Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat natrappen![]()
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.quote:Op maandag 28 november 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.
Amen!quote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.
Kap eens een keer met dat gezuig!quote:Op maandag 28 november 2005 19:55 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik geloof dat elke opmerking over Scanman01, welke dan ook, word beschouwd als natrappen. Wat een kul.
Nou ga ik weg van Fok! boooeehooeeehoeeeeequote:Op maandag 28 november 2005 19:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, alleen jouw 100 mosterd-na-de-maaltijd opmerkingen. Stuur hem een mailtje of zo, maar probeer niet steeds hier een vuurtje aan te wakkeren.
lijkt mij sterk dat het geld en nog inzit.quote:Op maandag 28 november 2005 19:51 schreef Minouishere het volgende:
Lieske gaat Dido d'r tijgert naaien, ohhhh ...........daar zat toch dat geld in???
Hier hetzelfde... Ben gisteren eens op tijd m'n nest ingekropen omdat de streams te saai waren voor woorden... Breekt ff later de hel uit..quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef Pinball het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag wel net alle pret gemist. Ben ik eindelijk bijgelezen & de steams weer aan, zitten ze weer te kaarten.
Had ik maar voor 99% zekerheidquote:Op maandag 28 november 2005 20:05 schreef arneaux het volgende:
Nou ga ik weg van Fok! boooeehooeeehoeeeee![]()
![]()
Hai beertjequote:
Het kwam erg onverwachts maar het was wel erg grappig.quote:Op maandag 28 november 2005 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hier hetzelfde... Ben gisteren eens op tijd m'n nest ingekropen omdat de streams te saai waren voor woorden... Breekt ff later de hel uit..![]()
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou tussen Roel en Dido is de liefde wel heel erg bekoeld. (ijskast)
quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekker![]()
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.quote:Op maandag 28 november 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja die ruzie van vanmiddag was wel lekker![]()
Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dit verder gaat.
Volgens mij vergeeft Dido alles en liggen ze donderdag weer gezellig op bed.
Mods zijn ook mensen die mogen ook mediscuseren.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.quote:Op maandag 28 november 2005 20:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik had t m niet vergeven hoor, hij heeft belangrijke dingen verzwegen en gelogen.
En eens een leugenaar altijd een leugenaar
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forumquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
De mods waren daar helemaal niet in betrokken, omdat dat 's nachts wasquote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind de mods hier vrij onprofessioneel eigenlijk en ook teveel betrokken in de discussies en dan bedoel ik ook met de discussie met Scanman (tenminste wat ik er van gelezen heb)
[FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing!quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
Ja, aangezien ik het niet altijd nodig vind om mijn meningen te ventileren kwam ik vroeger niet vaak op forums. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar lang en grondig over nagedacht, want je bent tenslotte al vijf dagen op het forum![]()
En waar komt dit nou weer vandaan?quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En waar komt dit nou weer vandaan?![]()
Ik ken jou niet eens....
...........................Dit bedoel ik dus. Ik ben geintereseerd in BB en jou taak is het om erop toe te zien dat er geen rare dingen gebeuren hier terwijl jij dat nu dus weer uitlokt!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens....
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.quote:Op maandag 28 november 2005 20:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ook als je heel heel erg verliefd op hem bent.
Ik denk toch dat je dan wat milder bent.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Daar gaat mijn theoriequote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
. En ten tweede hebben we pas internet hier!!!
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...quote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nix van aantrekken flugel, jullie doen prima werk.![]()
Kun je als mod geen ip's zien?quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
Mod zijn is vrijwilligers werk je wordt er niet voor betaald.quote:Op maandag 28 november 2005 20:32 schreef Manu82 het volgende:
Gezien jouw rappe reaktie ben jij waarschijnlijk niet iemand die lang kan lurken zonder iets van jouw mening te ventileren, mijn waarde.quote:Op maandag 28 november 2005 20:37 schreef doka het volgende:
[..]
Sommige mensen lurken voor ze registreren mijn beste (een zeer goede gewoonte)
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mwa, zo gemakkelijk zit ik niet op de kast hoor...
Vraag mezelf alleen maar af wie nu weer z'n relklonen van stal heeft gehaald
quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ookal ken ik degene heel goed of hou ik heel veel van diegene.
Misschien zal ik na een tijd vegeven maar nooit vergeten.
Je moet gewoon niet liegen
Maar ik denk wel dat dit: [FB]CartWOman, Ripley en flugeltje: Dit is een waarschuwing! het juiste topic is voor je meningquote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!
Zit niet zo te miepen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
...........................Dit bedoel ik dus. Ik ben geintereseerd in BB en jou taak is het om erop toe te zien dat er geen rare dingen gebeuren hier terwijl jij dat nu dus weer uitlokt!!
Is een reactie op mijn post eerder hier :quote:Op maandag 28 november 2005 20:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ken jou niet eens....
Lieve schat, er waren niet eens mods aanwezig tijdens de betreffende discussie... Naast m'n 40-urige werkweek stop ik voor de lolquote:Op maandag 28 november 2005 20:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben geen relkloon. Vond alleen die discussie over scanman nogal onzinnig en de mate waarin de mods daarin meegingen en zo waren er nog meer discussies die ik gelezen heb. Verder niks persoonlijks tegen Flugel ofzo. De theorie van Doka klopt btw wel degelijk want denk dat ik eerst drie weken heb meegeluurd voordat ik me geregistreerd heb!!
Ik hoop het niet, dit is veel leuker zoquote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Gaat het nog goed komen tussen Roel en Dido?
He regenworm, kun je me ff bijpraten over de liefde bij dido en roel?quote:Op maandag 28 november 2005 20:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou tussen Roel en Dido is de liefde wel heel erg bekoeld. (ijskast)
Goed geformuleerdquote:Op maandag 28 november 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezien jouw rappe reaktie ben jij waarschijnlijk niet iemand die lang kan lurken zonder iets van jouw mening te ventileren, mijn waarde.
Waarschijnlijk is jouw zienswijze op de manier waarop de modjes hier "horen" te modden, significant afwijkend van de manier waarop er hier op FOK gemod wordt.
Top omschrevenquote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand moet niet tegen mijn liegen want dat pik ik ook niet.
Zelfs als ik verliefd ben laat ik me niet gebruiken,
Denk het wel, maar het heeft nu tijd nodig.quote:Op maandag 28 november 2005 20:47 schreef melke het volgende:
Gaat het nog goed komen tussen Roel en Dido?
Ja maar dat doet ze bij iedereen toch?quote:Op maandag 28 november 2005 20:55 schreef farceman het volgende:
Zie wel dat ze nu weer bij het kaarten beetje naar elkaar toetrekken en beetje naar elkaar lachen..?!
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.quote:Op maandag 28 november 2005 20:49 schreef farceman het volgende:
[..]
He regenworm, kun je me ff bijpraten over de liefde bij dido en roel?
Heb zo'n bang vermoeden dat dido voor het maatjes wil gaan ipv relatie?
of heb ik het mis? Zou iig wel jammer zijn
Denk het wel. Maar dat komt doordat ze in dat huis zitten. Als je geen kant op kunt worden kleine dingen erg groot. Wij kunnen gewoon weg lopen of tv gaan kijken of wat dan ook. Dat gaat daar nietquote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef Bluezz het volgende:
Zouden ze achteraf ook niet allemaal bij terugkijken het gevoel wat wij hebben krijgen? Zo van, waar máááákten we ons druk om
klopt je weet nooit of het bij één keer blijft.quote:Op maandag 28 november 2005 20:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Top omschreven![]()
Vind als iemand liegt zal die t vaker doen.
Het vertrouwen is dan helemaal weg
Als er iets is wat ik absoluut niet leuk vind dan is het wel de kleffe relatie tussen Dido en Roel..quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Roel en Dido allebei nog blijven , de relatie tussen die twee is echt wel boeiend en veelzijdig.
Boeiender iig dan Rob en Lieske samen ....
komt allemaal wel goed denk ik, zolang ze in het huis zitten tenminste. Ik denk dat ze daarbuiten nog twee keer afspreken en het dan voor gezien houden...quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.
Ze voelt zich nu erg belaserd, maar het alle kanten op.
En welke het precies wordt is moeilijk te zeggen ik denk dat het goed komt relatie (55%)
Roel heeft iig veel goed te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ik naar dido kijk dan is ze hartstikke verliefd op Roel.
Ze voelt zich nu erg belaserd, maar het alle kanten op.
En welke het precies wordt is moeilijk te zeggen ik denk dat het goed komt relatie (55%)
Dat is een paar keer leuk,maar ik blijf er echt niet van genieten hoor.Ik ben er nu wel een keer klaar mee(om in de Dido sfeer te blijven)quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Behalve dan als ze ruzie hebben, dat is dan wel weer tof...
Lieske is een lekkere flapuit die komt wel eens met leuke of harde opmerkingen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef farceman het volgende:
Hoop echt dat Roel en Dido allebei nog blijven , de relatie tussen die twee is echt wel boeiend en veelzijdig.
Boeiender iig dan Rob en Lieske samen ....
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....quote:Op maandag 28 november 2005 21:01 schreef essie05 het volgende:
[..]
Dat is een paar keer leuk,maar ik blijf er echt niet van genieten hoor.Ik ben er nu wel een keer klaar mee(om in de Dido sfeer te blijven)
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.quote:Op maandag 28 november 2005 20:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt je weet nooit of het bij één keer blijft.
Ja maar hij wordt niet meer dood genegeerd zoals eerstquote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar dat doet ze bij iedereen toch?
De druk was bij hem te groot geworden dus moest de kraan even worden opengedraaid.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.
Terwijl hij daarvoor al een aantal x de liefde heeft verklaard aan Dido
Dido had gezegd dat die geen kans had.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Snap al niet dat hij dat met Linda gedaan heeft.
Terwijl hij daarvoor al een aantal x de liefde heeft verklaard aan Dido
Doodnegeren heeft ook geen nut in t begin wel maar je zit er zo opelkaar.quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar hij wordt niet meer dood genegeerd zoals eerst
Vandaar dat er wat mij betreft donderdag 1 van die 2 uit mag.Het liefst zie ik Dido gaan,ben benieuwd hoe Roel zich dan gaat gedragen,dan kan hij er de week erna uit.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....
En dat was fout hij wist dat Dido twijfelde en met zichzelf in de knoop zat daarmeequote:Op maandag 28 november 2005 21:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
De druk was bij hem te groot geworden dus moest de kraan even worden opengedraaid.
Roel heeft het goed verpest met dat gesprek en dat verwacht je niet van een LOI psycholoog.quote:Op maandag 28 november 2005 21:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat 'ik ben er klaar mee' gesprek, dan het geklef in bed....
Ik wist trouwens niet dat Roel nóg meer kon kruipen dan hij al deed...
En een dag later 1 van Joost die Dido verwent.quote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef versabommie het volgende:
Kan er niet iemand ff een photoshop-produkie van Roel die Lina paalt over het hek mikken?
Die ruzie moet nu ff goed verder gaan!
Als hij meer geduld had gehad dan had hij nu rustig naast dido gelegen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef lovebear het volgende:
[..]
En dat was fout hij wist dat Dido twijfelde en met zichzelf in de knoop zat daarmee
Doe er dan desnoods maar 1 van Naat's Joost die Rikkert kluiftquote:Op maandag 28 november 2005 21:13 schreef Pinball het volgende:
[..]
En een dag later 1 van Joost die Dido verwent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |