quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Was het echt zo slecht ?
Het zat niet bepaald vol goede grappen nee.quote:Op maandag 28 november 2005 19:40 schreef tong80 het volgende:
Heb het opgenomen. Was het echt zo slecht ?
Sinds wanneer wordt de score serieus beoordeeld?quote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:Achterlijk natuurlijk de score van 17 tegen 3... ja ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk een beetje heb zitten ergeren, al was dat tegen het eind aan...
Mijn god. Ik zat toch ook niet te klagen toen Ayaan en Geert te gast waren. En die score was een garpje hahahaquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
Tja wat ik jammer vind is dat het nu zo duidelijk is op welke hand de programma makers zijn... links dus... alles wat Femke zegt over die asielzoekers ophemelen en die Hiddema neersabelen.. hoewel deze toch wel goede argumenten gaf... maar ja het zou niet te politiek beladen moeten zijn![]()
Achterlijk natuurlijk de score van 17 tegen 3... ja ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk een beetje heb zitten ergeren, al was dat tegen het eind aan...
Dat je hier links/recht gekonkel in ziet zegt denk ik meer over jou belevingswereld... Hiddema is gewoon een humorloze arrogante kwal, ongeacht wie er tegenover zit.quote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
Tja wat ik jammer vind is dat het nu zo duidelijk is op welke hand de programma makers zijn... links dus... alles wat Femke zegt over die asielzoekers ophemelen en die Hiddema neersabelen.. hoewel deze toch wel goede argumenten gaf... maar ja het zou niet te politiek beladen moeten zijn![]()
Je smacht naar Giel Beelenquote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Laten we zo zeggen over de aflevering van gisteren:
Ik kijk reikhalzend en vol goede moed uit naar a.s. zaterdag met Giel Beelen.
Nog 1 ding:
Ik vond Jan Jaap erg van zijn padje toen hij even iemand niet naar zijn hand kon zetten, ik irriteerde me aan zijn kinderachtige houding, hoe gelijk hij ook heeft, hij had zich wel wat leuker op kunnen stellen, het heeft een deel van de uitzending verpest!
Nou ja, smachten is een groot woord...quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je smacht naar Giel Beelen
Jan Jaap viel best mee, Theo was pas echt vervelend.
Iets irriteert je of je ergert je aan iets
Je zegt het zelf "reikhalzen"quote:Op maandag 28 november 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nou ja, smachten is een groot woord...
Jan Jaap was kansloos gisteravond, ik vond hem echt tegenvallen.
Reikhalzen is wat anders dan smachten hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 22:43 schreef Quarks het volgende:
[..]
Je zegt het zelf "reikhalzen"
Ik heb hem ook wel eens leuker meegemaakt.
reik·hal·zen naar (ww.)quote:Op maandag 28 november 2005 22:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Reikhalzen is wat anders dan smachten hoor...
Leer je Nederlands![]()
Zie je wel dat je het eerst moest opzoeken om de bevestiging te vindenquote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef Quarks het volgende:
[..]
reik·hal·zen naar (ww.)
1 vurig verlangen => smachten naar
Haha, nee hoor.quote:Op maandag 28 november 2005 22:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zie je wel dat je het eerst moest opzoeken om de bevestiging te vinden![]()
![]()
Wow wat ben jij slim zeg!quote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef Quarks het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.
Ik zeg het toch eerst, maar mijn woord nam je niet aan.
Dus pak ik de Van Dale definitie erbij.![]()
![]()
Ik vond het best grappigquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:Achterlijk natuurlijk de score van 17 tegen 3... ja ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk een beetje heb zitten ergeren, al was dat tegen het eind aan...
Ik begon toch niet met het woord te gebruiken, ik vond het alleen een beetje sterk uitgedrukt.quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow wat ben jij slim zeg!![]()
Zie mijn onderschrift voor mijn lage irritatiegrens
Wie durft het oude Have I Got News For You topic omhoog te schoppen?quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef Quarks het volgende:
Toch vind ik de nederlandse versie maar een slap aftreksel van de engelse versie: daar lach je constant.
Vanavond 23:00 uur BBC2, kijk en vergelijk.
Ik dusquote:Op maandag 28 november 2005 23:50 schreef m021 het volgende:
[..]
Wie durft het oude Have I Got News For You topic omhoog te schoppen?
Eens.quote:Op maandag 28 november 2005 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slechter dan afgelopen zondag kan het in ieder geval niet meer worden. Het enige pluspunt van de uitzending.
I agree, as alwaysquote:Op maandag 28 november 2005 21:33 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het nog wel gaan. Wat een muts is het ook die Femke. Die andere vent kon ik dan nog wel waarderen
.
Bij jouw username denk ik aan: Bewegen voor Ouderen, een onderdeel van een vakantiebaantje ooitquote:
Je hebt gelijk, maar daar zit je weer gebonden aan de Britse actualitteit...quote:Op maandag 28 november 2005 21:55 schreef Quarks het volgende:
Toch vind ik de nederlandse versie maar een slap aftreksel van de engelse versie: daar lach je constant.
Vanavond 23:00 uur BBC2, kijk en vergelijk.
Ja, maar het gaat ook veel over wereldpolitiek.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:20 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar daar zit je weer gebonden aan de Britse actualitteit...
Ja, alleen jammer dat de presentator matter-of-factly zei dat het in Den Haag was gebeurd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat ook veel over wereldpolitiek.
Zelfs onze domino-mus kwam langs in de vorige aflevering
HET ...quote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
Achterlijk natuurlijk de score van 17 tegen 3... ja ik moet eerlijk bekennen dat ik me eigenlijk een beetje heb zitten ergeren, al was dat tegen het eind aan...
Gadverdamme zeg, kan je dan gewoon geen topic meer openen waar dat kanker links rechts gezeik niet weer de kop op steekt zeg.. pfffquote:Op maandag 28 november 2005 21:41 schreef ozzietukker het volgende:
dat streamen werkt als een tietquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:52 schreef Bjoro het volgende:
op de een of andere manier schiet dit programma er bij mij altijd bij in, ik zie het veel te weinig
niet als je geluidskaart slecht of defect isquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat streamen werkt als een tiet![]()
Joep Schrijvers. Ken ik veder niet, maar zoals z'n naam al verklapt is hij een schrijver.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:29 schreef Stansfield het volgende:
Volgende week met chiel beelen moet in ieder geval beter worden. Wie is er nog meer te gast?
Kun je wat duidelijker zijn?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:49 schreef r.k.h het volgende:
Het zou mevr. Halsema niet misstaan hebben wanneer zij ingegaan zou zijn op de grappen en grollen van de voorzitter van het panel.
De man was beslist niet grappig. Het gelach verraadt een gebrek aan innerlijke beschaving.
Men kan zij/haar gram kwijt bij publieksservice@tros.nl
De Tros reageert ook nog.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:22 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
HET ...
IS ...
EEN ...
AMUSEMENTSSHOW ....
Hiddema gaf geen goede argumenten trouwens. Hij deed voorkomen alsof er met iedere asielzoeker in dat hok in Schiphol "wel wat 'mis' moest zijn omdat ze uitgeprocedeerd waren".
Hier ook een Prem-fanquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:05 schreef Reticulin het volgende:
ik vond het wel de moeite waard, flink wat spanningen en irritaties onderling, leverde juist wel leuke/spannende televisie op
zoals Harm al zei is die Hiddema "de blanke Radakishun", maar geloof ook dat ik een van de weinigen ben die om Prem kan lachen
Prem woon hier om de hoekquote:
Niet, maar ze kon wel leuk lachenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Wanneer was Femke grappig?
Dit is een groot verschil met het Engelse origineel "Have I Got News For You".quote:Op woensdag 30 november 2005 13:10 schreef Don_Gurgen het volgende:
Maar goed over het programma in het algemeen en over het beleid van de gasten wil ik het volgende zeggen: de gasten hoeven van mij niet per se grappig te zijn.
HIGNFY komt op mij veel 'losser' over.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:31 schreef m021 het volgende:
[..]
Dit is een groot verschil met het Engelse origineel "Have I Got News For You".
In HIGNFY wordt een groot deel van de grappige opmerkingen gemaakt door de gasten. De teamcaptains dragen in principe niet méér bij aan de humor dan de gasten zelf. De presentator doet ook erg weinig.
In Dit Was Het Nieuws draait het veel meer om de teamcaptains, zij maken de grappen, en als een gast ook eens een goede opmerking maakt is dat mooi meegenomen. Harm Edens vult de stiltes op door een onderwerp aan te reiken (of de autocue op te lezen).
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de video. Wat een rare uitzending zitten ze een kwartier serieus over de asielpolitiek te lullen zonder naar elkaar te luisteren.
En wat een enge man is die Doedens Hiddema. Nou eng, zum kotzen eigenlijk.
Dit is toch gewoon weer de oude tijd? Vorig week was het één keertje anders vanwege het Songfestival. Doe eens niet zo panisch johquote:Op woensdag 30 november 2005 19:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgende week om 21:00. Kunnen ze het niet gewoon op één tijd houden![]()
Vorige week was echt verwarrend.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nee meestal rond half tien. tien uur ik ben inmiddels ook de tel kwijtgeraakt.
Slechter dan vorige week wordt het in ieder geval niet!quote:Zij worden daarin bijgestaan door twee gastpanelleden en vanavond zijn dat 3FM-dj Giel Beelen en docent/schrijver Joep Schrijvers, auteur van het boek 'Hoe word ik een rat?'.
Ja, volgens mij was hij ook de advocaat van de familie Fortuyn in de strafzaak tegen Volkert.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:50 schreef Kloot-Jan het volgende:
Komt die Hiddema niet uit de inner circle van Pim Fortuyn?
nee daar zijn ze te grappig voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef bitch30 het volgende:
ze zouden toch ook niet gaan 'protesteren' bij DWHN vanavond?
Ze zullen wel een parodie makenquote:Op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef bitch30 het volgende:
ze zouden toch ook niet gaan 'protesteren' bij DWHN vanavond?
Was het niet 22.03?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:04 schreef m021 het volgende:
[..]
Vorige week was echt verwarrend.
In de gids -> wegens <weetikveel> verplaatst naar 23.20
Op Internet -> 21.50
Uiteindelijke tijd -> 22.10
![]()
Dat zou de eerste keer zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef Xrenity het volgende:
Giel Beelen zal vandaag wel grappig zijn vermoed ik.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
In je eentje een groep verkrachten.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook over Lucille Werner, op het verkeerde been
Dat was te simpele inkopper imho.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook over Lucille Werner, op het verkeerde been
Blaat blaat, ga er zelf maar eens zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat was te simpele inkopper imho.
Ook vond ik die irritante homo maar stom, mafkeesmet z'n suffe grappen..
volgens mij probeerde ie hem zojuist na te doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat blaat, ga er zelf maar eens zitten.
Joepje was gewoon extreem nerveus volgens mijquote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Xrenity het volgende:
Briljant
DIe Joep ookDie legde ook nadruk op het eind van een zin
Nee, maar hij had wel een stijf pielemuisje van Harm.quote:Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Classics het volgende:
[..]
Joepje was gewoon extreem nerveus volgens mij![]()
dat valt idd ook niet geheel uit te sluitenquote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar hij had wel een stijf pielemuisje van Harm.
Geweldig ja! Toffe uitzending!quote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Xrenity het volgende:
Briljant
DIe Joep ookDie legde ook nadruk op het eind van een zin
]quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef fernando_redondo het volgende:
dat wordt een keer online terugkijken dan
Gejat van Freek de Jonge: Het zijn Christenen, het blijven Turkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt wel moslim worden, maar je blijft een Belg![]()
![]()
Dat was ook letterlijk t hoogtepunt van de week ervoorquote:Op maandag 5 december 2005 12:22 schreef Aagje75 het volgende:
die highlights waren erg leuk, zouden ze aandelen bij Mosel Saar Ruwer hebben?
ja wel een linkje op de eigen site maar die is zo dood als watquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Uitzending staat nog steeds niet online, paupers.
Is er een van de 3 níet links dan? Kan ik me niet voorstellen, maar Raoul maakt dan volgens mij de meeste kans.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Harm zal er dan wel flink tegenin gaanOf wie was er VVD?
Die autocue opemerkingen zijn lang niet altijd linksquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Is er een van de 3 níet links dan? Kan ik me niet voorstellen, maar Raoul maakt dan volgens mij de meeste kans.
De autocue-opmerkingen van Harm zijn altijd behoorlijk links, ik kan me niet voorstellen dat hij die zou voorlezen als hij rechts zou zijn.
Nee, de niet-politieke grappen hebben geen links/rechts natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die autocue opemerkingen zijn lang niet altijd links.
Niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef m021 het volgende:
[..]
Nee, de niet-politieke grappen hebben geen links/rechts natuurlijk.
Nou bijvoorbeeld vorige week nog, over die armoede-grens. Het is maar net hoe je het opvat. Misschien valt het voor jou onder links ik vind het onder rechts vallenquote:En je mag mij wel eens vertellen wat voor een rechtse autocue-opmerkingen er waren.
harm maakt rechtse grappen iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet?. Vertel me eens waarom niet...
(Duh!)
[..]
Nou bijvoorbeeld vorige week nog, over die armoede-grens. Het is maar net hoe je het opvat. Misschien valt het voor jou onder links ik vind het onder rechts vallen.
Soms wel jaquote:
Zooo gejat van Koefnoenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Burqapappa.
Raoulquote:
Ze vindt, heel verrassend, alleen anti-Verdonkgrappen leuk.quote:
Net Femkequote:Op zaterdag 10 december 2005 21:25 schreef Arcee het volgende:
Ze vindt, heel verrassend, alleen anti-Verdonkgrappen leuk.
Retorische vragen stellen komt op hetzelfde neer toch? Tjezus, doe ik het zelf ookquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat voor zin het heeft om grappen te herhalen die enkele minuten geleden plaatsvonden? Beetje een postopkriktopic niet?
Mensen die op Fok zitten geilen op aandacht. Ze willen daarom zoveel mogelijk gequote worden. En als je een goede grap plaatst die in de uitzending plaats vond, dan geeft dat een streling voor het ego van de Fokker. Dit is in het algemeen zo, niet alleen bij mij als je dat denkt omdat ik deze post post.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef Xebrozius het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat voor zin het heeft om grappen te herhalen die enkele minuten geleden plaatsvonden? Beetje een postopkriktopic niet?
Dogmatisch links en alleen maar gekanker op Verdonk omdat ie zelf ooit asielzoeker is geweest, en staat bekend om z'n gek*nker op Amerikaquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Die Makkinga ken ik niet maar wat een loser zeg. En Kant heeft denk ik nog nooit gekeken.
Ah, jij bent zeker links?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
38 minuten DWHN, weer aan de korte kant.
Verder een zeer matige uitzending, een 5,0.
Agnes Kant was net als Femke Halsema een bevestiging dat linkse dozen gewoon niet grappig of luchtig kunnen zijn. Zei iets van 4 of 5 keer hoe erg ze de grappen wel niet vond. Wat een dooddoener. Makkinga vond ik erg zelfingenomen en arrogant overkomen, met z'n goedkope linkse opmerkingen die kant noch wal sloegen. Was ook veel en veel te serieus. Alhoewel hij de grappen jegens zijn afkomst goed accepteerde. Grappen van te voren bereid waren ook wel aardig, alleen die constante grap van die fruitsapapparaat was erg matig hoor.
Zeker in vergelijking met vorige week was het erg slecht, je kunt wel zien hoe fantastisch een gast als Joep Schrijver wel niet is.
Je weet toch, zie m'n icon, sig en ondertitel.quote:
Ah en met welke hand schrijf je dan?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
Ik ben zelf overigens noch links noch rechts.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:47 schreef pberends het volgende:
Ze willen daarom zoveel mogelijk gequote worden.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
Ik ben zelf overigens noch links noch rechts.
daar bestaan tv gidsen voorquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag t vanaf de derde ronde. Die hoerige publieke omroep kan niet eens lekker fatsoenlijk hun programma's programmeren. Elke week een andere tijd.
Tja, politici zijn hypocrietquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:24 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut Agnes ! Bij de middelvinger voor Verdonk zit ze stom te grinneken en bij de afgekapte middelvinger "das wel erg".
Typerende reactie voor iemand die niet voor rede vatbaar isquote:
Zelfde tijd als vorige week hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:07 schreef SunChaser het volgende:
Ik zag t vanaf de derde ronde. Die hoerige publieke omroep kan niet eens lekker fatsoenlijk hun programma's programmeren. Elke week een andere tijd.
Maar hij brengt de grappen wel erg leuk, dat is ook een kunst.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:24 schreef SunChaser het volgende:
Wat een verschil trouwens, die Edens is ontzettend grappig als iemand teksten voor hem schrijft, maar zijn eigen comedy's op tv zijn slaapverwekkend.
Zeker, zn timing is goed. Beter dan die van Jensen en Spijkerman. Verbaast me dat Edens niet meer presenteert.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar hij brengt de grappen wel erg leuk, dat is ook een kunst.
Vooral die toegezonden brief met 'kondneuker' eropquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:25 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar hij brengt de grappen wel erg leuk, dat is ook een kunst.
Inderdaad, was moeilijk erg.quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:36 schreef pberends het volgende:
Agnes Kant was net als Femke Halsema een bevestiging dat linkse dozen gewoon niet grappig of luchtig kunnen zijn. Zei iets van 4 of 5 keer hoe erg ze de grappen wel niet vond. Wat een dooddoener.
Sorry hoor, je scheldt vrouwen uit voor linkse dozen, kankert op alles dat iets linkser is dan de LPF en zegt vervolgens niet links of rechts te zijn. Doorzichtiger dan een glimmende ruit hoor.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Typerende reactie voor iemand die niet voor rede vatbaar is.
zag hem bij de mm voor 19,99 liggen gister, kan nog goedkoper natuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:13 schreef SunChaser het volgende:
Op de DVD van DWHN staat 5 uur materiaal. 25 Euro vind ik alleen wel te duur.
quote:Op zondag 11 december 2005 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, je scheldt vrouwen uit voor linkse dozen, kankert op alles dat iets linkser is dan de LPF en zegt vervolgens niet links of rechts te zijn. Doorzichtiger dan een glimmende ruit hoor.![]()
Media Markt (Zoetermeer) -> ¤17,95.quote:Op zondag 11 december 2005 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zag hem bij de mm voor 19,99 liggen gister, kan nog goedkoper natuurlijk
Nopequote:Op zondag 11 december 2005 19:12 schreef pberends het volgende:
Stond die aflevering van de Engelse versie met Raoul er ook op?
Wat een crapshit zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |