Eet smakelijkquote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef Snaptnix het volgende:
Ga maar eens eten. Tot straks maar weer
nou, ik schijn een kakkerig secreet te zijn, hoor, die meedogenloos tekeer gegaan is, moedwillig op iemands ziel getrapt heeft, wetende dat en zo , en die excuses dient te maken .....quote:Op maandag 28 november 2005 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Opschepper! Jij bent als de muis die tegen de olifant zegt "wat stampen we hard he!"
Hij kon niet tegen pesten.quote:Op maandag 28 november 2005 18:22 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, wat was er dan mis met die scanman dat jullie hem weggepest hebben?
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
Met als reden?quote:Op maandag 28 november 2005 18:32 schreef dijkhuis het volgende:
Hmmm, behoorlijk genante vertoning in dat topic. Verbaast me dat daar niemand voor gebanned is!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
In jouw geval? Achterlijk voorkomenquote:
Ja 'luie zwarte' van je collega mod was net op het nippertje.quote:Op maandag 28 november 2005 18:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Omdat er niets gebeurde wat volgens de policy niet mag...
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....quote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
je zou me nog bellen!
![]()
* versabommie op oorlogspad!
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>quote:Op maandag 28 november 2005 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had gezegd óóit Bommie... óóit....![]()
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keerquote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
quote:Op maandag 28 november 2005 18:47 schreef versabommie het volgende:
Leuke jurk heb je aan, gemaakt van je oude bankstel?>
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!quote:Op maandag 28 november 2005 18:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, ik heb van de week toen ik bij je wegging na onze eerste keereen gordijn bij je van het plafond getrokken... Herken je 'm niet?
Ach ja, die klutsknietjes van me...quote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja ik moet zeggen, tis beter dan de normale soepjurk waarmee je je klutsknieen drappeerd!
Ik kom niet in die servival-topics... Alleen maar om een oogje in het zeil te houden..quote:Op maandag 28 november 2005 18:56 schreef Pinball het volgende:
Oh gezellig, de troshumor uit de servival nu ook in de SC.
Flugel en versabommie, doe eens grappig elkaar semi-beledigen, dat vind ik altijd zó leuk!
* handenwrijft
Over BBquote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef BaasKlus het volgende:
Gaat deze topic nu over scanman of over Roel en Dido en de bende van de zwarte hand
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.quote:Op maandag 28 november 2005 19:12 schreef cuall het volgende:
Zijn er soms weer server-problemen?
Fok is wel héél traag![]()
Tja, je hebt altijd traag boven traagquote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En net als ik "ja hier ook" wil tiepen gaat het weer wat beter.
Misschien was zijn vraag aan BB wat mensen buiten het huis van hem denken, en heeft hij net antwoord gehad.quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef doka het volgende:
Joost denkt: Waarom was FOK zo traag?
Jij zult ook niet gemist worden hoorquote:Op maandag 28 november 2005 19:46 schreef arneaux het volgende:
edit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |