Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg.
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Wees blij. Stel je voor dat we anders samen een fanclub hadden opgericht...
arme kleuters, voor de rest van hun leven een Calimero-traumaquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie past zo precies bij K3
Ik heb het gezien! Had verwacht dat ik eruit zou liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je bent ook weer door in dat afschuwelijke nominatiespel.
Je hebt zelfs een hele zware bank overleefd
(niet dat ik zit te vissen naar complimentjes omdat ik op je heb gestemd ofzo hoor)
Spannend!quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
[BB SC 828] Ingrid is terugquote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
Ingrid ligt ook ergens op bed. Daar heb ik haar tenminste voor het laatst gezien (het was helaas niet mijn slaapkamerquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
Lieske & Rob aan de trictrac
waar is Ingrid?
Ook op bedquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Op bed.quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Ook op bed natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Scan heeft uit frustratie zijn jarenlange icon verandert, en heeft weer afscheid genomen tot de volgende BBquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maarre, waar is Scan?
En ik trap niet na, ben alleen heel nieuwsgierig!
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
ja en al van begin af aanquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
Die Ingrid ligt ook meer op bed dan dat ze wakker is volgens mij
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnenquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoor![]()
Mét maskersquote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
Ik denk dat de bewakers pas naar binnen gaan als Roel opeens Dido en Rob samen in bed betrapt.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
haha. Of zijn reactie is: "Vaag man!"quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewakers pas naar binnen gaan als Roel opeens Dido en Rob samen in bed betrapt.![]()
HELP F4iTH post caps van Lieske,quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze haar eigen kop nog niet gezien toen Chantal het huis uitging![]()
[afbeelding]
Oh wacht ze staat in de spiegel te kijken. Raar.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
HELP F4iTH post caps van Lieske,![]()
![]()
Of leuke battles, steeds tussen een bewoner die er al uit is en eentje die er nog in zit.quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef mazaru het volgende:
Wat een stunt zou het zijn van Hummie als ze Linda weer terug in het huis zou stoppen.
En dan gelijk een "welkom terug knalfeest met heel veel drank"
[afbeelding]
Daar heb ik als Lieske fan totaal geen last van gewoon doorgaan.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoor![]()
oh, zei hij dat?quote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft Roel een vriendschappelijk kus gegeven, op zijn voorhoofd, terwijl Roel half sliep.
Roel dacht in eerste instantie dat het Dido was, die hem kuste
Ingrid zei dat in de keuken tegen Joostquote:Op maandag 28 november 2005 17:48 schreef cuall het volgende:
oh, zei hij dat?
Linda - Didoquote:Op maandag 28 november 2005 17:46 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Of leuke battles, steeds tussen een bewoner die er al uit is en eentje die er nog in zit.
En de winnaar mag in het huis (blijven/terug).
Linda - Dido
Chantal -
Tanja -
Rikkert -
Ralph -
Menno - Naat
ha eindelijk de herkansopdrachtquote:Op maandag 28 november 2005 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid heeft Roel een vriendschappelijk kus gegeven, op zijn voorhoofd, terwijl Roel half sliep.
Roel dacht in eerste instantie dat het Dido was, die hem kuste
Of:quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef CGJung het volgende:
[..]
Linda - Dido
Chantal - ???
Tanja - Rob, Lieske, Dido, Natalie, Joost....
Rikkert - Roel (vanwege het op de bank zetten)
Ralph - Joost
Menno - Naat
het was mij, milagro, de slechterik van het verhaal!quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg. Heb niet alles teruggelezen, maar heb even teruggeblikt via de Talpasite. Er is niet echt veel gebeurd, hè? Had verwacht dat Ingrid op een spectaculaire manier terug zou komen. En de ruzie tussen Dido en Roel had ik al verwacht, nu of later, dus dat boeit niet zo. Weten ze inmiddels al wie er genomineerd is? Dat werd me niet helemaal duidelijk nl.
En is Scan weer eens opgestapt! Waarom nou weer en wie is de schuldige?
En heeft hij Regenworm gelijk meegenomen?
Ik heb het helaas niet live gezienquote:Op maandag 28 november 2005 17:51 schreef Gert het volgende:
Als-ie dat echt dacht, dan heeft-ie blijkbaar nog steeds niet in de gaten hoe pissed Dido wérkelijk is.
Die komt 'm nu echt niet even vriendschappelijk zoenen in de slaapkamer of zo.
Of hij was nog slaapdronken, en de harde werkelijkheid van de actuele verhoudingen waren nog niet helemaal tot hem doorgedrongen.
vergeet APK niet!!quote:Op maandag 28 november 2005 17:52 schreef milagro het volgende:
[..]
het was mij, milagro, de slechterik van het verhaal!![]()
hello, Day
ik spreek niet namens anderenquote:
Primaquote:Op maandag 28 november 2005 17:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar heb ik als Lieske fan totaal geen last van gewoon doorgaan.
En vooral heel veel lieske caps gaan plaatsen
Opschepper! Jij bent als de muis die tegen de olifant zegt "wat stampen we hard he!"quote:Op maandag 28 november 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik spreek niet namens anderen
zal ik dan ook maar eens gaan koken![]()
Oke.. mosterd na de maaltijd enzo.. maar ik ben ff bij aan het lezenquote:Op maandag 28 november 2005 16:47 schreef Martijn31 het volgende:
Roel moet gewoon zeggen, ik was fout en het spijt me en Dido moet gewoon beseffen dat het allemaal wel meevalt, ok in eerste instantie schrik je maar als ie nu echt voor je gaat (wat ik me nog wel afvraag) en je vindt hem echt leuk moet je je hier maar even overheen zetten...maar ja Miss Dido ziet natuurlijk haar verleden weer voorbij flitsen, een verleden wat werkelijk IEDEREEN wel eens heeft meegemaakt, dus of nu kappen en je kop houden of vergeven en ons irriteren met klef gedoe
quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg
Eet smakelijkquote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar eens eten. Tot straks maar weer
nou, ik schijn een kakkerig secreet te zijn, hoor, die meedogenloos tekeer gegaan is, moedwillig op iemands ziel getrapt heeft, wetende dat en zo , en die excuses dient te maken .....quote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Opschepper! Jij bent als de muis die tegen de olifant zegt "wat stampen we hard he!"
Hij kon niet tegen pesten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:22 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, wat was er dan mis met die scanman dat jullie hem weggepest hebben?
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
Met als reden?quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
In jouw geval? Achterlijk voorkomenquote:
Ja 'luie zwarte' van je collega mod was net op het nippertje.quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou me nog bellen!
![]()
* versabommie op oorlogspad!
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>quote:Op maandag 28 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....![]()
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keerquote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
quote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
Ach ja, die klutsknietjes van me...quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!
Ik kom niet in die servival-topics... Alleen maar om een oogje in het zeil te houden..quote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Oh gezellig, de troshumor uit de servival nu ook in de SC.
Flugel en versabommie, doe eens grappig elkaar semi-beledigen, dat vind ik altijd zó leuk!
* handenwrijft
Over BBquote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef BaasKlus het volgende:
Gaat deze topic nu over scanman of over Roel en Dido en de bende van de zwarte hand
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
Zijn er soms weer server-problemen?
Fok is wel héél traag![]()
Tja, je hebt altijd traag boven traagquote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.
Misschien was zijn vraag aan BB wat mensen buiten het huis van hem denken, en heeft hij net antwoord gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef doka het volgende:
Joost denkt: Waarom was FOK zo traag?
Jij zult ook niet gemist worden hoorquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef arneaux het volgende:
edit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |