quote:Op donderdag 10 november 2005 13:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die is zo mogelijk nog smeriger.![]()
Dat horen we pas in de live uitzending.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de livequote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe is het trouwens afgelopen met het verhaal over het meisje met de rode schoentjes?
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 10 november 2005 14:02 schreef Kleintje het volgende:
*zucht*
Ik zal weer normaal doen Muizemeis.
Geloof dat ik me nogal liet meeslepen
Ow... by the way... TAFKAR gaat er vanavond uit!!! Ik voel het aan mijn ehm... water
Maar, de uitslag is dus al bekend bij BB maar nog niet bij de bewoners en bij ons? maw Joost heeft zijn zegje gedaan in de dagboekkamer en vanavond horen we wat er van het verhaal is overgebleven?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Horen we vanavond zoals gewoonlijk in de live
Dat is tactiek om 2 ++ te krijgenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:09 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
ik heb invloed!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 is even de hort op, er gebeurd nu echt even helemaal niets dus kan dan net zogoed wat verplichtingentjes gaan doen
Doei
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:10 schreef lovebear het volgende:
De plicht roept ik moet ff boodschapjes doen tot zometeen allemaal![]()
![]()
Schopquote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef teamlead het volgende:
ik moet nog zoveel doen.. maar ben weer eens niet op gang te schoppen vandaag....
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga ook even wat nuttigs doen! Tot later!![]()
Drie daagjes weg geweest, ze komt vandaag weer thuis.quote:
nah... het effect was dat ik nog net de energie kon vinden om koffie te pakken....quote:
Gelukkigquote:Op donderdag 10 november 2005 14:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Drie daagjes weg geweest, ze komt vandaag weer thuis.![]()
Lekker,ik doe met je mee.Wel Douwe Egberts uiteraardquote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
nah... het effect was dat ik nog net de energie kon vinden om koffie te pakken....![]()
ben ik weerquote:Op donderdag 10 november 2005 14:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kunnen sommige vrouwen hier zich geen stoma aan laten meten?
Is toeval omdat wij ook even moesten toiletteren.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef muizemeis het volgende:
Ik vind het wel super attent trouwens dat jullie de postingssnelheid even aanpassen als ik aan het toilleteren ben
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag allemaal![]()
nog wat spectaculairs gebeurd vanmiddag?
ik vind alles best, als Rob er maar uitgaat. en Menno Chantal nomineert.
Na vanacht? Ik ben er bang voor dat het niet gebeurd.quote:en Menno Chantal nomineert.
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:21 schreef frizti het volgende:
[..]
Is toeval omdat wij ook even moesten toiletteren.![]()
Misschien alleen credits voor saamhorigheid...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnwas net ook al zo!!
krijg ik wel credits voor het scheppen van de gelegenheid??![]()
Bij deze bombarderen wij jouw tot plasgeitebreier.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:23 schreef muizemeis het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten we met zn allen erg op 1 lijnwas net ook al zo!!
krijg ik wel credits voor het scheppen van de gelegenheid??![]()
ik heb de kruimels al onder het kleed... en zolang je niet op de bank gaat zitten merk je niks van al die autootjes achter en onder de kussens....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef frizti het volgende:
Ik ga ook maar wat huishoudelijke klusjes doen.
Toedeledoki.![]()
ze zoeken nog een mod geloof ikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
Damn, ik moet ook altijd ingrijpen.
De Rob van Fok!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
vetgedrukt 1: ow wat zijn die meiden dom, ze moesten eens weten dat het precies andersom is, dat het gros van nederland pas echt leuk is gaan vinden nadat hij in de underdog positie kwamquote:Op donderdag 10 november 2005 14:19 schreef avonne het volgende:
Dido en Nat zitten in het bubbelbad. Ze hopen dat Menno eruit gaat, "dan ik het perfect".
Nathalie denkt dat Nederland Menno ondertussen wel zat is of binnenkort zat zal zijn.
Ze denkt dat Menno in de eerste weken goed gescoord heeft en misschien nog op die oude "glorie" teert.
Nat "maar het is eigenlijk net als met Tanja. Op een gegeven moment waren we met Tanja er ook helemaal klaar mee"
Dido begrijpt niet dat Rob er bijna uit lag 2 weken geleden. Ook Nathalie verbaast zich daar over.
Nathalie gaat nu met Dido bespreken wat ze vanavond aan zal trekken.
Solly.....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
ontopicquote:Op donderdag 10 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
EN NU WEER ON TOPIC![]()
![]()
hoi Avonne!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:26 schreef avonne het volgende:voor iedereen die iets nuttigs gaat doen
@buurvrouw: hallo!
plasgeitebreier!!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:25 schreef frizti het volgende:
[..]
Bij deze bombarderen wij jouw tot plasgeitebreier.
ik vond het moeilijk om op te schrijven, maar ze zaten er echt even over na te denken, tot dat nathalie over kleding begon.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vetgedrukt 2: dat dat ze niet aan het denken zet he, dat hum mening over de medebewoners zo anders is dan wat nederland vindt
k wist niet zo goed wat precies het topic was... qua ontopic...quote:
Ingerukt.. Marrrrs.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Shit! Zomaar bezoek gehad en dus weer een boel gemist! (TT bijvoorbeeld: had ik maar even kunnen zien dattie dur stond!! Ach...) En nou moet ik vliegensvlug maken dat ik weg kom. Maar over een uurtje of anderhalf weer PRESENT!![]()
\]quote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
Shit! Zomaar bezoek gehad en dus weer een boel gemist! (TT bijvoorbeeld: had ik maar even kunnen zien dattie dur stond!! Ach...) En nou moet ik vliegensvlug maken dat ik weg kom. Maar over een uurtje of anderhalf weer PRESENT!![]()
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft. Maar als dat niet het geval was geweest, dan mocht Menno vanavond weg Die jongen zorgt voor helemaal niets op de streams en Rob wil nog wel eens wat uithalen.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
vetgedrukt 1: ow wat zijn die meiden dom, ze moesten eens weten dat het precies andersom is, dat het gros van nederland pas echt leuk is gaan vinden nadat hij in de underdog positie kwam
vetgedrukt 2: dat dat ze niet aan het denken zet he, dat hum mening over de medebewoners zo anders is dan wat nederland vindt
beter dan grotegrijzegeitebreierquote:
Ik kan hem ook steeds moeilijk verdragen. Maar wacht maar hoe de anderen zullen reageren als Menno en Joost er tot de finale inzitten. Wat zal het hier schelden worden vanwege saaie streams.quote:
ik zei ook grós van nederland, mbt menno danquote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft. Maar als dat niet het geval was geweest, dan mocht Menno vanavond weg Die jongen zorgt voor helemaal niets op de streams en Rob wil nog wel eens wat uithalen.
Menno bij de laatste 3 met bv Joost (spelletjes spelen de hele dag) moet ik helemaal niet aan denken.
Samen met Lieske toch wel?quote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno bij de laatste 3 met bv Joost (spelletjes spelen de hele dag) moet ik helemaal niet aan denken.
dat is inderdaad het grote risico ja... We kunnen alleen maar hopen op wat leuke weekopdrachten dan....quote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan hem ook steeds moeilijk verdragen. Maar wacht maar hoe de anderen zullen reageren als Menno en Joost er tot de finale inzitten. Wat zal het hier schelden worden vanwege saaie streams.
ik heb wel lekkere dikke geitewollensokken aan nuquote:Op donderdag 10 november 2005 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
beter dan grotegrijzegeitebreier
Ik reageerde op het tweede vetgedrukte en daar zei je dat nietquote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik zei ook grós van nederland, mbt menno dan
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik heb wel lekkere dikke geitewollensokken aan nu![]()
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Samen met Lieske toch wel?
Alhoewel ik voor Joost liever iemand anders zie. Ik weet nog niet wie.
ha, maar daar ik zei ook niet héél nederland!!quote:Op donderdag 10 november 2005 14:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik reageerde op het tweede vetgedrukte en daar zei je dat niet
TT was snel weer weggehaald, er waren hier mensen die een mental image kregen van Joost die op de harige schaamlappen van chantal zit te kauwenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:30 schreef demins het volgende:
9 van de 10 keer zitten ze er finaal naast ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:37 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ha, maar daar ik zei ook niet héél nederland!!
maar doelde dus vooral het feit dat de bewoners een heel ander beeld hebben van elkaar dan de buitenwereld. daar hebben ze nu zo ondertussen wel wat aanwijzingen voor gekregen, maar daar denken ze helemaal niet over na.
Met hele leuke weekopdrachten? bv 24 uur 5 dagen aaneen zorgen voor geluid doormiddel van spraak! Ofzoietsquote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.
Roel Menno Joostquote:Op donderdag 10 november 2005 14:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Menno, Joost en Lieske. Nee, ook daar moet ik niet aan denken.
idd wel lachen ja...Roel helemaal gek door joostquote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel Menno Joost
denk dat het dan oorlog wordt die laatste week
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Met hele leuke weekopdrachten? bv 24 uur 5 dagen aaneen zorgen voor geluid doormiddel van spraak! Ofzoiets![]()
Nee hoor. Menno is niet bij machte om 'oorlog' te voeren en Joost ook totaal niet. Is ook niet aan de orde, want Menno en Joost gaan dan de hele dagen tric trac spelen en Roel hangt ergens in de jacuzzi of in bed. Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Roel Menno Joost
denk dat het dan oorlog wordt die laatste week
quote:Op donderdag 10 november 2005 14:39 schreef Kleintje het volgende:
heb wat nuttigs gedaan.
Vaatwasser leeggeruimd, wasdroger aangezet en thee gepakt.
Ik ben er weer even!
Ik ben klaar op me werk, ik ga naar huis, tot later!quote:
dat hebben de bewoners bedacht omdat Menno door het omroepsysteem van BB klinkt als Benno.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:34 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar de bijnaam Benno op slaat?
gewoon genieten van de muziekquote:Op donderdag 10 november 2005 14:41 schreef Kleintje het volgende:*terugzwaait naar teamlead*
Moet ik de streams aangooien? Gebeurt er wat leuks of mag ik lekker muziekje blijven luisteren?
zeker als BB niet verbiedt om te tric-traccen en suffe weekopdrachten blijft geven...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Met Menno en Joost in de finaleweek kunnen wij de streams echt net zo goed uitgooien.
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...quote:Op donderdag 10 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet heel Nederland hoor. Het is dat Rob er vorige week uit lag. Daarom moet hij vanavond alsnog weg wat mij betreft.
Rob kon zonder tegenstander maar nauwelijks een meerderheid aan stemmen binnen halen. Dat zegt toch wel héél erg veelquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...
Toot tietloos...quote:
Heb gvd 500 EUR aan SMS'jes verstuurd manquote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Rob kon zonder tegenstander maar nauwelijks een meerderheid aan stemmen binnen halen. Dat zegt toch wel héél erg veel
Nee, Nee, Neeeeeeeeee......ik ben helemaal klaar voor de exit van Rob....nu niet het feestje gaan bedervenquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
We gaan er inderdaad vanuit dat Rob weg had gemoeten de vorige keer. Maar is dat wel zo? Wij hebben alleen een tussenstand gezien vanaf het begin van de uitzending. Normaal veranderd er in een half uur bij Talpa nog vanalles.... Verder viel Tanja er opeens tussenuit... En afgaan op een Poll lijkt me niet verstandig... we kunnen vanavond dus nog best wel eens verrast worden...
Daar dacht ik ook net aan. Zo'n bikinitopje bij Dido is wel lachen eigenlijkquote:Op donderdag 10 november 2005 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je geen borsten hebt hoef je die ook niet te bedekken hoor
dat vind ik geen leuke verrassingquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Is ze nu mee bezigquote:Op donderdag 10 november 2005 14:48 schreef Day het volgende:
Hallo allemaal
Heeft Chankwal al tegen Ingrid verteld dat ze Menno aan het huilen heeft gekregen?
met dit soort politiek correct gezwets kom je niet ver hier hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 14:44 schreef Sybesma het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |