke het volgende:
Wesley Sneijder die bloemen komt leggen bij Nieuw Galgenwaard. Schitterend gebaar.![]()
Meerdere dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:59 schreef fanneke het volgende:
Wesley Sneijder die bloemen komt leggen bij Nieuw Galgenwaard. Schitterend gebaar.![]()
Hij woonde volgens mij ook in de buurt van Di Tomasso misschien kenden ze elkaar wel heel goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sneijder, vorige week nog tot op het bot beledigd daaro en dan alsnog bloemen leggen.
en ééntje op komstquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef lucienne2 het volgende:
erg hoor.... pas 26 en een vrouw en kind...
Heeft niets met de persoon Di Tommaso te maken. Gelukkig leeft dat besef ook bij Wesley. Voorbeeldige, volkomen menselijke reactie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sneijder, vorige week nog tot op het bot beledigd daaro en dan alsnog bloemen leggen.
Ik ken die voetballers vaak geen eens tuurlijk ben ik meer geshockeerd Di Tomassi dan van een afrikaan die ik 0 of 1 keer heb zien spelen is dat niet meer dan logisch?quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:58 schreef Baklap het volgende:
Tuurlijk, gewoon verzwijgen, vrijheid van meningsuiting
Voor de laatste keer, het is heel erg wat er gebeurd is, maar er gebeuren ook dingen in bijvoorbeeld Afrika, maar dat is de ver van je bed show natuurlijk.
Fijn dat je hier geen mening meer mag hebben omdat mensen anders beginnen over 'op je bek slaan'.
Ik provoceer niets en vind het vreselijk wat er gebeurd is, maar denk er wel rationeel over na.
Goedeavond.
Klasse van hem. Geld ook voor Diba die heeft (als het goed is) vanmiddag ook bloemen gelegd namens de NAC selectie, terwijl hij daar ook flink beledigd is. (tasjesdief e.d)quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ook het applaus dat ie kreeg van de daar aanwezige Utrecht supporters was mooi.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Heeft niets met de persoon Di Tommaso te maken. Gelukkig leeft dat besef ook bij Wesley. Voorbeeldige, volkomen menselijke reactie.
Of ie er in de buurt woonde weet ik niet, wel dat ie vaak bij een winkel ofzo kwam waar Di tomasso en veel andere Utrecht spelers ook kwamenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:05 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Hij woonde volgens mij ook in de buurt van Di Tomasso misschien kenden ze elkaar wel heel goed
Is waar, maar het mag best gemeld wordenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Heeft niets met de persoon Di Tommaso te maken. Gelukkig leeft dat besef ook bij Wesley. Voorbeeldige, volkomen menselijke reactie.
quote:« Nous venons d’apprendre avec infiniment de tristesse que David nous avait quittés. Arrivé au club en 1995, il avait poursuivi ses études en seconde, première et terminale avant de signer un contrat professionnel en 1999...
A l’AS Monaco FC chacun garde de lui le souvenir d’un jeune dynamique, déterminé, poli et toujours souriant. Il se caractérisait par une extrême gentillesse, beaucoup d’humour et un mental au-dessus de la moyenne. Clair et solide dans sa tête, David était un exemple de joie de vivre.»
Les dirigeants, l’entraîneur, les joueurs et tout le personnel se joignent au Président Michel PASTOR pour transmettre à sa famille leurs plus sincères condoléances.
Goed gezegt. En laat dat nou ook eens doordringen tegenover andere debielen die zulke miszooi uberhaupt durven te plaatsenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
Kom op mensen, dit topic gaat over de dood van een speler. De een raakt het meer dan de ander maar respecteer dat ook gewoon...
Erg dat dat moet...quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
Opruimslotje...
Helemaal mee eens. Ongelooflijk dat mensen nog persoonlijk gaan doen in dit topic.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:16 schreef Suijk het volgende:
Kom op mensen, dit topic gaat over de dood van een speler. De een raakt het meer dan de ander maar respecteer dat ook gewoon...
Vind het sowiezo raar dat er mensen in dit topic nodig vinden om zinloze discusie aangaan over of het nu wel erg is of niet, en of dingen wel of niet belachelijk zijn......quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ongelooflijk dat mensen nog persoonlijk gaan doen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |