abonnement Unibet Coolblue
pi_32135035
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 9 november.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32136387
00.55
Chantal is al een tijdje bezig tegen Menno. Het gaat weer eens over dat hij het "homo" spelletje speelde. Ze begrijpt niet dat hij zo kan liegen, ook al is het een geheime missie. Joost vind dat hij het fantastisch heeft gespeeld, hij was om! Hij legt nog eens uit aan Chantal dat het een geheime missie was, maar Chantal is zwaar teleurgesteld omdat het een onderwerp was die haar na aan het hart ligt.
Menno blijft rustig en legt uit dat hij geen keuze had. Je heb altijd een keus zegt Chantal. Ja het huis uit gaan zegt Menno? Ik vertrouwde je voor 200%, ik heb zo'n goed gesprek met je gehad, ik had mijn vingers in het vuur voor je gestoken.
pi_32136445
0:55
Dido en Roel vertrekken samen naar bed. "Misschien wel voor de allerlaatste kee"r zegt Dido

Chantal en Menno zitten ondertussen nog maar eens over Menno's situatie in het huis te praten. Over de situatie met het homo-gebeuren zegt Chantal oa nog maar eens "Ik vertrouwde je voor de 200% ik snap niet dat iemand zo tegen me kan liegen"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32136557
01.00
Slaapkamer: Roel vraagt aan Dido: wat zei jij nou tegen Chantal? Dat je Rob in het begin ook wel leuk vond? Dido legt het uit: in het begin toen Roel met Lieske in het bubbelbad ging bubbelen keek Dido hen achterna en zei Ja loop je pik waar weer achterna! (stream valt weg dus ik kan het niet meer volgen)

BBstem: Alle bewoners batterijen checken! Chantal klest door, alleen Joost staat op.

Roel zegt tegen Dido dat hij iets over haar in de DBK heeft gezegd. Oh nee he, wat nu zegt Dido????
Over dat hij flipte gisteren na het geld incident en dat Dido hem gekalmeerd heeft. Hoe dan vroeg BB? Heeft ze je gekalmeerd door met je te praten? Nee niet praten zei Roel maar ze heeft me wel gekalmeerd Neeeee he, echt waaaaaaaaaaaaar? roept Dido. Wat nog meer, wat heb je gezegd? BB zei dat Dido wel een wildebras is he? (of Roel verstond het niet goed?) Roel schijnt meer gezegd te hebben in de DBK over Dido, wel lieve dingen. (Roel fluisterd nu onder de deken, ik kan het niet verstaan maar Dido moest heel hard lachen)
pi_32136580
C: Sinds Tanja weg is heb je ineens wel een mening over Tanja.
M: Ik had altijd al een mening over Tanja
C: Maar toen Tanja er nog inzat uitte je hem nooit. Pleaser gedrag als je het mij vraagt. Je hebt nooit je mening uitgesproken. Dacht al dat wij allemaal gek waren dat jij Tan wel begreep. Waarom, misschien was je bang voor d'r stem. Zodra ze buitenstapte had je ineens wel een mening over haar.

C: Wordt jij wel begrepen?
M: Hier in het huis? Nee hier in het huis niet nee.
C: als jij je mening niet geeft , wordt je ook niet begrepen. Doordat je niet gereageerd hebt, heb je me niet gestuurd in mijn mening en denk ik dus dat ik gelijk heb.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32136708
01.15:
Chantal blijft door gaan tegen Menno, nu over de zoen aan Dido, je ging haar lekker zoenen. Zoen? zegt Menno, een kus op haar mond, dat stond op een kaart van mijn vrienden. (hij gat het nog uit leggen ook)
Het gaat over wie er lekker is, sexy is, vrouwen begrijpen en hoe dingen over komen. Volgens Chantal is het te laat voor Menno, het komt niet meer goed.
Nu zegt ze dat ze hoopt dat hij nog een kans krijgt, je bent een toffe gozer, die heb ik eerder gezien.(het blijft door gaan en ik zie maar 2 streams momenteel, dido en roel die in bed liggen en menno en chantal dus sorry
pi_32136751
Over het kaartje van zijn vrienden en het "zoen incident" met Dido

M: als m'n vrienden zeggen geef Dido een kus doe ik dat
C: ja ok, maar daar blijf je niet weken in hangen
M: Oja... benik er nu ook nog mee mee bezig dan
C: ja.

C: ja nu niet meer misschien omdat je weet dat het niet kan. maar dat zoenen daar kwets je mensen mee
M: Nah zoenen een kus op de mond was het een geintje meer niet
C: Vreemde acties zijn het gewoon menno
M: M'n vrienden schrijven dat als geintje dan doe ik dat, ga haar niet achtern om te versieren
C: Ja omdat ze dat niet toelaat
M: nou ja, zou het niet eens willen. het was een geintje

C: Geintje kan je hier duur komen te staan
M: blijkbaar, blijkbaar wordt m'n humor hier niet begrepen dan
C: heb 'm weken lang anders wel begrepen
M: als het nou daadwerkelijk allemaal iets zou betekenen
C: Maar je moet denken aan hoe het overkomt. Je kwetst mensen met rare acties
M: nou sorry, als ik daar overal bij stil moet staan

C:: Hoop dat je nog een kans krijgt heb een toffe gozer gezien en weet niet waar ie gebleven is.

Kan dat mens niet langer aanhoren , iemand anders misschien verder?

[ Bericht 6% gewijzigd door Snaptnix op 10-11-2005 01:42:53 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32136962
De BB-stem vroeg zacht of ook Roel & Dido toch batterijen wilden wisselen (ze kunnen dus per kamer omroepen). 'Voordat jullie gaan slapen. Of iets anders...' En daar ging Dido van uit haar dak. Want de suggestie was duidelijk.

01.25
Dido vraagt aan Roel: Stel he stel dat ik er morgen uit moet he? Wat dan?? Ja flippen zegt Roel Maar wat als ik weg moet vraagt Roel? Op je wachten? Nee, doe jij lekker je ding, je hoeft niet te wachten, we zien wel. Dingen lopen zoals ze lopen. Als je je ex ziet, wie weet wil ze alles anders doen nu ze alles heeft gezien. Dat is een dilemma, heb je daar over nagedacht? Roel denkt er anders over na, hij weet het niet. Heeft wel een vermoeden, hij kan zijn eigen Roel wel goed interpeteren.
Hij weet dat Dido het "spelletje" nodig heeft dat ziet hij ook, Roel denkt er anders over, heeft geen zin in spelletjes. Dido ontkent en Roel merkt op je weet zelf wel hoe je bent, dat heb je nodig. Paar weken geleden, toen ze in de afkoeling periode zaten, ging het goed met Roel, komt Dido op hem af om te vertellen, euhhhh Roel ik voel wel iets voor je en euh nou dan weet je dat! ZIt ik dan met een bek vol tanden. Ja wat vond je daar van Roel (hihi) Nou fijn voor je Dido Ik voelde me wel trots. MIjn kleine ijskoninginnetje, ik hou niet van dat fluffy gedoe zegt Dido.
pi_32137035
Dido vraagt aan Roel aangezien hij op andere types valt, waarom hij in GODSNAAM op haar gevallen is dan? Vertel me dat dat eens?
Roel: met andere woorden, hoeveel veren passen er in mijn kont?
Neeheee dat bedoelde Dido niet.... jawel zegt Roel ik weet precies waar dit heen gaat. En het is stil.
pi_32137236
C: Waarom ben je hier?
M: Om levenslessen op te doen
C: wat ga je daarmee doen dan.
M: Ja leren en in praktijk brengen natuurlijk
C: Wanneer dan?
M: Zo snel mogelijk
C: Ja dat zou ik maar doen ja

AAARGHHH, dit wordt gewoon echt te erg om te volgen.

<stukkie gemist>
C: Voor je het weet ben je de Ludo van het spel
Ik ben er niet door gekwetst, geraakt. Alleen hij heeft het niet verteld (over doorgaan metde bonen opdracht gaat dit volgens mij)
Joost: Ja dat heeft je wel stemmen gekost
M: zal m'n best wel doen met kleur bekennen, maar of het er meteen uitkomt. zal fouten maken, heb dat nog nooit gedaan,
C: daar kan je geen fouten in maken. Te weinig informatie dan gaan mensen er zelf een draai aan geven. Volgende keer ff roepen is veel meer waardering voor

[ Bericht 29% gewijzigd door Snaptnix op 10-11-2005 01:52:52 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32137475
02.00
Dido verteld tegen Rob wat BB zei: kunnen jullie ook even de batterijen verwisselen voor jullie gaan slapen...... of iets anders ha.. ha.. ha.. (Dido doet of ze lacht )
Dido heeft dorst. Roel heeft geen honger en ook geen dorst maarre.... Wat dan vraagt gansje Dido? (sorry) Nou, ik heb zin om je finaal in elkaar te tremmen. Rare uitdrukking vind Dido.
pi_32137514
Na al de discussies tussen menno en Chantal, begint Chantal ook weer over Ingrid.
Menno lijkt te breken en schiet vol.
Chantal is ontroerd en zij en Menno delen een innige omhelsing.
Het is net the twilight zone.
pi_32137576
1:55
Menno breekt uiteindelijk na de ellenlange monoloog van Chanta (naar het schijnt na opmerkingen over Ingrid) l. Hij begint te huilen
Knuffel (lees wuurggreep) van Chantal "Het draait hier allemaal om gevoel"

C: "Misschien ben ik wat verder... volwassener!"
M: "Moet ik dan heel toneeslspel spelen om een Menno te laten zien, die jullie willen zien"
blablabla van Chantal...

C: over de nominatie tegen Rob "Zijn geen opmerkingen waarmee je symphatiek overkomt"
"ach ja, misschien moet je het spel spelen zoals jij het vind, maar Ingrid heeft dit niet verdiend"
"zo'n lekker wijf en lief ook. Komt je allemaal niet ten goed. Ze is eerlijk en recht doorzee. Ze zal vast wat hebben, maar dat heeft iedereen"
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32137613
02.10
Chantal heeft het over Ingrid met Menno. Ze is eerlijk, recht door zee lekker wijf, ze heeft nooit iets mis gedaan en jullie hadden zo veel humor samen, ze snapt niet waarom het mis is gegaan?
Chantal raad Menno aan om eens met haar te praten. Volgens Chantal neemt Ingrid het altijd op voor Menno.
Ik geloof dat ze gaan slapen.
pi_32137835
02.25
Dido wil even wat zeggen in de slaapkamer, halloooo? Ja zegt Rob we luisteren...: ik dacht dat er vannacht iemand lag te tsjoppen?? Tsjoppen??? Wat zeg je vraagt Joost? Ja ja zegt Rob ik lag me vannacht af te trekken Dido, bedoel je dat? Roel legt uit dat er iemand in de mannenslaapkamer ´s nacht smakgeluiden maakt en dat ze dat waarschijnlijk hoort.

Ik geloof dat ze nu echt gaan slapen (stream 1 en 4 weigeren het om te doen bij mij dus ik weet het niet zeker )

dido fluisterde:roel je bent er een uit duizenden ,ben gek op je,truste

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperMOM op 10-11-2005 02:53:14 ]
pi_32137977
02.40

Alles in diepe rust nu
  donderdag 10 november 2005 @ 11:32:36 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32142995
11.30
Chantal, Lieske, Dido, Nathalie en Joost zitten nog in hun badjassen buiten, zij praten nog over gisterenavond en over de nominatie's.

Dido heeft niet het gevoel dat Roel er uit gaat.

Chantal lacht nog over de woorden die zij te zien kregen.
"Teringdwerg, kakker met kapsones, doetje"

Oh Rob zit er ook bij. Hij ontkent woorden te hebben gezegd.
Hij zegt dat Joost wel zit met "spekgladde kameleon" Joost komt net aanlopen Meteen wordt hij allemansvriend genoemd.
Hij gaat sporten met Menno.

Ingrid zit er wel mee dat zij over Menno "teringdwerg heeft gezegd. Menno staat hier bij en zegt tegen Joost: "Kom, laten we maar gaan sporten" En zij gaan rondjes lopen.

De groep gaat uit elkaar, de een naar de wc en de ander koffie zetten.
eurobilltracker.com
pi_32145605
De koffers voor de genomineerden zijn gearriveerd.


Dido straalt zelfs bij een eventueel vertrek....


Nog 1 maal vader en zoon??? ....


en Chantal neemt afscheid van haar beste vriend in het huis

[ Bericht 31% gewijzigd door M-en-A op 10-11-2005 13:22:11 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32146164
Terwijl de anderen langzaam aan beginnen te denken over de vanavond op handen zijnde exit voor minimaal één van de bewoners, bereidt Joost zich in de badkamer, op zijn eigen persoonlijke manier, voor op de dingen die komen gaan vandaag.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32146413
Denkt Ingrid na over de gebeurtenis van vanmorgen??



Vanochtend rond half 11 kraaide de haan. Menno nam zijn kans waar om toch nog even bij Ingrid te kruipen. Chantal gooide zich op als "Moederkloek", haalde 2 glaasjes jus d'orange en bracht deze naar Menno en Ingrid. Die lagen nog steeds knus samen in bed. Menno zei: "dank je wel MAMA", tegen Chantal.
(zou Menno het gesprek van vannacht ook positief hebben ervaren???)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32146599
Terwijl Ingrid op de bank ligt en Dido druk bezig is om haar spullen bij elkaar te zoeken, om haar koffer te pakken, zijn de andere bewoners druk in de keuken aan de gang. Chantal is waarschijnlijk nog bezig met een poging om zich aan te kleden.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32146622
BB: "Wil Lieske naar de DBK komen, Lieske"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32146734
Lieske komt weer terug en moet moest van BB Joost en Rob bedanken voor het netjes opruimen van de borden, glazen en het bestek van gisteravond. Alleen mist BB nog een mes, dus of ze die nog even kunnen opzoeken.

Niets spectaculairs dus.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32147105
Haar laatste BB-Jacuzzi???



Dido ligt alleen in de Jacuzzi. Misschien wel de laatste keer voor haar in het BB-huis. Vanavond na de live-uitzending zullen we het pas echt weten.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32147619
Ondertussen is Nathalie ook in het bubbelbad gekropen. Het regent een beetje, maar dat kan de beide vriendinnen niet naar binnen jagen.
Binnen zitten Menno en Joost in de huiskamer triktrak te spelen. Ingrid hangt wat op de bank (is ondertussen weer wakker).
Chantal poetst de tafel in de huiskamer, waarschijnlijk wil ze dat die vanavond tijdens de liveuitzending blinkt.
Lieske is druk bezig om haar kwaliteit van "sjaggies" draaien te verbeteren.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')