quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:17 schreef pberends het volgende:
In je eentje een groep verkrachten.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook over Lucille Werner, op het verkeerde been
Dat was te simpele inkopper imho.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ook over Lucille Werner, op het verkeerde been
Blaat blaat, ga er zelf maar eens zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:02 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dat was te simpele inkopper imho.
Ook vond ik die irritante homo maar stom, mafkeesmet z'n suffe grappen..
volgens mij probeerde ie hem zojuist na te doenquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Blaat blaat, ga er zelf maar eens zitten.
Joepje was gewoon extreem nerveus volgens mijquote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Xrenity het volgende:
Briljant
DIe Joep ookDie legde ook nadruk op het eind van een zin
Nee, maar hij had wel een stijf pielemuisje van Harm.quote:Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Classics het volgende:
[..]
Joepje was gewoon extreem nerveus volgens mij![]()
dat valt idd ook niet geheel uit te sluitenquote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar hij had wel een stijf pielemuisje van Harm.
Geweldig ja! Toffe uitzending!quote:Op zondag 4 december 2005 11:56 schreef Xrenity het volgende:
Briljant
DIe Joep ookDie legde ook nadruk op het eind van een zin
]quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef fernando_redondo het volgende:
dat wordt een keer online terugkijken dan
Gejat van Freek de Jonge: Het zijn Christenen, het blijven Turkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Je kunt wel moslim worden, maar je blijft een Belg![]()
![]()
Dat was ook letterlijk t hoogtepunt van de week ervoorquote:Op maandag 5 december 2005 12:22 schreef Aagje75 het volgende:
die highlights waren erg leuk, zouden ze aandelen bij Mosel Saar Ruwer hebben?
ja wel een linkje op de eigen site maar die is zo dood als watquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Uitzending staat nog steeds niet online, paupers.
Is er een van de 3 níet links dan? Kan ik me niet voorstellen, maar Raoul maakt dan volgens mij de meeste kans.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Harm zal er dan wel flink tegenin gaanOf wie was er VVD?
Die autocue opemerkingen zijn lang niet altijd linksquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:29 schreef m021 het volgende:
[..]
Is er een van de 3 níet links dan? Kan ik me niet voorstellen, maar Raoul maakt dan volgens mij de meeste kans.
De autocue-opmerkingen van Harm zijn altijd behoorlijk links, ik kan me niet voorstellen dat hij die zou voorlezen als hij rechts zou zijn.
Nee, de niet-politieke grappen hebben geen links/rechts natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die autocue opemerkingen zijn lang niet altijd links.
Niet?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:41 schreef m021 het volgende:
[..]
Nee, de niet-politieke grappen hebben geen links/rechts natuurlijk.
Nou bijvoorbeeld vorige week nog, over die armoede-grens. Het is maar net hoe je het opvat. Misschien valt het voor jou onder links ik vind het onder rechts vallenquote:En je mag mij wel eens vertellen wat voor een rechtse autocue-opmerkingen er waren.
harm maakt rechtse grappen iddquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet?. Vertel me eens waarom niet...
(Duh!)
[..]
Nou bijvoorbeeld vorige week nog, over die armoede-grens. Het is maar net hoe je het opvat. Misschien valt het voor jou onder links ik vind het onder rechts vallen.
Soms wel jaquote:
Zooo gejat van Koefnoenquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
Burqapappa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |