En weer vertoontie puppygedrag. Hij ga zowaar op bed liggen!quote:Op maandag 28 november 2005 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Als Roel slim is gaat hij verdrietig op bed liggen.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 16:56 schreef CartWOman het volgende:
Als Roel slim is gaat hij verdrietig op bed liggen.![]()
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om het aldanniet fan zijn, het gaat mij erom dat Scanman01 totaal nooit iets fouts zag in Lieske. Alsof Lieske god is ofzo.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Gert het volgende:
[..]
De grote SMS-show, en Marnix wint toch wel.
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.quote:
Die user heeft afscheid genomen dus kan zich niet meer verdedigen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou ik vind t niet natrappen. Ik vind 't meer een mening verkondigen, iets wat iedereen hier doet geloof ik. Chantal / Dido / Linda mogen voor vanalles en nog wat uitgemaakt worden en als je iets zegt over een user mag dat niet. Krom wel.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik snap dat gezien je clubkeuze je ergens je hoop op wil richten. Goed van je. Fijn voor je.
Keeeee... dat word zeker kijken dan.quote:Op maandag 28 november 2005 16:55 schreef CartWOman het volgende:
Lieverds, vanavond Chantal bij Barend & van Dorp.
Ik roep het nog maar even.
Hey ik ben ook anti-Lieske maar even dimmen over Ajax ja!quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Oh ja, heerlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef Wup het volgende:
[..]
ik verheug me wel op Esther versus John
Je zet ons cluppie voor lul nu. Dat weet je wel he? Lieske pfffffff....quote:
Owh ja, je mag hier lieske niet steunen van de anti-lieske politiequote:Op maandag 28 november 2005 17:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Je zet ons cluppie voor lul nu. Dat weet je wel he? Lieske pfffffff....![]()
Gog, wat heb jij een leuke avatarquote:
Ik geloof dat het forum jou uitzwaait ipv omgekeerd. Is ook het meest logische, gezien jouw infantiele en inferieure gedrag.quote:
Ja want users en de BB bewoners zijn tenslotte niet beide gewone normale alledaagse doorsnee mensen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die user heeft afscheid genomen dus kan zich niet meer verdedigen.
En users met bewoners vergelijken is belachelijk, dus doe maar niet.
Moet je niet vragen wat ik hier kreeg Mwuhahahahahquote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens. Ik zag zijn icoontje en ik kreeg al een glimlach op mijn gezicht....
Ajax, wat was daar ook alweer mee?quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hey ik ben ook anti-Lieske maar even dimmen over Ajax ja!![]()
![]()
Ik ben er ook nogquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
het wordt weer gezellig hier:(
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Wup het volgende:
het wordt weer gezellig hier:(
Hey er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de pureequote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef Kleintje het volgende:
KAPPUH MET DAT ZINGUH
Dan maar naar Lieske en Sjooost luisteren...quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey er zit een knop op je pc, die helpt je zo uit de puree![]()
Ik begin je opeens veel minder liev te vinden schat.quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ajax, wat was daar ook alweer mee?
Oja. Was dat niet die club die straks toch weer bovenaan staat (in het rechterrijtje)![]()
Tuurlijk wel, ieder z'n mening. Zolang er niet op de persoon wordt gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2005 17:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Owh ja, je mag hier lieske niet steunen van de anti-lieske politie
flikker toch op joh.
Je moet het verschil zien tussen beetje dollen en serieus iemand afkatten.quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
ja je moet oppassen met je bewoner voorkeur hier hoor![]()
ah, mooi zo, een blij persoonquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Hoi Radobe!
En hoi Wup! Ik ben er ook nog en in een opperbeste stemming!
dat doet hij nou altijd alleen maar als ik geen streams heb...quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Kleintje het volgende:
Eng... ik vind Joost vandaag echt menselijk en leuk!
Hallo allemaalquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, ieder z'n mening. Zolang er niet op de persoon wordt gespeeld.
En dat geldt voor iedereen.
Wees blij. Stel je voor dat we anders samen een fanclub hadden opgericht...quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Wup het volgende:
[..]
dat doet hij nou altijd alleen maar als ik geen streams heb...
Eej! Nie natrappeh!quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Ben weer, uitgerust, terug uit Limburg. Heb niet alles teruggelezen, maar heb even teruggeblikt via de Talpasite. Er is niet echt veel gebeurd, hè? Had verwacht dat Ingrid op een spectaculaire manier terug zou komen. En de ruzie tussen Dido en Roel had ik al verwacht, nu of later, dus dat boeit niet zo. Weten ze inmiddels al wie er genomineerd is? Dat werd me niet helemaal duidelijk nl.
En is Scan weer eens opgestapt! Waarom nou weer en wie is de schuldige?
En heeft hij Regenworm gelijk meegenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |