Hulp Sinterklaas.quote:
Tags verwijderd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hulp Sinterklaas.![]()
Past 'CartWOman, Ripley en [...] Waarschuwing!' Wel?
quote:
Hee kutwijf.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:23 schreef Ripley het volgende:
Hoi! Ik ben er weer.
Mochten jullie gedacht hebben: "waar is dat kutwijf?" dan wil ik even vertellen dat ik aan het verhuizen was en daarbij mijn enkelbanden hebben bezeerd
Maar zit nu dus weer achter de PC
Welkom terug en sterkte!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:23 schreef Ripley het volgende:
Hoi! Ik ben er weer.
Mochten jullie gedacht hebben: "waar is dat kutwijf?" dan wil ik even vertellen dat ik aan het verhuizen was en daarbij mijn enkelbanden hebben bezeerd
Maar zit nu dus weer achter de PC
Gewoon een keer een ram aan je scrollwiel geven en je ziet die banner niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef APK het volgende:
Sanne en Cynix waren tegen die kut-banner.
Who's next?
BB-Weblog!![]()
Ik heb dequote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef APK het volgende:
En die pijltjes voor het streamverslagentopic kunnen ze dus ook wel even vergeten.![]()
Ik weet het, het is een zielige actie, maar als het die zielige Silmarwen ook maar een seconde meer kost om haar zielige BBlog bij te werken dan ben ik tevreden.
Doei!![]()
Jij bent niet sneu.quote:
De mods en de FA's zijn het duidelijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent niet sneu.
Voor zover ik het begrijp zijn het die starre macho-devvers die de baas zijn.
Wat nou scrollwielquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon een keer een ram aan je scrollwiel geven en je ziet die banner niet meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |