quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn formule 1 site is nu ook op zwart gegaan!
Je kunt het ook overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _moder8or_ het volgende:
Mijn formule 1 site is nu ook op zwart gegaan!
Hij is nog niet officieel geopend.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er gebeurd wanneer een naaste van jou overlijdt. Jezus, je hebt medeleven en je hebt kansloos overdrijven en alsof de wereld vergaat.
Ik denk dat niemand er gesteund door wordt wanneer jouw F1-site op zwart gaat. Ik zou het eerder het belachelijk maken vinden
Ga je nou alles letterlijk overnemen van de radio? Doe's chillquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Wedstrijden gaan niet door voor FC Utrecht.
Yup. Althans Dopquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef Againzender het volgende:
Willem II - Utrecht ligt er ook uit?
Toch vreemd, je zou bijna denken dat ie vergiftigd is...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:47 schreef Klingon het volgende:
Clubarts: David mankeerde niks. Gisteren heeft hij nog uitlooptraining gedaan, en uit eten geweest. Hij vertelde nog wel dat hij iets teveel gegeten had, is daarom eerder weggegaan. Over de precieze oorzaak is nog niets bekend.
nee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toch vreemd, je zou bijna denken dat ie vergiftigd is...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef tha_dark het volgende:
Iemand misschien de persconferrentie opgenomen? want ik kom net pas thuis.
quote:Op de persconferentie van FC Utrecht noemde voorzitter Jan Willem van Dop David di Tommaso een goede voetballer, aardige kerel en een goede collega voor zijn medespelers. Van Dop prees hem voor het goede voorbeeld dat hij was voor de jonge spelers en het feit dat hij al snel goed Nederlands sprak.
Op maandag was aan David niet te merken geweest dat de verdediger iets zou mankeren. Zo heeft hij gewoon deelgenomen aan de uitlooptraining. 's Avonds was hij uit eten geweest en omdat hij dacht te veel gegeten te hebben, ging hij vroeg naar bed. Verder is over de doodsoorzaak nog niets bekend.
FC Utrecht bevestigde dat de wedstrijd van het weekend tegen Willem II niet zal doorgaan. Ook zal Jong Utrecht vanavond niet in actie komen.
Misschien dat er wat beelden zijn in het journaal na het vragenuurtje op NL 2.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef tha_dark het volgende:
Iemand misschien de persconferrentie opgenomen? want ik kom net pas thuis.
Daar wíl ik niet eens aan denken, you mind?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar wíl ik niet eens aan denken, you mind?
dank je had het ook gemist.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
http://www.bunnikside.nl/afbeeldingen2/01.mp3
R.I.P.
Maar toch wel raar. Als een wielrenner zoiets zou zijn overkomen had je meteen ophef over EPO en zulksquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar wíl ik niet eens aan denken, you mind?
Inderdaad, hier heb ik geen/nauwelijks woorden voorquote:
Dankje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:19 schreef cultheld het volgende:
http://www.bunnikside.nl/afbeeldingen2/01.mp3
R.I.P.
Tja je wordt met de neus weer eens op de feiten gedrukt ook.. T kan ieder moment afgelopen zijnquote:
Dat lijkt mij sterk, maar een voedselvergifteging kan dodelijk zijn. Bedorven voedsel of zoiets.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |