quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog smeriger.![]()
Dat horen we pas in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de livequote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
*zucht*
Ik zal weer normaal doen Muizemeis.
Geloof dat ik me nogal liet meeslepen
Ow... by the way... TAFKAR gaat er vanavond uit!!! Ik voel het aan mijn ehm... water
Maar, de uitslag is dus al bekend bij BB maar nog niet bij de bewoners en bij ons? maw Joost heeft zijn zegje gedaan in de dagboekkamer en vanavond horen we wat er van het verhaal is overgebleven?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de live
Dat is tactiek om 2 ++ te krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
ik heb invloed!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 is even de hort op, er gebeurd nu echt even helemaal niets dus kan dan net zogoed wat verplichtingentjes gaan doen
Doei
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef lovebear het volgende:
De plicht roept ik moet ff boodschapjes doen tot zometeen allemaal![]()
![]()
Schopquote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
ik moet nog zoveel doen.. maar ben weer eens niet op gang te schoppen vandaag....
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga ook even wat nuttigs doen! Tot later!![]()
Drie daagjes weg geweest, ze komt vandaag weer thuis.quote:
nah... het effect was dat ik nog net de energie kon vinden om koffie te pakken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |