Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg.
LOLquote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef Kleintje het volgende:
Wees blij. Stel je voor dat we anders samen een fanclub hadden opgericht...
arme kleuters, voor de rest van hun leven een Calimero-traumaquote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Kleintje het volgende:
Natte Lie past zo precies bij K3
Ik heb het gezien! Had verwacht dat ik eruit zou liggen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je bent ook weer door in dat afschuwelijke nominatiespel.
Je hebt zelfs een hele zware bank overleefd
(niet dat ik zit te vissen naar complimentjes omdat ik op je heb gestemd ofzo hoor)
Spannend!quote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
[BB SC 828] Ingrid is terugquote:Op maandag 28 november 2005 17:29 schreef Foreverblue het volgende:
Zijn ze niet aan het kaarten... gaan ze wel tric traccen
[afbeelding]
Ingrid ligt ook ergens op bed. Daar heb ik haar tenminste voor het laatst gezien (het was helaas niet mijn slaapkamerquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
Lieske & Rob aan de trictrac
waar is Ingrid?
Ook op bedquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Op bed.quote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Ook op bed natuurlijkquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
Scan heeft uit frustratie zijn jarenlange icon verandert, en heeft weer afscheid genomen tot de volgende BBquote:Op maandag 28 november 2005 17:28 schreef Day het volgende:
[..]
Maarre, waar is Scan?
En ik trap niet na, ben alleen heel nieuwsgierig!
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:32 schreef Wup het volgende:
Roel op bed
Dido & nathalie te bad
waar is Ingrid?
ja en al van begin af aanquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef BONG4002 het volgende:
Die Ingrid ligt ook meer op bed dan dat ze wakker is volgens mij
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnenquote:Op maandag 28 november 2005 17:34 schreef borduurtje het volgende:
[..]
Ingrid ligt ook op bed, maar niet met Roel hoor![]()
Mét maskersquote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
Ik denk dat de bewakers pas naar binnen gaan als Roel opeens Dido en Rob samen in bed betrapt.quote:Op maandag 28 november 2005 17:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zooooooow dan gaat Dido helemaal uit haar stalen plaat. Kunnen de bewakerts naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |