quote:Op donderdag 10 november 2005 13:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
![]()
![]()
Zien jullie wel, het is hém zn schuld!!
![]()
Hij zit er nog niet in hoor, beter lezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Kunnen jullie mods niet achterhalen wie al een week of 10 niet meer gepost heeft, die vroeger wel regelmatig postte?![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
sjit, ja ik wilde zo snel dit topic openen om de TT te vereeuwigen en daarmee veel mensen het plezier van een mental image te doen....quote:
Ja pleasequote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
kan iemand de TT aanpassen.. ik word steeds misselijker nu
Bommie de TTquote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
Deze x was ik t nietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
geregeld hoor, heb ff noodkreet gedropt in het sticky topicquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
quote:
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik moet nog lang wachten voor ik weer kan stemmen... maar dit vergeet ik niet versabommie![]()
![]()
![]()
![]()
Idd, ik ook. In het vorige topic zag ik net het lijstje met de vraag wie je wil verdedigen, en of er Chantal-fans zijn. Hier is er één, en ook voor Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
drie keerquote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
Gatverdamme bommiequote:Op donderdag 10 november 2005 13:37 schreef versabommie het volgende:
nou?
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef teamlead het volgende:
[..]het is een complot.. er wordt tegen mij samengespannen.. ik ben de Menno van het forum....
ow!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh schei toch uit, ik heb jou tot nu toe drie keer +2 gegeven maar er geen fuck voor terug gezien. Mijn volgende TT zal worden "Teamlead Chantal gebeft"als je zo doorgaat.![]()
![]()
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieertquote:Op donderdag 10 november 2005 13:44 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gatverdamme bommie![]()
![]()
Moet ik nog de hele tijd tegen dat zinnetje aankijken ook. Wil daar helemaal niet pver nadenken smeerlap.
Je bederft m'n eetlust en m'n feeststemming nu toch echt opeen gruwelijke manier![]()
Je hoeft niet te visualiseren hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
Roel...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:43 schreef scanman01 het volgende:
Roel in de rats over zijn geld, over de exit vanavond of over beide?
[afbeelding]
Wat is het verschil met hier danquote:Op donderdag 10 november 2005 13:41 schreef bankrupcy het volgende:
Van nu.nl:
In Tsjechië wordt een ietwat vreemde reeks Big Brother afleveringen gemaakt. De deelnemers zijn namelijk allemaal gorilla's. 24 Uur per dag worden de apen in de gaten gehouden. De winnaar van de show krijgt 12 meloenen.
Maar moeten wij allemaal lijden onder die zinquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik probeer juist de Mennopositie te verkrijgen die teamlead zo ambieert
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
Rob door Chantal gepijpt?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Wie roept ff een andere TT? Deze is té erg.
Alles beter dan deze.![]()
Ehhh....Benno = coolquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
Het verschil? de prijs natuurlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is het verschil met hier dan![]()
Begrijp het niet helemaal.
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow!!![]()
*stil is*
*na half uurtje*
Nee man, versabommie... je vertrapt echt elke fatsoensregel die er maar is... en ik vond je nog wel lief!!
Negeermodus aanquote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Of wil Joost toch de verzorging in en zag ie dat Chantal zich van onderen niet goed verzorgde zodat hij zijn lange lapzwans er maar even doorheen heeft gehaald om alle aangekoekte resten en spinnenwebben weg te halen???
Wat denken jullie???
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob door Chantal gepijpt?
*grijns*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
kleintje... ik vond je best aardig... overwoog zelfs om je ++ te geven zodra ik weer mag stemmen....![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:45 schreef Kleintje het volgende:
Maar ff serieus..
Zal Joost nu de opdracht hebben gehad (om het geld te zoeken) en daarom Chantal gebeft hebben?
Wat denken jullie???
*roept snikkend uit*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?
Weet je trouwens hoe de doos van sjankwal er uit ziet? als een bouvier die een half uur met zijn kop in de vla heeft gelegen! Als een egel met open rug!
Thx! Iets anders, maar een hele verbetering.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehhh....Benno = coolofzo zegmaar
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Het kan toch...
Ik bedoel... straks komt de toekomstige neukmaat van Chankwal het huis in. Dan moet ze toch schoon zijn van onderen. Wie weet zit die pleerol daar nog in, dan ook nog dat geld.
Wat waren ze nog meer kwijt in dat huis? Blikopener???
Ik denk dat ze alles daar naar binnen schuift!
Met wat mazzl zien we er nog een halve kip uitkomen!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Het kan toch...
Ik bedoel... straks komt de toekomstige neukmaat van Chankwal het huis in. Dan moet ze toch schoon zijn van onderen. Wie weet zit die pleerol daar nog in, dan ook nog dat geld.
Wat waren ze nog meer kwijt in dat huis? Blikopener???
Ik denk dat ze alles daar naar binnen schuift!
hebben we een relletje, wordt er gelijk naar consensus gezocht. Bah, we lijken het BB-huis wel.....quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef CartWOman het volgende:
ow...quote:
Jeetje kan jij in detail zeggen hoedie eruit zietquote:Op donderdag 10 november 2005 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop zeg, muizelieverd, je wil toch niet zeggen dat je door zo'n TT echt voor je gaat zien dat Joost met zijn puisterige gezicht in die vulva van sjaantje gaat duiken he?
Weet je trouwens hoe de doos van sjankwal er uit ziet? als een bouvier die een half uur met zijn kop in de vla heeft gelegen! Als een egel met open rug!
Die is zo mogelijk nog smeriger.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Rob door Chantal gepijpt?
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef teamlead het volgende:
[..]tsja.. ze zal idd naar binnenschuiven wat ze te pakken krijgt.. chantal kan niet te kieskeurig zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:40 schreef PH52 het volgende:
Echt ultieme mietjes hier !
ja nouja, niet jou persoonlijk, maar wel ff die geestvervuilende opmerkingen van jequote:Op donderdag 10 november 2005 13:48 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Lekker dan, ik op jou stemmen, jij mij negeren! Damn!
Nee hoor, ik snapte je wel, is van mij ook een geintje.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ow...
ja maar... ik had eenvoor mn post gezet hoor!!
![]()
ik heb een te subtiel gevoel voor humor...
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.
En dan eerst de tenen omdat ze voetfetsjist is.
Daarbij... klein beginnen. Chankwal is in jaren niet gepaald, dus eerst een kleine teen...
wie het kleine niet eert...
Om met de woorden van Sabine te spreken van BB1quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met wat mazzl zien we er nog een halve kip uitkomen!
Nouja gatverdamme!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er ook van dat ze het been van Rob er een keer in heeft geschoven.
En dan eerst de tenen omdat ze voetfetsjist is.
Daarbij... klein beginnen. Chankwal is in jaren niet gepaald, dus eerst een kleine teen...
wie het kleine niet eert...
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja gatverdamme!!
Gaan jullie ff lekker een nieuw topic openen: hoe chantal op alle mogelijke manieren iets in dr geplofte egel kan schuiven
ofzoiets..
ah.. muizemeis.. kun je het niet meer aan?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Nouja gatverdamme!!
Gaan jullie ff lekker een nieuw topic openen: hoe chantal op alle mogelijke manieren iets in dr geplofte egel kan schuiven
ofzoiets..
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen hequote:Op donderdag 10 november 2005 13:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snapte je wel, is van mij ook een geintje.keer 3.
![]()
je hebt me aangestokenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Goed plan....
geplofte egel...![]()
ik kan me nog een opmerking van jou herinnerenquote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen he
nee dit is niet van mijn tijd, dat groffe taalgebruik, die onverbloemde uitspraken... ik kan er niet tegen gewoon!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. muizemeis.. kun je het niet meer aan?![]()
* troostend arm om schouders slaat
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangtquote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Om met de woorden van Sabine te spreken van BB1
KUTKIP!
En dan letterlijk![]()
Ach.. Dido heeft ook haar "andere" kantjes...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke... ja nee niet dat ik de brave dido rol krijg toegeschoven zometeen he
Teamlead!!quote:Op donderdag 10 november 2005 13:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan me nog een opmerking van jou herinnereniets over koninginnegedrag enzo....
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:52 schreef mamapan het volgende:
Chantal is een vrouw van 40, de regie weet ook wel dat er een stel Fokkers zijn, die liever een Lieske of Dido onder de douche zien staan dan een 40-jarige. Ze laten haar dus niet zien onder de douche, maar ze doucht heus wel!
oeh.. ze doet dominant...quote:Op donderdag 10 november 2005 13:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Teamlead!!
Je speelt met vuur jongetje....![]()
ik kan het niet hebben als mijn eigen opmerkingen tegen me gebruikt worden
LOLquote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ach.. Dido heeft ook haar "andere" kantjes...![]()
O god zie t al voor mequote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangt![]()
*proest*quote:Op donderdag 10 november 2005 13:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik denk dat er verwarring gaat ontstaan welke van de 2 nu de kittelaar is als die kip er half uithangt![]()
als je het maar weetquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
oeh.. ze doet dominant...![]()
ik hou me al in hoor
Ha.. Zo zie je maar iedereen is verschillend.. Ik word alleen maar opstandiger nuquote:
or else?quote:
het wordt tijd voor wat afstandquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Fuck, dit visualisseerde ik even.
Ik moest lachen, huilen, hoesten en piessen tegelijk.
Kan je nagaan wat voor zooi het nu hier is!
Luister... morgen komt er geen haan. Die haan heeft Chankwal naar binnen geschoven.
Dat ding op zijn kop, zijn hanekam, steekt dan naar buiten.
En dan is de nieuwe weekopdracht, raad welke er echt in hoort!
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Luister... morgen komt er geen haan. Die haan heeft Chankwal naar binnen geschoven.
Makkelijk de HAANquote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
ik zou maar uitkijken daar als ik jou was... vanaf hier heb ik een ver bereikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:00 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ha.. Zo zie je maar iedereen is verschillend.. Ik word alleen maar opstandiger nu![]()
Ik denk dat we nu toch wel enorm over de grens zijn gegaan.....leuk he?quote:Op donderdag 10 november 2005 13:58 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
En wat tracht je DAARmee te bereiken..? Je maakt het Hier alleen maar erger mee!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zou maar uitkijken daar als ik jou was... vanaf hier heb ik een ver bereik![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog smeriger.![]()
Dat horen we pas in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de livequote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
*zucht*
Ik zal weer normaal doen Muizemeis.
Geloof dat ik me nogal liet meeslepen
Ow... by the way... TAFKAR gaat er vanavond uit!!! Ik voel het aan mijn ehm... water
Maar, de uitslag is dus al bekend bij BB maar nog niet bij de bewoners en bij ons? maw Joost heeft zijn zegje gedaan in de dagboekkamer en vanavond horen we wat er van het verhaal is overgebleven?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de live
Dat is tactiek om 2 ++ te krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
ik heb invloed!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 is even de hort op, er gebeurd nu echt even helemaal niets dus kan dan net zogoed wat verplichtingentjes gaan doen
Doei
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef lovebear het volgende:
De plicht roept ik moet ff boodschapjes doen tot zometeen allemaal![]()
![]()
Schopquote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
ik moet nog zoveel doen.. maar ben weer eens niet op gang te schoppen vandaag....
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga ook even wat nuttigs doen! Tot later!![]()
Drie daagjes weg geweest, ze komt vandaag weer thuis.quote:
nah... het effect was dat ik nog net de energie kon vinden om koffie te pakken....quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie daagjes weg geweest, ze komt vandaag weer thuis.![]()
Lekker,ik doe met je mee.Wel Douwe Egberts uiteraardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah... het effect was dat ik nog net de energie kon vinden om koffie te pakken....![]()
ben ik weerquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen sommige vrouwen hier zich geen stoma aan laten meten?
Is toeval omdat wij ook even moesten toiletteren.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef muizemeis het volgende:
Ik vind het wel super attent trouwens dat jullie de postingssnelheid even aanpassen als ik aan het toilleteren ben
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag allemaal![]()
nog wat spectaculairs gebeurd vanmiddag?
ik vind alles best, als Rob er maar uitgaat. en Menno Chantal nomineert.
Na vanacht? Ik ben er bang voor dat het niet gebeurd.quote:en Menno Chantal nomineert.
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is toeval omdat wij ook even moesten toiletteren.![]()
Misschien alleen credits voor saamhorigheid...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnwas net ook al zo!!
krijg ik wel credits voor het scheppen van de gelegenheid??![]()
Bij deze bombarderen wij jouw tot plasgeitebreier.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnwas net ook al zo!!
krijg ik wel credits voor het scheppen van de gelegenheid??![]()
ik heb de kruimels al onder het kleed... en zolang je niet op de bank gaat zitten merk je niks van al die autootjes achter en onder de kussens....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook maar wat huishoudelijke klusjes doen.
Toedeledoki.![]()
ze zoeken nog een mod geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
Damn, ik moet ook altijd ingrijpen.
De Rob van Fok!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
vetgedrukt 1: ow wat zijn die meiden dom, ze moesten eens weten dat het precies andersom is, dat het gros van nederland pas echt leuk is gaan vinden nadat hij in de underdog positie kwamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef avonne het volgende:
Dido en Nat zitten in het bubbelbad. Ze hopen dat Menno eruit gaat, "dan ik het perfect".
Nathalie denkt dat Nederland Menno ondertussen wel zat is of binnenkort zat zal zijn.
Ze denkt dat Menno in de eerste weken goed gescoord heeft en misschien nog op die oude "glorie" teert.
Nat "maar het is eigenlijk net als met Tanja. Op een gegeven moment waren we met Tanja er ook helemaal klaar mee"
Dido begrijpt niet dat Rob er bijna uit lag 2 weken geleden. Ook Nathalie verbaast zich daar over.
Nathalie gaat nu met Dido bespreken wat ze vanavond aan zal trekken.
Solly.....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
ontopicquote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
hoi Avonne!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef avonne het volgende:voor iedereen die iets nuttigs gaat doen
@buurvrouw: hallo!
plasgeitebreier!!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij deze bombarderen wij jouw tot plasgeitebreier.
ik vond het moeilijk om op te schrijven, maar ze zaten er echt even over na te denken, tot dat nathalie over kleding begon.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vetgedrukt 2: dat dat ze niet aan het denken zet he, dat hum mening over de medebewoners zo anders is dan wat nederland vindt
k wist niet zo goed wat precies het topic was... qua ontopic...quote:
Ingerukt.. Marrrrs.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Shit! Zomaar bezoek gehad en dus weer een boel gemist! (TT bijvoorbeeld: had ik maar even kunnen zien dattie dur stond!! Ach...) En nou moet ik vliegensvlug maken dat ik weg kom. Maar over een uurtje of anderhalf weer PRESENT!![]()
\]quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Shit! Zomaar bezoek gehad en dus weer een boel gemist! (TT bijvoorbeeld: had ik maar even kunnen zien dattie dur stond!! Ach...) En nou moet ik vliegensvlug maken dat ik weg kom. Maar over een uurtje of anderhalf weer PRESENT!![]()
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft. Maar als dat niet het geval was geweest, dan mocht Menno vanavond weg Die jongen zorgt voor helemaal niets op de streams en Rob wil nog wel eens wat uithalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vetgedrukt 1: ow wat zijn die meiden dom, ze moesten eens weten dat het precies andersom is, dat het gros van nederland pas echt leuk is gaan vinden nadat hij in de underdog positie kwam
vetgedrukt 2: dat dat ze niet aan het denken zet he, dat hum mening over de medebewoners zo anders is dan wat nederland vindt
beter dan grotegrijzegeitebreierquote:
Ik kan hem ook steeds moeilijk verdragen. Maar wacht maar hoe de anderen zullen reageren als Menno en Joost er tot de finale inzitten. Wat zal het hier schelden worden vanwege saaie streams.quote:
ik zei ook grós van nederland, mbt menno danquote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft. Maar als dat niet het geval was geweest, dan mocht Menno vanavond weg Die jongen zorgt voor helemaal niets op de streams en Rob wil nog wel eens wat uithalen.
Menno bij de laatste 3 met bv Joost (spelletjes spelen de hele dag) moet ik helemaal niet aan denken.
Samen met Lieske toch wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno bij de laatste 3 met bv Joost (spelletjes spelen de hele dag) moet ik helemaal niet aan denken.
dat is inderdaad het grote risico ja... We kunnen alleen maar hopen op wat leuke weekopdrachten dan....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook steeds moeilijk verdragen. Maar wacht maar hoe de anderen zullen reageren als Menno en Joost er tot de finale inzitten. Wat zal het hier schelden worden vanwege saaie streams.
ik heb wel lekkere dikke geitewollensokken aan nuquote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
beter dan grotegrijzegeitebreier
Ik reageerde op het tweede vetgedrukte en daar zei je dat nietquote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zei ook grós van nederland, mbt menno dan
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb wel lekkere dikke geitewollensokken aan nu![]()
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Samen met Lieske toch wel?
Alhoewel ik voor Joost liever iemand anders zie. Ik weet nog niet wie.
ha, maar daar ik zei ook niet héél nederland!!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik reageerde op het tweede vetgedrukte en daar zei je dat niet
TT was snel weer weggehaald, er waren hier mensen die een mental image kregen van Joost die op de harige schaamlappen van chantal zit te kauwenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
9 van de 10 keer zitten ze er finaal naast ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ha, maar daar ik zei ook niet héél nederland!!
maar doelde dus vooral het feit dat de bewoners een heel ander beeld hebben van elkaar dan de buitenwereld. daar hebben ze nu zo ondertussen wel wat aanwijzingen voor gekregen, maar daar denken ze helemaal niet over na.
Met hele leuke weekopdrachten? bv 24 uur 5 dagen aaneen zorgen voor geluid doormiddel van spraak! Ofzoietsquote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.
Roel Menno Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.
idd wel lachen ja...Roel helemaal gek door joostquote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel Menno Joost
denk dat het dan oorlog wordt die laatste week
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Met hele leuke weekopdrachten? bv 24 uur 5 dagen aaneen zorgen voor geluid doormiddel van spraak! Ofzoiets![]()
Nee hoor. Menno is niet bij machte om 'oorlog' te voeren en Joost ook totaal niet. Is ook niet aan de orde, want Menno en Joost gaan dan de hele dagen tric trac spelen en Roel hangt ergens in de jacuzzi of in bed. Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel Menno Joost
denk dat het dan oorlog wordt die laatste week
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef Kleintje het volgende:
heb wat nuttigs gedaan.
Vaatwasser leeggeruimd, wasdroger aangezet en thee gepakt.
Ik ben er weer even!
Ik ben klaar op me werk, ik ga naar huis, tot later!quote:
dat hebben de bewoners bedacht omdat Menno door het omroepsysteem van BB klinkt als Benno.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar de bijnaam Benno op slaat?
gewoon genieten van de muziekquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef Kleintje het volgende:*terugzwaait naar teamlead*
Moet ik de streams aangooien? Gebeurt er wat leuks of mag ik lekker muziekje blijven luisteren?
zeker als BB niet verbiedt om te tric-traccen en suffe weekopdrachten blijft geven...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Met Menno en Joost in de finaleweek kunnen wij de streams echt net zo goed uitgooien.
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft.
Rob kon zonder tegenstander maar nauwelijks een meerderheid aan stemmen binnen halen. Dat zegt toch wel héél erg veelquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...
Toot tietloos...quote:
Heb gvd 500 EUR aan SMS'jes verstuurd manquote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob kon zonder tegenstander maar nauwelijks een meerderheid aan stemmen binnen halen. Dat zegt toch wel héél erg veel
Nee, Nee, Neeeeeeeeee......ik ben helemaal klaar voor de exit van Rob....nu niet het feestje gaan bedervenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je geen borsten hebt hoef je die ook niet te bedekken hoor
dat vind ik geen leuke verrassingquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Is ze nu mee bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Heeft Chankwal al tegen Ingrid verteld dat ze Menno aan het huilen heeft gekregen?
met dit soort politiek correct gezwets kom je niet ver hier hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 4-jarige kleuters in het kinderzwembad. Die hoeven in principe ook niks aan want er zit gewoon (nog) niks.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijk
als ze d'r armen te hoog optrekt schiet het topje zo over d'r tepels ben ik bang....quote:
Heeft mijn kleine zusje ookquote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijk
droomscenario....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
Chantal staat straks een keer genomineerd. Een week later bij de exit....
Bridget: Chantal, sorry maar voor jou heeft helemaal niemand gebeld.
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
ja wel verdorie nu voel ik me aangesprokenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die 4-jarige kleuters in het kinderzwembad. Die hoeven in principe ook niks aan want er zit gewoon (nog) niks.
Dido heeft een hormonaal probleempje, ze heeft ook al superdikke wimpers![]()
Echt wel.. maar zó leukquote:
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
tsja.. dan komt de onvermijdelijke opmerking:quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja wel verdorie nu voel ik me aangesproken
alsof een vrouw alleen aantrekkelijk is met dikke tieten
ik heb geen minitietjes, maar door dat belachelijk lange lichaam van me zien ze dr wel errug klein uit... nou en??
ze zijn toevallig wel ontzettend mooi van vorm en erg lekker
Dido dr tietjes zijn prachtig, ook al zijn ze wat aan de kleine kant
daar zou ik helemaal niet raar van staan te kijken eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
"Chantal, zelfs je familie heeft voor je tegenstanders gebeld"quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."
Jawel, ik zal gebeld hebben, maar ja ....net als hier zal ik óók dáár een Lieske zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:50 schreef scanman01 het volgende:
zijn toch al pics zat van dido dr tietjesquote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsja.. dan komt de onvermijdelijke opmerking:
Pics !![]()
...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb geen minitietjes, maar door dat belachelijk lange lichaam van me zien ze dr wel errug klein uit... nou en??
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
ja!! dat wil ik óók voor mijn verjaardag. Dus nu graag Rob weg en dan volgende week Chantal. Zónder pro-stemmen.....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt wel.. maar zó leuk
Ze is dag en nacht bezig met goed overkomen, met iedereen slijmen, andere bewoners in een kwaad daglicht stellen enz enz enz. En dat heel NL haar uitkotst zal ze vast met geen mogelijkheid begrijpen.
Zo, op je kleine pik getrapt (roel)quote:Op donderdag 10 november 2005 14:52 schreef muizemeis het volgende:
[..]
"Chantal, je zult helaas thuis een nieuwe TV moeten kopen. Je hond heeft over het toestel heen gepist toen we reclame wilden maken om mensen voor je te laten SMS'en."quote:Op donderdag 10 november 2005 14:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
"Chantal, voor jou is 1x gebeld..... En de afspraak was dat je geen telefoon mee zou nemen in het huis, dus kom er maar uit..."
ja.. van dido wel....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:54 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zijn toch al pics zat van dido dr tietjes
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
"Chantal, je zult helaas thuis een nieuwe TV moeten kopen. Je hond heeft over het toestel heen gepist toen we reclame wilden maken om mensen voor je te laten SMS'en."
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef Snaptnix het volgende:
Ben ik weer
De moeite waard om terug te gaan lezen of nog steeds niets bijzonders gebeurd?
ze heeft gelukkig geen gebrek aan zelfvertrouwen....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal hoopt dat ALS ze op de eindbank komt te zitten, dat ze er dan zit met een waardige tegenstander. Channy, het probleem is dat die tegenstander dat ook hoopt.
Je drinkt te veel koffie.quote:
quote:
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je drinkt te veel koffie.
(ik heb er sinds half 12 ook al 8 op trouwens)
quote:
Ja is lekker hoor, gaat niets boven een bakkie en een peuk erbij.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je drinkt te veel koffie.
(ik heb er sinds half 12 ook al 8 op trouwens)
Yes Rob gaat eruit Rob gaat eruitquote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaaa, let the Rob-exit-party begin!
![]()
![]()
Met gewone koffie sla ik op tilt, dus ik heb tegenwoordig wel cafeine vrije.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
koffie en roken.. mijn 2 verslavingen idd....
thee is voor als je ziek bentquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jullie vergiftigen je lijf, ga toch thee drinken!!
krijg je ook niet zo vieze smaak van in je mond
Heb je die aanslag van thee wel eens gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jullie vergiftigen je lijf, ga toch thee drinken!!
krijg je ook niet zo vieze smaak van in je mond
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja is lekker hoor, gaat niets boven een bakkie en een peuk erbij.
Doet me denken ff een bakkie zetten![]()
Decafe is prcies t zelfde als alcoholvrijbierquote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met gewone koffie sla ik op tilt, dus ik heb tegenwoordig wel cafeine vrije.
doe jij ook ff je rokje aan en pak je pompoenen, gaan we ff samen!!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Yes Rob gaat eruit Rob gaat eruit![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.![]()
Koffie is klaar
slof sigaretten weer in huis
... we kunnen weer verder met leven![]()
Iemand ook een bakkie? Koekje erbij?
Ja lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik al gedaan voor ik me weer meldde.![]()
Koffie is klaar
slof sigaretten weer in huis
... we kunnen weer verder met leven![]()
Iemand ook een bakkie? Koekje erbij?
kunnen jullie dat ff filmen en online zetten?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
doe jij ook ff je rokje aan en pak je pompoenen, gaan we ff samen!!
[cheerleadermode aan]
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
Robbie Robbie rot er maar uit
![]()
![]()
![]()
[cheerleadermode uit]
En nóg een keertje maar!!
Misschien wel, maar liever cafeine vrije koffie dan een hartslag van 150 de hele dag.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Decafe is prcies t zelfde als alcoholvrijbier![]()
Doe ik ook ff gezellig meequote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[cheerleadermode aan]
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
![]()
![]()
![]()
[cheerleadermode uit]
of jij ziek bent? nou....als ik sommige posts van je zie......................quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben ik dan ziek????
Vind koffie gewoon nie lekkur!
Goed idee Hij moet en zal eruit vanaaf hoe dan ook.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
[cheerleadermode aan]
Rob gaat, eruit
Rob gaat, eruit
![]()
![]()
![]()
[cheerleadermode uit]
groene thee lieverd, is net waterquote:Op donderdag 10 november 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je die aanslag van thee wel eens gezien
Koffie is heerlijk! Helaas kan ik het al een aantal jaar niet meer drinken (staat mijn maag in brand), dus werd het jasmijnthee voor mij.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ben ik dan ziek????
Vind koffie gewoon nie lekkur!
dat zou wel het toppunt van een natte droom zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef lovebear het volgende:
[..]
Goed idee Hij moet en zal eruit vanaaf hoe dan ook.
Met 0% stemmen
Ja ja.. nu is het weer lieverd en morgen weer -2quote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef muizemeis het volgende:
[..]
groene thee lieverd, is net water
freudiaans gewoonquote:Op donderdag 10 november 2005 15:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r zal toch een keer niets in haar mond zitten. Ingrid.![]()
Ik doe ook meequote:Op donderdag 10 november 2005 15:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doe ik ook ff gezellig mee
Rob gaat, eruit![]()
Rob gaat, eruit![]()
![]()
![]()
![]()
dat hangt er van af hoeveel ++ je erbij krijgt in de loop van vanavond en vannacht...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja ja.. nu is het weer lieverd en morgen weer -2
Ik hoop nog steeds op Roel. Maar Rob is natuurlijk ook goed.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
Stand, nu op de Talpa-site:
Dido 27%
Menno 23%
Roel 14%
Rob 9%
En dan vanavond in de reguliere uitzending nog de woede-aanval van Roel.
Ik moet nog zien of het Rob wel wordt vanavond.
muizemeis... jij tease!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat zou wel het toppunt van een natte droom zijn![]()
en heb er laatst een gehad die ik me kan herinneren, dus ik kan het weten
Zeg hou eens even stil ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:10 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op Roel. Maar Rob is natuurlijk ook goed.
Het zou mij niets eens verbazen als het toch Menno wordt.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
Dido 27%
Menno 23%
Roel 14%
Rob 9%
Gert, waar was je gisteren? Aan het socialiseren?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
Rob gaat, eruit!!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:09 schreef Gert het volgende:
Dido 27%
Menno 23%
Roel 14%
Rob 9%
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou mij niets eens verbazen als het toch Menno wordt.
Trouwens, hebben ze het voetvoeg-incident laten zien op tv?
Day ssstquote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou mij niets eens verbazen als het toch Menno wordt.
Trouwens, hebben ze het voetvoeg-incident laten zien op tv?
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Nathalie is in die ene aflevering echt compleet afgebrand
hhahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Ik wil ook niet dat hij gaat!quote:
Rob gaat eruitquote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Rob gaat, eruit!!
Rob gaat, eruit
![]()
![]()
![]()
nee jongens, dit kan niet misgaan, echt niet. BB zal het risico niet willen nemen dat we ons wéér genaaid voelen en nu echt, definitef, niet meer kijken naar BB
welke, was dat maandag?? ben jij die nog gaan bekijken net??quote:Op donderdag 10 november 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Nathalie is in die ene aflevering echt compleet afgebrand
Ik denk dat het die van disndag was. (maar pin me er niet op vast).quote:Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
welke, was dat maandag?? ben jij die nog gaan bekijken net??
ow verdorie en nu heb ik geen tijd meer om alle afleveringen van deze week nog te gaan bekijken
Ik denk die van disndagquote:Op donderdag 10 november 2005 15:17 schreef Day het volgende:
Eh mensen, was het in de aflevering van gisteren? Of nog eerder?
Maar Rob gaat nu echt welquote:Op donderdag 10 november 2005 15:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat hij gaat!
Maar je weet het maar nooit. Vorige week bleef Tafnar! Dat hadden we ook niet aan zien komen.
En wij snappen er niets meer van als Rob mag blijven.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt dat hij er niets meer van snapt als Menno vanavond mag blijven.
ah Scanman... ik ga toch weer twijfelen aan mn eigen stemgedrag... je weet wel précies wat je moet zeggen om een vrouw in vervoering te brengen...quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Rob zegt dat hij er niets meer van snapt als Menno vanavond mag blijven.
Hahaha ik kan het ook nauwelijks bijhouden allemaal.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
welke, was dat maandag?? ben jij die nog gaan bekijken net??
ow verdorie en nu heb ik geen tijd meer om alle afleveringen van deze week nog te gaan bekijken
Ja, dat dachten we de vorige keer ook!quote:Op donderdag 10 november 2005 15:20 schreef Kleintje het volgende:
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Robje gaat eruit Olé Olé
Robje gaat eruit
Robje gaat eruit
Robje gaat eruit Olé Olé
Is het stukje aan het begin ziet alles?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:26 schreef GI het volgende:
Utizending waarin nathalie niet populair was : http://bigbrother.fok.nl/blog/947
Nu moet er weer voor 1 van de vier gestemd worden toen tegen 1 of voor 1.. das een aardig verschil... Ik ben in elk geval benieuwd...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob kon zonder tegenstander maar nauwelijks een meerderheid aan stemmen binnen halen. Dat zegt toch wel héél erg veel
staat die er eindelijk op dan??quote:Op donderdag 10 november 2005 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha ik kan het ook nauwelijks bijhouden allemaal.
Daarnet de aflevering van gisteren gezien.
Er moest alleen gebeld worden om Rob erin of eruit te stemmen. Dat nog 49% van die bellers de moeite namen om tegen Rob te gaan bellen is volgens mij onvoostelbaar veel. Dan moet je wel echt in de ogen van die mensen een enorme klootzak zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:30 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Nu moet er weer voor 1 van de vier gestemd worden toen tegen 1 of voor 1.. das een aardig verschil... Ik ben in elk geval benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |