abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 november 2005 @ 00:02:01 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32104662
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic:: Streamverslagen van dinsdag 8 november.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 9 november 2005 @ 00:13:01 #2
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32104964
Roel wil het washok in. Rob denkt dat het niet mag maar vraagt Roel zijn badjas in de droger te doen als het wel mag. Het mag niet. Roel druipt af.

Lieske vertelt dat d'r vader een glazen lamp (ofzo) kapot heeft getikt met z'n horloge. Rob: wat denken jullie hier zelf van? denken jullie hier mogen anders over? (over de kaartjestheorie)
Roel: dus één iemand moet de dagboekkamer in? en krijgt daar een zin en moet hem doorvertellen, de laatste moet dan terug...net als vroeger? Je weet toch hoe zulke verhalen verkracht worden!
Nathalie: net als roddels! Lieske: daarom staat er ook haastige spoed is zelden goed met een vraagteken (ze komt met een niet te volgen theorie) Dido wil het een keer uitproberen maar de rest niet: ho ho! ik wilde alleen maar proberen het gesprek wat luchtiger te maken!
Ze bespreken nogmaals of dit echt de opdracht zal zijn.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:27:15 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105268
Dido en Roel zitten inmiddels buiten. was roken dus heb het begin van het gesprek gemist

Roel: als je weet wat ik dacht wat er aan de hand was, dan reageer je zo?
Dido: echt?
Roel ja echt.
Dido: maar het valt dus mee?
Roel: ik denk het ik weet het nog niet zeker (en mompelt nog iets)
Dido: echt waar? zo moeilijk?
Roel: ik wou dat ik het kon uitleggen. Schrok je van me?
Dido: ja heel erg
stilte
Dido: heel erg
stilte
Dido: maar dat komt meer door euh
Roel: nou
Dido: doordat m'n ouders op ene hele lullige manier uit elkaar zijn gegaan daar ben ik nog altijd een beetje shakie? van
Roel: ja ik loop wel te schreeuwen maa rheb het wel in de hand
Dido: ja
Roel: jezus mina man
Dido: het enige wat ik kan zien dat ik Rob raar zie doen, hij volgt je op de voet, hij is vrolijk, hij lacht, terwijl ik denk als hij jou in dit schuitje ziet zou ik anders reageren, nou ja ik ga me er verder niet mee bemoeien.
stilte
Dido: lullig dat je nou net twee dagen er voor zoiets kuts moet meemaken.
Roel: ik ben ff goed van m'n a propo geslingerd vandaar dat ik zo afwezig ben
Dido: ja mag toch
Roel: ja
Dido: ik wil je graag helpen
Roel: ja ik voel me ook lullig dat ik dan zo ga reageren
Dido: als je maar nu niet meer zo gaat reageren, al is het een normale reactie, echt alle jongens die ik ken reageren zo, ik heb er echt een bloedhekel aan aan, ik kan er echt niet tegen
Roel: wij zitten ook anders in elkaar
Dido: ja jullie mannen, ik snap het ook wel, ik schrok er gewoon van, ik wist gewoon niet dat jij zo kwaad kon worden, ik schrok ook gewoon omdat het dan ook iets heel ergs moet zijn, anders wordt je ook niet zo kwaad
Roel: ja tis
Dido: ja zeg maar niks er over, hou je mond er over als ik iets voor je kan doen moet je het maar zeggen, goed?
Roel: ja
Dacht je dat ik met Rob aan het vechten was ofzo?
Dido: ja, ik hoorde zo, laat me los! en toen kwam Rob naar buiten: jongens ik weet het ook allemaal niet
Roel: nee Rob hield me tegen, zodat ik niet die tent afging breken daarzo
Dido: hiehie mafkees
  woensdag 9 november 2005 @ 00:29:39 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105328
Roel: bij zo'n actie vergeet je echt even dat er camera's lopen
Dido: je hiehie ja hiehie niet echt goed voor je reputatie hiehie
Roel: hmmm ja
Dido: je hoeft er niks over te zeggen, ik snap wel dat je het kwijt zo willen
[brommer geluid]
Dido: dit is een harley toch?
Roel vraagt iets over een auto waaruit iemand zijn naam genoemd schijnt te hebben.
Dido: wat was je kwaad jongen
Roel: tja ik was niet echt kwaad, ik flipte gewoon
Dido: had het niets met gewone pleisters te maken?
Roel: he?
Dido: met pleisters of tape? nee?
Roel: dacht je dat ik daar zo boos over zou worden?
Dido: ja euh Nathalie en ik

[stukje gemist]

Roel: tis gewoon een spelletje en ik dacht even dat het geen spelletje was daarom was de shock zo groot. Maar het gaat wel weer, ik ben alleen even behoorlijk afwezig.
Dido: ja het is een spelletje en dus een heel hard spelletje.
Roel: oeioeioei.
pi_32105478
D: niemand voor z'n bek slaan he
R: nee dat zeiden ze in de dbk ook
R: kom ik agressief over
D: neuh
R: misschien omdat ik een paar keer gezegd heb dat ik z'n kop achterover wil slaan ofzo
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:39:06 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105560
Dido en Roel bespreken of Roel agressief overkomt. Roel zegt dat ie aardig kalm is.
Hij schudt wat met z'n hoofd: echt ongelovelijk
Dido: echt ongelovelijk? als het maar niets met mij te maken heeft
Roel: nee
Dido: hiehie
Roel: ik schaam me er wel een beetje voor
Dido: waarom?
Roel: ik schrok gewoon even
Dido: ach dat weet iedereen wel, je bent gewoon een man, een ander gaat huilen, ik was ws gaan huilen
Roel: je bent een echte vrouwvoruwvrouw
Dido: echt? waarom? ik huil helemaal niet zoveel.
Roel geeft een verklaring.
Dido: probeer het ff van je af te zetten anders slaap je niet meer tot donderdag
Roel: ik ga niet meer slapen tot donderdag
Dido: echt? doe normaal man!
Roel: nee man geintje
Dido: ja echt? ik ga sowieso geen grapjes meer maken in de slaapkamer
Nathalie zegt iets.
Roel: ik kan gewoon niet meer stoppen met er over denken.
Dido vertelt dat BB tegen haar heeft gezegd met de proefnominaties dat als ze iets over de nominaties zou zeggen ze eruit zou moeten: daar was ik toen helemaal van onthutst. Het was denk ik een foutje maar zo voelde het niet. Wat een stressie bedoeling.
Roel: nou en of, ik verveel me niet meer.
Dido: verveel je je niet meer?
Roel: nee op het moment niet.
Roel zucht en steunt: wat een avond nou weer zeg.
Dido: kom ik het ooit nog wel eens te weten
Roel: ja dat is duidelijk
Dido: oke.
Ik rook me helemaal de tering, iedereen rent en vliegt en doet maar wat.
Roel: aaaaah
Dido: je wil het echt graag zeggen he.

Roel zegt nogmaals dat mensen niet van hem hoeven te schrikken, dater in de dagboekkamer nog wel een beetje gelachen is. Dido: ik schrok er wel echt van. Roel: ik doe geen vlieg kwaad man. Toen ik 16 was op de kermis voor het laatst gevochten. Dido: aaaaah kankerzooooooi (Roel immitatie)
Roel: ik hoop dat ik er binnenkort wel om kan lachen
Dido: anders zou je echt niet meer kunnen lachen?
Roel: nou dat zou wel een tijdje kunnen duren.
Dido: ja? wow
Roel: echt zeer gewoon
Dido: ja? stel je nou voor, dat ik degene was die het grapje bij je had gedaan, stel je dat eens voor!

Nathalie komt naar buiten in een groene badjas, anders dan anders constateert Dido. Verdacht. Roel: sick brother, het is echt allemaal een spelletje.....
Hij aait Dido over haar rug.
pi_32105601
Joost wordt bij Rob geroepen:

Rob (bijna monoloog met wat instemmend gemompel van Joost)
Ga niet over dingen praten helemaal niks
Enige dat ik van jou wil weten dat is een opdracht. Ik wil alleen weten of er iemand het washok in mag als ik in bad zit.
Praat niet over dingen die we weten of niet weten
Hartstikke leuk om scenario’s te bedenken, maar je weet dat je elkaar ermee hebt.

Ja zegt Joost. Ik hou erover op en ga kijken of ik jou badjas mag halen

Rob: Nee je moet alleen even kijken of er iemand in mag en moet je me even inseinen wie er in mocht.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:47:39 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105776
Roel: ik zou je niet meer laten schrikken
Dido: oh je hoeft met mij geen rekening te houden hoor. Tjonge het is wel je dagje he?!
Het plasincident wordt nog even besproken. Ingrid (buiten beeld maar geloof het) praat op de achtergrond maar is onverstaanbaar. Roel en Dido zitten zwijgend naast elkaar.

Ze gaan weer verder.
Dido: zo raar dat je nu van allerlei dingen gaat zien waar je niks van weet. ik ga het nu van me af zetten. Ik snap er niks van. iedereen doet maar. Het lijkt net alsof iedereen een geheim heeft behalve ik. Oh nee Lieske ook niet. Lies en ik zijn de enige.
Roel: Joost heeft ook niks raas. Nathalie ook niet. Maar Chantal en Ingrid....
Dido: ach wel nee, die kunnen helemaal niet liegen
Roel: ja wel man daar was echt iets aan de hand
Dido: ja er was ook wel iets maar ja..
pi_32105784
Veel geouwehoer en gespeculeer ondertussen in de woonkamer tussen Joost, Ing, Menno en Chantal.
Joost zou zich bijzonder voelen als hij er deel van uit zou mogen maken en weet alleen zeker dat het over geld gaat. Chantal zou het misschien ook wel leuk vinden als ze wist waar het over ging.
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 9 november 2005 @ 00:54:17 #10
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32105928
Dido en Roel herhalen steeds dezelfde dingen. Dido: je bent nu alleen maar aan het malen he? waarvan je dacht dat het zo makkelijk was is nu in één klap ingewikkeldgeworden? toch?
Roel: ik krijg gewoon koppijn er van, ik had een asprientje moeten nemen
Godverdomme!
Ze lachen een beetje nerveus. Dido beweegt raar met ogen en mond, Roel is alleen het achterhoofd te zien, zouden ze fluisteren?
Roel: laten we maar hopen dat het een grap is.
Dido: een grap is? nou ik heb nog nooit zo'n reactie bij iemand losgekregen hiehie
Roel: jezus
Ga je mee bubbelen?
Dido: nee
Roel: vind je hem vies?
Dido: hehe nee
Roel: oh oke
Dido: je had echt een vaag gezicht, het was net of je 20 pillen had geslikt
Roel: ik schaam me dood voor m'n reactie
Dido: ach wel nee laat toch zitten, ze hebben nu alleen maar meer respect voor je gekregen, ze zijn nu allemaal bang van je.

ze blijven herhalen, ik hou het voorlopig voor gezien
  Moderator woensdag 9 november 2005 @ 00:57:03 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32105995
Roel: ik schaam me wel een beetje voor m'n reactie
Dido: ach welneeeeeeeeeeeeeee. Ze hebben nu wat meer respect voor je. Ze zijn nu allemaal bang voor je.
Roel: echt, ik ben helemaal peace man, zo ben ik echt niet.
Dido: nee dat zeg je de hele tijd, dat je zo niet ben, en dan ga je weer hahaha
Roel: ik stond echt op het punt om die hele kamer te verbouwen hahhaa
Dido: Ja dat merkte ik ja! Jij laat me echt elke keer weer versteld staan! Ik hoorde alleen maar in de verte KAN-KER-ZOOOOOI hahahahaha
Roel: Ja kut.. en dat staat allemaal op tape.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32106391
Gesprek in de woonkamer nog steeds over de vermeende “geheime opdracht”
C:Als je iets geheims te doen hebt doe het dan geheim
Maar ga dan niet zo vreemd door de kamers lopen spoken
Als het iets geheims is doe het dan geheim. Stok tussen de deuren ja dan wordt ik boos
J:Ja die (Rob I presume?) is met iets bezig. Maar dat komt wel boven
M: Hij houdt er ook wel van om aandacht te krijgen en spelletjes te spelen
J: Er wordt naar dingen gezocht gewoon
C: Zou je denken, ik hou me er niet zo mee bezig
M: Naar dat soort dingen ga ik echt nie zoeken
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32106519
Samenvatting van gesprek tussen Rob en Natte Lie in het bubbelbad:

Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
Rob: "bla bla bla bla bla bla bla bla ...."
Natte: "Ja, ja, ja , ja , ja ,ja ,ja , ja...."
pi_32106625
Rob, Ing en Lieske liggen op bed en het gesprek neemt een verrassende wending.

Chantal: Menno komt t wel goed uit. Die zat alleen maar te lachen. Heb m nog nooit zo stralend gezien
Lieske: Ik denk dat t Menno wel duur kan komen te staan dit hele gedoe. (?? moelijk te volgen stukkie : Minst spectaculair nu o.i.d)

Chantal hoopt dat ze kan slapen "Hoop dat ik kan slapen zie aldoor dat gezicht van Rob voor me, wat een imbeciel. Ongelofelijk" gnagnagna
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 9 november 2005 @ 01:52:22 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_32106851
Roel zit alleen in de woonkamer, niet blij.



Muerte
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32106872


Roel denkt aan zijn 10.000
pi_32106922
pi_32107263
Alle bewoners liggen nu te bed. Dido heeft voor vannacht weer het plekje naast Roel ingenomen. "Morgen slaap ik wel in mijn eigen bedje, maar vannacht niet", heeft ze even daarvoor in de huiskamer tegen Roel gezegd.

Voor allemaal, slaap lekker en morgen (nou ja straks, vandaag) zien we hoe het allemaal weer verder loopt. Ik ga ook mijn bedje opzoeken.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32107353
alles lijkt in diepe rust tot dido roel een stomp geeft als rob al een tijd heel rustig ademt, roel reageert met de woorden: de rest is nog wakker hoor.....
pi_32107446
roel ontwaakt en maakt dido wakker ze liggen heftig te zoenen, iets wat het daglicht blijkbaar niet verdragen kan. De dekens gaan heftig op en neer en er wordt heel stil gefluisterd en gekreund het lijkt er op dat roel wel heel erg aan dido zit te zitten:-}} binnen 3 minuten liggen ze weer stil, niet te geloven
pi_32107467
Dido draait weer haar rug naar Roel toe en wil verder slapen lijkt het ze draait zich weer naar hem toe met de woorden hoi hier ben ik weer, Roel zegt dat ze rustig moet worden (slecht te verstaan want ze fluisteren) ze fluisteren iets naar elkaar maar is niet te verstaan met dekbedden over het hoofd. Roel kijkt om zich heen of iedereen slaapt. hoor Dido zwaar ademen hoewel de dekens niet bewegen. Ze fluisteren onverstaanbaar maar de dekens bewegen meer.
pi_32107479
volgens mij is Dido : "ongesteld eigenlijk"maar is nog steeds niet te verstaan. Roel wil wel over de rooie. Dekens bewegen heftig en het gezucht gaat door, Dido fluistert: kut kut kut.Weet niet wat Roel met Dido doet maar ze vindt het wel errug lekker aan dr ademhaling te horen.dekbed gaat nu op en neer, denk dat Roel haar een handje helpt bij zichzelf.
pi_32107484
ze gaan overeind zitten en kijken in de spiegelramen achter zich en gaan vervolgens liggen met de handen boven de dekens. Ze fluisteren nog wat onverstaanbaars over de nominaties van de volgende keer of zo, namen Ingrid en Chantal zijn gevallen. ZE vreet zijn oor er bijna af bij het fluisteren en wenst hem nu: slaap lekker. Lijkt erop dat ze nu echt gaan slapen.
pi_32107506
nou ja ze gingen nog niet slapen dus, ze hebben erg veel in mekaars oor zitten fluisteren maar lijkt erop dat Dido toch echt ongesteld is en dus niets wil doen, Roel laat haar met rust nu en ze gaan vreedzaam slapen, lijkt het nu
pi_32107527
Wat plaatjes bij het bovenstaand verslag.










[ Bericht 19% gewijzigd door Muerte op 09-11-2005 23:57:57 ]
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')