Hulp Sinterklaas.quote:
Tags verwijderd.quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:33 schreef APK het volgende:
[..]
Hulp Sinterklaas.![]()
Past 'CartWOman, Ripley en [...] Waarschuwing!' Wel?
quote:
Hee kutwijf.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:23 schreef Ripley het volgende:
Hoi! Ik ben er weer.
Mochten jullie gedacht hebben: "waar is dat kutwijf?" dan wil ik even vertellen dat ik aan het verhuizen was en daarbij mijn enkelbanden hebben bezeerd
Maar zit nu dus weer achter de PC
Welkom terug en sterkte!!!!quote:Op woensdag 9 november 2005 11:23 schreef Ripley het volgende:
Hoi! Ik ben er weer.
Mochten jullie gedacht hebben: "waar is dat kutwijf?" dan wil ik even vertellen dat ik aan het verhuizen was en daarbij mijn enkelbanden hebben bezeerd
Maar zit nu dus weer achter de PC
Gewoon een keer een ram aan je scrollwiel geven en je ziet die banner niet meerquote:Op woensdag 9 november 2005 23:27 schreef APK het volgende:
Sanne en Cynix waren tegen die kut-banner.
Who's next?
BB-Weblog!![]()
Ik heb dequote:Op donderdag 10 november 2005 00:07 schreef APK het volgende:
En die pijltjes voor het streamverslagentopic kunnen ze dus ook wel even vergeten.![]()
Ik weet het, het is een zielige actie, maar als het die zielige Silmarwen ook maar een seconde meer kost om haar zielige BBlog bij te werken dan ben ik tevreden.
Doei!![]()
Jij bent niet sneu.quote:
De mods en de FA's zijn het duidelijk niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 00:21 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent niet sneu.
Voor zover ik het begrijp zijn het die starre macho-devvers die de baas zijn.
Wat nou scrollwielquote:Op woensdag 9 november 2005 23:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Gewoon een keer een ram aan je scrollwiel geven en je ziet die banner niet meer!
Foei Apk staat toch echt survivalquote:Op donderdag 10 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
Lovebear zit overigens weer te kutten.
*Zucht*
(BB) user survival game #5
'servival' aub, ipv 'survival'![]()
Spoor jij wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 01:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Foei Apk staat toch echt survival![]()
Wat dacht je van:quote:Op donderdag 10 november 2005 01:22 schreef APK het volgende:
Lovebear zit overigens weer te kutten.
*Zucht*
(BB) user survival game #5
'servival' aub, ipv 'survival'![]()
ik merk hetquote:Op donderdag 10 november 2005 01:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb geen rails maar dus kan nooit sporen
Staat je klok goed, toevallig niet op een verkeerd jaartal?quote:Op donderdag 10 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Heeft er iemand hier een idee wat er aan de hand is? Van het ene op het andere moment kon ik niet meer posten op fok. Ik moet nu steeds weer mijn wachtwoord boven mijn bericht intypen om het te kunnen plaatsen. Als ik dan het vakje 'wachtwoord onthouden' ook aanklik, krijg ik een foutmelding. Zonder dat vakje aanklikken gaat het alleen goed. Berichten wijzigen lukt sowieso niet meer.
Inmiddels heb ik tijdelike bestanden en cookies eraf gegooid, maar niets helpt. Een nieuwe internet explorer heb ik zojuist ook geinstalleerd, maar helpt ook niet.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
quote:Op donderdag 10 november 2005 03:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Staat je klok goed, toevallig niet op een verkeerd jaartal?
Graag gedaan!quote:Op donderdag 10 november 2005 03:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ik je heel hartelijk bedanken. Dat was het inderdaad. Ik wilde met de kalender uitrekenen hoeveel weken BB nog precies was en ben vergeten het terug te zetten!
THANKS!!!
Juist daarom, jij bent een enige Indiana die het aan kanquote:
Ze willen mij niet hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2005 02:25 schreef APK het volgende:
Nu je het zegt, waar blijft die nieuwe slavendrijver?![]()
Je moet mailen scanman.quote:Op vrijdag 11 november 2005 02:53 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen mij niet hebben
Ik ben totaal ongeschikt als mod blijkbaar. Al jaren sloof ik me hier uit, maar vragen ho maar...
Het is een fucking disgrace
Ik was net bezig, thanks meis.quote:Op vrijdag 11 november 2005 07:47 schreef Kleintje het volgende:
Slotje vergeten te zetten op Streamverslagen van donderdag 10 november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |