Zou hem zwaar gaan lukken ook denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat misschien een verzoekje indienen in de DBK
In de hoop dat het in goede aarde valt
Roel: je kan op zo weinig manieren attent hier zijn, zonder de hulp van BB![]()
![]()
Roel gaat om een nieuw vriendinnetje vragen...zo'n opblaasbare variant.....quote:Op maandag 28 november 2005 16:43 schreef essie05 het volgende:
Roel wil een verzoekje in de DBK doen,zal hij een bloemetje aanvragen??
Mijn god krijgen we dat ook weer inderdaad.quote:Op maandag 28 november 2005 16:40 schreef essie05 het volgende:
Wanneer Dido hier klaar mee is hoort ze dat ze genomineerd staat en dan heeft ze daar wel weer wat over te zeiken.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:50 schreef Kleintje het volgende:
ik ben ook wel benieuwd wat ie gaat aanvragen...
Ik wil graag een plaatje aanvragen voor dido... omdat ik zo gek ben.
En dan 'the 2 live crew met me so horney'
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Martijn31 het volgende:
Roel moet gewoon zeggen, ik was fout en het spijt me en Dido moet gewoon beseffen dat het allemaal wel meevalt, ok in eerste instantie schrik je maar als ie nu echt voor je gaat (wat ik me nog wel afvraag) en je vindt hem echt leuk moet je je hier maar even overheen zetten...maar ja Miss Dido ziet natuurlijk haar verleden weer voorbij flitsen, een verleden wat werkelijk IEDEREEN wel eens heeft meegemaakt, dus of nu kappen en je kop houden of vergeven en ons irriteren met klef gedoe
Zo gaat het gebeuren, zo zal het zijn.quote:Op maandag 28 november 2005 16:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dido heeft even tijd nodig dus gaat nog 30 keer hetzelfde verhaaltje herhalen, Roel moet diep door het stof en zal hiertoe een poging doen.
En dan is het weer klaar.
quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef arneaux het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk rustig hier zonder Scanman01 die Lieske loopt op te hemelen.
Bedankt dan hoef ik daar niet op af te stemmenquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, vanavond Chantal bij Barend & van Dorp.
Ik roep het nog maar even.
Gelukkig zijn er op andere kanalen ook nog goede dingen te zien... anders zou ik van ellende hiernaar kijkenquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Dankje, ik noteer het gelijkquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Ach je gaat me toch niet vertellen dat jij dat hypocriete doorzichtige propagandegelul van Scanman01 kon waarderen?!quote:
Ik ben ook een Lieske fan, maar wat meer ingetogen anders krijg ik half Fok! over me heen.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef arneaux het volgende:
Wat is het trouwens heerlijk rustig hier zonder Scanman01 die Lieske loopt op te hemelen.
Finale ERquote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2005 16:49 schreef arneaux het volgende:
Roel zit op de bank als een puppy te kijken die doodgeschoten is, aldus Lieske
Mooi sla ik deze aflevering van B&V wederom over.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Zóooo makkelijk hè, natrappen. Houd erover op.quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach je gaat me toch niet vertellen dat jij dat hypocriete doorzichtige propagandegelul van Scanman01 kon waarderen?!
Het gaat mij niet om het aldanniet fan zijn, het gaat mij erom dat Scanman01 totaal nooit iets fouts zag in Lieske. Alsof Lieske god is ofzo.quote:Op maandag 28 november 2005 16:57 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik ben ook een Lieske fan, maar wat meer ingetogen anders krijg ik half Fok! over me heen.
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.quote:
Die geniet ook mijn voorkeurquote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.
Eetsmakelijk alvastquote:Op maandag 28 november 2005 17:02 schreef lovebear het volgende:
Ik moet even boodschapjes doen en het eten maken.
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitgingquote:Op maandag 28 november 2005 16:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is idd de uitdrukking op zijn gezicht.
Weg met die looser.
Nou ik vind t niet natrappen. Ik vind 't meer een mening verkondigen, iets wat iedereen hier doet geloof ik. Chantal / Dido / Linda mogen voor vanalles en nog wat uitgemaakt worden en als je iets zegt over een user mag dat niet. Krom wel.quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zóooo makkelijk hè, natrappen. Houd erover op.![]()
ik verheug me wel op Esther versus Johnquote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
ja maar dat was het gezicht van een meisje wiens puppy net is doodgeschotenquote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitging![]()
[afbeelding]
En weer vertoontie puppygedrag. Hij ga zowaar op bed liggen!quote:Op maandag 28 november 2005 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Als Roel slim is gaat hij verdrietig op bed liggen.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Als Roel slim is gaat hij verdrietig op bed liggen.![]()
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het aldanniet fan zijn, het gaat mij erom dat Scanman01 totaal nooit iets fouts zag in Lieske. Alsof Lieske god is ofzo.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.quote:
Die user heeft afscheid genomen dus kan zich niet meer verdedigen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik vind t niet natrappen. Ik vind 't meer een mening verkondigen, iets wat iedereen hier doet geloof ik. Chantal / Dido / Linda mogen voor vanalles en nog wat uitgemaakt worden en als je iets zegt over een user mag dat niet. Krom wel.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.
Keeeee... dat word zeker kijken dan.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Hey ik ben ook anti-Lieske maar even dimmen over Ajax ja!quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Wup het volgende:
[..]
ik verheug me wel op Esther versus John
Je zet ons cluppie voor lul nu. Dat weet je wel he? Lieske pfffffff....quote:
Owh ja, je mag hier lieske niet steunen van de anti-lieske politiequote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je zet ons cluppie voor lul nu. Dat weet je wel he? Lieske pfffffff....![]()
Gog, wat heb jij een leuke avatarquote:
Ik geloof dat het forum jou uitzwaait ipv omgekeerd. Is ook het meest logische, gezien jouw infantiele en inferieure gedrag.quote:
Ja want users en de BB bewoners zijn tenslotte niet beide gewone normale alledaagse doorsnee mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die user heeft afscheid genomen dus kan zich niet meer verdedigen.
En users met bewoners vergelijken is belachelijk, dus doe maar niet.
Moet je niet vragen wat ik hier kreeg Mwuhahahahahquote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ik zag zijn icoontje en ik kreeg al een glimlach op mijn gezicht....
Ajax, wat was daar ook alweer mee?quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey ik ben ook anti-Lieske maar even dimmen over Ajax ja!![]()
![]()
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
het wordt weer gezellig hier:(
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
het wordt weer gezellig hier:(
Hey er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de pureequote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef Kleintje het volgende:
KAPPUH MET DAT ZINGUH
Dan maar naar Lieske en Sjooost luisteren...quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree![]()
Ik begin je opeens veel minder liev te vinden schat.quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ajax, wat was daar ook alweer mee?
Oja. Was dat niet die club die straks toch weer bovenaan staat (in het rechterrijtje)![]()
Tuurlijk wel, ieder z'n mening. Zolang er niet op de persoon wordt gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2005 17:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja, je mag hier lieske niet steunen van de anti-lieske politie
flikker toch op joh.
Je moet het verschil zien tussen beetje dollen en serieus iemand afkatten.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoor![]()
ah, mooi zo, een blij persoonquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Radobe!
En hoi Wup! Ik ben er ook nog en in een opperbeste stemming!
dat doet hij nou altijd alleen maar als ik geen streams heb...quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Kleintje het volgende:
Eng... ik vind Joost vandaag echt menselijk en leuk!
Hallo allemaalquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ieder z'n mening. Zolang er niet op de persoon wordt gespeeld.
En dat geldt voor iedereen.
Wees blij. Stel je voor dat we anders samen een fanclub hadden opgericht...quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doet hij nou altijd alleen maar als ik geen streams heb...
Eej! Nie natrappeh!quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg. Heb niet alles teruggelezen, maar heb even teruggeblikt via de Talpasite. Er is niet echt veel gebeurd, hè? Had verwacht dat Ingrid op een spectaculaire manier terug zou komen. En de ruzie tussen Dido en Roel had ik al verwacht, nu of later, dus dat boeit niet zo. Weten ze inmiddels al wie er genomineerd is? Dat werd me niet helemaal duidelijk nl.
En is Scan weer eens opgestapt! Waarom nou weer en wie is de schuldige?
En heeft hij Regenworm gelijk meegenomen?
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg.
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Wees blij. Stel je voor dat we anders samen een fanclub hadden opgericht...
arme kleuters, voor de rest van hun leven een Calimero-traumaquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie past zo precies bij K3
Ik heb het gezien! Had verwacht dat ik eruit zou liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je bent ook weer door in dat afschuwelijke nominatiespel.
Je hebt zelfs een hele zware bank overleefd
(niet dat ik zit te vissen naar complimentjes omdat ik op je heb gestemd ofzo hoor)
Spannend!quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
[BB SC 828] Ingrid is terugquote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
Ingrid ligt ook ergens op bed. Daar heb ik haar tenminste voor het laatst gezien (het was helaas niet mijn slaapkamerquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
Lieske & Rob aan de trictrac
waar is Ingrid?
Ook op bedquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Op bed.quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Ook op bed natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Scan heeft uit frustratie zijn jarenlange icon verandert, en heeft weer afscheid genomen tot de volgende BBquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maarre, waar is Scan?
En ik trap niet na, ben alleen heel nieuwsgierig!
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
ja en al van begin af aanquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
Die Ingrid ligt ook meer op bed dan dat ze wakker is volgens mij
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnenquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoor![]()
Mét maskersquote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
Ik denk dat de bewakers pas naar binnen gaan als Roel opeens Dido en Rob samen in bed betrapt.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
haha. Of zijn reactie is: "Vaag man!"quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewakers pas naar binnen gaan als Roel opeens Dido en Rob samen in bed betrapt.![]()
HELP F4iTH post caps van Lieske,quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitging![]()
[afbeelding]
Oh wacht ze staat in de spiegel te kijken. Raar.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
HELP F4iTH post caps van Lieske,![]()
![]()
Of leuke battles, steeds tussen een bewoner die er al uit is en eentje die er nog in zit.quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
Wat een stunt zou het zijn van Hummie als ze Linda weer terug in het huis zou stoppen.
En dan gelijk een "welkom terug knalfeest met heel veel drank"
[afbeelding]
Daar heb ik als Lieske fan totaal geen last van gewoon doorgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoor![]()
oh, zei hij dat?quote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft Roel een vriendschappelijk kus gegeven, op zijn voorhoofd, terwijl Roel half sliep.
Roel dacht in eerste instantie dat het Dido was, die hem kuste
Ingrid zei dat in de keuken tegen Joostquote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef cuall het volgende:
oh, zei hij dat?
Linda - Didoquote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Of leuke battles, steeds tussen een bewoner die er al uit is en eentje die er nog in zit.
En de winnaar mag in het huis (blijven/terug).
Linda - Dido
Chantal -
Tanja -
Rikkert -
Ralph -
Menno - Naat
ha eindelijk de herkansopdrachtquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft Roel een vriendschappelijk kus gegeven, op zijn voorhoofd, terwijl Roel half sliep.
Roel dacht in eerste instantie dat het Dido was, die hem kuste
Of:quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef CGJung het volgende:
[..]
Linda - Dido
Chantal - ???
Tanja - Rob, Lieske, Dido, Natalie, Joost....
Rikkert - Roel (vanwege het op de bank zetten)
Ralph - Joost
Menno - Naat
het was mij, milagro, de slechterik van het verhaal!quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg. Heb niet alles teruggelezen, maar heb even teruggeblikt via de Talpasite. Er is niet echt veel gebeurd, hè? Had verwacht dat Ingrid op een spectaculaire manier terug zou komen. En de ruzie tussen Dido en Roel had ik al verwacht, nu of later, dus dat boeit niet zo. Weten ze inmiddels al wie er genomineerd is? Dat werd me niet helemaal duidelijk nl.
En is Scan weer eens opgestapt! Waarom nou weer en wie is de schuldige?
En heeft hij Regenworm gelijk meegenomen?
Ik heb het helaas niet live gezienquote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Gert het volgende:
Als-ie dat echt dacht, dan heeft-ie blijkbaar nog steeds niet in de gaten hoe pissed Dido wérkelijk is.
Die komt 'm nu echt niet even vriendschappelijk zoenen in de slaapkamer of zo.
Of hij was nog slaapdronken, en de harde werkelijkheid van de actuele verhoudingen waren nog niet helemaal tot hem doorgedrongen.
vergeet APK niet!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
het was mij, milagro, de slechterik van het verhaal!![]()
hello, Day
ik spreek niet namens anderenquote:
Primaquote:Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar heb ik als Lieske fan totaal geen last van gewoon doorgaan.
En vooral heel veel lieske caps gaan plaatsen
Opschepper! Jij bent als de muis die tegen de olifant zegt "wat stampen we hard he!"quote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik spreek niet namens anderen
zal ik dan ook maar eens gaan koken![]()
Oke.. mosterd na de maaltijd enzo.. maar ik ben ff bij aan het lezenquote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Martijn31 het volgende:
Roel moet gewoon zeggen, ik was fout en het spijt me en Dido moet gewoon beseffen dat het allemaal wel meevalt, ok in eerste instantie schrik je maar als ie nu echt voor je gaat (wat ik me nog wel afvraag) en je vindt hem echt leuk moet je je hier maar even overheen zetten...maar ja Miss Dido ziet natuurlijk haar verleden weer voorbij flitsen, een verleden wat werkelijk IEDEREEN wel eens heeft meegemaakt, dus of nu kappen en je kop houden of vergeven en ons irriteren met klef gedoe
quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg
Eet smakelijkquote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar eens eten. Tot straks maar weer
nou, ik schijn een kakkerig secreet te zijn, hoor, die meedogenloos tekeer gegaan is, moedwillig op iemands ziel getrapt heeft, wetende dat en zo , en die excuses dient te maken .....quote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Opschepper! Jij bent als de muis die tegen de olifant zegt "wat stampen we hard he!"
Hij kon niet tegen pesten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:22 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, wat was er dan mis met die scanman dat jullie hem weggepest hebben?
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
Met als reden?quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
In jouw geval? Achterlijk voorkomenquote:
Ja 'luie zwarte' van je collega mod was net op het nippertje.quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou me nog bellen!
![]()
* versabommie op oorlogspad!
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>quote:Op maandag 28 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....![]()
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keerquote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
quote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
Ach ja, die klutsknietjes van me...quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!
Ik kom niet in die servival-topics... Alleen maar om een oogje in het zeil te houden..quote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Oh gezellig, de troshumor uit de servival nu ook in de SC.
Flugel en versabommie, doe eens grappig elkaar semi-beledigen, dat vind ik altijd zó leuk!
* handenwrijft
Over BBquote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef BaasKlus het volgende:
Gaat deze topic nu over scanman of over Roel en Dido en de bende van de zwarte hand
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
Zijn er soms weer server-problemen?
Fok is wel héél traag![]()
Tja, je hebt altijd traag boven traagquote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.
Misschien was zijn vraag aan BB wat mensen buiten het huis van hem denken, en heeft hij net antwoord gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef doka het volgende:
Joost denkt: Waarom was FOK zo traag?
Jij zult ook niet gemist worden hoorquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef arneaux het volgende:
edit
Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat natrappen![]()
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.quote:Op maandag 28 november 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.
Amen!quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.
Kap eens een keer met dat gezuig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.
Nou ga ik weg van Fok! boooeehooeeehoeeeeequote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.
lijkt mij sterk dat het geld en nog inzit.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef Minouishere het volgende:
Lieske gaat Dido d'r tijgert naaien, ohhhh ...........daar zat toch dat geld in???
Hier hetzelfde... Ben gisteren eens op tijd m'n nest ingekropen omdat de streams te saai waren voor woorden... Breekt ff later de hel uit..quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Pinball het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag wel net alle pret gemist. Ben ik eindelijk bijgelezen & de steams weer aan, zitten ze weer te kaarten.
Had ik maar voor 99% zekerheidquote:Op maandag 28 november 2005 20:05 schreef arneaux het volgende:
Nou ga ik weg van Fok! boooeehooeeehoeeeee![]()
![]()
Hai beertjequote:
Het kwam erg onverwachts maar het was wel erg grappig.quote:Op maandag 28 november 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Ben gisteren eens op tijd m'n nest ingekropen omdat de streams te saai waren voor woorden... Breekt ff later de hel uit..![]()
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou tussen Roel en Dido is de liefde wel heel erg bekoeld. (ijskast)
quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekker![]()
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekker![]()
Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
Volgens mij vergeeft Dido alles en liggen ze donderdag weer gezellig op bed.
Mods zijn ook mensen die mogen ook mediscuseren.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.quote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.
En eens een leugenaar altijd een leugenaar
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forumquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
De mods waren daar helemaal niet in betrokken, omdat dat 's nachts wasquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
[FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
Ja, aangezien ik het niet altijd nodig vind om mijn meningen te ventileren kwam ik vroeger niet vaak op forums. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
En waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar komt dit nou weer vandaan?![]()
Ik ken jou niet eens....
...........................Dit bedoel ik dus. Ik ben geintereseerd in BB en jou taak is het om erop toe te zien dat er geen rare dingen gebeuren hier terwijl jij dat nu dus weer uitlokt!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens....
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.
Ik denk toch dat je dan wat milder bent.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Daar gaat mijn theoriequote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.![]()
Kun je als mod geen ip's zien?quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
Mod zijn is vrijwilligers werk je wordt er niet voor betaald.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Gezien jouw rappe reaktie ben jij waarschijnlijk niet iemand die lang kan lurken zonder iets van jouw mening te ventileren, mijn waarde.quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.
Misschien zal ik na een tijd vegeven maar nooit vergeten.
Je moet gewoon niet liegen
Maar ik denk wel dat dit: [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing! het juiste topic is voor je meningquote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!
Zit niet zo te miepen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
...........................Dit bedoel ik dus. Ik ben geintereseerd in BB en jou taak is het om erop toe te zien dat er geen rare dingen gebeuren hier terwijl jij dat nu dus weer uitlokt!!
Is een reactie op mijn post eerder hier :quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens....
Lieve schat, er waren niet eens mods aanwezig tijdens de betreffende discussie... Naast m'n 40-urige werkweek stop ik voor de lolquote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!
Ik hoop het niet, dit is veel leuker zoquote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Gaat het nog goed komen tussen Roel en Dido?
He regenworm, kun je me ff bijpraten over de liefde bij dido en roel?quote:Op maandag 28 november 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou tussen Roel en Dido is de liefde wel heel erg bekoeld. (ijskast)
Goed geformuleerdquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezien jouw rappe reaktie ben jij waarschijnlijk niet iemand die lang kan lurken zonder iets van jouw mening te ventileren, mijn waarde.
Waarschijnlijk is jouw zienswijze op de manier waarop de modjes hier "horen" te modden, significant afwijkend van de manier waarop er hier op FOK gemod wordt.
Top omschrevenquote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand moet niet tegen mijn liegen want dat pik ik ook niet.
Zelfs als ik verliefd ben laat ik me niet gebruiken,
Denk het wel, maar het heeft nu tijd nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Gaat het nog goed komen tussen Roel en Dido?
Ja maar dat doet ze bij iedereen toch?quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef farceman het volgende:
Zie wel dat ze nu weer bij het kaarten beetje naar elkaar toetrekken en beetje naar elkaar lachen..?!
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.quote:Op maandag 28 november 2005 20:49 schreef farceman het volgende:
[..]
He regenworm, kun je me ff bijpraten over de liefde bij dido en roel?
Heb zo'n bang vermoeden dat dido voor het maatjes wil gaan ipv relatie?
of heb ik het mis? Zou iig wel jammer zijn
Denk het wel. Maar dat komt doordat ze in dat huis zitten. Als je geen kant op kunt worden kleine dingen erg groot. Wij kunnen gewoon weg lopen of tv gaan kijken of wat dan ook. Dat gaat daar nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Zouden ze achteraf ook niet allemaal bij terugkijken het gevoel wat wij hebben krijgen? Zo van, waar máááákten we ons druk om
klopt je weet nooit of het bij één keer blijft.quote:Op maandag 28 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Top omschreven![]()
Vind als iemand liegt zal die t vaker doen.
Het vertrouwen is dan helemaal weg
Als er iets is wat ik absoluut niet leuk vind dan is het wel de kleffe relatie tussen Dido en Roel..quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Roel en Dido allebei nog blijven , de relatie tussen die twee is echt wel boeiend en veelzijdig.
Boeiender iig dan Rob en Lieske samen ....
komt allemaal wel goed denk ik, zolang ze in het huis zitten tenminste. Ik denk dat ze daarbuiten nog twee keer afspreken en het dan voor gezien houden...quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.
Ze voelt zich nu erg belaserd, maar het alle kanten op.
En welke het precies wordt is moeilijk te zeggen ik denk dat het goed komt relatie (55%)
Roel heeft iig veel goed te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.
Ze voelt zich nu erg belaserd, maar het alle kanten op.
En welke het precies wordt is moeilijk te zeggen ik denk dat het goed komt relatie (55%)
Dat is een paar keer leuk,maar ik blijf er echt niet van genieten hoor.Ik ben er nu wel een keer klaar mee(om in de Dido sfeer te blijven)quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve dan als ze ruzie hebben, dat is dan wel weer tof...
Lieske is een lekkere flapuit die komt wel eens met leuke of harde opmerkingen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Roel en Dido allebei nog blijven , de relatie tussen die twee is echt wel boeiend en veelzijdig.
Boeiender iig dan Rob en Lieske samen ....
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....quote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is een paar keer leuk,maar ik blijf er echt niet van genieten hoor.Ik ben er nu wel een keer klaar mee(om in de Dido sfeer te blijven)
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt je weet nooit of het bij één keer blijft.
Ja maar hij wordt niet meer dood genegeerd zoals eerstquote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ze bij iedereen toch?
De druk was bij hem te groot geworden dus moest de kraan even worden opengedraaid.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.
Terwijl hij daarvoor al een aantal x de liefde heeft verklaard aan Dido
Dido had gezegd dat die geen kans had.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.
Terwijl hij daarvoor al een aantal x de liefde heeft verklaard aan Dido
Doodnegeren heeft ook geen nut in t begin wel maar je zit er zo opelkaar.quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar hij wordt niet meer dood genegeerd zoals eerst
Vandaar dat er wat mij betreft donderdag 1 van die 2 uit mag.Het liefst zie ik Dido gaan,ben benieuwd hoe Roel zich dan gaat gedragen,dan kan hij er de week erna uit.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....
En dat was fout hij wist dat Dido twijfelde en met zichzelf in de knoop zat daarmeequote:Op maandag 28 november 2005 21:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
De druk was bij hem te groot geworden dus moest de kraan even worden opengedraaid.
Roel heeft het goed verpest met dat gesprek en dat verwacht je niet van een LOI psycholoog.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....
Ik wist trouwens niet dat Roel nóg meer kon kruipen dan hij al deed...
En een dag later 1 van Joost die Dido verwent.quote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Kan er niet iemand ff een photoshop-produkie van Roel die Lina paalt over het hek mikken?
Die ruzie moet nu ff goed verder gaan!
Als hij meer geduld had gehad dan had hij nu rustig naast dido gelegen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
En dat was fout hij wist dat Dido twijfelde en met zichzelf in de knoop zat daarmee
Doe er dan desnoods maar 1 van Naat's Joost die Rikkert kluiftquote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een dag later 1 van Joost die Dido verwent.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |